quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ken je Bieber or Die? Echt, ik ging om.
Er zat trouwens een Bieber lookalike een paar rijen voor me bij GaGa. Die stond voornamelijk met z'n rug naar de zaal toe te wachten totdat er meisjes voor z'n voeten flauw gingen vallen.
ik hoor bieber eigenlijk nooit praten..quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ken je Bieber or Die? Echt, ik ging om.
Er zat trouwens een Bieber lookalike een paar rijen voor me bij GaGa. Die stond voornamelijk met z'n rug naar de zaal toe te wachten totdat er meisjes voor z'n voeten flauw gingen vallen.
Regelrechte verkrachting van Queen nummers.quote:
je betaald een kaartje om te kijken wat gaga doetquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
_!
Ik had heul irritante minipubers voor me, die hun mobiel belangrijker vonden dan het concert.
Ik ook weer.quote:
mischienquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:22 schreef Zehra het volgende:
[..]
Regelrechte verkrachting van Queen nummers.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:22 schreef miieejj het volgende:
[..]
je betaald een kaartje om te kijken wat gaga doetdan ga je toch niet met je gsm spelen
absoluutquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:17 schreef Zehra het volgende:
[..]
Ik begin ook weer lp's te kopen. Heeft toch veel meer dan zo'n cdtje.
ik heb geen lp speler.. kosten die veel tegenwoordig ??quote:
lijkt me toch wel sjiek om daar te staan..quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad!En het was ook nog eens een immense show.
Tussen de 100 en 200 euro ofzo. Dan heb je al wel een vrij goeie.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:24 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik heb geen lp speler.. kosten die veel tegenwoordig ??
dan ga ik zappen, dat weiger ik echt te kijkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:17 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop dat Bieber ook langskomt voor een gastoptreden...
oeff..quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:24 schreef Zehra het volgende:
[..]
Tussen de 100 en 200 euro ofzo. Dan heb je al wel een vrij goeie.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan ga ik zappen, dat weiger ik echt te kijken
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een duet tussen bart en Bieber zou helemaal leuk zijn.
Hangt van de kwaliteit af. Voor 50 euro heb je er een met usb uitgang, die prik je zo in je pcquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:24 schreef miieejj het volgende:
ik heb geen lp speler.. kosten die veel tegenwoordig ??
is dat trouwen wiep met die kerstmuts?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een duet tussen bart en Bieber zou helemaal leuk zijn.
http://www.bol.com/nl/p/e(...)006573490/index.htmlquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:26 schreef ranja het volgende:
[..]
Hangt van de kwaliteit af. Voor 50 euro heb je er een met usb uitgang, die prik je zo in je pcMaar gewoon een beetje standaard speler is zo'n 150 euro denk ik. Als je voor meer kwaliteit gaat betaal je dat ook en zit je al gauw boven de 300 euro.
Benny is onze Wiep liefhebberquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:27 schreef miieejj het volgende:
[..]
is dat trouwen wiep met die kerstmuts?
kan ik m'n speler weer eens opsnorrenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:28 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoop dat de LP definitief terug komt
Ik ben klaar met haar, het rijmt teveel op Bieber en dat is overgeslagen bij Bennyquote:
Waarom? Achterhaalde technologiequote:Op zaterdag 4 december 2010 00:28 schreef Symphonic het volgende:
Vruuger..quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:28 schreef Symphonic het volgende:
Nee hoor absoluut niet achterhaald.quote:
Uhuhquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor absoluut niet achterhaald.
Het geluid van de naald op de plaat en de kraakjes van het stof zijn niet in geld uit te drukken zo kostbaar
Ze worden nu weer nagemaakt in moderne platen zelfs. Aggut oma spreekt, het was niet mijn bedoeling om 'modern' op zo'n niet-hippe manier te gebruiken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het geluid van de naald op de plaat en de kraakjes van het stof zijn niet in geld uit te drukken zo kostbaar
zal het m'n kids ook eens laten zien.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb ook nog heel wat LP's en singletjes van ons pap gekregen, meteen LP speler aangeschaft, echt geweldig is dat.
http://www.hifi.nl/recensies/3272/Platenspeler-van-de-HEMA.htmlquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:27 schreef miieejj het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/e(...)006573490/index.html
euhm ??
Heel leuk inderdaad.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hmm niet alle jeugd is hetzelfde.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:31 schreef Symphonic het volgende:
Maar ja vertel dat de Ipod/Iphone jeugd van nu maar eens...
En ik snap dat ze het niet snappen... Maar ik ben opgegroeid met Lp's en heb er heel wat grijs gedraaid...
tsja dat snappen jongeren nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gelukkig wel en als er ook weer normale muziek op vinyl verschijnt koop ik gelijk een pick-upquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze worden nu weer nagemaakt in moderne platen zelfs. Aggut oma spreekt, het was niet mijn bedoeling om 'modern' op zo'n niet-hippe manier te gebruiken.
vind jij het dan goed dat ze de lp speler op de zolder gaat zettenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja dat snappen jongeren niet
maar de mijne staat ook op zolder..... vrouwlief vond hem jaren terug in de weg staan
Ja klopt, maar dan moeten ze gewoon veeeeeeeeeeeeel meer ook op LP gaan uitbrengenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:32 schreef Avey het volgende:
[..]
Heel leuk inderdaad.
Maar waar zou het dan terug van moeten komen? Mensen die het mooi vinden kopen zo'n ding, de rest luistert naar muziek in scherpe kwaliteit op hun mp3 spelers.
ik weet het ik ben een watjequote:Op zaterdag 4 december 2010 00:33 schreef miieejj het volgende:
[..]
vind jij het dan goed dat ze de lp speler op de zolder gaat zetten
Volgens mij komt bijna elke cd ook op vinyl uit.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gelukkig wel en als er ook weer normale muziek op vinyl verschijnt koop ik gelijk een pick-up
ik denk dat je dat inmiddels wel een beetje weet wat ik daar onder versta...quote:
er bestaat tegenwoordig teveel muziek.. teveel band , teveel talentenjachten.. gewoon teveel van allesquote:
Ik zie het al keuzes biedenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:35 schreef miieejj het volgende:
[..]
er bestaat tegenwoordig teveel muziek.. teveel band , teveel talentenjachten.. gewoon teveel van alles
Swift wel. Love storyquote:
Ik vind het altijd zo jammer als mensen in een soort cocon zitten qua smaak. Dat ze echt gewoon niet eens proberen te luisteren naar wat andere muziek.quote:
dat dusquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo jammer als mensen in een soort cocon zitten qua smaak. Dat ze echt gewoon niet eens proberen te luisteren naar wat andere muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |