Dan hebben wij het over verschillende dingen. Met beveiliging bedoel ik een seinstelsel an sich. Jij hebt het over de beveiliging op de naleving daarvan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:59 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Er ligt geen ATB in ieder geval.. en krokodillen heb ik er ook niet zien liggen.
Uit het feit dat die locs er mogen komen kan je niets afleiden: misschien hebben die wel een ontheffing. Inderdaad ligt er geen ATB tussen Roosendaal en Essen, maar als het goed is zou het Belgische memor hier kort geleden geīnstalleerd moeten zijn (ik weet alleen niet of die planning gehaald is).quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:04 schreef greavy het volgende:
Roosendaal-Essen moet wel onbeveiligd zijn aangezien:
HLE11,12,13 etc gewoon in Roosendaal mogen komen, terwijl die ook geen ATB enzo hebben.
Vijf of zes minuten inhalen op de veluwe en de trein staat 10 minuten stil in Zwolle, dus dan kan +2 idd wel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:08 schreef greavy het volgende:
Vanmiddag de 12759 (Spitstrein Rotterdam-Leeuwarden) had in Amersfoort minimaal +15. Te Zwolle hadden we nog geen 2 minuten vertraging bij vertrek.. Hoe bedoel je, op de veluwe even de snelheid opkrikken
Er werd zeker goed doorgescheurd. Stopper naar Zwolle werd bij Amersfoort Schothorst wat langer opgehouden volgens mij. TRDL trad goed op dus
Leeuwarden, here I come
Edit: En met +8 te Heerenveen...![]()
Ik zag laatst een inhaalactie op station Dr Ic (spoor 2) vs Sp (spoor 1), om nog wat tijd goed te maken richting zp en dv, het had de aansluitingen bij Zp al niet gehaald. Maar wel grappig om te zien, hoe men op allerlei manieren probeert toch nog op tijd te laten rijden, door stations over te slaan (3600) of een linksrijden etc...quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb vorige week met de stoptrein ook een vlotte rit gehad Amersfoort +5, Zwolle -3
Is niet echt heel erg nuttig volgens mij: tussen Dieren en Zutphen zit alleen station Brummen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:21 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ik zag laatst een inhaalactie op station Dr Ic (spoor 2) vs Sp (spoor 1), om nog wat tijd goed te maken richting zp en dv, het had de aansluitingen bij Zp al niet gehaald. Maar wel grappig om te zien, hoe men op allerlei manieren probeert toch nog op tijd te laten rijden, door stations over te slaan (3600) of een linksrijden etc...
Zo onverwacht vind ik dat niet meer eigenlijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 08:30 schreef Fixers het volgende:
Als ik m.ns.nl intik dan is de eerste suggestie van de browser de url van de 'onverwachte fout' pagina
Dat ligt natuurlijk gewoon aan het zoekmechanisme van je browser. De site zelf doet het namelijk prima.quote:Op zaterdag 4 december 2010 08:30 schreef Fixers het volgende:
Als ik m.ns.nl intik dan is de eerste suggestie van de browser de url van de 'onverwachte fout' pagina
Niet heel nuttig maar de stoptrein duurt er wel wat langer over dan de IC tussen deze twee steden. Waarbij de IC in deventer misschien nog ergens kan op aansluiten?quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:52 schreef dennistd het volgende:
[..]
Is niet echt heel erg nuttig volgens mij: tussen Dieren en Zutphen zit alleen station Brummen.
Mja, als je Groningen op de spoorkaart opzoekt, zijn de afkortingen op zich makkelijk verklaarbaar. Maar je hebt gelijk: ik moest gisteren ook even denken wat met Dr werd bedoeld.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom bij Cijfers en Letters, met uw presentator Robert ten Brink!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |