Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
Is een vet ding ja! Wel duur, ik zou het er niet voor over hebben. Zeker aangezien je de DFGT (quote:Op woensdag 1 december 2010 19:56 schreef HeertjeB het volgende:
http://www.4gamesshop.nl/(...)_campaign=4Gamesshop
zou dit de goede zijn? Vind het vreemd aangezien ie wel zon 50 euro goedkoper is dan de andere aanbieders..
Nog steeds fucking duur though
Vind hem niet zo vet eigenlijkquote:Op woensdag 1 december 2010 22:13 schreef TheNeptune het volgende:
Aangezien het andere topic niet meer bezocht werd.
[ afbeelding ]
Dat kan natuurlijk haha, is ook pas m'n eerste foto.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vind hem niet zo vet eigenlijk
Kon je een Skyline niet tunen tot boven de 1000 PK voor een prikkie? (kon in GT3 wel dacht ik)quote:Op woensdag 1 december 2010 23:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik ben op zoek naar een auto die je boven de 850pk kunt tunen voor max 400.000, welke auto is aan te raden.
Alles uitzetten, met name Traction Control. Enig dat je kunt laten staan is ABS.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die rally races zijn trouwens vrij lastig, moet je asm uitzetten om eerste te worden?
Mwah, een beetje TC kan wel lekker zijn hoor, vooral op sneeuw. Ik haal die gasten gewoon in tijdens de stagequote:Op donderdag 2 december 2010 01:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Alles uitzetten, met name Traction Control. Enig dat je kunt laten staan is ABS.
Dodge Viper uit de occasions. SRT of GTS? Weet niet, maar is te tunen tot 1100pkquote:Op woensdag 1 december 2010 23:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik ben op zoek naar een auto die je boven de 850pk kunt tunen voor max 400.000, welke auto is aan te raden.
De code voor de Jaguar die in het vorige topic stond kan wel eens helpen!quote:Op woensdag 1 december 2010 23:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik ben op zoek naar een auto die je boven de 850pk kunt tunen voor max 400.000, welke auto is aan te raden.
Haha dat in de weg rijden is erg bij de Top Gear Test Track.quote:Op donderdag 2 december 2010 07:54 schreef LangeJan het volgende:
Grrrrr. Ik HAAT recreanten op de Nordschleife. Bij de amateurchallenge van AMG.... ik ben tot een tijd van 7,07.221 gekomen en ik wil 7,05.00 voor die gouden beker...
Er is altijd wel iemand die net ff ergens in de weg rijd.
Ach ik moet niks zeggen, rij nog met een Micraquote:Op woensdag 1 december 2010 23:03 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk haha, is ook pas m'n eerste foto.
Nissan GT-R Vspec is het trouwens!
Skylines kan je tegen de 1000 krijgen geloof ik.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik ben op zoek naar een auto die je boven de 850pk kunt tunen voor max 400.000, welke auto is aan te raden.
Heel erg sweet... Heb zelf de C63 alleen al in de garage staan. Maar met allemaal goud bedoel je dus over al die proeven goud of alleen die in de regen?quote:Op donderdag 2 december 2010 09:26 schreef Sejt het volgende:
Gisteren weinig gespeeld, maar wel de Advanced versie van de AMG training op de Nordschleife gereden. Dat is degene met de 300SL in de regen!
Ik had er een paar tries nodig voor de 4 delen van het circuit, maar uiteindelijk lukte het me om goud te halen op alle 4. En toen kwam de gehele ronde.
Door de 'training' op de eerste 4 delen, ging de ronde heel goed en lukte het me vaak om de midden-midden-midden lijn te rijden in die bochten, waar het echt nodig is. Met nog 4 seconden te gaan ging ik over de lijn bij de oude start voor het goudEerste try!
Altijd fijn, als je 9,40min doet over je ronde, dat je het niet 10x hoeft te proberen. Als bonus, kreeg ik de C63 AMG voor allemaal zilver en de SLS AMG voor allemaal goud!
Alleen allemaal goud in Advanced, die in de regen dus.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Heel erg sweet... Heb zelf de C63 alleen al in de garage staan. Maar met allemaal goud bedoel je dus over al die proeven goud of alleen die in de regen?
Haalde gister goud op een proef maar helaas niet onder mijn accountquote:Op donderdag 2 december 2010 11:05 schreef Sejt het volgende:
[..]
Alleen allemaal goud in Advanced, die in de regen dus.
Heb de eerste 2 niveau's nog gedeeltelijk zilver.
Beter doorsparen voor een echte circuit-auto, die ga je hard nodig hebben in de expert klasse.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:49 schreef Slomy het volgende:
Ik heb ook hulp nodig mbt een nieuwe auto. Heb 1 milj+ credits, maar kom er maar niet uit welke wage nu te halen. Ik zit in de professional races nu, waar ik de helft gehaald heb. De auto moet dus zeker nog effe mee kunnen. Ik vind het echter gewoon ruk dat je niet effe een testrit kan maken voordat je bv 1 miljoen credits voor een Enzo neerlegd.
Anyway als iemand me kan helpen, ik hoor het graag. Ik twijfel zelf erg tussen een Ferrari (f430 scuderia, 458 of Enzo) of gewoon voor een 'cheap' GT-R gaan die zowiezo altijd relaxed rijden als 4wd auto.
Zoals?quote:Op donderdag 2 december 2010 11:09 schreef Toempf het volgende:
[..]
Beter doorsparen voor een echte circuit-auto, die ga je hard nodig hebben in de expert klasse.
Je komt uit EHV?!quote:Op donderdag 2 december 2010 09:27 schreef roy040 het volgende:
Ik verkoop mijn GT5 dus als iemand interesse heeft40 ekkies
Ik ben ook nog aan het zoeken, maar alles bij de occasions waar race car in de naam staat en die zo'n 3 miljoen+ credits kosten zijn wel goedquote:
Dat ja. Thanks!quote:Op donderdag 2 december 2010 10:41 schreef DennisDeBengel het volgende:
Zoiets?
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=134047
en toch, met een opgevoerde facebook jaguar kan je ze er makkelijk uit rijden. Tenzij het in een race is waar een Jaguar niet aan mee mag doen, of het een soort van oval is. De top speed, zonder de gearbox te veranderen is namelijk 315 en dat ga je niet halen aangezien de anderen 350 rijdenquote:Op donderdag 2 december 2010 11:31 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik ben ook nog aan het zoeken, maar alles bij de occasions waar race car in de naam staat en die zo'n 3 miljoen+ credits kosten zijn wel goedTenzij iemand een goedkoper alternatief heeft, dan hoor ik het graag.
Ben blij dat ik die Jag heb, naast snel en goed is dat ding ook prachtig.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:36 schreef Sejt het volgende:
Call me crazy, maar ik ga zo'n gratis auto niet gebruiken - gebruik liever m'n eigen zuur verdiende centen
M'n 458 heeft 740pk geloof ik (olie vervangen gisteren) en denk dat die wel een kans heeft daar
En ik ook! geweldig mooie oude racewagen! en nog goed te gebruiken ook.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:47 schreef Rio het volgende:
Ben blij dat ik die Jag heb, naast snel en goed is dat ding ook prachtig.
+1, ik doe er ook niet aan mee....quote:Op donderdag 2 december 2010 11:36 schreef Sejt het volgende:
Call me crazy, maar ik ga zo'n gratis auto niet gebruiken - gebruik liever m'n eigen zuur verdiende centen
M'n 458 heeft 740pk geloof ik (olie vervangen gisteren) en denk dat die wel een kans heeft daar
Aan de andere kant kan ik wel begrijpen dat het als soort van cheaten aanvoelt. Als ze mij een code geven waar ik alle auto's mee kan krijgen, ga ik m niet invoeren. Das niet leuk. Maar voor 1 auto heb ik zoiets van, het helpt me onwijs, en je kan er verschillende races mee winnen.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:02 schreef Sant. het volgende:
[..]
En ik ook! geweldig mooie oude racewagen! en nog goed te gebruiken ook.
Dat ding is 20.000.000 waard bij de dealer, die wil ik sowieso in mijn garage hebben!
Al die 5 auto's die je bij een SE / CE versie van GT5 kreeg.. daar moeten wij nu voor werken, maar als je die al kreeg trek je toch gelijk die uit de kast en win je vervolgens (bijna) alles waaraan je meedoet?!
Of zie ik dat nu verkeerd..
Ik bedoel, met een R8 chromeline, SLS amg etc.. what is there to fear?!
Waarschijnlijk trek je met een van die bakken een polyphony formula car binnen en klaar ben je..
(desalniettemin wil ik ze eigenlijk ook gewoon hebben)
staat een link in het vorige topic hoe je het kan doen. Als het niet lukt misschien een fake facebook account aan maken en Clarkson lief aankijken...die heeft het ook voor mij gedaan hahaquote:Op donderdag 2 december 2010 12:27 schreef TheNeptune het volgende:
Bij mij zag ik geen Unlocked Jaguar op Facebook.. Beetje jammer, misschien ff opnieuw proberen nog.
Heb de pagina gezien en instructies gevolgd maar er stond geen unlocked code :p Zal het strax nog ff proberen!quote:Op donderdag 2 december 2010 12:34 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
staat een link in het vorige topic hoe je het kan doen. Als het niet lukt misschien een fake facebook account aan maken en Clarkson lief aankijken...die heeft het ook voor mij gedaan haha
Daarmee heb ik me verkeken hahah!quote:Op donderdag 2 december 2010 12:08 schreef jackson het volgende:
[..]
+1, ik doe er ook niet aan mee....
Dat olie verversen is ook wel één der grootste fails van het spel. Je Bugatti heeft na het net verlaten uit de showroom ~970PK (WTF?!). Je doet even de olie en het ding heeft ~1020PK. Hoezo eerst 970, dat klopt niet en daarna na verversen 1020, klopt ook niet.
Lekker irritant is dat, dat je net niet die auto kunt kopen die je op dat moment nodig hebt. Maar blijven zoeken, de aanhouder wint. Heb ook een week lang die truck race open gehad, tot gistermiddag. Kijk meestal na 2 of 3 races bij de occasions en zag daar gistermiddag toevallig de Dodge Ram tussen staan. Het heeft een week geduurd, maar uiteindelijk toch gevonden.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:08 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan ik wel begrijpen dat het als soort van cheaten aanvoelt. Als ze mij een code geven waar ik alle auto's mee kan krijgen, ga ik m niet invoeren. Das niet leuk. Maar voor 1 auto heb ik zoiets van, het helpt me onwijs, en je kan er verschillende races mee winnen.
Ik vind het bijvoorbeeld hoogst irritant dat ik niet mee kan doen aan die trucks race bij de amateur league, omdat ik simpelweg geen truck heb en geen een zie die ik kan kopen
Ik heb echt net net de code gescoord.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:27 schreef TheNeptune het volgende:
Bij mij zag ik geen Unlocked Jaguar op Facebook.. Beetje jammer, misschien ff opnieuw proberen nog.
Mooi, dan heb je nu een echte browser en kan je IE uninstallen en genieten een werkende FireFox.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:02 schreef biertank het volgende:
[..]
Ik heb echt net net de code gescoord.
Het werkt niet in Internet Explorer, ik heb er special Firefox voor gedownload en toen werkte het meteen.
Bij die special moet je een zelf een auto hebben meen ik toch?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:08 schreef RSHOW het volgende:
Die laatste rally challange (bij de specials) is zoo moeilijk met ASM aan. Maar zoo makkelijk zonder ASM.
Dus als je die kan rijden, gelijk doen.
Als je goud haalt heb je gelijk dik 100k.
Dat is tofjes maar ik koop er denk zelf een wagen voor. Kan je alles van die reeks dan rijden met een nieuwe STi of heb je dan teveel vermogen voor de eerste (die is misschien tot 250PK?). Anders zou ik graag gebruik maken van die Delta en dan koop ik zelf die STi.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:25 schreef Sejt het volgende:
Bij de Sebastien Loeb rally krijg je er een om in te rijden. Bij de eerdere moet je inderdaad een auto kopen. Ik heb de eerste met een Lancia Delta (premium) gereden, tuned tot 243pk oid. De tweede heb ik gereden met een Impreza STi, nieuwe model (premium), getuned tot 345pk.
Beide auto's kosten nieuw maar weinig, en zijn met een paar goedkope tuning-upgrades tot de pk-limiet te krijgen.
Kan ze evt. naar je toe sturen Jackson
De Impreza heeft 276pk origineel, dus dat gaat niet lukken. De Delta had geloof ik 210pk origineel, maar die stuur ik dan wel even naar je opquote:Op donderdag 2 december 2010 13:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is tofjes maar ik koop er denk zelf een wagen voor. Kan je alles van die reeks dan rijden met een nieuwe STi of heb je dan teveel vermogen voor de eerste (die is misschien tot 250PK?). Anders zou ik graag gebruik maken van die Delta en dan koop ik zelf die STi.
Ja en dat vind ik dus best irri. Dan kan je ook niet de hele amateur klasse uitspelen. Ik wil het liefst gewwon eerst beginner helemaal uitspelen en dan amateur enz. alleen doordat ik die RAM van niet kan kopen lukt dat niet. Dus dan maar de iA halen.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:42 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Lekker irritant is dat, dat je net niet die auto kunt kopen die je op dat moment nodig hebt. Maar blijven zoeken, de aanhouder wint. Heb ook een week lang die truck race open gehad, tot gistermiddag. Kijk meestal na 2 of 3 races bij de occasions en zag daar gistermiddag toevallig de Dodge Ram tussen staan. Het heeft een week geduurd, maar uiteindelijk toch gevonden.
SLG AMG haalde ik sowieso goud, evenals met de 300SLquote:Op donderdag 2 december 2010 09:26 schreef Sejt het volgende:
Gisteren weinig gespeeld, maar wel de Advanced versie van de AMG training op de Nordschleife gereden. Dat is degene met de 300SL in de regen!
Ik had er een paar tries nodig voor de 4 delen van het circuit, maar uiteindelijk lukte het me om goud te halen op alle 4. En toen kwam de gehele ronde.
Door de 'training' op de eerste 4 delen, ging de ronde heel goed en lukte het me vaak om de midden-midden-midden lijn te rijden in die bochten, waar het echt nodig is. Met nog 4 seconden te gaan ging ik over de lijn bij de oude start voor het goudEerste try!
Altijd fijn, als je 9,40min doet over je ronde, dat je het niet 10x hoeft te proberen. Als bonus, kreeg ik de C63 AMG voor allemaal zilver en de SLS AMG voor allemaal goud!
hoe vaak ik wel niet heb dat ik 10x achter elkaar misschien 10-30ms mis voor goud, en de 11de keer er gewoon een dikke 150ms onder zitquote:Op donderdag 2 december 2010 15:04 schreef DeeBee het volgende:
Die Schwimmwagens zijn dat trouwens, die rijden ook stukken harder dan de Kubels waar jij en je tegenstanders in rijden!
Net even alle i-B challenges gold gehaald, vooral die cone slalom was grruuuuuwelijk irritant met die leipe Toyota FT-86, maar uiteindelijk wel gehaald met 18.226, ruim onder 18.500 nog!
+1quote:Op donderdag 2 december 2010 15:05 schreef nero7 het volgende:
[..]
hoe vaak ik wel niet heb dat ik 10x achter elkaar misschien 10-30ms mis voor goud, en de 11de keer er gewoon een dikke 150ms onder zit
Met die dikke bak raak ik (te) vaak met een randje gras, waardoor je meteen spintquote:Op donderdag 2 december 2010 15:04 schreef nero7 het volgende:
[..]
SLG AMG haalde ik sowieso goud, evenals met de 300SL
Maar dat regencircuit viel tegen na 1ste try
Ik reed bij i-B 1 echt 10x 3-4 honderste boven goud of zo, zo focking irritant is dat...quote:Op donderdag 2 december 2010 15:05 schreef nero7 het volgende:
[..]
hoe vaak ik wel niet heb dat ik 10x achter elkaar misschien 10-30ms mis voor goud, en de 11de keer er gewoon een dikke 150ms onder zit
+1, vind het alleen soms handig om het remmoment van tegenstanders in te kunnen schatten, verder doe ik er zelf niet zo veel mee.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:25 schreef gniffie het volgende:
Ik word wel niet zo pissig van die ideale lijn bij de licences, die klopt echt voor geen drol
Ik zit hier met hetzelfde probleem, en ik heb ook geen idee met welke auto ik die race dan wel moet doen. Ook al zijn het ouwe krengen, ze zijn wel godsgruwelijk snel. En de auto's die ze wel bij kunnen houden, die kosten 20 miljoen. En dat heb ik nietquote:Op donderdag 2 december 2010 15:29 schreef Auti het volgende:
Heb ik eindelijk die facebook Jag, mag ik er niet mee meedoen aan de classic racecar cup in de expert reeks.. want die is voor auto's van 1979 of ouder.. WTF?
Verkopen kan ook niet.. mooi. Kutding en een facebook account rijker..
GENAAID...
Ik heb een gewonnen Countach in de garage staan.. denk dat ik die maar volledig ga tunen.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:31 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik zit hier met hetzelfde probleem, en ik heb ook geen idee met welke auto ik die race dan wel moet doen. Ook al zijn het ouwe krengen, ze zijn wel godsgruwelijk snel. En de auto's die ze wel bij kunnen houden, die kosten 20 miljoen. En dat heb ik niet
Gebruik die Jag voor de Supercar Challenge. Om daarin het onderdeel Daytona te winnen moet je hem dan ook nog maximaal tunen (goeie investering) en de maximum snelheid verhogen via de gearbox settings.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:29 schreef Auti het volgende:
Heb ik eindelijk die facebook Jag, mag ik er niet mee meedoen aan de classic racecar cup in de expert reeks.. want die is voor auto's van 1979 of ouder.. WTF?
Verkopen kan ook niet.. mooi. Kutding en een facebook account rijker..
GENAAID...
Ga je niet redden, kijk maar eens naar je competitie. Er staan auto's tussen die zo'n 900kg wegen, met zo'n 800-900pk aan boord. Die zijn best rap kan ik je melden.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:33 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik heb een gewonnen Countach in de garage staan.. denk dat ik die maar volledig ga tunen.
Je heb genoeg keuze aan auto's, dat maakt niet zo heel veel uit. Gaat meer om je rijstijl. En ja, voor sommige race's moet je bepaalde auto's kopen en die bemachtig je door of alle licentie's en race's op goud te halen of simpelweg te kopen.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:38 schreef RanTheMan het volgende:
Beste mensen even een vraag,
Ik heb de game nu sinds een week en daarvoor nooit gespeeld, maar ik struikel toch vaak over de auto keuze, hoe weet ik welke auto ik het beste kan gebruiken per race? Voor sommige races heb je speciale auto's nodig, maar hoe kom je er aan? moet je ze allemaal kopen oid?
Daarnaast, welke tuning moet je eigenlijk standaard doen bij een auto? turbo kit, banden en motor oid?
Nou ja zoals ik al zei, auto keuze blijft een issue, wat ik zie is dat ik vaak met de standaard auto veel sneller door de bochten ga en ook de tegenstanders bij het uitkomen van de bocht achter me laat, maar op de rechte stukken voel ik me net een schildpad.. en wordt ik door 8 auto's ingehaald. Dus dan wordt het maar tunen, sportbanden, turbo kit en motor, allemaal op niveau 1, maar dat kost meer dan dat het winnen van een race oplevert..quote:Op donderdag 2 december 2010 16:41 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Je heb genoeg keuze aan auto's, dat maakt niet zo heel veel uit. Gaat meer om je rijstijl. En ja, voor sommige race's moet je bepaalde auto's kopen en die bemachtig je door of alle licentie's en race's op goud te halen of simpelweg te kopen.
Loeb challenge?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:06 schreef Toempf het volgende:
Ga dood, Loeb. Welke debiel heeft dat ooit verzonnen zeg
Alle 3quote:Op donderdag 2 december 2010 17:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Loeb challenge?Welke heb je issues?
Je hebt de TC toch ook uitgezet he? En wat DeeBee ook zegt. Ik deed die challenges echt met 2 vingers in de neus dus zo moeilijk zijn ze nietquote:
Volgens mij staat bij elke auto als je in de dealer bent een vlaggetje van het land, weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:08 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Nou ja zoals ik al zei, auto keuze blijft een issue, wat ik zie is dat ik vaak met de standaard auto veel sneller door de bochten ga en ook de tegenstanders bij het uitkomen van de bocht achter me laat, maar op de rechte stukken voel ik me net een schildpad.. en wordt ik door 8 auto's ingehaald. Dus dan wordt het maar tunen, sportbanden, turbo kit en motor, allemaal op niveau 1, maar dat kost meer dan dat het winnen van een race oplevert..
Dus mijn vraag, hoe kies je de juiste auto voor welke race? Daarnaast heb ik de ballen verstand van auto's dus ik zou echt niet weten welke auto uit japan komt ofzo ipv korea of weet ik veel wat.
maar filteren kan toch niet ofwel?
Ik heb juist gemengde gevoelens over dat detail, die premiums zien er ontzettend goed uit maar ik irriteer mij toch aan het laffe kopieerwerk dat ze hebben gedaan met die 800 andere wagens. Soms lijkt het wel alsof de lijnen van de portieren gewoon op de auto zijn geplakt.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:15 schreef Hiya het volgende:
Geile bak is het toch. En ik blijf me verbazen over de mate van detail in GT5!
Ja.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:41 schreef ScarFace- het volgende:
Is GT5 het waard om een ps3 aan te schaffen?
Het kan wel, ik kwam aardig mee, moet nog wat spul op en dan ook echt afstellen, maar ze rijden nog niet zo scherp in die races, het is lvl 11 geloof ik.. je kan ze wel pakken op mediums denk ik.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:41 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ga je niet redden, kijk maar eens naar je competitie. Er staan auto's tussen die zo'n 900kg wegen, met zo'n 800-900pk aan boord. Die zijn best rap kan ik je melden.
Is dat een Stealth auto of heb je er hard voor moeten werken?quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat een ultrageile bak
[ link | afbeelding ]
Wel ff klikken voor 3840*2160
Stealthquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:25 schreef Toempf het volgende:
[..]
Is dat een Stealth auto of heb je er hard voor moeten werken?
Vaak doe je dan ook ineens alles goed in zo'n race en heb je direct een gat van meer dan 100 ms.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:05 schreef nero7 het volgende:
[..]
hoe vaak ik wel niet heb dat ik 10x achter elkaar misschien 10-30ms mis voor goud, en de 11de keer er gewoon een dikke 150ms onder zit
Ik haalde 2x dezelfde tijd als mn record van 3 pogingen ervoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vaak doe je dan ook ineens alles goed in zo'n race en heb je direct een gat van meer dan 100 ms.
Ik heb trouwens al 2x gehad dat ik net een DUIZENDSTE tekort kwam voor Gold
Aan de andere kan ook al een keer xx.999 en xx.000 gehaald
Die bak is echt een beest inderdaadquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:31 schreef Kalebatz het volgende:
Classic Muscle Car Championship: Buick Special '62
Poeh, als je deze een beetje aanpakt rijd ie alles eruit!!! I love it![]()
Je haalt ze ook met een Elise, racespec maken (dus converteren) en dan volledig upgraden. Zelfs best makkelijk.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is tofjes maar ik koop er denk zelf een wagen voor. Kan je alles van die reeks dan rijden met een nieuwe STi of heb je dan teveel vermogen voor de eerste (die is misschien tot 250PK?). Anders zou ik graag gebruik maken van die Delta en dan koop ik zelf die STi.
Nee hoor, je wil een Wheelstand Pro hebbenquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:43 schreef nero7 het volgende:
de DFGT is trouwens heel relaxt, alleen zit het niet zo chill op je bureau in je bureaustoel. Daar wil je toch een playseat voor hebben, of op zn minst een custom tafel. Dezelfde zitpositie als in de auto is een must > playseat.
Erg herkenbaar. Net ook, staat die klapjosti 5 laps voor, in de laatste lap wordt ie zowaar een zondagsrijder en wordt ie zwaar ingehaald. Doe je increase pace en raakt ie inderdaad gestressed en rijdt in een bocht rechtdoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:42 schreef J.Clarkson het volgende:
Mijn B-spec rijder is echt een tyfus homo!
Bij de Vitz race gaat hij elke keer steevast VEEL te hard of VEEL te vroeg in de ankers, waardoor hij keihard wordt ingehaald, doe ik increase pace, wordt ie stressed en vliegt ie de baan af....
Hij had beter J. Verstappen kunnen heten.... Mijn god....
Ik vond die intermediate eigenlijk best meevallen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:19 schreef jackson het volgende:
Ik ben pas level 16, maar de afgelopen dagen niet echt veel kunnen spelen. Heb het idee dat ik nog wel flink moet oefenen voor sommigen dingen. Die AMG challange is echt niet te harden zeg. Terwijl ik de ring toch best aardig ken, in real life that is... Zelf twee keer overheen gefiets
Nee hoor je wil een playseat met een G25 hebbenquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:56 schreef woessie het volgende:
[..]
Nee hoor, je wil een Wheelstand Pro hebben
De Fanatec Rennsport Wheelstand is momenteel uitverkocht, geldt dit voor de Wheelstand Pro ook? Waar is die trouwens in Nederland verkrijgbaar?quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:56 schreef woessie het volgende:
[..]
Nee hoor, je wil een Wheelstand Pro hebben
Niet in de winkel (net als die Fanatec volgens mij), maar te bestellen viaquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:46 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
De Fanatec Rennsport Wheelstand is momenteel uitverkocht, geldt dit voor de Wheelstand Pro ook? Waar is die trouwens in Nederland verkrijgbaar?
Thnx! Heb je met paypal, of gewoon met creditcard betaalt?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:28 schreef woessie het volgende:
[..]
Niet in de winkel (net als die Fanatec volgens mij), maar te bestellen via
www.wheelstandpro.com
Ik had hem na een week in huis.
Die mist wat onderdelen zo te zien.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:34 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
What the FUCK
Standard car btw
"Tja, hoe vaak zie je de onderkant nou?" zal Polyphony denkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:34 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
What the FUCK
Standard car btw
Haha met de coureurs die hier op FOK! zitten vaker dan Polyphony gedacht had.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
"Tja, hoe vaak zie je de onderkant nou?" zal Polyphony denken
Spirit versie he?quote:
Dinky toyquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:34 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
What the FUCK
Standard car btw
Google Chrome is boss.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Mooi, dan heb je nu een echte browser en kan je IE uninstallen en genieten een werkende FireFox.
Idemquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:08 schreef Toempf het volgende:
Deze game is echt niet goed voor mij, ik probeer nu iedere keer als ik in de auto zit een beetje te sneeuwrallly-enDat moet wel een keer fout gaan
Hopen dat het snel weer gaat dooien
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:08 schreef Toempf het volgende:
Deze game is echt niet goed voor mij, ik probeer nu iedere keer als ik in de auto zit een beetje te sneeuwrallly-enDat moet wel een keer fout gaan
Hopen dat het snel weer gaat dooien
Chapeau wat betreft Nascar. Echt, ik kan dr niks van. Zit nog steeds te kloten met buitenbocht Daytona. Beginners wel goud, amateur tot nu toe alleen maar zilver, maar mis dus bovengenoemde. Ik wil niet weten wat Pro/Expert is geloof ikquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:55 schreef DeeBee het volgende:
Eindelijk heb ik ALLE Nascar goud, damn die 2 lap Daytona race is echt gehandicapt!![]()
Nu beetje in IA licences zitten kloten, even die truck gehaald iig (en al goud op 1, 8, 9, 10), rest even snel gedaan, kan ik tenminste in de normale cups weer wat opschieten.
ESP schakel ik ook uit hier in de woonwijk. Heerlijk leukquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:08 schreef Toempf het volgende:
Deze game is echt niet goed voor mij, ik probeer nu iedere keer als ik in de auto zit een beetje te sneeuwrallly-enDat moet wel een keer fout gaan
Hopen dat het snel weer gaat dooien
DeeBee heeft, zoals een paar posts terug te zien is, alles van de Jeff Gordon Nascar special op goud gehaald. Je krijgt daar inderdaad een Nascar van volgens: http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=134047quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:48 schreef Toempf het volgende:
Is er al iemand die alles van de Nascar special op goud heeft? Ik gok dat je dan die Nascar cadeau krijgt. Ik ben nu in A-spec bij de extreme reeks, en zit een beetje vast op level 21. Ik moet nog een Nascar hebben, en een goede race-car. Heb maar 2 miljoen credits dus ik zit een beetje in een crisis, want die dingen zijn stervensduur
Als je eens even @ opties kijktquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:31 schreef Vuurpijl. het volgende:
Is het mogelijk om de achtergrond muziek tijdens het racen uit te zetten?
srry, heb het spelleke netquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:40 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Als je eens even @ opties kijkt
Het is inderdaad logischer om direct een vraag op een forum te stellen dan simpelweg even bij opties te kijkenquote:
De tering... heeft iemand tips voor de buitenbocht, heb tot nu toe alles goud met nascar tot zover als ik kan spelen behalve die. Hoe zetten jullie TC en dergelijke?quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:03 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Chapeau wat betreft Nascar. Echt, ik kan dr niks van. Zit nog steeds te kloten met buitenbocht Daytona. Beginners wel goud, amateur tot nu toe alleen maar zilver, maar mis dus bovengenoemde. Ik wil niet weten wat Pro/Expert is geloof ik
Zoals pwned al zei, ik heb vandaag alles goud gehaald bij de Nascar Driving school en damn, het viel niet mee... Maar als reward voor all gold krijg je inderdaad een Nascar-auto cadeau (ik kreeg een Ford). Die laatste challenges zijn focking a-relaxed, vooral de compleet random 2 lap race op Daytona. Reed bijv. 1:35.5 en werd toen 2e en de keer dat ik 1e werd was een 1:36.0, plus dat je op de meest random momenten DSQ'ed wordt of wordt gebeukt/aangetikt door tegenstanders.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:48 schreef Toempf het volgende:
Is er al iemand die alles van de Nascar special op goud heeft? Ik gok dat je dan die Nascar cadeau krijgt. Ik ben nu in A-spec bij de extreme reeks, en zit een beetje vast op level 21. Ik moet nog een Nascar hebben, en een goede race-car. Heb maar 2 miljoen credits dus ik zit een beetje in een crisis, want die dingen zijn stervensduur
Buitenbocht Daytona of Indianapolis?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:51 schreef jackson het volgende:
[..]
De tering... heeft iemand tips voor de buitenbocht, heb tot nu toe alles goud met nascar tot zover als ik kan spelen behalve die. Hoe zetten jullie TC en dergelijke?
Ik word echt helemaal gek. Had een tijd van 13.211 maar moet onder 13.200 zitten
nog frustrerender is, als je kijkt hoe snel de miliseconden vliegen, en dat 11ms circa een tekort is van 50cmquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:51 schreef jackson het volgende:
[..]
De tering... heeft iemand tips voor de buitenbocht, heb tot nu toe alles goud met nascar tot zover als ik kan spelen behalve die. Hoe zetten jullie TC en dergelijke?
Ik word echt helemaal gek. Had een tijd van 13.211 maar moet onder 13.200 zitten
De Scuderia klinkt gaaf, F430 is een van m'n favo Ferrari's van de laatste 10 jaar en hij rijdt ok.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waarom een scuderia? Pauper wagen. De enzo is beter.
Zo'n akelig geile wagen hé.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:58 schreef wolferl het volgende:
Ik heb uitgerekend, ik moet nog 32 races doen voordat ik de McLaren F1 kan kopen.
Ik quote mezelf even, als je met deze auto alle races kon doen, ben je in 2 dagen klaar met gt5quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:31 schreef Kalebatz het volgende:
Classic Muscle Car Championship: Buick Special '62
Poeh, als je deze een beetje aanpakt rijd ie alles eruit!!! I love it![]()
heb ik ook, staat al ruim een jaar stof te happen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 03:15 schreef Kalebatz het volgende:
Oh ja.....
[ afbeelding ]
eat ur heart out!!!!
quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:16 schreef Kreator het volgende:
gt5 is qua racen wel lachen... maar er zitten toch wel een paar stevige minpunten aan.
- 600 menu's door voordat je kunt racen. (dat valt mee)
- 600 menu's door voor een retry.(1 menu maar?)
- 600 menu's door voor de volgende race. (valt ook mee)
- enorm lange laadtijden, veel geneuzel. (veel detail/informatie dat verwerkt moet worden).
- Om alles op goud te halen, moet je engelengeduld hebben. Heb nu net 17x op 3 honderdste na een licentie niet gehaald. (goud is perfectie, zou zonde zijn dat elke kutkoter goud zou kunnen halen).
- Die fucking VW bus race op Top Gear test track is dramatisch, qua AI gedrag. Je hebt álle momentum nodig maar de AI blijft maar tegen je aanbeuken... (in de echte racerij wordt het ook niet zo gewaardeerd als jij iedereen afsnijdt. En niet iedereen gaan voor je aan de kant. Leer rijden, want ik heb het in 3 try's gehaald.)
En ik lees hier ook de ene frustratie na de andere..
Interior viewquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:17 schreef Kreator het volgende:
Oh en die kutjapanners met hun stuur rechts ook.
IN het echt zie ik meer dan in dat spel zelf, want dan kan ik tenminste rondkijken ipv hetzelfde zicht als een paard met oogkleppen te hebbenquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:46 schreef Kreator het volgende:
[..]Ja je kunt ook als een arcadekneus exterior view kiezen natuurlijk.
Ja, maar jij bent dan ook een arcadekneus.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:48 schreef nero7 het volgende:
IN het echt zie ik meer dan in dat spel zelf, want dan kan ik tenminste rondkijken ipv hetzelfde zicht als een paard met oogkleppen te hebben.
Je weet dat ik gelijk heb.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook een arcadekneus.
Bumperview hier, interior view is inderdaad veel te beperkt qua zicht.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook een arcadekneus.
Ik krijg die maar niet op goud. Uberhaupt geen brons! Ik zit meestal rond de 4:16, als ik hem al uit rij. De andere 2 waren dan weer erg makkelijk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:56 schreef RiKe het volgende:
Heeft hier iemand de 2e Loeb rally gereden op Eiger Nordwand?
Zo ja, wat was je tijd?
Ik heb hem net gereden met 4:01:473 (na aardig wat ergernishele tijd langzamer of disqualified, toen ineens 7 sec sneller
ik haalde hem zelfs in!)
Met welke challenge krijg je die veyron??quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:06 schreef IrishBastard het volgende:
Gister zitten cashen op de Highspeedring race van het Supercar Championship. In 2:30 iedere keer 17.300 credits binnen harkenEn dat met je gratis Veyron
Grand Turismo World Championship, of zoiets. Het is de laatste bij Professional in elk geval.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:21 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Met welke challenge krijg je die veyron??
Nu net gehaald. Eerst ff een paar keer weer inkomen, maar na 2x af gegaan zijn eerst brons, toen zilver en nu goud gehaald. Alsnog mar 0.700 er onder, maar goed, ik heb hem. Vooral je tip van de power slides was een goede. Ik lette hier meer op deze keer. Ik dacht dat het juist wel goed was omdat je dan nog vaak wel een redelijke vaart hebt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:41 schreef DeeBee het volgende:
Die Eiger Nordwand Loeb Rally reed ik een 3:57 als snelste, bij mij was echt de truc skid recovery on, traction off, abs 1. Niet overdreven sturen downhill, heel veel throttle control om je bak goed te krijgen en met rally moet je auto gewoon recht staan als je gas geeft... Van die 'power slides' zien er wel vet uit, maar verlies je seconden...
Dat denk k niet. De pedalen van de DFGT zijn simpelweg dramatisch vergeleken de G25, en de G25 werkt prima.quote:Op zaterdag 4 december 2010 06:43 schreef Auti het volgende:
[..]
heb ik ook, staat al ruim een jaar stof te happen.
Volgens mij is dat officiele GT stuurtje veel beter voor dit spel. De G25 of 27 is meer iets voor de pc denk ik.
Heb ik ook hoor. Ik zie gewoon telkens in de replays dat het stuur rechts zit. Wilde gewoon ff die aap met z'n "interior viewquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:34 schreef Griebus het volgende:
Bumperview hier, interior view is inderdaad veel te beperkt qua zicht.
Welke rally challenge heb je t over?quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die rally challenges zijn amper te doen. WTF. Gebruiken jullie daarvoor de handrem?
Nee man, het is echt frustrerend. Die challenge met max 250pk, ik weet niet of het aan mijn auto ligt, maar ik word telkens 2e of 3e. Terwijl ik goud wil. Ik verlies voornamelijk tijd in de bochten omdat de auto geen grip heeft en daardoor wegglijdt tijdens het insturen van bochten.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Welke rally challenge heb je t over?
De beginner challenges zijn iig fucking easy
Bij die challenges zit de truc ook een beetje in welke auto je gebruikt. Ik weet niet precies meer welke auto ik had, maar je moet op zoek naar een auto met een gunstige pk/gewicht ratio. Volgens mij had ik een getunede Honda Civic uit 1989 met 218 pk, maar omdat dat ding nog geen 900 kg woog, reed ik iedereen compleet zoek aangezien de rest met behoorlijk zwaardere auto's rijdt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee man, het is echt frustrerend. Die challenge met max 250pk, ik weet niet of het aan mijn auto ligt, maar ik wordt telkens 2e of 3e. Terwijl ik goud wil. Ik verlies voornamelijk tijd in de bochten omdat de auto geen grip heeft en daardoor door wegglijdt tijdens het insturen van bochten.
Pak een Focus ST bij de dealer weg. Gooi de juiste banden eronder en gaan!quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee man, het is echt frustrerend. Die challenge met max 250pk, ik weet niet of het aan mijn auto ligt, maar ik word telkens 2e of 3e. Terwijl ik goud wil. Ik verlies voornamelijk tijd in de bochten omdat de auto geen grip heeft en daardoor wegglijdt tijdens het insturen van bochten.
Ik zit nou op level 3 met die vent, en wat een drama zegquote:
Welk level heb je? Heb je al races uit de extreme reeks gedaan met de Lexus? Ben nog op zoek naar een auto die een beetje met de rest mee kan komenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:14 schreef wolferl het volgende:
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:AJKErzbrVqHldM:http://www.nextautos.com/(...)t.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Van die 1.000.000 heb ik deze aangeschaft. (750.000).
Daarna nog een laatst mogelijke upgrade gegeven, en hij raced als een zonnetje.
De wegligging is perfect, hij kan extreem laad remmen, hij trekt snel op, en de snelheid is uitmuntend.
Heb voorlopig geen spijt van deze aankoop. Hij produceert een geweldig geluid.
edit: Lexus IS-F Racing Concept
Was de naam vergeten.
Nee ik zit nog verplicht in de expert, maar ik denk wel dat ie aardig mee kan. Helemaal omdat ik totaal geen tegenstand heb in Expert met deze auto. Ik win met gemak, met gemiddeld een minuut voorsprong op de nummer 2. Het is saai, maar ik doe het voor het snelle geld en de rijvaardigheid.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:27 schreef Toempf het volgende:
[..]
Welk level heb je? Heb je al races uit de extreme reeks gedaan met de Lexus? Ben nog op zoek naar een auto die een beetje met de rest mee kan komen
Die racecars zijn allemaal aardig prijzig, zit wel tegen de 3 miljoen credits aan nog, maar ben ook wel benieuwd welke bak ik moet aanschaffen om in die klasses potten te gaan breken ja.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:27 schreef Toempf het volgende:
[..]
Welk level heb je? Heb je al races uit de extreme reeks gedaan met de Lexus? Ben nog op zoek naar een auto die een beetje met de rest mee kan komen
Daar heb ik dus ook last van!quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:08 schreef DeeBee het volgende:
[..]
maar dat levelen gaat redelijk traag.
Heel motiverend...ik ben nog level 18 xDquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik was vandaag 3 uur bezig om van level 18 naar 19 te gaan. Door vooral die kut special races te doen zoals karten op gevorderden.
Haal de Veyron uit de garage?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik heb nu bijna alle auto's die ik graag wou. Een lamborghini murcielago 09, een mercedes sls amg, een bmw m3 een bugatti veyron een maserati en een ferarri italia 458. ik mis nu alleen een auto rond de 1000pk. Wat is aan te raden?
Mijn veyron is 1257pkquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:42 schreef RiKe het volgende:
[..]
Haal de Veyron uit de garage?
1001pk
Mijn Bspec driver is zelfs hoger level dan ikzelf op het momentquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:20 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik zit nou op level 3 met die vent, en wat een drama zegIk geef hem altijd maar een auto waarmee hij bij de eerste bocht iedereen voorbij is, en dan op zijn gemak de race uit laten rijden, anders gaat ie opgefokt doen en remmen voor een bocht is dan ineens helemaal niet meer nodig ofzo
Nou dan weet ik niet welke races jij hem laat rijden, maar de mijne is altijd binnen 10min klaar...:Pquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:52 schreef Griebus het volgende:
[..]
Mijn Bspec driver is zelfs hoger level dan ikzelf op het moment(ik 14, hij 15)
Ik vind het zo lekker dat ik lekker ff kan douchen of boodschapjes kan halen terwijl hij de xp en centen verdient
Ook alle licenses goud e.d.? Daar ben je best even mee bezigquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:37 schreef Chaos-Zero het volgende:
Meh, ik zit nu in de Extreme series. Zo'n rond de 60% van het spel.. Ben bang dat als ik deze gehaadl heb en dan de specials gedaan heb, het voor mij alweer gedaan is. Dat terwijl mijn stuur nog binnen moet komen
Deel 4 leek wel stukken groter...
Welke level op dit moment?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:37 schreef Chaos-Zero het volgende:
Meh, ik zit nu in de Extreme series. Zo'n rond de 60% van het spel.. Ben bang dat als ik deze gehaadl heb en dan de specials gedaan heb, het voor mij alweer gedaan is. Dat terwijl mijn stuur nog binnen moet komen
Deel 4 leek wel stukken groter...
Denk het ook, maar de kart en Loeb heb ik alles al goud. De gewone rally's ook al bijna.. Ben nu maar regelmatig Bspec aan het doen om het te rekken. Niet dat ik straks m'n stuur krijg en dan alleen nog Bspec hoef te doenquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:51 schreef DeeBee het volgende:
Mwah, specials all gold ben je langer mee bezig dan die licences hoor denk.
Die licences vallen veelal wel mee, paar zijn er echt moeilijk, maar meeste gaat wel.
Heb expres wat rustiger aangedaan met de 'normale' cups om niet te snel uit te spelen...
Bijna 22.quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:27 schreef no1uknow het volgende:
De goedheiligman heeft mij GT5 verschaft, dat wordt een nachtje gamen dus. Nog tips om goed te beginnen?
En dan al op 60% zitten. Apart. Zal vast en zeker aan de licenses liggen. Ik ben level 19 maar het spel geeft 19% pas aan.quote:
Focussen op licenses en specials. Licenes voor de sprongen in level en specials voor de cash. Als eerste auto kan je een tweede hands civic type r of nieuwe als je liever een premium model hebt.quote:
Je krijgt veel xp door die licenses te doen?quote:Op zondag 5 december 2010 00:00 schreef Hiya het volgende:
[..]
Focussen op licenses en specials. Licenes voor de sprongen in level en specials voor de cash. Als eerste auto kan je een tweede hands civic type r of nieuwe als je liever een premium model hebt.
zo heb ik het gedaan
Sterker nog, ik zit al op 22. Ik heb bij de licences lang niet alles goud. Op ASpec wel alles wat ik heb gehaald. Bij Extreme moet ik nog 7 events en bij Expert nog 2. De rest alles goud.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
En dan al op 60% zitten. Apart. Zal vast en zeker aan de licenses liggen. Ik ben level 19 maar het spel geeft 19% pas aan.
Ja, maximale level is 40 dat je kan behalen. En zoals hierboven heeft iemand veel races gehaald maar weinig licenses op goud. Ik heb bijna alle licenes op goud gehaald maar bijna geen races nog gedaan. En ik zit op level 16quote:Op zondag 5 december 2010 00:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je krijgt veel xp door die licenses te doen?
Wat ik 'gok' is dat je bepaalde races niet kan halen als je ze niet doet. Dat je door races alleen maar en specials te doen je niet op het niveau komt om de hoogste race te doen en dat je dat wel kan doen als je licences haaltquote:Op zondag 5 december 2010 00:12 schreef Chaos-Zero het volgende:
Over de licences gesproken. In dit deel wordt het eigenlijk alleen maar gebruikt om te laten zien hoe je moet rijden? Ik kan me herinneren van 3 en 4 dat je ze echt moest gaan halen voor races en dat ze echt stukken moeilijker waren?
http://digitalchumps.com/(...)-gran-turismo-5.htmlquote:Gran Turismo 5 has a laundry list of puzzling inconsistencies. Logic suggests that should irritate my gaming sensibilities, but I can't help but feel it's like buying a Ferrari and then complaining the heater isn't the greatest heater to have ever warmed a car. You can either waste time poking fun at its mortality or get behind the wheel and drive the holy screaming crap out of it. Which one do you think is more fun? Gran Turismo 5 operates under an identical premise; the core experience provides a racing simulation of unmatched fidelity, one where every thread unravels in dozens of different directions and grants its own unique sense of satisfaction.
Naja ik ben wat langer bezig dan hij maar dat maakt hem niks uit hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:03 schreef RiKe het volgende:
[..]
Nou dan weet ik niet welke races jij hem laat rijden, maar de mijne is altijd binnen 10min klaar...:P
Lijkt erop dat je nog helemaal geen special events hebt gedaan?quote:Op zondag 5 december 2010 00:06 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zit al op 22. Ik heb bij de licences lang niet alles goud. Op ASpec wel alles wat ik heb gehaald. Bij Extreme moet ik nog 7 events en bij Expert nog 2. De rest alles goud.
[ afbeelding ]
Karts alles goud en die Loeb challenge ook. De gewone rally heb ik er een aantal goud, moet bij elk niveau nog 1 gouden. Voor de rest niks boeiends, wat silveren en bronzen her en der. Dus de specials schieten ook al wat op..quote:Op zondag 5 december 2010 01:02 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Lijkt erop dat je nog helemaal geen special events hebt gedaan?
Ik zit net ongeveer in het midden van de prof. series en zit op level 21, maar heb wel al best wat special events gedaan waar je veel xp krijgt. 55 licenses gedaan (allemaal goud, geen idee of je voor goud meer % krijgt of niet).
De vraag ging niet de maximum aantal levels maar over xp.quote:Op zondag 5 december 2010 00:09 schreef Hiya het volgende:
[..]
Ja, maximale level is 40 dat je kan behalen. En zoals hierboven heeft iemand veel races gehaald maar weinig licenses op goud. Ik heb bijna alle licenes op goud gehaald maar bijna geen races nog gedaan. En ik zit op level 16
Die Lamborghini's in dit spel zijn echt leip ja, ik ben echt 3x in het 2e rondje keihard gesneuveld in die eerste linkerbocht na start/finish.quote:Op zondag 5 december 2010 02:11 schreef nero7 het volgende:
IA-10
ik heb zin om mn ps3 in elkaar te trappen.
Telkens die schijtferrari die em er voor flikkert en ik weer gediskwalificeerd wordt![]()
![]()
kut Lambo is ook voor geen meter te besturen.
Heb je al een WRC auto om in te rijden?quote:Op zondag 5 december 2010 04:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik raak geirriteerd trouwens door die Rally challenges, echt ongelooflijk lastig. Nu op gevorderd verplicht zonder lijnen rijden. Verdomme.
hoeveel pk heb er uit weten te halen? Ik doe nu de snelle races met een Veyron met 1200 pk. Het gaat als een kanon maar hij stuurt niet al te best.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:14 schreef wolferl het volgende:
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:AJKErzbrVqHldM:http://www.nextautos.com/(...)t.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Van die 1.000.000 heb ik deze aangeschaft. (750.000).
Daarna nog een laatst mogelijke upgrade gegeven, en hij raced als een zonnetje.
De wegligging is perfect, hij kan extreem laad remmen, hij trekt snel op, en de snelheid is uitmuntend.
Heb voorlopig geen spijt van deze aankoop. Hij produceert een geweldig geluid.
edit: Lexus IS-F Racing Concept
Was de naam vergeten.
Lancia Delta S4 rally carquote:Op zondag 5 december 2010 09:43 schreef DeeBee het volgende:
Heb je al een WRC auto om in te rijden?
De advanced gravel rally was iig super easy, reed met C4 WRC '08 (met alleen air filter tuning geloof ik) en ik won met > minuut voorsprong over die 8 stages samen... Niet te hard pushen telkens, throttle control en zorgen dat je snel accelereert vanuit bochten door niet zoveel te power sliden levert het meeste tijd op.
Inderdaad, ik kan me ook goed vinden in het cijfer dat ze geven.quote:Op zondag 5 december 2010 00:27 schreef Cyberia18 het volgende:
http://digitalchumps.com/(...)-gran-turismo-5.html
Treffend verwoord.
Dat jij daar het geduld voor hebt zegquote:Op zondag 5 december 2010 11:37 schreef BaraCuda het volgende:
Echt bizar hoe kut sommige rijbewijzen zijn om ze te behalen in goud![]()
Soms ben je gewoon een uur zoet ermee
Ik zit echt vast met A-8. Met de BMW Concept series. Schumacher S bocht. Het ziet er vrij simpel uit, maar ik kom niet eens in de buurt van 13,800.quote:Op zondag 5 december 2010 11:37 schreef BaraCuda het volgende:
Echt bizar hoe kut sommige rijbewijzen zijn om ze te behalen in goud![]()
Soms ben je gewoon een uur zoet ermee
Heeft nou echt NIEMAND wat te zeggen over dit?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:29 schreef delano.888 het volgende:
Het nieuwe officiële race stuur van GT5:
[ afbeelding ]
a $500,-
en de schakelpook moet je apart kopen.
bron
bron van prijs
Beetje TE als je het mij vraagt, zo goed is GT5 nou ook weer niet.
Laat ik de eerste zijn dan, de Logitech G25 en G27 vind ik al stevig aan de prijs, dit is echt belachelijk. Zeker als je dit in combinatie met een Playseat oid. wil gebruiken, dan ga je met gemak richting de 1000 euro denk ikquote:Op zondag 5 december 2010 12:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heeft nou echt NIEMAND wat te zeggen over dit?
Normaal op fok zou dit als belachelijk uit gemaakt worden, en niemand reageert
Ik moet en zal alles op goud halenquote:Op zondag 5 december 2010 12:09 schreef Toempf het volgende:
[..]
Dat jij daar het geduld voor hebt zeg
Bedankt voor de tip, dan ga ik eerst de Zonda R proberen te winnen, misschien dat die wagen wel een beetje mee kan komen met de races uit de extreme reeks, want daar heb ik nog steeds geen geschikte auto voor kunnen vindenquote:Op zondag 5 december 2010 12:43 schreef Meike26 het volgende:
Heb gister zowel A-spc als B-spec dat GT World-series kampioensschap gereden met de Lambo Chrome-line. Bij A-spec krijg je dus een Veyron cadeau (die ik gelijk tot de nok toe heb gevuld met tuning en een faut kleurtje heb gegeven). B-spec krijg je een veel leukere wagen... Pagani Zonda R ! Wat een ding is dat zeg... ! Verplicht je achtergrond muziek uitzetten![]()
Bij die Lambo Murcielag moet je ervoor zorgen dat je alles zelf in kan stellen. Dan kan je de respons op het gaspedaal afstellen en dus ook het afremmen op de motor. Dit getal heb ik op 23 achter en 18 voor gezet. Mijn koppelverdeling heb ik op 60% achter ! Alleen het remmen blijft nu een drama..![]()
Weet iemand trouwens of die luchtinlaten van de Murcielago, ook open kunnen ? Het kan toch niet zo zijn dat een standard-wagen, de Veyron, wel een interactieve achterspoiler heeft en ook als luchtrem fungeert, maar dat de air-intakes van de Murcielago het niet doen ?
Win je überhaupt wel iets als je alle licenses op goud haalt dan?quote:Op zondag 5 december 2010 12:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik moet en zal alles op goud halenIk heb het volste vertrouwen dat ik dan een hele mooie auto kado krijg
Zo niet.... dan sta ik niet voor de gevolgen in
Ja, als je alles brons haalt krijg je een auto als je alles zilver haalt krijg je een auto en bij goud ook. Dus als je alles goud haalt krijg je 3 auto's als je klaar bent.quote:Op zondag 5 december 2010 12:56 schreef Toempf het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, dan ga ik eerst de Zonda R proberen te winnen, misschien dat die wagen wel een beetje mee kan komen met de races uit de extreme reeks, want daar heb ik nog steeds geen geschikte auto voor kunnen vinden
[..]
Win je überhaupt wel iets als je alle licenses op goud haalt dan?
Wat lukt je niet dan ? Het rijden ermee of het behalen van het kampioenschap ? Hij rijd namelijk best wel easy als je het mij vraagt. Zeker met het zelf in te stellen diff is het goed te doen. En anders oefen je eerst met de auto met slipherstel aan !quote:Op zondag 5 december 2010 13:06 schreef Auti het volgende:
Mij lukt het niet met die Zonda R.. wel een vreselijk gave auto.
Krijg je die C4 cadeau bij die special event van loeb?quote:Op zondag 5 december 2010 09:43 schreef DeeBee het volgende:
Heb je al een WRC auto om in te rijden?
De advanced gravel rally was iig super easy, reed met C4 WRC '08 (met alleen air filter tuning geloof ik) en ik won met > minuut voorsprong over die 8 stages samen... Niet te hard pushen telkens, throttle control en zorgen dat je snel accelereert vanuit bochten door niet zoveel te power sliden levert het meeste tijd op.
Hij komt niet echt mee in bijv GT All stars. En hij is inderdaad best wel tailhappy, maar dat is af te stellen. Ik ben aan het sparen voor die 787b, op de een of andere manier heb ik het vertrouwen in die auto.quote:Op zondag 5 december 2010 13:14 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Wat lukt je niet dan ? Het rijden ermee of het behalen van het kampioenschap ? Hij rijd namelijk best wel easy als je het mij vraagt. Zeker met het zelf in te stellen diff is het goed te doen. En anders oefen je eerst met de auto met slipherstel aan !
Als er trouwens iemand is die tips heeft om die Lamborhini-dwijl beter te laten remmen, hoor ik het graag
Als je alles goud haalt jaquote:Op zondag 5 december 2010 13:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Krijg je die C4 cadeau bij die special event van loeb?
Zo weinig? Ik kon 500.000 aftikken voor mijn Veyronquote:Op zondag 5 december 2010 13:36 schreef jackson het volgende:
Die bedragen die ze voor het herstellen van stijfheid en dus damage vragen zijn ook best ziek. Één flinke klapper gemaakt met mijn lambo.... Of ik even 200.000 af wil tikken om het te herstellen.
Nog niemand over gehoord hier eigenlijk
Dat is dus gewoon de helft van de nieuwprijs. Overigens komt die optie volgens mij meteen beschikbaar zodra je ermee hebt gereden, maar dat weet ik niet zeker. Meeste races heb ik toch wel een lichte aanraking met iets.quote:Op zondag 5 december 2010 13:36 schreef jackson het volgende:
Die bedragen die ze voor het herstellen van stijfheid en dus damage vragen zijn ook best ziek. Één flinke klapper gemaakt met mijn lambo.... Of ik even 200.000 af wil tikken om het te herstellen.
Nog niemand over gehoord hier eigenlijk
300ZXquote:Op zondag 5 december 2010 15:27 schreef Driepink het volgende:
Weet iemand welke auto ik het beste ken gebruiken voor die japanese car classics ?
loop me suf te zoeken..
volledig aanpasbare versnellingsbak, kan je je top instellen.quote:Op zondag 5 december 2010 16:07 schreef Driepink het volgende:
FR challenge gaat me nu ook lukken!
Plymouth Cuda 440 Six Pack '71 50k aan verspijkerd, inmiddels 684pk
het is een beest met accelereren, maar me topsnelheid zuigt hard.. 200km/u..
iemand een idee om het beter te maken ? zo'n instelbaar differentieel ?
een 5-bak werkt dat ook denk je ? is nu een 4 bak..quote:Op zondag 5 december 2010 16:40 schreef Don-Leon het volgende:
[..]
volledig aanpasbare versnellingsbak, kan je je top instellen.
Dit was slechts een foto van een andere race hehequote:Op zondag 5 december 2010 16:59 schreef Driepink het volgende:
is de auto op de foto de gtr vspec ?
khad zo'n nieuwe voor ogen..
ah op die fiets!quote:Op zondag 5 december 2010 17:00 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Dit was slechts een foto van een andere race hehe
Hij zit in de expert klasse, maar het probleem is dat je bak 1979 of eerder gebouwd moet zijn... Oftewel, je moet heeeel veel credits hebben of tweedehands bak kunnen kopen... Of zag dat je in B-spec ook Toyota jaren '70 racecar kon winnen.quote:Op zondag 5 december 2010 16:24 schreef Meike26 het volgende:
Dat andere Chaparel ding heb ik al wel 2 ker gezien in mijn used-car dinges. Maar die was wel echt *** duur.
Maar je kan in die race tegen de 330 P4 dus ook je eigen wagen kiezen ? Mooi, ik heb mijn Zonda Nu en aan topsnelheid heb je toch niet zoveel... :p Moet wel lukken dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |