doe pompebleden voor je tepels en een fryske string aan, en dan een sexy dansje op dit nummer!quote:Op maandag 6 december 2010 22:27 schreef Opdekop het volgende:
Ohhhhhhhhhhja ik ben nog nooit in Noa geweest hihihihi dus daar ga ik sowieso heen.
Ik kan niet zingen Alexxxxius.
...Alex... Nee. Sorryquote:Op maandag 6 december 2010 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
doe pompebleden voor je tepels en een fryske string aan, en dan een sexy dansje op dit nummer!
quote:Op maandag 6 december 2010 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
doe pompebleden voor je tepels en een fryske string aan, en dan een sexy dansje op dit nummer!
Mannen..quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:17 schreef justmattie het volgende:
Als je de antwoorden kunt onthouden moet je ook wel kunnen onthouden hoe je het berekend hebt.
Tenzij de antwoorden fout waren natuurlijk
Als je hulp nodig hebt bij AK/GS/MA/EC roep je maar, daar weet ik nog wel wat van.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:20 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Mannen..
Elke opdracht verschilt toch, en dan weet ik het niet meer. Dat is 't 'm nou juust. Ik kan zelf niet de formule uit een stuk tekst halen. FAALFAALFAAL. Dus ja, als ik die getallen en alles heb dan lukt het wel. Maar dan moet ik eerst wel de goede getallen op de juiste plaats zetten.
Ik weet niet eens wat al die letters betekenenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:00 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt bij AK/GS/MA/EC roep je maar, daar weet ik nog wel wat van.
Waar ken ik dat van.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:20 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Mannen..
Elke opdracht verschilt toch, en dan weet ik het niet meer. Dat is 't 'm nou juust. Ik kan zelf niet de formule uit een stuk tekst halen. FAALFAALFAAL. Dus ja, als ik die getallen en alles heb dan lukt het wel. Maar dan moet ik eerst wel de goede getallen op de juiste plaats zetten.
Aardrijkskunde/geschiedenis/maatschappijleer/economie.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:59 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat al die letters betekenen![]()
Maar als je verstand hebt van marktverkenning, ik heb 14 december een herkansing..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |