zie het nog best gebeuren, kan ze gelijk met broerlief een plaat opnemenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:51 schreef Zehra het volgende:
[..]
Jennifer winnen?Je maakt een geintje hoop ik? Ze is best goed, maar winnen is wel veel te veel gevraagd.
Slaap lekker appelwangenmeisjequote:Op vrijdag 3 december 2010 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
Was weer gezellig! Weltrusten allemaal
Eigenlijk boeit het me geen zakquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik maakte eigenlijk een sarcastisch grapje omdat Jennifer een kutstem heeft en Ben heel erg gewaardeerd wordt!
Maar leuk, wil je er over praten?
Anne hoort bij de laatst 6, zonder twijfel. Twee weken geleden was ze ook de beste van de avondquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij was niet goed, maar slechter als Anne is er echt niet.
Als je een liedje van Nederlandstalig liedje Jeroen niet fatsoenlijk kan zingen moet je oprotten
Eensquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:51 schreef Starlie het volgende:
Ik blijf erbij dat ze bij de Battles hadden moeten stoppen... De audities en de battles waren vernieuwend, dit is gewoon weer hetzelfde als Popstars, X-factor en Idols...
Het geluid is klote, de styling is kut, het merendeel van de kandidaten is kut...
Het wauw effect is gewoon weg wat mij betreft.
Kim en Ben zijn goed maar ik vond ze tijdens hun auditie echt beter dan dat ze in de live shows zijn... dat kwam vast ook door het "wauw" effect het vernieuwende...
Nee mij ook niet, maar het is leuk om mensen te trollen hier.quote:
absoluutquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:52 schreef iBenny het volgende:
Ik vond deze aflevering beter dan die van 2 weken terug
Tot maandagquote:
Bij mij ook... had er veel meer van verwachtquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:53 schreef Joooo-pi het volgende:
Anne is bij mij wel gezakt in het lijstje.![]()
Slechte performance.
Hier ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:53 schreef Joooo-pi het volgende:
Slechte performance.
Wel erg makkelijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee mij ook niet, maar het is leuk om mensen te trollen hier.
bij mij nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:53 schreef Joooo-pi het volgende:
Slechte performance.
omdat ray + charlotte slecht waren en die ene uit oosterijk..quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:54 schreef EilandjeOnline het volgende:
twas net een popstar avondje vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |