De Fanatec Rennsport Wheelstand is momenteel uitverkocht, geldt dit voor de Wheelstand Pro ook? Waar is die trouwens in Nederland verkrijgbaar?quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:56 schreef woessie het volgende:
[..]
Nee hoor, je wil een Wheelstand Pro hebben
Niet in de winkel (net als die Fanatec volgens mij), maar te bestellen viaquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:46 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
De Fanatec Rennsport Wheelstand is momenteel uitverkocht, geldt dit voor de Wheelstand Pro ook? Waar is die trouwens in Nederland verkrijgbaar?
Thnx! Heb je met paypal, of gewoon met creditcard betaalt?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:28 schreef woessie het volgende:
[..]
Niet in de winkel (net als die Fanatec volgens mij), maar te bestellen via
www.wheelstandpro.com
Ik had hem na een week in huis.
Die mist wat onderdelen zo te zien.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:34 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
What the FUCK
Standard car btw
"Tja, hoe vaak zie je de onderkant nou?" zal Polyphony denkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:34 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
What the FUCK
Standard car btw
Haha met de coureurs die hier op FOK! zitten vaker dan Polyphony gedacht had.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
"Tja, hoe vaak zie je de onderkant nou?" zal Polyphony denken
Spirit versie he?quote:
Dinky toyquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:34 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
What the FUCK
Standard car btw
Google Chrome is boss.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Mooi, dan heb je nu een echte browser en kan je IE uninstallen en genieten een werkende FireFox.
Idemquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:08 schreef Toempf het volgende:
Deze game is echt niet goed voor mij, ik probeer nu iedere keer als ik in de auto zit een beetje te sneeuwrallly-enDat moet wel een keer fout gaan
Hopen dat het snel weer gaat dooien
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:08 schreef Toempf het volgende:
Deze game is echt niet goed voor mij, ik probeer nu iedere keer als ik in de auto zit een beetje te sneeuwrallly-enDat moet wel een keer fout gaan
Hopen dat het snel weer gaat dooien
Chapeau wat betreft Nascar. Echt, ik kan dr niks van. Zit nog steeds te kloten met buitenbocht Daytona. Beginners wel goud, amateur tot nu toe alleen maar zilver, maar mis dus bovengenoemde. Ik wil niet weten wat Pro/Expert is geloof ikquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:55 schreef DeeBee het volgende:
Eindelijk heb ik ALLE Nascar goud, damn die 2 lap Daytona race is echt gehandicapt!![]()
Nu beetje in IA licences zitten kloten, even die truck gehaald iig (en al goud op 1, 8, 9, 10), rest even snel gedaan, kan ik tenminste in de normale cups weer wat opschieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |