quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:58 schreef Metalfrost het volgende:
Wat is dat groate gebouw ast Liwwadden ùt riedst, 't liekt oranje met brùnig iets, ik geloof richting wâldwei
Vorige topics:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:20 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Laat ok mar, ik bin in de war met Groaningen, die het dat gebouw:
http://maps.google.com/ma(...)644,0.00928&t=h&z=17
omdat je het goed had krijg jij van mij massagequote:Op zaterdag 4 december 2010 00:33 schreef DevilsWhore het volgende:
Het is dus 'open nieuw deel'. Ik had gelijk, haha!
Lekker koesequote:Op zaterdag 4 december 2010 00:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
omdat je het goed had krijg jij van mij massage
en omdat ik moe ben ga ik op bed
fijne dromen lieverds
Lekker BMW rijden nu.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:10 schreef justmattie het volgende:
Yo dude. Ik weet het niet, ik hoef nu niet met het OV en heb een auto dus ga niet met het OV!
Ik zou al zeggen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:20 schreef justmattie het volgende:
Die blijft staan met dit weer. Glijdt teveel.
Er zijn genoeg kroegen openquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:24 schreef Opdekop het volgende:
Hoe kan je nou geen winterbanden hebben.
Is er vanavond nog wat te doen in Leeuwarden? We willen op stap maar weten niet of het de moeite waard is om naar Leeuwarden te komen met dit weer.
Echter wie zegt dat ze het (uitsluitend) tegen Liwwadders heeft?quote:Op zondag 5 december 2010 01:27 schreef LWD-Godius het volgende:
Het laatste wat je tegen een Liwwadder wilt zeggen is "Ljouwert"
Meestal is dat juist het eerste wat ik zeg, en dan slaan ze me helemaal de vernieling in en ja meestal duurt het weer een maand of wat eer ik daar weer bovenop ben. En dan gaan we weer opnieuw!quote:Op zondag 5 december 2010 01:27 schreef LWD-Godius het volgende:
Het laatste wat je tegen een Liwwadder wilt zeggen is "Ljouwert"
Mar wat foar redens has kocht?quote:Op zondag 5 december 2010 09:40 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Meestal is dat juist het eerste wat ik zeg, en dan slaan ze me helemaal de vernieling in en ja meestal duurt het weer een maand of wat eer ik daar weer bovenop ben. En dan gaan we weer opnieuw!
HELEMAAL GEK WEEST WELLUHHH!!11:'):')__!!!11
Don't know. We stonden in de rij, dus dachten smoordruk. Kijken we bij de jassen, hangen er maar like 15 jassen. Dus toen naar Noa gegaanquote:
Waar ga je naartoe? In Sybs zou het zo kunnenquote:Op maandag 6 december 2010 21:27 schreef Opdekop het volgende:
Nee heb de bende net een beetje georganiseerd hier!
Ik ga zaterdagavond in Leeuwarden uit, ga ik nog mensen tegenkomen van hier?
doe pompebleden voor je tepels en een fryske string aan, en dan een sexy dansje op dit nummer!quote:Op maandag 6 december 2010 22:27 schreef Opdekop het volgende:
Ohhhhhhhhhhja ik ben nog nooit in Noa geweest hihihihi dus daar ga ik sowieso heen.
Ik kan niet zingen Alexxxxius.
...Alex... Nee. Sorryquote:Op maandag 6 december 2010 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
doe pompebleden voor je tepels en een fryske string aan, en dan een sexy dansje op dit nummer!
quote:Op maandag 6 december 2010 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
doe pompebleden voor je tepels en een fryske string aan, en dan een sexy dansje op dit nummer!
Mannen..quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:17 schreef justmattie het volgende:
Als je de antwoorden kunt onthouden moet je ook wel kunnen onthouden hoe je het berekend hebt.
Tenzij de antwoorden fout waren natuurlijk
Als je hulp nodig hebt bij AK/GS/MA/EC roep je maar, daar weet ik nog wel wat van.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:20 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Mannen..
Elke opdracht verschilt toch, en dan weet ik het niet meer. Dat is 't 'm nou juust. Ik kan zelf niet de formule uit een stuk tekst halen. FAALFAALFAAL. Dus ja, als ik die getallen en alles heb dan lukt het wel. Maar dan moet ik eerst wel de goede getallen op de juiste plaats zetten.
Ik weet niet eens wat al die letters betekenenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:00 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt bij AK/GS/MA/EC roep je maar, daar weet ik nog wel wat van.
Waar ken ik dat van.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:20 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Mannen..
Elke opdracht verschilt toch, en dan weet ik het niet meer. Dat is 't 'm nou juust. Ik kan zelf niet de formule uit een stuk tekst halen. FAALFAALFAAL. Dus ja, als ik die getallen en alles heb dan lukt het wel. Maar dan moet ik eerst wel de goede getallen op de juiste plaats zetten.
Aardrijkskunde/geschiedenis/maatschappijleer/economie.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:59 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat al die letters betekenen![]()
Maar als je verstand hebt van marktverkenning, ik heb 14 december een herkansing..
en voor WIS/SK/NAT kan ik misschien wel van dienst zijnquote:Op woensdag 8 december 2010 00:00 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt bij AK/GS/MA/EC roep je maar, daar weet ik nog wel wat van.
SK/NA/BI hier.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:48 schreef Faceoff het volgende:
[..]
en voor WIS/SK/NAT kan ik misschien wel van dienst zijn
Ja ik was een Natuur en Techniek manneke
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:49 schreef richardrahl het volgende:
Ik zal mijn baas morgen bellen dat ik van opdekop thuis mag blijven
Cool!quote:Op donderdag 9 december 2010 12:11 schreef Dangel het volgende:
L.no![]()
Hoe bevalt Fryslân? Was laatts nog met moemoe bij je in het dorp
Priceless!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had net hommeles met een Peu 205 toen ik Leeuwarden in wildedie stond maar stil voor een TURBO TURBO rotonde terwijl er niks aan kwam
dus ik toeteren.. gaat ie acheruit rijden
alsof ik bang ben voor een achterklep van een peugeotje tegen mijn bullbar aan
Ik ook.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:04 schreef Ensaf het volgende:
Neen en Socios zijn tegelijk weg.
Ik vind het maar verdacht.
Het is een complot!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:42 schreef justmattie het volgende:
Nog niet. Volgende week weer. Zeggen ''ze''.
quote:Leeuwarden dit weekend volop in de media: 6 pag. in glossy magazine LifeStyle en zondag om 13.00 uur op SBS6 in programma CityTrends.
Waar kan ik die krijgen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:29 schreef Paladijn het volgende:
Sneeuw
Ik zag trouwens vanmiddag zo'n 45km pickup autootje met achterop 'Waakzaam en Dienstbaar' met een mooi rood kruis erdoorheen. En eronder 'Corrupt en Achterlijk'Dat die man nooit staande gehouden is
Ik ook.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:38 schreef justmattie het volgende:
Vanavond hef ik al andere plannen.
Omdat Leeuwarden leuk is schijnbaarquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ook.
Gister ging ik naar de bios in leeuwarden.. waarom zijn alle leuke dingen in Ljouwert.
Unstoppable. Met Denzel Washington.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Omdat Leeuwarden leuk is schijnbaar![]()
Naar welke film ben je geweest?
Het is inderdaad zo'n type film. Ik ben nooit fan geweest van zulke type films, maar ik vermaakte me wel. Ik raad het je wel aan, maar de kans is ook groot dat je het misschien niet leuk vindt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:50 schreef justmattie het volgende:
De trailer heb ik gezien laatst, maar vond het zo'n mwahmwah film. Is het toch een aanrader?
Jazeker. Het is leuk om te winkelen en uit te gaan daar. Eigenlijk kom ik best vaak in Leeuwarden. Met school ben ik sowieso iedere dag daar op het station. Ik vind het tof.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:02 schreef justmattie het volgende:
Misschien maar eens dowloaden dan
Bevalt Leeuwarden nog wat, L.no?
Schoenen haal ik altijd in Groningen of Amsterdam. Hier hebben ze niets wat ik mooi vind.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:10 schreef L.no het volgende:
Ik kan alleen geen juiste schoenen en jas vinden daar.Er zijn wel heel veel winkels die het hebben, maar ik vind ze niet mooi of ze hebben mijn maat niet.
V for Vendetta.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:21 schreef Alexxxxx het volgende:
wat spulletjes online besteld, wat aanbiedingen met elkaar gecombineerd
- kaartlezer (zodat ik weer foto's kan uploaden)
- CD Lady Gaga - The Fame
- DVD Der Baader Meinhof COmplex
- 2DVD Mike en Thomas Show seizoen 1
- CD Susan Boyle - I dreamed a dream
- DVD V for Vendetta
- DVD Jabberwocky
- DVD Lebbis - W2p Welcome To Paradise
- DVD Merlin I
- DVD X-Men Origins - Wolverine
- DVD A Beautiful Mind
@L.no: ik ga volgende week gerestyled worden, nieuwe schoenen, jas, broeken en zomaar ik denk niet in Liwwadden
Ik ga dat ook doen denk ik. Ik ga eens kijken in Groningen en in Rotterdam (ik ga daar toch binnenkort. En ik ga limboland eens checken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Schoenen haal ik altijd in Groningen of Amsterdam. Hier hebben ze niets wat ik mooi vind.
Rotterdam is tof. Ik ging er vaak heen sinds ik klein was.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:31 schreef justmattie het volgende:
V for Vendetta kan ik ook wel weer eens kijken binnenkort
@L. Rotterdam ben ik nog nooit geweest, schijnt ook wel leuk te zijn
Hebben.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:21 schreef Alexxxxx het volgende:
wat spulletjes online besteld, wat aanbiedingen met elkaar gecombineerd
- kaartlezer (zodat ik weer foto's kan uploaden)
- CD Lady Gaga - The Fame
- DVD Der Baader Meinhof COmplex
- 2DVD Mike en Thomas Show seizoen 1
- CD Susan Boyle - I dreamed a dream
- DVD V for Vendetta
- DVD Jabberwocky
- DVD Lebbis - W2p Welcome To Paradise
- DVD Merlin I
- DVD X-Men Origins - Wolverine
- DVD A Beautiful Mind
@L.no: ik ga volgende week gerestyled worden, nieuwe schoenen, jas, broeken en zomaar ik denk niet in Liwwadden
Lady gagaquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:56 schreef LWD-Godius het volgende:
Hoe gay wust het hewwe met Lady Gaga.
Bij de volgende roadtrip Gaga mee in de autoquote:
OKEEE is weer eens wat anders dan Baldrs Draumarquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij de volgende roadtrip Gaga mee in de autoEn V mag je komen kijken
Gaga is niet gay, Gaga is de aankondiging van een nieuw tijdperk
uhuquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
OKEEE is weer eens wat anders dan Baldrs Draumar
V hebben.
Ik heb niet zoveel geld meer. En ik moet volgende week ook nog naar het AG in Nijmegen. Vanuit Apeldoorn.quote:
The fifth of novemberquote:
Ja toch. Maar geen V vanavond, ik ga straks The Town kijken.quote:
Een mooi einde van het gesprek ookquote:
Tov. Ik ga Ennem in, latur.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
wat vinden jullie van mijn new and improved avatar btw?
Ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Nicequote:Op zaterdag 11 december 2010 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:
Ik word de aftershave van de aldi ook wat zatquote:Op maandag 13 december 2010 14:20 schreef NoBody122 het volgende:
Geen idee, maar waarom wil je die specifiek hebben
Old Spice is bijna nergens, bij die pauperwinkeltjes moet je kijken. Het is al heel oud. Was ook al even op zoek. DA/Etos/Kruidvat/Trekpleister/IciParisXL/Douglas heeft niets.quote:Op maandag 13 december 2010 14:05 schreef LWD-Godius het volgende:
Wie weet waar er Old Spice Aftershave wordt verkocht in lwd? De meeste drogisterijen hebben het niet.
Als het nergens anders in Liwwadden te verkrijgen isquote:Op maandag 13 december 2010 16:38 schreef LWD-Godius het volgende:
Fut weze jong, ik ga toch niet online een aftershaveje halen. Zo ver was ik ook nog wel gekomen, toch bedankt.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:41 schreef TwisterNederland het volgende:
alexxxxx, sinds wanneer ben je moderator? ben een aantal weken afwezig geweest namelijk.
Mijn laatste youtube video heeft 1.5 miljoen views gehaald
sinds een maand of zo? ELF is er weer, ben al eerder mod geweest eh?:Pquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:41 schreef TwisterNederland het volgende:
alexxxxx, sinds wanneer ben je moderator? ben een aantal weken afwezig geweest namelijk.
Mijn laatste youtube video heeft 1.5 miljoen views gehaald
Laatst werd mijn fiets dus gejat, en ik denk laat ik voor de gein eens door de doelsteeg struinen. Staat daar een pauper die fiets te verkopen. Zal misschien diezelfde zijn. Fiets stond niet op slot dus ben er met mijn goede gedrag heengelopen, fiets gepakt, en de zwerver vriendelijk bedankt voor t volgende keer met rust laten van mijn fiets.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:51 schreef Ensaf het volgende:
Vast een van die zwervers die altijd bij de Doelesteeg staan
Er komt koud weer aan en voor diefstal van 1 fiets sta je gelijk weer buiten, voor 100 fietsen mag je wel 2 weekjes brommen in een warme cel met zacht bed en etenquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:24 schreef justmattie het volgende:
Gepakt worden voor een diefstalletje en een paar honderd gaan bekennen
Altijd leuk!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:10 schreef Sodeju het volgende:
Omdat ik in de buurt was, laat ik ff wat van mij horen
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:54 schreef Opdekop het volgende:
Haha ge-ni-aal. Ik wil ook zo'n stage.
vrouwelijke pimp?quote:Op woensdag 15 december 2010 12:15 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik wil wel stagebegeleider worden op de weaze!
15.95 geloof ik. Onbeperkt fitniksen, maar er is geen echte begeleiding, dus enige kennis van fitness is niet verkeerdquote:Op woensdag 15 december 2010 10:39 schreef Opdekop het volgende:
Jazeker. Wat gaan we vandaag doen?
JM hoeveel ben jij per maand kwijt aan de sportschool?
Crisis. Dat wurdt m alweer niet! Ik ben laatst in een sportschool geweest, VET LEUK.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
15.95 geloof ik. Onbeperkt fitniksen, maar er is geen echte begeleiding, dus enige kennis van fitness is niet verkeerd
HEY NIET ZO HE! Vet leuk. Dan krijg ik spierballen en kan ik je nog beter bodyguarden. Rawr rawr.quote:
Ik wil je ook wel gespierd maken. Ga me maar heel vaak optillen.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:22 schreef Opdekop het volgende:
[..]
HEY NIET ZO HE! Vet leuk. Dan krijg ik spierballen en kan ik je nog beter bodyguarden. Rawr rawr.
Fietsen en steppen kan natuurlijk iedereenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:21 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Crisis. Dat wurdt m alweer niet! Ik ben laatst in een sportschool geweest, VET LEUK.
Maar ik weet natuurlijk niet hoe die apparaten in elkaar steken. Helaas.
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:59 schreef LWD-Godius het volgende:
Moeten de dames op dit tijdstip niet aan de stage?
Dat wil ik niet! Fietse ken ik thús oek wel. Ik wil met die gewichtendingen en duwen en alles. Hoppa. En billendingen!quote:Op woensdag 15 december 2010 19:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Fietsen en steppen kan natuurlijk iedereen
Dan zou ik als beginner toch een instructeur erbij nemenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:38 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Dat wil ik niet! Fietse ken ik thús oek wel. Ik wil met die gewichtendingen en duwen en alles. Hoppa. En billendingen!
tijd gaat (te) snel, zag poosje terug iets over een programma dat gaat over de brand in 't hemeltje. Is blijkbaar ook alweer 10 jaar terug. In mijn gedachten ook niet meer dan 6-7 jaar...quote:Op donderdag 16 december 2010 17:30 schreef Opdekop het volgende:
Vijf jaar? Is die brand al zo lang geleden? Ik meende ongeveer 2 jaar terug. MAAROKE.
oh ja het zuurtje van de school was toen opgepakt, had een hut van hooi gebouwd. Was meteen een maand gechorst ookquote:Op donderdag 16 december 2010 19:14 schreef Ensaf het volgende:
Brand in 't Fec, lijkt ook wel gisteren.
Wat mis ikquote:Op donderdag 16 december 2010 17:23 schreef Paladijn het volgende:
Dat is een paar weken terug 9 december toch al geopend? Meende er wat van gelezen te hebben in de LC.
En JM: collega
Hihi, Leeuweidum.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:37 schreef Opdekop het volgende:
HAHA Leeuweidum. Wat een grappen. En grollen.
Ik ga vanaf maandag ook voor de brievenschrijvers werkenquote:
Nou, sportschool R. Akse iig niet!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef Opdekop het volgende:
Weet je een sportschool die instructeurs erbij heeft dan? SVP AUB PLEASE.
Heb het ook een jaartje gedaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:16 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Nou, sportschool R. Akse iig niet!
Wel super goedkoop trouwens met de sportpas
Concert in Romein gaat niet door, bandleden staan vast in de sneeuw.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:11 schreef justmattie het volgende:
Liwwadden. Wij heffe nog geluk had met dit bitsje sneeuw
Welke band?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:52 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Concert in Romein gaat niet door, bandleden staan vast in de sneeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |