Toen was het ook niet live en konden ze nog knippen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik mag het vast niet zeggen, maar in mijn ogen was IEDEREEN tijdens de audities beter...
Was je weer stout geweest?quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
Jeroen stuur Anne weg! Wees een vent
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
Jeroen stuur Anne Ray weg! Wees een vent
En een dikke reetquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Iedereen heeft het over "Kleine Anne", maar ze heeft een behoorlijk grote bek voor een kleine Anne
Jaa.quote:
Dit meen je niet?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:47 schreef leolinedance het volgende:
Veel beter dan Anne in ieder geval. Anne eruit!!
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jaa.2 weken ballingschap voor een nietig vergrijp. Maar ik ben er al over.
Toch nog iemand die ook blij isquote:
En weer bedanktquote:
Vond ik ook..quote:
QFTquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ach ja wel weer punten in mijn prono
Maar over 2 weken Anne weg alsjeblieft....
Ga een eind fietsen ofzo. Als je Ray goed vond, dan is er echt iets mis met je.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:49 schreef leolinedance het volgende:
NEEEEE! Niet weer dat schaap door. Kutprogramma zeg.
Ray was beter...
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:49 schreef Zehra het volgende:
[..]
Ga een eind fietsen ofzo. Als je Ray goed vond, dan is er echt iets mis met je.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:50 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben erg content met de uitslag! Nu Ben nog eruit en Jennifer winnen.
Voor je ray-te snelle nieuwe topics!!quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ga een eind fietsen ofzo. Als je Jennifer goed vond, dan is er echt iets mis met je.
Ah ik dacht alquote:
Ray is nog veel arroganter en zong erg slechtquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
jawel. Anne is een arrogant wijf en ze kan niet goed zingen.
De 2e keer was ie best oke. Beter dan Anne in ieder geval. Maar ben er klaar mee nu.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:49 schreef Zehra het volgende:
[..]
Ik maakte eigenlijk een sarcastisch grapje omdat Jennifer een kutstem heeft en Ben heel erg gewaardeerd wordt!quote:
[..]
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:50 schreef Cee het volgende:
James Blunt volgende week, samen met Alain Clark. Het douchebag-gehalte wordt weer met een paar metertjes opgekrikt.
hij was niet goed, maar slechter als Anne is er echt niet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:49 schreef Zehra het volgende:
[..]
Jennifer winnen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:50 schreef Bellatrix het volgende:
Weltrustenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
Was weer gezellig! Weltrusten allemaal
zie het nog best gebeuren, kan ze gelijk met broerlief een plaat opnemenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:51 schreef Zehra het volgende:
[..]
Jennifer winnen?Je maakt een geintje hoop ik? Ze is best goed, maar winnen is wel veel te veel gevraagd.
Slaap lekker appelwangenmeisjequote:Op vrijdag 3 december 2010 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
Was weer gezellig! Weltrusten allemaal
Eigenlijk boeit het me geen zakquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik maakte eigenlijk een sarcastisch grapje omdat Jennifer een kutstem heeft en Ben heel erg gewaardeerd wordt!
Maar leuk, wil je er over praten?
Anne hoort bij de laatst 6, zonder twijfel. Twee weken geleden was ze ook de beste van de avondquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij was niet goed, maar slechter als Anne is er echt niet.
Als je een liedje van Nederlandstalig liedje Jeroen niet fatsoenlijk kan zingen moet je oprotten
Eensquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:51 schreef Starlie het volgende:
Ik blijf erbij dat ze bij de Battles hadden moeten stoppen... De audities en de battles waren vernieuwend, dit is gewoon weer hetzelfde als Popstars, X-factor en Idols...
Het geluid is klote, de styling is kut, het merendeel van de kandidaten is kut...
Het wauw effect is gewoon weg wat mij betreft.
Kim en Ben zijn goed maar ik vond ze tijdens hun auditie echt beter dan dat ze in de live shows zijn... dat kwam vast ook door het "wauw" effect het vernieuwende...
Nee mij ook niet, maar het is leuk om mensen te trollen hier.quote:
absoluutquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:52 schreef iBenny het volgende:
Ik vond deze aflevering beter dan die van 2 weken terug
Tot maandagquote:
Bij mij ook... had er veel meer van verwachtquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:53 schreef Joooo-pi het volgende:
Anne is bij mij wel gezakt in het lijstje.![]()
Slechte performance.
Hier ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:53 schreef Joooo-pi het volgende:
Anne is bij mij wel gezakt in het lijstje.![]()
Slechte performance.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |