Toen was het ook niet live en konden ze nog knippen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik mag het vast niet zeggen, maar in mijn ogen was IEDEREEN tijdens de audities beter...
Was je weer stout geweest?quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
Jeroen stuur Anne weg! Wees een vent
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
Jeroen stuur Anne Ray weg! Wees een vent
En een dikke reetquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Iedereen heeft het over "Kleine Anne", maar ze heeft een behoorlijk grote bek voor een kleine Anne
Jaa.quote:
Dit meen je niet?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:47 schreef leolinedance het volgende:
Veel beter dan Anne in ieder geval. Anne eruit!!
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jaa.2 weken ballingschap voor een nietig vergrijp. Maar ik ben er al over.
Toch nog iemand die ook blij isquote:
En weer bedanktquote:
Vond ik ook..quote:
QFTquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ach ja wel weer punten in mijn prono
Maar over 2 weken Anne weg alsjeblieft....
Ga een eind fietsen ofzo. Als je Ray goed vond, dan is er echt iets mis met je.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:49 schreef leolinedance het volgende:
NEEEEE! Niet weer dat schaap door. Kutprogramma zeg.
Ray was beter...
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:49 schreef Zehra het volgende:
[..]
Ga een eind fietsen ofzo. Als je Ray goed vond, dan is er echt iets mis met je.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:50 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben erg content met de uitslag! Nu Ben nog eruit en Jennifer winnen.
Voor je ray-te snelle nieuwe topics!!quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ga een eind fietsen ofzo. Als je Jennifer goed vond, dan is er echt iets mis met je.
Ah ik dacht alquote:
Ray is nog veel arroganter en zong erg slechtquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
jawel. Anne is een arrogant wijf en ze kan niet goed zingen.
De 2e keer was ie best oke. Beter dan Anne in ieder geval. Maar ben er klaar mee nu.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:49 schreef Zehra het volgende:
[..]
Ik maakte eigenlijk een sarcastisch grapje omdat Jennifer een kutstem heeft en Ben heel erg gewaardeerd wordt!quote:
[..]
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:50 schreef Cee het volgende:
James Blunt volgende week, samen met Alain Clark. Het douchebag-gehalte wordt weer met een paar metertjes opgekrikt.
hij was niet goed, maar slechter als Anne is er echt niet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:49 schreef Zehra het volgende:
[..]
Jennifer winnen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:50 schreef Bellatrix het volgende:
Weltrustenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
Was weer gezellig! Weltrusten allemaal
zie het nog best gebeuren, kan ze gelijk met broerlief een plaat opnemenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:51 schreef Zehra het volgende:
[..]
Jennifer winnen?Je maakt een geintje hoop ik? Ze is best goed, maar winnen is wel veel te veel gevraagd.
Slaap lekker appelwangenmeisjequote:Op vrijdag 3 december 2010 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
Was weer gezellig! Weltrusten allemaal
Eigenlijk boeit het me geen zakquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik maakte eigenlijk een sarcastisch grapje omdat Jennifer een kutstem heeft en Ben heel erg gewaardeerd wordt!
Maar leuk, wil je er over praten?
Anne hoort bij de laatst 6, zonder twijfel. Twee weken geleden was ze ook de beste van de avondquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij was niet goed, maar slechter als Anne is er echt niet.
Als je een liedje van Nederlandstalig liedje Jeroen niet fatsoenlijk kan zingen moet je oprotten
Eensquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:51 schreef Starlie het volgende:
Ik blijf erbij dat ze bij de Battles hadden moeten stoppen... De audities en de battles waren vernieuwend, dit is gewoon weer hetzelfde als Popstars, X-factor en Idols...
Het geluid is klote, de styling is kut, het merendeel van de kandidaten is kut...
Het wauw effect is gewoon weg wat mij betreft.
Kim en Ben zijn goed maar ik vond ze tijdens hun auditie echt beter dan dat ze in de live shows zijn... dat kwam vast ook door het "wauw" effect het vernieuwende...
Nee mij ook niet, maar het is leuk om mensen te trollen hier.quote:
absoluutquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:52 schreef iBenny het volgende:
Ik vond deze aflevering beter dan die van 2 weken terug
Tot maandagquote:
Bij mij ook... had er veel meer van verwachtquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:53 schreef Joooo-pi het volgende:
Anne is bij mij wel gezakt in het lijstje.![]()
Slechte performance.
Hier ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:53 schreef Joooo-pi het volgende:
Slechte performance.
Wel erg makkelijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee mij ook niet, maar het is leuk om mensen te trollen hier.
bij mij nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:53 schreef Joooo-pi het volgende:
Slechte performance.
omdat ray + charlotte slecht waren en die ene uit oosterijk..quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:54 schreef EilandjeOnline het volgende:
twas net een popstar avondje vandaag
Ik krijg er een minder slecht gevoel van dan het trollen in R&P.quote:
Wat dat betreft ben ik wel benieuwd hoe ze dat volgend seizoen gaan uitpakkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:55 schreef Joooo-pi het volgende:
The Voice is qua live shows gewoon net Idols of X-Factor. Geen verschil meer voor wat betreft de kwaliteit.
Toevallig hebben ze wel weer een toppertje (Ben) te pakken bij RTL 4. Dat doen ze gewoon goed.
Bennyquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:54 schreef iBenny het volgende:
Het was weer gezellig allemaal...
Tot volgende week, maandag of tussendoor natuurlijk
the voice met jeroen en angela vind ik zoiezo minder dan n&s en roelquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:54 schreef miieejj het volgende:
[..]
omdat ray + charlotte slecht waren en die ene uit oosterijk..
Jij bent niet zo naïef .quote:
Truste Jooooo-Piquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:56 schreef Joooo-pi het volgende:
Bedankt voor de gezelligheid!
Welterusten![]()
![]()
![]()
Leonie heeft bij mij een paar honderd bonuspunten gescoord met haar Jeroen nummerquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:56 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
the voice met jeroen en angela vind ik zoiezo minder dan n&s en roel
maar kim en leonie waren goed!!
ja jij ook, en tot volgende weekquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:56 schreef Joooo-pi het volgende:
Welterusten![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Joooopiquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:56 schreef Joooo-pi het volgende:
Welterusten![]()
![]()
![]()
Ik ben daar altijd heel serieusquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik krijg er een minder slecht gevoel van dan het trollen in R&P.
me-too, jammer dat ik liveshows niet kan zien tot januariquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:56 schreef Symphonic het volgende:
Popstars vind ik dit seizoen voor het eerst van zeer behoorlijk niveau
Nopequote:Op vrijdag 3 december 2010 23:56 schreef Koen66 het volgende:
Hoe gaat dit eigenlijk verder? Toch ooit wel een keer stoppen met 1 afvaller per team?
+ Lenny en Kim en joan + meike en leonie + Eshterquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:55 schreef Joooo-pi het volgende:
The Voice is qua live shows gewoon net Idols of X-Factor. Geen verschil meer voor wat betreft de kwaliteit.
Toevallig hebben ze wel weer een toppertje (Ben) te pakken bij RTL 4. Dat doen ze gewoon goed.
Soms is een topic of reactie echt té aantrekkelijk om niet te reageren.quote:
angela die kiest alleen voor de gun factorquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:56 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
the voice met jeroen en angela vind ik zoiezo minder dan n&s en roel
maar kim en leonie waren goed!!
Ohquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope
nog 2 afleveringen 2teams tegenover elkaar daarna komen ze alle 4 bij elkaar en gaan er dus 4 weg per aflevering
dom, dan heb je dus geluk als je bij een 'zwak' team zitquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope
nog 2 afleveringen 2teams tegenover elkaar daarna komen ze alle 4 bij elkaar en gaan er dus 4 weg per aflevering
Ze begonnen de liveshows met de laatste 24 hè. Idiols enzo begint met laatste 12 ofzo. Als je de laatste 24 van Idiols/X Factor had gezien dan was het dramatisch geweest.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:55 schreef Joooo-pi het volgende:
Leuk dat je er was Ceequote:
ga je slapen kuikentje?>quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:57 schreef Pisces29 het volgende:
Welterusten allemaal, tot volgende keer
Oh mij doet het vaak denken dat ik het eigenlijk zo slecht nog niet hebquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Soms is een topic of reactie echt té aantrekkelijk om niet te reageren.Maar over het algemeen zit ik er niet echt. Word er altijd een beetje depri van.
dus ..quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
4 teams = 4 weg. 2 afleveringen lang en dan de finale waar er uit elk team 1 is
Nu nog 5 afleveringquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:59 schreef miieejj het volgende:
hoelang duurt het nogheel die live shows..
10/12 Liveshow - Roel & Nick en Simonquote:
Haha ja alles relativeren.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:59 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh mij doet het vaak denken dat ik het eigenlijk zo slecht nog niet heb
volgende week dus bij n&s en bij van velzen eruit en over 3 weken die van angela en jeroen..quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha ja alles relativeren.Dat doe ik door naar ''Help Afrika'' reclames te kijken onder het genot van een wijntje en een zak chips.
dus bij de finale zijn 4 over .. van elk teamquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
10/12 Liveshow - Roel & Nick en Simon
17/12 Liveshow - Angela & Jeroen
07/01 Liveshow (Kwart finale) - Angela, Jeroen, Roel & Nick en Simon (ieder 3 kandidaten)
14/01 Liveshow (Halve finale) - Angela, Jeroen, Roel & Nick en Simon (ieder 2 kandidaten)
21/01 Liveshow (Finale) - Angela, Jeroen, Roel & Nick en Simon (ieder 1 kandidaat)
Over 2 wekenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:01 schreef miieejj het volgende:
[..]
volgende week dus bij n&s en bij van velzen eruit en over 3 weken die van angela en jeroen..
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
10/12 Liveshow - Roel & Nick en Simon
17/12 Liveshow - Angela & Jeroen
07/01 Liveshow (Kwart finale) - Angela, Jeroen, Roel & Nick en Simon (ieder 3 kandidaten)
14/01 Liveshow (Halve finale) - Angela, Jeroen, Roel & Nick en Simon (ieder 2 kandidaten)
21/01 Liveshow (Finale) - Angela, Jeroen, Roel & Nick en Simon (ieder 1 kandidaat)
1 over van elk team, 4 teams...quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:02 schreef miieejj het volgende:
[..]
dus bij de finale zijn 4 over .. van elk team
Oke..quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
1 over van elk team, 4 teams...
1 x 4 = 4 kandidaten in de finale
dus lenny en ben kunnen niet samen in de finale staanquote:
Dat kloptquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:04 schreef miieejj het volgende:
[..]
dus lenny en ben kunnen niet samen in de finale staan
Waarom kijk ik dan nogquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat klopt
Roel krijg het nog moeilijk
Dat soort dingen zijn toch belachelijk? Daarom vond ik Idols zo veel leukerquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:04 schreef miieejj het volgende:
[..]
Ze is de winnaar niet, maar of we niks van dr zullen horen is de vraagquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:05 schreef miieejj het volgende:
[..]
Waarom kijk ik dan nogjoana is goed, dus als ze de volgende week uit gaat, dan hoor je toch niks meer van d'r
Het hele teams-principe klopt nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:05 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn toch belachelijk? Daarom vond ik Idols zo veel leuker
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:05 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn toch belachelijk? Daarom vond ik Idols zo veel leuker
john de mol moest het beter bedenken want hier is ie gestopt met bedenken hoe nou verderquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het hele teams-principe klopt niet
Lenny mag wel terug komen bij idols..quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:07 schreef Bellatrix het volgende:
Kan inderdaad niet wachten tot Idols weer eens terug komt. X factor is ook wel goed te doen.
Lenny heeft zich nu natuurlijk ook op de kaart gezet. Grote kans dat ze Ben een contract geven. En even later ook Lenny strikkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:06 schreef miieejj het volgende:
[..]
grote kans dat ben in de finale staat en lenny straks niet
die krijgt geen contract en over een enkele maanden zijn we lenny vergeten
Mja xfactor is ook zo stom met die coaches (Sumera drama enzoquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:07 schreef Bellatrix het volgende:
Kan inderdaad niet wachten tot Idols weer eens terug komt. X factor is ook wel goed te doen.
Bij XFA heb je ook dat teamsprincipe... zie Gordonquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:07 schreef Bellatrix het volgende:
Is ook nergens goed voor. Als Lenny niet beter is dan Ben, kan hij dus sowieso niet winnen. Dus dan heeft een plaats in de finale ook geen zin.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:04 schreef miieejj het volgende:
[..]
mischien wel..quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lenny heeft zich nu natuurlijk ook op de kaart gezet. Grote kans dat ze Ben een contract geven. En even later ook Lenny strikken
Ik was toen echt oprecht boos toen ze er uit ging. Wat erg eigenlijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:08 schreef Avey het volgende:
[..]
Mja xfactor is ook zo stom met die coaches (Sumera drama enzo)
sumera, die is goed. maar je hoort er niks meer vanquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:08 schreef Avey het volgende:
[..]
Mja xfactor is ook zo stom met die coaches (Sumera drama enzo)
Mja ik volgde het niet echt, maar ik heb de verhalen gehoordquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik was toen echt oprecht boos toen ze er uit ging. Wat erg eigenlijk
ja nou idd..quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:09 schreef Koen66 het volgende:
vind de opzet dus echt puur slecht
ze zouden de laatste paar uitzendingen ala XFA moeten doen, 2 wegstemmen ofzo, maaktg niet uit van welk team
Van wie hoor je nu wel echt wat in het muziekleventje dan ik tel musicals niet meequote:Op zaterdag 4 december 2010 00:09 schreef miieejj het volgende:
[..]
sumera, die is goed. maar je hoort er niks meer van
klopt, volgens mij waren we een klein clubje dat toen pissed was, samen met Marlalalaquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik was toen echt oprecht boos toen ze er uit ging. Wat erg eigenlijk
gisteren, heb ik floortje zien optreden bij die queen musical.. harstikke goed.. maar bij idols was het faalquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:10 schreef Riann het volgende:
[..]
Van wie hoor je nu wel echt wat in het muziekleventje dan ik tel musicals niet mee
dat geeft toch niet?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:10 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja nou idd..
maar dan is de kans groot dat 1 coach niemand meer heeft..
Jooo-pi ook, we waren echt de harde kern.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, volgens mij waren we een klein clubje dat toen pissed was, samen met Marlalala
ik was Floortje fan en anti Raffa toen alquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:11 schreef miieejj het volgende:
[..]
gisteren, heb ik floortje zien optreden bij die queen musical.. harstikke goed.. maar bij idols was het faal
ik was toen voor allebei nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was Floortje fan en anti Raffa toen al
zeker wetenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lenny heeft zich nu natuurlijk ook op de kaart gezet. Grote kans dat ze Ben een contract geven. En even later ook Lenny strikken
Maar die moet je dus wél meerekenen. Jamai en Jim en nog een stel anderen doen het erg goed in musicals. Boris scoort zéér goed in zijn eigen genre. Ook Nikki en Lisa hebben het heel erg druk. Dat ze geen hitjes scoren wil niet zeggen dat ze niets meer maken hoor.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:10 schreef Riann het volgende:
[..]
Van wie hoor je nu wel echt wat in het muziekleventje dan ik tel musicals niet mee
Ik welquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:08 schreef miieejj het volgende:
Net als leonie, de kans is groot dat zij in de finale terecht komt.. maar denk je nou echt dat mensen een cd van haar kopen
Floortjequote:Op zaterdag 4 december 2010 00:13 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik was toen voor allebei niet![]()
maar goed, floortje heeft me verrast gister avond
Raffaela was wel 100x beterquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:11 schreef miieejj het volgende:
[..]
gisteren, heb ik floortje zien optreden bij die queen musical.. harstikke goed.. maar bij idols was het faal
Dit dus.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:13 schreef Zehra het volgende:
[..]
Maar die moet je dus wél meerekenen. Jamai en Jim en nog een stel anderen doen het erg goed in musicals. Boris scoort zéér goed in zijn eigen genre. Ook Nikki en Lisa hebben het heel erg druk. Dat ze geen hitjes scoren wil niet zeggen dat ze niets meer maken hoor.
Wat maakt het uit dat bijvoorbeeld Lenny niet de finale kan halen als Ben de nummer 1 is van Roel's team? Dan kan Lenny dus toch nooit winnen. Dus dan is een plek in de finale zinloos.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:12 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik baal van dit wegstemsysteem; het draait eigelijk alleenom de coaches, wie van de 4 coaches wint er; roel natuurlijk maar die coaches interesseren me niet.
Grahamquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:15 schreef Cee het volgende:
Op BBC1 nu, Jack Black en Bieber op 1 bank bij Graham Norton.
Zap!quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:15 schreef Cee het volgende:
bieberquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:15 schreef Cee het volgende:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:17 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop dat Bieber ook langskomt voor een gastoptreden...
Het is gewoon een mini-lesbo.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:18 schreef Avey het volgende:
Ik haat bieber om een reden: z'n haar. Het schijnt in te zijn om die haarstijl te dragen en ik vind het oerlelijk
Ja dat is het erge, het is moeilijk om het hem niet te gunnenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Toegegeven, zelfspot heeft die knakkert wel.
het is net een meisje..quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:19 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja dat is het erge, het is moeilijk om het hem niet te gunnen
Ken je Bieber or Die? Echt, ik ging om.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:19 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja dat is het erge, het is moeilijk om het hem niet te gunnen
Er zijn ook steeds meer bands die weer lp's uitbrengen, en sommige zelfs alleen lp en digitaal maar geen cd meer. LP heeft trouwens vaak ook een downloadcode voor de ipod.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:17 schreef Zehra het volgende:
[..]
Ik begin ook weer lp's te kopen. Heeft toch veel meer dan zo'n cdtje.
Als ik die haarstijl zie dan denk ik dat iemand echt gedacht heeft: "Laten we iets met haar doen wat nog NOOIT iemand in het verleden gedaan heeft".quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:18 schreef Avey het volgende:
Ik haat bieber om een reden: z'n haar. Het schijnt in te zijn om die haarstijl te dragen en ik vind het oerlelijk
QFT Aveyquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:18 schreef Avey het volgende:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ken je Bieber or Die? Echt, ik ging om.
Er zat trouwens een Bieber lookalike een paar rijen voor me bij GaGa. Die stond voornamelijk met z'n rug naar de zaal toe te wachten totdat er meisjes voor z'n voeten flauw gingen vallen.
ik hoor bieber eigenlijk nooit praten..quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ken je Bieber or Die? Echt, ik ging om.
Er zat trouwens een Bieber lookalike een paar rijen voor me bij GaGa. Die stond voornamelijk met z'n rug naar de zaal toe te wachten totdat er meisjes voor z'n voeten flauw gingen vallen.
Regelrechte verkrachting van Queen nummers.quote:
je betaald een kaartje om te kijken wat gaga doetquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
_!
Ik had heul irritante minipubers voor me, die hun mobiel belangrijker vonden dan het concert.
Ik ook weer.quote:
mischienquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:22 schreef Zehra het volgende:
[..]
Regelrechte verkrachting van Queen nummers.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:22 schreef miieejj het volgende:
[..]
je betaald een kaartje om te kijken wat gaga doetdan ga je toch niet met je gsm spelen
absoluutquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:17 schreef Zehra het volgende:
[..]
Ik begin ook weer lp's te kopen. Heeft toch veel meer dan zo'n cdtje.
ik heb geen lp speler.. kosten die veel tegenwoordig ??quote:
lijkt me toch wel sjiek om daar te staan..quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad!En het was ook nog eens een immense show.
Tussen de 100 en 200 euro ofzo. Dan heb je al wel een vrij goeie.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:24 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik heb geen lp speler.. kosten die veel tegenwoordig ??
dan ga ik zappen, dat weiger ik echt te kijkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:17 schreef iBenny het volgende:
oeff..quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:24 schreef Zehra het volgende:
[..]
Tussen de 100 en 200 euro ofzo. Dan heb je al wel een vrij goeie.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan ga ik zappen, dat weiger ik echt te kijken
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een duet tussen bart en Bieber zou helemaal leuk zijn.
Hangt van de kwaliteit af. Voor 50 euro heb je er een met usb uitgang, die prik je zo in je pcquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:24 schreef miieejj het volgende:
ik heb geen lp speler.. kosten die veel tegenwoordig ??
is dat trouwen wiep met die kerstmuts?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een duet tussen bart en Bieber zou helemaal leuk zijn.
http://www.bol.com/nl/p/e(...)006573490/index.htmlquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:26 schreef ranja het volgende:
[..]
Hangt van de kwaliteit af. Voor 50 euro heb je er een met usb uitgang, die prik je zo in je pcMaar gewoon een beetje standaard speler is zo'n 150 euro denk ik. Als je voor meer kwaliteit gaat betaal je dat ook en zit je al gauw boven de 300 euro.
Benny is onze Wiep liefhebberquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:27 schreef miieejj het volgende:
[..]
is dat trouwen wiep met die kerstmuts?
kan ik m'n speler weer eens opsnorrenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:28 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoop dat de LP definitief terug komt
Ik ben klaar met haar, het rijmt teveel op Bieber en dat is overgeslagen bij Bennyquote:
Waarom? Achterhaalde technologiequote:Op zaterdag 4 december 2010 00:28 schreef Symphonic het volgende:
Vruuger..quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:28 schreef Symphonic het volgende:
Nee hoor absoluut niet achterhaald.quote:
Uhuhquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor absoluut niet achterhaald.
Het geluid van de naald op de plaat en de kraakjes van het stof zijn niet in geld uit te drukken zo kostbaar
Ze worden nu weer nagemaakt in moderne platen zelfs. Aggut oma spreekt, het was niet mijn bedoeling om 'modern' op zo'n niet-hippe manier te gebruiken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het geluid van de naald op de plaat en de kraakjes van het stof zijn niet in geld uit te drukken zo kostbaar
zal het m'n kids ook eens laten zien.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb ook nog heel wat LP's en singletjes van ons pap gekregen, meteen LP speler aangeschaft, echt geweldig is dat.
http://www.hifi.nl/recensies/3272/Platenspeler-van-de-HEMA.htmlquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:27 schreef miieejj het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/e(...)006573490/index.html
euhm ??
Heel leuk inderdaad.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hmm niet alle jeugd is hetzelfde.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:31 schreef Symphonic het volgende:
Maar ja vertel dat de Ipod/Iphone jeugd van nu maar eens...
En ik snap dat ze het niet snappen... Maar ik ben opgegroeid met Lp's en heb er heel wat grijs gedraaid...
tsja dat snappen jongeren nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gelukkig wel en als er ook weer normale muziek op vinyl verschijnt koop ik gelijk een pick-upquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze worden nu weer nagemaakt in moderne platen zelfs. Aggut oma spreekt, het was niet mijn bedoeling om 'modern' op zo'n niet-hippe manier te gebruiken.
vind jij het dan goed dat ze de lp speler op de zolder gaat zettenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja dat snappen jongeren niet
maar de mijne staat ook op zolder..... vrouwlief vond hem jaren terug in de weg staan
Ja klopt, maar dan moeten ze gewoon veeeeeeeeeeeeel meer ook op LP gaan uitbrengenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:32 schreef Avey het volgende:
[..]
Heel leuk inderdaad.
Maar waar zou het dan terug van moeten komen? Mensen die het mooi vinden kopen zo'n ding, de rest luistert naar muziek in scherpe kwaliteit op hun mp3 spelers.
ik weet het ik ben een watjequote:Op zaterdag 4 december 2010 00:33 schreef miieejj het volgende:
[..]
vind jij het dan goed dat ze de lp speler op de zolder gaat zetten
Volgens mij komt bijna elke cd ook op vinyl uit.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gelukkig wel en als er ook weer normale muziek op vinyl verschijnt koop ik gelijk een pick-up
ik denk dat je dat inmiddels wel een beetje weet wat ik daar onder versta...quote:
er bestaat tegenwoordig teveel muziek.. teveel band , teveel talentenjachten.. gewoon teveel van allesquote:
Ik zie het al keuzes biedenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:35 schreef miieejj het volgende:
[..]
er bestaat tegenwoordig teveel muziek.. teveel band , teveel talentenjachten.. gewoon teveel van alles
Swift wel. Love storyquote:
Ik vind het altijd zo jammer als mensen in een soort cocon zitten qua smaak. Dat ze echt gewoon niet eens proberen te luisteren naar wat andere muziek.quote:
dat dusquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo jammer als mensen in een soort cocon zitten qua smaak. Dat ze echt gewoon niet eens proberen te luisteren naar wat andere muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |