Is dat een Stealth auto of heb je er hard voor moeten werken?quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat een ultrageile bak
[ link | afbeelding ]
Wel ff klikken voor 3840*2160
Stealthquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:25 schreef Toempf het volgende:
[..]
Is dat een Stealth auto of heb je er hard voor moeten werken?
Vaak doe je dan ook ineens alles goed in zo'n race en heb je direct een gat van meer dan 100 ms.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:05 schreef nero7 het volgende:
[..]
hoe vaak ik wel niet heb dat ik 10x achter elkaar misschien 10-30ms mis voor goud, en de 11de keer er gewoon een dikke 150ms onder zit
Ik haalde 2x dezelfde tijd als mn record van 3 pogingen ervoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vaak doe je dan ook ineens alles goed in zo'n race en heb je direct een gat van meer dan 100 ms.
Ik heb trouwens al 2x gehad dat ik net een DUIZENDSTE tekort kwam voor Gold
Aan de andere kan ook al een keer xx.999 en xx.000 gehaald
Die bak is echt een beest inderdaadquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:31 schreef Kalebatz het volgende:
Classic Muscle Car Championship: Buick Special '62
Poeh, als je deze een beetje aanpakt rijd ie alles eruit!!! I love it![]()
Je haalt ze ook met een Elise, racespec maken (dus converteren) en dan volledig upgraden. Zelfs best makkelijk.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is tofjes maar ik koop er denk zelf een wagen voor. Kan je alles van die reeks dan rijden met een nieuwe STi of heb je dan teveel vermogen voor de eerste (die is misschien tot 250PK?). Anders zou ik graag gebruik maken van die Delta en dan koop ik zelf die STi.
Nee hoor, je wil een Wheelstand Pro hebbenquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:43 schreef nero7 het volgende:
de DFGT is trouwens heel relaxt, alleen zit het niet zo chill op je bureau in je bureaustoel. Daar wil je toch een playseat voor hebben, of op zn minst een custom tafel. Dezelfde zitpositie als in de auto is een must > playseat.
Erg herkenbaar. Net ook, staat die klapjosti 5 laps voor, in de laatste lap wordt ie zowaar een zondagsrijder en wordt ie zwaar ingehaald. Doe je increase pace en raakt ie inderdaad gestressed en rijdt in een bocht rechtdoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:42 schreef J.Clarkson het volgende:
Mijn B-spec rijder is echt een tyfus homo!
Bij de Vitz race gaat hij elke keer steevast VEEL te hard of VEEL te vroeg in de ankers, waardoor hij keihard wordt ingehaald, doe ik increase pace, wordt ie stressed en vliegt ie de baan af....
Hij had beter J. Verstappen kunnen heten.... Mijn god....
Ik vond die intermediate eigenlijk best meevallen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:19 schreef jackson het volgende:
Ik ben pas level 16, maar de afgelopen dagen niet echt veel kunnen spelen. Heb het idee dat ik nog wel flink moet oefenen voor sommigen dingen. Die AMG challange is echt niet te harden zeg. Terwijl ik de ring toch best aardig ken, in real life that is... Zelf twee keer overheen gefiets
Nee hoor je wil een playseat met een G25 hebbenquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:56 schreef woessie het volgende:
[..]
Nee hoor, je wil een Wheelstand Pro hebben
De Fanatec Rennsport Wheelstand is momenteel uitverkocht, geldt dit voor de Wheelstand Pro ook? Waar is die trouwens in Nederland verkrijgbaar?quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:56 schreef woessie het volgende:
[..]
Nee hoor, je wil een Wheelstand Pro hebben
Niet in de winkel (net als die Fanatec volgens mij), maar te bestellen viaquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:46 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
De Fanatec Rennsport Wheelstand is momenteel uitverkocht, geldt dit voor de Wheelstand Pro ook? Waar is die trouwens in Nederland verkrijgbaar?
Thnx! Heb je met paypal, of gewoon met creditcard betaalt?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:28 schreef woessie het volgende:
[..]
Niet in de winkel (net als die Fanatec volgens mij), maar te bestellen via
www.wheelstandpro.com
Ik had hem na een week in huis.
Die mist wat onderdelen zo te zien.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:34 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
What the FUCK
Standard car btw
"Tja, hoe vaak zie je de onderkant nou?" zal Polyphony denkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:34 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
What the FUCK
Standard car btw
Haha met de coureurs die hier op FOK! zitten vaker dan Polyphony gedacht had.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
"Tja, hoe vaak zie je de onderkant nou?" zal Polyphony denken
Spirit versie he?quote:
Dinky toyquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:34 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
What the FUCK
Standard car btw
Google Chrome is boss.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Mooi, dan heb je nu een echte browser en kan je IE uninstallen en genieten een werkende FireFox.
Idemquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:08 schreef Toempf het volgende:
Deze game is echt niet goed voor mij, ik probeer nu iedere keer als ik in de auto zit een beetje te sneeuwrallly-enDat moet wel een keer fout gaan
Hopen dat het snel weer gaat dooien
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:08 schreef Toempf het volgende:
Deze game is echt niet goed voor mij, ik probeer nu iedere keer als ik in de auto zit een beetje te sneeuwrallly-enDat moet wel een keer fout gaan
Hopen dat het snel weer gaat dooien
Chapeau wat betreft Nascar. Echt, ik kan dr niks van. Zit nog steeds te kloten met buitenbocht Daytona. Beginners wel goud, amateur tot nu toe alleen maar zilver, maar mis dus bovengenoemde. Ik wil niet weten wat Pro/Expert is geloof ikquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:55 schreef DeeBee het volgende:
Eindelijk heb ik ALLE Nascar goud, damn die 2 lap Daytona race is echt gehandicapt!![]()
Nu beetje in IA licences zitten kloten, even die truck gehaald iig (en al goud op 1, 8, 9, 10), rest even snel gedaan, kan ik tenminste in de normale cups weer wat opschieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |