Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
Is een vet ding ja! Wel duur, ik zou het er niet voor over hebben. Zeker aangezien je de DFGT (quote:Op woensdag 1 december 2010 19:56 schreef HeertjeB het volgende:
http://www.4gamesshop.nl/(...)_campaign=4Gamesshop
zou dit de goede zijn? Vind het vreemd aangezien ie wel zon 50 euro goedkoper is dan de andere aanbieders..
Nog steeds fucking duur though
Vind hem niet zo vet eigenlijkquote:Op woensdag 1 december 2010 22:13 schreef TheNeptune het volgende:
Aangezien het andere topic niet meer bezocht werd.
[ afbeelding ]
Dat kan natuurlijk haha, is ook pas m'n eerste foto.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vind hem niet zo vet eigenlijk
Kon je een Skyline niet tunen tot boven de 1000 PK voor een prikkie? (kon in GT3 wel dacht ik)quote:Op woensdag 1 december 2010 23:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik ben op zoek naar een auto die je boven de 850pk kunt tunen voor max 400.000, welke auto is aan te raden.
Alles uitzetten, met name Traction Control. Enig dat je kunt laten staan is ABS.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die rally races zijn trouwens vrij lastig, moet je asm uitzetten om eerste te worden?
Mwah, een beetje TC kan wel lekker zijn hoor, vooral op sneeuw. Ik haal die gasten gewoon in tijdens de stagequote:Op donderdag 2 december 2010 01:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Alles uitzetten, met name Traction Control. Enig dat je kunt laten staan is ABS.
Dodge Viper uit de occasions. SRT of GTS? Weet niet, maar is te tunen tot 1100pkquote:Op woensdag 1 december 2010 23:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik ben op zoek naar een auto die je boven de 850pk kunt tunen voor max 400.000, welke auto is aan te raden.
De code voor de Jaguar die in het vorige topic stond kan wel eens helpen!quote:Op woensdag 1 december 2010 23:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Haha dat in de weg rijden is erg bij de Top Gear Test Track.quote:Op donderdag 2 december 2010 07:54 schreef LangeJan het volgende:
Grrrrr. Ik HAAT recreanten op de Nordschleife. Bij de amateurchallenge van AMG.... ik ben tot een tijd van 7,07.221 gekomen en ik wil 7,05.00 voor die gouden beker...
Er is altijd wel iemand die net ff ergens in de weg rijd.
Ach ik moet niks zeggen, rij nog met een Micraquote:Op woensdag 1 december 2010 23:03 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk haha, is ook pas m'n eerste foto.
Nissan GT-R Vspec is het trouwens!
Skylines kan je tegen de 1000 krijgen geloof ik.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Heel erg sweet... Heb zelf de C63 alleen al in de garage staan. Maar met allemaal goud bedoel je dus over al die proeven goud of alleen die in de regen?quote:Op donderdag 2 december 2010 09:26 schreef Sejt het volgende:
Gisteren weinig gespeeld, maar wel de Advanced versie van de AMG training op de Nordschleife gereden. Dat is degene met de 300SL in de regen!
Ik had er een paar tries nodig voor de 4 delen van het circuit, maar uiteindelijk lukte het me om goud te halen op alle 4. En toen kwam de gehele ronde.
Door de 'training' op de eerste 4 delen, ging de ronde heel goed en lukte het me vaak om de midden-midden-midden lijn te rijden in die bochten, waar het echt nodig is. Met nog 4 seconden te gaan ging ik over de lijn bij de oude start voor het goudEerste try!
Altijd fijn, als je 9,40min doet over je ronde, dat je het niet 10x hoeft te proberen. Als bonus, kreeg ik de C63 AMG voor allemaal zilver en de SLS AMG voor allemaal goud!
Alleen allemaal goud in Advanced, die in de regen dus.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Heel erg sweet... Heb zelf de C63 alleen al in de garage staan. Maar met allemaal goud bedoel je dus over al die proeven goud of alleen die in de regen?
Haalde gister goud op een proef maar helaas niet onder mijn accountquote:Op donderdag 2 december 2010 11:05 schreef Sejt het volgende:
[..]
Alleen allemaal goud in Advanced, die in de regen dus.
Heb de eerste 2 niveau's nog gedeeltelijk zilver.
Beter doorsparen voor een echte circuit-auto, die ga je hard nodig hebben in de expert klasse.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:49 schreef Slomy het volgende:
Ik heb ook hulp nodig mbt een nieuwe auto. Heb 1 milj+ credits, maar kom er maar niet uit welke wage nu te halen. Ik zit in de professional races nu, waar ik de helft gehaald heb. De auto moet dus zeker nog effe mee kunnen. Ik vind het echter gewoon ruk dat je niet effe een testrit kan maken voordat je bv 1 miljoen credits voor een Enzo neerlegd.
Anyway als iemand me kan helpen, ik hoor het graag. Ik twijfel zelf erg tussen een Ferrari (f430 scuderia, 458 of Enzo) of gewoon voor een 'cheap' GT-R gaan die zowiezo altijd relaxed rijden als 4wd auto.
Zoals?quote:Op donderdag 2 december 2010 11:09 schreef Toempf het volgende:
[..]
Beter doorsparen voor een echte circuit-auto, die ga je hard nodig hebben in de expert klasse.
Je komt uit EHV?!quote:Op donderdag 2 december 2010 09:27 schreef roy040 het volgende:
Ik verkoop mijn GT5 dus als iemand interesse heeft40 ekkies
Ik ben ook nog aan het zoeken, maar alles bij de occasions waar race car in de naam staat en die zo'n 3 miljoen+ credits kosten zijn wel goedquote:
Dat ja. Thanks!quote:Op donderdag 2 december 2010 10:41 schreef DennisDeBengel het volgende:
Zoiets?
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=134047
en toch, met een opgevoerde facebook jaguar kan je ze er makkelijk uit rijden. Tenzij het in een race is waar een Jaguar niet aan mee mag doen, of het een soort van oval is. De top speed, zonder de gearbox te veranderen is namelijk 315 en dat ga je niet halen aangezien de anderen 350 rijdenquote:Op donderdag 2 december 2010 11:31 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik ben ook nog aan het zoeken, maar alles bij de occasions waar race car in de naam staat en die zo'n 3 miljoen+ credits kosten zijn wel goedTenzij iemand een goedkoper alternatief heeft, dan hoor ik het graag.
Ben blij dat ik die Jag heb, naast snel en goed is dat ding ook prachtig.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:36 schreef Sejt het volgende:
Call me crazy, maar ik ga zo'n gratis auto niet gebruiken - gebruik liever m'n eigen zuur verdiende centen
M'n 458 heeft 740pk geloof ik (olie vervangen gisteren) en denk dat die wel een kans heeft daar
En ik ook! geweldig mooie oude racewagen! en nog goed te gebruiken ook.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:47 schreef Rio het volgende:
Ben blij dat ik die Jag heb, naast snel en goed is dat ding ook prachtig.
+1, ik doe er ook niet aan mee....quote:Op donderdag 2 december 2010 11:36 schreef Sejt het volgende:
Call me crazy, maar ik ga zo'n gratis auto niet gebruiken - gebruik liever m'n eigen zuur verdiende centen
M'n 458 heeft 740pk geloof ik (olie vervangen gisteren) en denk dat die wel een kans heeft daar
Aan de andere kant kan ik wel begrijpen dat het als soort van cheaten aanvoelt. Als ze mij een code geven waar ik alle auto's mee kan krijgen, ga ik m niet invoeren. Das niet leuk. Maar voor 1 auto heb ik zoiets van, het helpt me onwijs, en je kan er verschillende races mee winnen.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:02 schreef Sant. het volgende:
[..]
En ik ook! geweldig mooie oude racewagen! en nog goed te gebruiken ook.
Dat ding is 20.000.000 waard bij de dealer, die wil ik sowieso in mijn garage hebben!
Al die 5 auto's die je bij een SE / CE versie van GT5 kreeg.. daar moeten wij nu voor werken, maar als je die al kreeg trek je toch gelijk die uit de kast en win je vervolgens (bijna) alles waaraan je meedoet?!
Of zie ik dat nu verkeerd..
Ik bedoel, met een R8 chromeline, SLS amg etc.. what is there to fear?!
Waarschijnlijk trek je met een van die bakken een polyphony formula car binnen en klaar ben je..
(desalniettemin wil ik ze eigenlijk ook gewoon hebben)
staat een link in het vorige topic hoe je het kan doen. Als het niet lukt misschien een fake facebook account aan maken en Clarkson lief aankijken...die heeft het ook voor mij gedaan hahaquote:Op donderdag 2 december 2010 12:27 schreef TheNeptune het volgende:
Bij mij zag ik geen Unlocked Jaguar op Facebook.. Beetje jammer, misschien ff opnieuw proberen nog.
Heb de pagina gezien en instructies gevolgd maar er stond geen unlocked code :p Zal het strax nog ff proberen!quote:Op donderdag 2 december 2010 12:34 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
staat een link in het vorige topic hoe je het kan doen. Als het niet lukt misschien een fake facebook account aan maken en Clarkson lief aankijken...die heeft het ook voor mij gedaan haha
Daarmee heb ik me verkeken hahah!quote:Op donderdag 2 december 2010 12:08 schreef jackson het volgende:
[..]
+1, ik doe er ook niet aan mee....
Dat olie verversen is ook wel één der grootste fails van het spel. Je Bugatti heeft na het net verlaten uit de showroom ~970PK (WTF?!). Je doet even de olie en het ding heeft ~1020PK. Hoezo eerst 970, dat klopt niet en daarna na verversen 1020, klopt ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |