Lekker irritant is dat, dat je net niet die auto kunt kopen die je op dat moment nodig hebt. Maar blijven zoeken, de aanhouder wint. Heb ook een week lang die truck race open gehad, tot gistermiddag. Kijk meestal na 2 of 3 races bij de occasions en zag daar gistermiddag toevallig de Dodge Ram tussen staan. Het heeft een week geduurd, maar uiteindelijk toch gevonden.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:08 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan ik wel begrijpen dat het als soort van cheaten aanvoelt. Als ze mij een code geven waar ik alle auto's mee kan krijgen, ga ik m niet invoeren. Das niet leuk. Maar voor 1 auto heb ik zoiets van, het helpt me onwijs, en je kan er verschillende races mee winnen.
Ik vind het bijvoorbeeld hoogst irritant dat ik niet mee kan doen aan die trucks race bij de amateur league, omdat ik simpelweg geen truck heb en geen een zie die ik kan kopen
Ik heb echt net net de code gescoord.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:27 schreef TheNeptune het volgende:
Bij mij zag ik geen Unlocked Jaguar op Facebook.. Beetje jammer, misschien ff opnieuw proberen nog.
Mooi, dan heb je nu een echte browser en kan je IE uninstallen en genieten een werkende FireFox.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:02 schreef biertank het volgende:
[..]
Ik heb echt net net de code gescoord.
Het werkt niet in Internet Explorer, ik heb er special Firefox voor gedownload en toen werkte het meteen.
Bij die special moet je een zelf een auto hebben meen ik toch?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:08 schreef RSHOW het volgende:
Die laatste rally challange (bij de specials) is zoo moeilijk met ASM aan. Maar zoo makkelijk zonder ASM.
Dus als je die kan rijden, gelijk doen.
Als je goud haalt heb je gelijk dik 100k.
Dat is tofjes maar ik koop er denk zelf een wagen voor. Kan je alles van die reeks dan rijden met een nieuwe STi of heb je dan teveel vermogen voor de eerste (die is misschien tot 250PK?). Anders zou ik graag gebruik maken van die Delta en dan koop ik zelf die STi.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:25 schreef Sejt het volgende:
Bij de Sebastien Loeb rally krijg je er een om in te rijden. Bij de eerdere moet je inderdaad een auto kopen. Ik heb de eerste met een Lancia Delta (premium) gereden, tuned tot 243pk oid. De tweede heb ik gereden met een Impreza STi, nieuwe model (premium), getuned tot 345pk.
Beide auto's kosten nieuw maar weinig, en zijn met een paar goedkope tuning-upgrades tot de pk-limiet te krijgen.
Kan ze evt. naar je toe sturen Jackson
De Impreza heeft 276pk origineel, dus dat gaat niet lukken. De Delta had geloof ik 210pk origineel, maar die stuur ik dan wel even naar je opquote:Op donderdag 2 december 2010 13:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is tofjes maar ik koop er denk zelf een wagen voor. Kan je alles van die reeks dan rijden met een nieuwe STi of heb je dan teveel vermogen voor de eerste (die is misschien tot 250PK?). Anders zou ik graag gebruik maken van die Delta en dan koop ik zelf die STi.
Ja en dat vind ik dus best irri. Dan kan je ook niet de hele amateur klasse uitspelen. Ik wil het liefst gewwon eerst beginner helemaal uitspelen en dan amateur enz. alleen doordat ik die RAM van niet kan kopen lukt dat niet. Dus dan maar de iA halen.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:42 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Lekker irritant is dat, dat je net niet die auto kunt kopen die je op dat moment nodig hebt. Maar blijven zoeken, de aanhouder wint. Heb ook een week lang die truck race open gehad, tot gistermiddag. Kijk meestal na 2 of 3 races bij de occasions en zag daar gistermiddag toevallig de Dodge Ram tussen staan. Het heeft een week geduurd, maar uiteindelijk toch gevonden.
SLG AMG haalde ik sowieso goud, evenals met de 300SLquote:Op donderdag 2 december 2010 09:26 schreef Sejt het volgende:
Gisteren weinig gespeeld, maar wel de Advanced versie van de AMG training op de Nordschleife gereden. Dat is degene met de 300SL in de regen!
Ik had er een paar tries nodig voor de 4 delen van het circuit, maar uiteindelijk lukte het me om goud te halen op alle 4. En toen kwam de gehele ronde.
Door de 'training' op de eerste 4 delen, ging de ronde heel goed en lukte het me vaak om de midden-midden-midden lijn te rijden in die bochten, waar het echt nodig is. Met nog 4 seconden te gaan ging ik over de lijn bij de oude start voor het goudEerste try!
Altijd fijn, als je 9,40min doet over je ronde, dat je het niet 10x hoeft te proberen. Als bonus, kreeg ik de C63 AMG voor allemaal zilver en de SLS AMG voor allemaal goud!
hoe vaak ik wel niet heb dat ik 10x achter elkaar misschien 10-30ms mis voor goud, en de 11de keer er gewoon een dikke 150ms onder zitquote:Op donderdag 2 december 2010 15:04 schreef DeeBee het volgende:
Die Schwimmwagens zijn dat trouwens, die rijden ook stukken harder dan de Kubels waar jij en je tegenstanders in rijden!
Net even alle i-B challenges gold gehaald, vooral die cone slalom was grruuuuuwelijk irritant met die leipe Toyota FT-86, maar uiteindelijk wel gehaald met 18.226, ruim onder 18.500 nog!
+1quote:Op donderdag 2 december 2010 15:05 schreef nero7 het volgende:
[..]
hoe vaak ik wel niet heb dat ik 10x achter elkaar misschien 10-30ms mis voor goud, en de 11de keer er gewoon een dikke 150ms onder zit
Met die dikke bak raak ik (te) vaak met een randje gras, waardoor je meteen spintquote:Op donderdag 2 december 2010 15:04 schreef nero7 het volgende:
[..]
SLG AMG haalde ik sowieso goud, evenals met de 300SL
Maar dat regencircuit viel tegen na 1ste try
Ik reed bij i-B 1 echt 10x 3-4 honderste boven goud of zo, zo focking irritant is dat...quote:Op donderdag 2 december 2010 15:05 schreef nero7 het volgende:
[..]
hoe vaak ik wel niet heb dat ik 10x achter elkaar misschien 10-30ms mis voor goud, en de 11de keer er gewoon een dikke 150ms onder zit
+1, vind het alleen soms handig om het remmoment van tegenstanders in te kunnen schatten, verder doe ik er zelf niet zo veel mee.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:25 schreef gniffie het volgende:
Ik word wel niet zo pissig van die ideale lijn bij de licences, die klopt echt voor geen drol
Ik zit hier met hetzelfde probleem, en ik heb ook geen idee met welke auto ik die race dan wel moet doen. Ook al zijn het ouwe krengen, ze zijn wel godsgruwelijk snel. En de auto's die ze wel bij kunnen houden, die kosten 20 miljoen. En dat heb ik nietquote:Op donderdag 2 december 2010 15:29 schreef Auti het volgende:
Heb ik eindelijk die facebook Jag, mag ik er niet mee meedoen aan de classic racecar cup in de expert reeks.. want die is voor auto's van 1979 of ouder.. WTF?
Verkopen kan ook niet.. mooi. Kutding en een facebook account rijker..
GENAAID...
Ik heb een gewonnen Countach in de garage staan.. denk dat ik die maar volledig ga tunen.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:31 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik zit hier met hetzelfde probleem, en ik heb ook geen idee met welke auto ik die race dan wel moet doen. Ook al zijn het ouwe krengen, ze zijn wel godsgruwelijk snel. En de auto's die ze wel bij kunnen houden, die kosten 20 miljoen. En dat heb ik niet
Gebruik die Jag voor de Supercar Challenge. Om daarin het onderdeel Daytona te winnen moet je hem dan ook nog maximaal tunen (goeie investering) en de maximum snelheid verhogen via de gearbox settings.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:29 schreef Auti het volgende:
Heb ik eindelijk die facebook Jag, mag ik er niet mee meedoen aan de classic racecar cup in de expert reeks.. want die is voor auto's van 1979 of ouder.. WTF?
Verkopen kan ook niet.. mooi. Kutding en een facebook account rijker..
GENAAID...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |