Is niet echt heel erg nuttig volgens mij: tussen Dieren en Zutphen zit alleen station Brummen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:21 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ik zag laatst een inhaalactie op station Dr Ic (spoor 2) vs Sp (spoor 1), om nog wat tijd goed te maken richting zp en dv, het had de aansluitingen bij Zp al niet gehaald. Maar wel grappig om te zien, hoe men op allerlei manieren probeert toch nog op tijd te laten rijden, door stations over te slaan (3600) of een linksrijden etc...
Zo onverwacht vind ik dat niet meer eigenlijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 08:30 schreef Fixers het volgende:
Als ik m.ns.nl intik dan is de eerste suggestie van de browser de url van de 'onverwachte fout' pagina
Dat ligt natuurlijk gewoon aan het zoekmechanisme van je browser. De site zelf doet het namelijk prima.quote:Op zaterdag 4 december 2010 08:30 schreef Fixers het volgende:
Als ik m.ns.nl intik dan is de eerste suggestie van de browser de url van de 'onverwachte fout' pagina
Niet heel nuttig maar de stoptrein duurt er wel wat langer over dan de IC tussen deze twee steden. Waarbij de IC in deventer misschien nog ergens kan op aansluiten?quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:52 schreef dennistd het volgende:
[..]
Is niet echt heel erg nuttig volgens mij: tussen Dieren en Zutphen zit alleen station Brummen.
Mja, als je Groningen op de spoorkaart opzoekt, zijn de afkortingen op zich makkelijk verklaarbaar. Maar je hebt gelijk: ik moest gisteren ook even denken wat met Dr werd bedoeld.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom bij Cijfers en Letters, met uw presentator Robert ten Brink!
Dat wordt de trein naar Veendam van Arriva. Heeft nu een kering van een minuut of twintig op Zuidbroek.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Dank je
Ik wist trouwens niet dat er een trein in Zuidbroek ophield. Is dat een spitsversterkertje of zo? Of een goederentrein richting Veendam?
Hee wacht eens, gaat dat ook per aankomende Fahrplanwechsel al rijden?? Dat zou vet zijnquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat wordt de trein naar Veendam van Arriva. Heeft nu een kering van een minuut of twintig op Zuidbroek.
Nope, de android browser zoekt eerst in je zelf bezochte sites. De foutmeldingpagina staat daar hoger dan de /planneraction.asp want die wordt vaker bezocht.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk gewoon aan het zoekmechanisme van je browser. De site zelf doet het namelijk prima.
"onverwacht" dan dus natuurlijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:38 schreef Fixers het volgende:
[..]
Nope, de android browser zoekt eerst in je zelf bezochte sites. De foutmeldingpagina staat daar hoger dan de /planneraction.asp want die wordt vaker bezocht.
Het heeft er minstens de schijn van jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:41 schreef Mkr het volgende:
Zo, het sneeuwt wat harder een gelijk ligt heel Noord en Zuid Holland in een wisselstoring? [ afbeelding ]
Toch vergeten de verwarming aan te zetten?![]()
Nope. 29 april las ik ergens.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee wacht eens, gaat dat ook per aankomende Fahrplanwechsel al rijden?? Dat zou vet zijn
Mooi. Anders wordt het wel een enorme slinger voor 1 dagquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nope. 29 april las ik ergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |