ik heb geen lp speler.. kosten die veel tegenwoordig ??quote:
lijkt me toch wel sjiek om daar te staan..quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad!En het was ook nog eens een immense show.
Tussen de 100 en 200 euro ofzo. Dan heb je al wel een vrij goeie.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:24 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik heb geen lp speler.. kosten die veel tegenwoordig ??
dan ga ik zappen, dat weiger ik echt te kijkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:17 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop dat Bieber ook langskomt voor een gastoptreden...
oeff..quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:24 schreef Zehra het volgende:
[..]
Tussen de 100 en 200 euro ofzo. Dan heb je al wel een vrij goeie.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan ga ik zappen, dat weiger ik echt te kijken
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een duet tussen bart en Bieber zou helemaal leuk zijn.
Hangt van de kwaliteit af. Voor 50 euro heb je er een met usb uitgang, die prik je zo in je pcquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:24 schreef miieejj het volgende:
ik heb geen lp speler.. kosten die veel tegenwoordig ??
is dat trouwen wiep met die kerstmuts?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een duet tussen bart en Bieber zou helemaal leuk zijn.
http://www.bol.com/nl/p/e(...)006573490/index.htmlquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:26 schreef ranja het volgende:
[..]
Hangt van de kwaliteit af. Voor 50 euro heb je er een met usb uitgang, die prik je zo in je pcMaar gewoon een beetje standaard speler is zo'n 150 euro denk ik. Als je voor meer kwaliteit gaat betaal je dat ook en zit je al gauw boven de 300 euro.
Benny is onze Wiep liefhebberquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:27 schreef miieejj het volgende:
[..]
is dat trouwen wiep met die kerstmuts?
kan ik m'n speler weer eens opsnorrenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:28 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoop dat de LP definitief terug komt
Ik ben klaar met haar, het rijmt teveel op Bieber en dat is overgeslagen bij Bennyquote:
Waarom? Achterhaalde technologiequote:Op zaterdag 4 december 2010 00:28 schreef Symphonic het volgende:
Vruuger..quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:28 schreef Symphonic het volgende:
Nee hoor absoluut niet achterhaald.quote:
Uhuhquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor absoluut niet achterhaald.
Het geluid van de naald op de plaat en de kraakjes van het stof zijn niet in geld uit te drukken zo kostbaar
Ze worden nu weer nagemaakt in moderne platen zelfs. Aggut oma spreekt, het was niet mijn bedoeling om 'modern' op zo'n niet-hippe manier te gebruiken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor absoluut niet achterhaald.
Het geluid van de naald op de plaat en de kraakjes van het stof zijn niet in geld uit te drukken zo kostbaar
zal het m'n kids ook eens laten zien.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb ook nog heel wat LP's en singletjes van ons pap gekregen, meteen LP speler aangeschaft, echt geweldig is dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |