Ik krijg er een minder slecht gevoel van dan het trollen in R&P.quote:
Wat dat betreft ben ik wel benieuwd hoe ze dat volgend seizoen gaan uitpakkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:55 schreef Joooo-pi het volgende:
The Voice is qua live shows gewoon net Idols of X-Factor. Geen verschil meer voor wat betreft de kwaliteit.
Toevallig hebben ze wel weer een toppertje (Ben) te pakken bij RTL 4. Dat doen ze gewoon goed.
Bennyquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:54 schreef iBenny het volgende:
Het was weer gezellig allemaal...
Tot volgende week, maandag of tussendoor natuurlijk
the voice met jeroen en angela vind ik zoiezo minder dan n&s en roelquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:54 schreef miieejj het volgende:
[..]
omdat ray + charlotte slecht waren en die ene uit oosterijk..
Jij bent niet zo naïef .quote:
Truste Jooooo-Piquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:56 schreef Joooo-pi het volgende:
Bedankt voor de gezelligheid!
Welterusten![]()
![]()
![]()
Leonie heeft bij mij een paar honderd bonuspunten gescoord met haar Jeroen nummerquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:56 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
the voice met jeroen en angela vind ik zoiezo minder dan n&s en roel
maar kim en leonie waren goed!!
ja jij ook, en tot volgende weekquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:56 schreef Joooo-pi het volgende:
Welterusten![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Joooopiquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:56 schreef Joooo-pi het volgende:
Welterusten![]()
![]()
![]()
Ik ben daar altijd heel serieusquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik krijg er een minder slecht gevoel van dan het trollen in R&P.
me-too, jammer dat ik liveshows niet kan zien tot januariquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:56 schreef Symphonic het volgende:
Popstars vind ik dit seizoen voor het eerst van zeer behoorlijk niveau
Nopequote:Op vrijdag 3 december 2010 23:56 schreef Koen66 het volgende:
Hoe gaat dit eigenlijk verder? Toch ooit wel een keer stoppen met 1 afvaller per team?
+ Lenny en Kim en joan + meike en leonie + Eshterquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:55 schreef Joooo-pi het volgende:
The Voice is qua live shows gewoon net Idols of X-Factor. Geen verschil meer voor wat betreft de kwaliteit.
Toevallig hebben ze wel weer een toppertje (Ben) te pakken bij RTL 4. Dat doen ze gewoon goed.
Soms is een topic of reactie echt té aantrekkelijk om niet te reageren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |