DEELNEMERSquote:Zo de nominatieronde is ten einde en hieronder staan de users die hun avatar graag willen laten meedingen voor de toffe sint prijs .
HOE TE STEMMENquote:
UITSLAGquote:Nou iedereen mag op iedereen stemmen en wel door een top 3 op te geven:
1. (krijgt 3 punten)
2. (krijgt 2 punten)
3. (krijgt 1 punt)
Alleen een volledige top 3 geldt als stem (top 1 of top 2 doen niet mee) en je top 3 moet uit 3 verschillende users bestaan.
Je kunt op de volgende manier je keuze kenbaar maken:
Post je drie favoriete avatars als plaatjes, handig scriptje om gemakkelijk je keuze te maken:
[1]
[2]
[3]
Succes allemaalquote:Zondag 5 december om 24:00 uur sluit het stemtopic en zullen de stemmen worden geteld.
Idd dat scriptje is van 2009?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:55 schreef Adelante het volgende:
HULP!
Kan iemand het scriptje fixen of een nieuwe hosten, zodat users makkelijk kunnen klikken en copy/pasten![]()
Ja, ik heb de OP gekopieerd, maar volgens mij had ___saviour (die met die K3 avatar) dat toen gemaakt. Is er iemand die dat ook dit jaar kan?quote:
Nee, dat mag niet. Je stem is dan onvolledig en telt niet mee.quote:
Nee, dan moet Kris (?) dat aanpassen. Is ja een html-bestand.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:55 schreef Adelante het volgende:
HULP!
Kan iemand het scriptje fixen of een nieuwe hosten, zodat users makkelijk kunnen klikken en copy/pasten![]()
Kheb um aangepast en op mijn eigen site gezetquote:Op donderdag 2 december 2010 00:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, ik heb de OP gekopieerd, maar volgens mij had ___saviour (die met die K3 avatar) dat toen gemaakt. Is er iemand die dat ook dit jaar kan?
+1quote:Op donderdag 2 december 2010 00:19 schreef shiznuts het volgende:
Wat is dat moordwijf toch handig hea...
Dat klopt niet. Die eerste met die mijter op die kat is van Lutte.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:18 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kheb um aangepast en op mijn eigen site gezet
Linkje
http://brigittefotografeert.nl/Sint_avatar.html
Excusesquote:Op donderdag 2 december 2010 00:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Die eerste met die mijter op die kat is van Lutte.
Yay.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:24 schreef Briggy het volgende:
[..]
Excuseshet is al laat...
tis aangepast
dit dus!quote:Op donderdag 2 december 2010 02:07 schreef SpiekerJozef het volgende:
[1] porsche1 (punten: 3)
[ afbeelding ]
[2] SperzieboonToon (punten: 2)
[ afbeelding ]
[3] OA (punten: 1)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |