Lekker irritant is dat, dat je net niet die auto kunt kopen die je op dat moment nodig hebt. Maar blijven zoeken, de aanhouder wint. Heb ook een week lang die truck race open gehad, tot gistermiddag. Kijk meestal na 2 of 3 races bij de occasions en zag daar gistermiddag toevallig de Dodge Ram tussen staan. Het heeft een week geduurd, maar uiteindelijk toch gevonden.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:08 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan ik wel begrijpen dat het als soort van cheaten aanvoelt. Als ze mij een code geven waar ik alle auto's mee kan krijgen, ga ik m niet invoeren. Das niet leuk. Maar voor 1 auto heb ik zoiets van, het helpt me onwijs, en je kan er verschillende races mee winnen.
Ik vind het bijvoorbeeld hoogst irritant dat ik niet mee kan doen aan die trucks race bij de amateur league, omdat ik simpelweg geen truck heb en geen een zie die ik kan kopen
Ik heb echt net net de code gescoord.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:27 schreef TheNeptune het volgende:
Bij mij zag ik geen Unlocked Jaguar op Facebook.. Beetje jammer, misschien ff opnieuw proberen nog.
Mooi, dan heb je nu een echte browser en kan je IE uninstallen en genieten een werkende FireFox.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:02 schreef biertank het volgende:
[..]
Ik heb echt net net de code gescoord.
Het werkt niet in Internet Explorer, ik heb er special Firefox voor gedownload en toen werkte het meteen.
Bij die special moet je een zelf een auto hebben meen ik toch?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:08 schreef RSHOW het volgende:
Die laatste rally challange (bij de specials) is zoo moeilijk met ASM aan. Maar zoo makkelijk zonder ASM.
Dus als je die kan rijden, gelijk doen.
Als je goud haalt heb je gelijk dik 100k.
Dat is tofjes maar ik koop er denk zelf een wagen voor. Kan je alles van die reeks dan rijden met een nieuwe STi of heb je dan teveel vermogen voor de eerste (die is misschien tot 250PK?). Anders zou ik graag gebruik maken van die Delta en dan koop ik zelf die STi.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:25 schreef Sejt het volgende:
Bij de Sebastien Loeb rally krijg je er een om in te rijden. Bij de eerdere moet je inderdaad een auto kopen. Ik heb de eerste met een Lancia Delta (premium) gereden, tuned tot 243pk oid. De tweede heb ik gereden met een Impreza STi, nieuwe model (premium), getuned tot 345pk.
Beide auto's kosten nieuw maar weinig, en zijn met een paar goedkope tuning-upgrades tot de pk-limiet te krijgen.
Kan ze evt. naar je toe sturen Jackson
De Impreza heeft 276pk origineel, dus dat gaat niet lukken. De Delta had geloof ik 210pk origineel, maar die stuur ik dan wel even naar je opquote:Op donderdag 2 december 2010 13:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is tofjes maar ik koop er denk zelf een wagen voor. Kan je alles van die reeks dan rijden met een nieuwe STi of heb je dan teveel vermogen voor de eerste (die is misschien tot 250PK?). Anders zou ik graag gebruik maken van die Delta en dan koop ik zelf die STi.
Ja en dat vind ik dus best irri. Dan kan je ook niet de hele amateur klasse uitspelen. Ik wil het liefst gewwon eerst beginner helemaal uitspelen en dan amateur enz. alleen doordat ik die RAM van niet kan kopen lukt dat niet. Dus dan maar de iA halen.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:42 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Lekker irritant is dat, dat je net niet die auto kunt kopen die je op dat moment nodig hebt. Maar blijven zoeken, de aanhouder wint. Heb ook een week lang die truck race open gehad, tot gistermiddag. Kijk meestal na 2 of 3 races bij de occasions en zag daar gistermiddag toevallig de Dodge Ram tussen staan. Het heeft een week geduurd, maar uiteindelijk toch gevonden.
SLG AMG haalde ik sowieso goud, evenals met de 300SLquote:Op donderdag 2 december 2010 09:26 schreef Sejt het volgende:
Gisteren weinig gespeeld, maar wel de Advanced versie van de AMG training op de Nordschleife gereden. Dat is degene met de 300SL in de regen!
Ik had er een paar tries nodig voor de 4 delen van het circuit, maar uiteindelijk lukte het me om goud te halen op alle 4. En toen kwam de gehele ronde.
Door de 'training' op de eerste 4 delen, ging de ronde heel goed en lukte het me vaak om de midden-midden-midden lijn te rijden in die bochten, waar het echt nodig is. Met nog 4 seconden te gaan ging ik over de lijn bij de oude start voor het goudEerste try!
Altijd fijn, als je 9,40min doet over je ronde, dat je het niet 10x hoeft te proberen. Als bonus, kreeg ik de C63 AMG voor allemaal zilver en de SLS AMG voor allemaal goud!
hoe vaak ik wel niet heb dat ik 10x achter elkaar misschien 10-30ms mis voor goud, en de 11de keer er gewoon een dikke 150ms onder zitquote:Op donderdag 2 december 2010 15:04 schreef DeeBee het volgende:
Die Schwimmwagens zijn dat trouwens, die rijden ook stukken harder dan de Kubels waar jij en je tegenstanders in rijden!
Net even alle i-B challenges gold gehaald, vooral die cone slalom was grruuuuuwelijk irritant met die leipe Toyota FT-86, maar uiteindelijk wel gehaald met 18.226, ruim onder 18.500 nog!
+1quote:Op donderdag 2 december 2010 15:05 schreef nero7 het volgende:
[..]
hoe vaak ik wel niet heb dat ik 10x achter elkaar misschien 10-30ms mis voor goud, en de 11de keer er gewoon een dikke 150ms onder zit
Met die dikke bak raak ik (te) vaak met een randje gras, waardoor je meteen spintquote:Op donderdag 2 december 2010 15:04 schreef nero7 het volgende:
[..]
SLG AMG haalde ik sowieso goud, evenals met de 300SL
Maar dat regencircuit viel tegen na 1ste try
Ik reed bij i-B 1 echt 10x 3-4 honderste boven goud of zo, zo focking irritant is dat...quote:Op donderdag 2 december 2010 15:05 schreef nero7 het volgende:
[..]
hoe vaak ik wel niet heb dat ik 10x achter elkaar misschien 10-30ms mis voor goud, en de 11de keer er gewoon een dikke 150ms onder zit
+1, vind het alleen soms handig om het remmoment van tegenstanders in te kunnen schatten, verder doe ik er zelf niet zo veel mee.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:25 schreef gniffie het volgende:
Ik word wel niet zo pissig van die ideale lijn bij de licences, die klopt echt voor geen drol
Ik zit hier met hetzelfde probleem, en ik heb ook geen idee met welke auto ik die race dan wel moet doen. Ook al zijn het ouwe krengen, ze zijn wel godsgruwelijk snel. En de auto's die ze wel bij kunnen houden, die kosten 20 miljoen. En dat heb ik nietquote:Op donderdag 2 december 2010 15:29 schreef Auti het volgende:
Heb ik eindelijk die facebook Jag, mag ik er niet mee meedoen aan de classic racecar cup in de expert reeks.. want die is voor auto's van 1979 of ouder.. WTF?
Verkopen kan ook niet.. mooi. Kutding en een facebook account rijker..
GENAAID...
Ik heb een gewonnen Countach in de garage staan.. denk dat ik die maar volledig ga tunen.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:31 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik zit hier met hetzelfde probleem, en ik heb ook geen idee met welke auto ik die race dan wel moet doen. Ook al zijn het ouwe krengen, ze zijn wel godsgruwelijk snel. En de auto's die ze wel bij kunnen houden, die kosten 20 miljoen. En dat heb ik niet
Gebruik die Jag voor de Supercar Challenge. Om daarin het onderdeel Daytona te winnen moet je hem dan ook nog maximaal tunen (goeie investering) en de maximum snelheid verhogen via de gearbox settings.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:29 schreef Auti het volgende:
Heb ik eindelijk die facebook Jag, mag ik er niet mee meedoen aan de classic racecar cup in de expert reeks.. want die is voor auto's van 1979 of ouder.. WTF?
Verkopen kan ook niet.. mooi. Kutding en een facebook account rijker..
GENAAID...
Ga je niet redden, kijk maar eens naar je competitie. Er staan auto's tussen die zo'n 900kg wegen, met zo'n 800-900pk aan boord. Die zijn best rap kan ik je melden.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:33 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik heb een gewonnen Countach in de garage staan.. denk dat ik die maar volledig ga tunen.
Je heb genoeg keuze aan auto's, dat maakt niet zo heel veel uit. Gaat meer om je rijstijl. En ja, voor sommige race's moet je bepaalde auto's kopen en die bemachtig je door of alle licentie's en race's op goud te halen of simpelweg te kopen.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:38 schreef RanTheMan het volgende:
Beste mensen even een vraag,
Ik heb de game nu sinds een week en daarvoor nooit gespeeld, maar ik struikel toch vaak over de auto keuze, hoe weet ik welke auto ik het beste kan gebruiken per race? Voor sommige races heb je speciale auto's nodig, maar hoe kom je er aan? moet je ze allemaal kopen oid?
Daarnaast, welke tuning moet je eigenlijk standaard doen bij een auto? turbo kit, banden en motor oid?
Nou ja zoals ik al zei, auto keuze blijft een issue, wat ik zie is dat ik vaak met de standaard auto veel sneller door de bochten ga en ook de tegenstanders bij het uitkomen van de bocht achter me laat, maar op de rechte stukken voel ik me net een schildpad.. en wordt ik door 8 auto's ingehaald. Dus dan wordt het maar tunen, sportbanden, turbo kit en motor, allemaal op niveau 1, maar dat kost meer dan dat het winnen van een race oplevert..quote:Op donderdag 2 december 2010 16:41 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Je heb genoeg keuze aan auto's, dat maakt niet zo heel veel uit. Gaat meer om je rijstijl. En ja, voor sommige race's moet je bepaalde auto's kopen en die bemachtig je door of alle licentie's en race's op goud te halen of simpelweg te kopen.
Loeb challenge?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:06 schreef Toempf het volgende:
Ga dood, Loeb. Welke debiel heeft dat ooit verzonnen zeg
Alle 3quote:Op donderdag 2 december 2010 17:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Loeb challenge?Welke heb je issues?
Je hebt de TC toch ook uitgezet he? En wat DeeBee ook zegt. Ik deed die challenges echt met 2 vingers in de neus dus zo moeilijk zijn ze nietquote:
Volgens mij staat bij elke auto als je in de dealer bent een vlaggetje van het land, weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:08 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Nou ja zoals ik al zei, auto keuze blijft een issue, wat ik zie is dat ik vaak met de standaard auto veel sneller door de bochten ga en ook de tegenstanders bij het uitkomen van de bocht achter me laat, maar op de rechte stukken voel ik me net een schildpad.. en wordt ik door 8 auto's ingehaald. Dus dan wordt het maar tunen, sportbanden, turbo kit en motor, allemaal op niveau 1, maar dat kost meer dan dat het winnen van een race oplevert..
Dus mijn vraag, hoe kies je de juiste auto voor welke race? Daarnaast heb ik de ballen verstand van auto's dus ik zou echt niet weten welke auto uit japan komt ofzo ipv korea of weet ik veel wat.
maar filteren kan toch niet ofwel?
Ik heb juist gemengde gevoelens over dat detail, die premiums zien er ontzettend goed uit maar ik irriteer mij toch aan het laffe kopieerwerk dat ze hebben gedaan met die 800 andere wagens. Soms lijkt het wel alsof de lijnen van de portieren gewoon op de auto zijn geplakt.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:15 schreef Hiya het volgende:
Geile bak is het toch. En ik blijf me verbazen over de mate van detail in GT5!
Ja.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:41 schreef ScarFace- het volgende:
Is GT5 het waard om een ps3 aan te schaffen?
Het kan wel, ik kwam aardig mee, moet nog wat spul op en dan ook echt afstellen, maar ze rijden nog niet zo scherp in die races, het is lvl 11 geloof ik.. je kan ze wel pakken op mediums denk ik.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:41 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ga je niet redden, kijk maar eens naar je competitie. Er staan auto's tussen die zo'n 900kg wegen, met zo'n 800-900pk aan boord. Die zijn best rap kan ik je melden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |