klopt, volgens mij waren we een klein clubje dat toen pissed was, samen met Marlalalaquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik was toen echt oprecht boos toen ze er uit ging. Wat erg eigenlijk
gisteren, heb ik floortje zien optreden bij die queen musical.. harstikke goed.. maar bij idols was het faalquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:10 schreef Riann het volgende:
[..]
Van wie hoor je nu wel echt wat in het muziekleventje dan ik tel musicals niet mee
dat geeft toch niet?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:10 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja nou idd..
maar dan is de kans groot dat 1 coach niemand meer heeft..
Jooo-pi ook, we waren echt de harde kern.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, volgens mij waren we een klein clubje dat toen pissed was, samen met Marlalala
ik was Floortje fan en anti Raffa toen alquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:11 schreef miieejj het volgende:
[..]
gisteren, heb ik floortje zien optreden bij die queen musical.. harstikke goed.. maar bij idols was het faal
ik was toen voor allebei nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was Floortje fan en anti Raffa toen al
zeker wetenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lenny heeft zich nu natuurlijk ook op de kaart gezet. Grote kans dat ze Ben een contract geven. En even later ook Lenny strikken
Maar die moet je dus wél meerekenen. Jamai en Jim en nog een stel anderen doen het erg goed in musicals. Boris scoort zéér goed in zijn eigen genre. Ook Nikki en Lisa hebben het heel erg druk. Dat ze geen hitjes scoren wil niet zeggen dat ze niets meer maken hoor.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:10 schreef Riann het volgende:
[..]
Van wie hoor je nu wel echt wat in het muziekleventje dan ik tel musicals niet mee
Ik welquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:08 schreef miieejj het volgende:
Net als leonie, de kans is groot dat zij in de finale terecht komt.. maar denk je nou echt dat mensen een cd van haar kopen
Floortjequote:Op zaterdag 4 december 2010 00:13 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik was toen voor allebei niet![]()
maar goed, floortje heeft me verrast gister avond
Raffaela was wel 100x beterquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:11 schreef miieejj het volgende:
[..]
gisteren, heb ik floortje zien optreden bij die queen musical.. harstikke goed.. maar bij idols was het faal
Dit dus.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:13 schreef Zehra het volgende:
[..]
Maar die moet je dus wél meerekenen. Jamai en Jim en nog een stel anderen doen het erg goed in musicals. Boris scoort zéér goed in zijn eigen genre. Ook Nikki en Lisa hebben het heel erg druk. Dat ze geen hitjes scoren wil niet zeggen dat ze niets meer maken hoor.
Wat maakt het uit dat bijvoorbeeld Lenny niet de finale kan halen als Ben de nummer 1 is van Roel's team? Dan kan Lenny dus toch nooit winnen. Dus dan is een plek in de finale zinloos.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:12 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik baal van dit wegstemsysteem; het draait eigelijk alleenom de coaches, wie van de 4 coaches wint er; roel natuurlijk maar die coaches interesseren me niet.
Grahamquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:15 schreef Cee het volgende:
Op BBC1 nu, Jack Black en Bieber op 1 bank bij Graham Norton.
Zap!quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:15 schreef Cee het volgende:
bieberquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:15 schreef Cee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |