Jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon zo op zijn tijd eens een stukje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
sukkelslaquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Thijs' woord voor chocola lijkt trouwens meer op sukkelsla
Maar jij weet wat er bedoelt word en dat is toch het belangrijkstequote:Op zaterdag 4 december 2010 17:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Goed, lekker geslapen. Ben nog een beetje dufquote:
Sukkel slaquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:23 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, Merel, Merel, Merel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Best een leuk laagje gevallen, meet het met een stopwatch zou ik zeggenquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed, lekker geslapen. Ben nog een beetje duf
Het heeft aardig gesneeuwd vandaag zag ik?Ben benieuwd hoe lang ik er straks over doe naar mn werk, gister was dat 20 min
Terwijl het zonder sneeuw nog geen 10 min is
quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Best een leuk laagje gevallen, meet het met een stopwatch zou ik zeggen
Voor straf zou ik hem maar zo een bordje sla voorzettenquote:
Dat kan je toch beter met een meetlat doen hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Best een leuk laagje gevallen, meet het met een stopwatch zou ik zeggen
quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Hahaquote:
quote:
Eens kijken of hij al weet wat voer voor konijnen isquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor straf zou ik hem maar zo een bordje sla voorzetten.
Maar die geeft geen tijd weerquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kan je toch beter met een meetlat doen hoor
quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:26 schreef MPG het volgende:
Zeg, dames, zouden jullie die sneeuwballen niet hier binnen, maar ergens buiten willen gooien? Alvast bedankt.
Wil je dat ook even tegen een collega bij mij op het werk zeggenquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:26 schreef MPG het volgende:
Zeg, dames, zouden jullie die sneeuwballen niet hier binnen, maar ergens buiten willen gooien? Alvast bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |