quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:17 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop dat Bieber ook langskomt voor een gastoptreden...
Het is gewoon een mini-lesbo.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:18 schreef Avey het volgende:
Ik haat bieber om een reden: z'n haar. Het schijnt in te zijn om die haarstijl te dragen en ik vind het oerlelijk
Ja dat is het erge, het is moeilijk om het hem niet te gunnenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Toegegeven, zelfspot heeft die knakkert wel.
het is net een meisje..quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:19 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja dat is het erge, het is moeilijk om het hem niet te gunnen
Ken je Bieber or Die? Echt, ik ging om.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:19 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja dat is het erge, het is moeilijk om het hem niet te gunnen
Er zijn ook steeds meer bands die weer lp's uitbrengen, en sommige zelfs alleen lp en digitaal maar geen cd meer. LP heeft trouwens vaak ook een downloadcode voor de ipod.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:17 schreef Zehra het volgende:
[..]
Ik begin ook weer lp's te kopen. Heeft toch veel meer dan zo'n cdtje.
Als ik die haarstijl zie dan denk ik dat iemand echt gedacht heeft: "Laten we iets met haar doen wat nog NOOIT iemand in het verleden gedaan heeft".quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:18 schreef Avey het volgende:
Ik haat bieber om een reden: z'n haar. Het schijnt in te zijn om die haarstijl te dragen en ik vind het oerlelijk
QFT Aveyquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:18 schreef Avey het volgende:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ken je Bieber or Die? Echt, ik ging om.
Er zat trouwens een Bieber lookalike een paar rijen voor me bij GaGa. Die stond voornamelijk met z'n rug naar de zaal toe te wachten totdat er meisjes voor z'n voeten flauw gingen vallen.
ik hoor bieber eigenlijk nooit praten..quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ken je Bieber or Die? Echt, ik ging om.
Er zat trouwens een Bieber lookalike een paar rijen voor me bij GaGa. Die stond voornamelijk met z'n rug naar de zaal toe te wachten totdat er meisjes voor z'n voeten flauw gingen vallen.
Regelrechte verkrachting van Queen nummers.quote:
je betaald een kaartje om te kijken wat gaga doetquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
_!
Ik had heul irritante minipubers voor me, die hun mobiel belangrijker vonden dan het concert.
Ik ook weer.quote:
mischienquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:22 schreef Zehra het volgende:
[..]
Regelrechte verkrachting van Queen nummers.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:22 schreef miieejj het volgende:
[..]
je betaald een kaartje om te kijken wat gaga doetdan ga je toch niet met je gsm spelen
absoluutquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:17 schreef Zehra het volgende:
[..]
Ik begin ook weer lp's te kopen. Heeft toch veel meer dan zo'n cdtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |