Wat mis ikquote:Op donderdag 16 december 2010 17:23 schreef Paladijn het volgende:
Dat is een paar weken terug 9 december toch al geopend? Meende er wat van gelezen te hebben in de LC.
En JM: collega
Twee kleuren!quote:
Hihi, Leeuweidum.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:37 schreef Opdekop het volgende:
HAHA Leeuweidum. Wat een grappen. En grollen.
Ik ga vanaf maandag ook voor de brievenschrijvers werkenquote:
Nou, sportschool R. Akse iig niet!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef Opdekop het volgende:
Weet je een sportschool die instructeurs erbij heeft dan? SVP AUB PLEASE.
Heb het ook een jaartje gedaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:16 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Nou, sportschool R. Akse iig niet!
Wel super goedkoop trouwens met de sportpas
Concert in Romein gaat niet door, bandleden staan vast in de sneeuw.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:11 schreef justmattie het volgende:
Liwwadden. Wij heffe nog geluk had met dit bitsje sneeuw
Welke band?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:52 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Concert in Romein gaat niet door, bandleden staan vast in de sneeuw.
iig niet de jostiband, die waren net op tvquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop