Ga je niet redden, kijk maar eens naar je competitie. Er staan auto's tussen die zo'n 900kg wegen, met zo'n 800-900pk aan boord. Die zijn best rap kan ik je melden.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:33 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik heb een gewonnen Countach in de garage staan.. denk dat ik die maar volledig ga tunen.
Je heb genoeg keuze aan auto's, dat maakt niet zo heel veel uit. Gaat meer om je rijstijl. En ja, voor sommige race's moet je bepaalde auto's kopen en die bemachtig je door of alle licentie's en race's op goud te halen of simpelweg te kopen.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:38 schreef RanTheMan het volgende:
Beste mensen even een vraag,
Ik heb de game nu sinds een week en daarvoor nooit gespeeld, maar ik struikel toch vaak over de auto keuze, hoe weet ik welke auto ik het beste kan gebruiken per race? Voor sommige races heb je speciale auto's nodig, maar hoe kom je er aan? moet je ze allemaal kopen oid?
Daarnaast, welke tuning moet je eigenlijk standaard doen bij een auto? turbo kit, banden en motor oid?
Nou ja zoals ik al zei, auto keuze blijft een issue, wat ik zie is dat ik vaak met de standaard auto veel sneller door de bochten ga en ook de tegenstanders bij het uitkomen van de bocht achter me laat, maar op de rechte stukken voel ik me net een schildpad.. en wordt ik door 8 auto's ingehaald. Dus dan wordt het maar tunen, sportbanden, turbo kit en motor, allemaal op niveau 1, maar dat kost meer dan dat het winnen van een race oplevert..quote:Op donderdag 2 december 2010 16:41 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Je heb genoeg keuze aan auto's, dat maakt niet zo heel veel uit. Gaat meer om je rijstijl. En ja, voor sommige race's moet je bepaalde auto's kopen en die bemachtig je door of alle licentie's en race's op goud te halen of simpelweg te kopen.
Loeb challenge?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:06 schreef Toempf het volgende:
Ga dood, Loeb. Welke debiel heeft dat ooit verzonnen zeg
Alle 3quote:Op donderdag 2 december 2010 17:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Loeb challenge?Welke heb je issues?
Je hebt de TC toch ook uitgezet he? En wat DeeBee ook zegt. Ik deed die challenges echt met 2 vingers in de neus dus zo moeilijk zijn ze nietquote:
Volgens mij staat bij elke auto als je in de dealer bent een vlaggetje van het land, weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:08 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Nou ja zoals ik al zei, auto keuze blijft een issue, wat ik zie is dat ik vaak met de standaard auto veel sneller door de bochten ga en ook de tegenstanders bij het uitkomen van de bocht achter me laat, maar op de rechte stukken voel ik me net een schildpad.. en wordt ik door 8 auto's ingehaald. Dus dan wordt het maar tunen, sportbanden, turbo kit en motor, allemaal op niveau 1, maar dat kost meer dan dat het winnen van een race oplevert..
Dus mijn vraag, hoe kies je de juiste auto voor welke race? Daarnaast heb ik de ballen verstand van auto's dus ik zou echt niet weten welke auto uit japan komt ofzo ipv korea of weet ik veel wat.
maar filteren kan toch niet ofwel?
Ik heb juist gemengde gevoelens over dat detail, die premiums zien er ontzettend goed uit maar ik irriteer mij toch aan het laffe kopieerwerk dat ze hebben gedaan met die 800 andere wagens. Soms lijkt het wel alsof de lijnen van de portieren gewoon op de auto zijn geplakt.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:15 schreef Hiya het volgende:
Geile bak is het toch. En ik blijf me verbazen over de mate van detail in GT5!
Ja.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:41 schreef ScarFace- het volgende:
Is GT5 het waard om een ps3 aan te schaffen?
Het kan wel, ik kwam aardig mee, moet nog wat spul op en dan ook echt afstellen, maar ze rijden nog niet zo scherp in die races, het is lvl 11 geloof ik.. je kan ze wel pakken op mediums denk ik.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:41 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ga je niet redden, kijk maar eens naar je competitie. Er staan auto's tussen die zo'n 900kg wegen, met zo'n 800-900pk aan boord. Die zijn best rap kan ik je melden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |