quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:16 schreef Kreator het volgende:
gt5 is qua racen wel lachen... maar er zitten toch wel een paar stevige minpunten aan.
- 600 menu's door voordat je kunt racen. (dat valt mee)
- 600 menu's door voor een retry.(1 menu maar?)
- 600 menu's door voor de volgende race. (valt ook mee)
- enorm lange laadtijden, veel geneuzel. (veel detail/informatie dat verwerkt moet worden).
- Om alles op goud te halen, moet je engelengeduld hebben. Heb nu net 17x op 3 honderdste na een licentie niet gehaald. (goud is perfectie, zou zonde zijn dat elke kutkoter goud zou kunnen halen).
- Die fucking VW bus race op Top Gear test track is dramatisch, qua AI gedrag. Je hebt álle momentum nodig maar de AI blijft maar tegen je aanbeuken... (in de echte racerij wordt het ook niet zo gewaardeerd als jij iedereen afsnijdt. En niet iedereen gaan voor je aan de kant. Leer rijden, want ik heb het in 3 try's gehaald.)
En ik lees hier ook de ene frustratie na de andere..
Interior viewquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:17 schreef Kreator het volgende:
Oh en die kutjapanners met hun stuur rechts ook.
IN het echt zie ik meer dan in dat spel zelf, want dan kan ik tenminste rondkijken ipv hetzelfde zicht als een paard met oogkleppen te hebbenquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:46 schreef Kreator het volgende:
[..]Ja je kunt ook als een arcadekneus exterior view kiezen natuurlijk.
Ja, maar jij bent dan ook een arcadekneus.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:48 schreef nero7 het volgende:
IN het echt zie ik meer dan in dat spel zelf, want dan kan ik tenminste rondkijken ipv hetzelfde zicht als een paard met oogkleppen te hebben.
Je weet dat ik gelijk heb.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook een arcadekneus.
Bumperview hier, interior view is inderdaad veel te beperkt qua zicht.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook een arcadekneus.
Ik krijg die maar niet op goud. Uberhaupt geen brons! Ik zit meestal rond de 4:16, als ik hem al uit rij. De andere 2 waren dan weer erg makkelijk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:56 schreef RiKe het volgende:
Heeft hier iemand de 2e Loeb rally gereden op Eiger Nordwand?
Zo ja, wat was je tijd?
Ik heb hem net gereden met 4:01:473 (na aardig wat ergernishele tijd langzamer of disqualified, toen ineens 7 sec sneller
ik haalde hem zelfs in!)
Met welke challenge krijg je die veyron??quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:06 schreef IrishBastard het volgende:
Gister zitten cashen op de Highspeedring race van het Supercar Championship. In 2:30 iedere keer 17.300 credits binnen harkenEn dat met je gratis Veyron
Grand Turismo World Championship, of zoiets. Het is de laatste bij Professional in elk geval.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:21 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Met welke challenge krijg je die veyron??
Nu net gehaald. Eerst ff een paar keer weer inkomen, maar na 2x af gegaan zijn eerst brons, toen zilver en nu goud gehaald. Alsnog mar 0.700 er onder, maar goed, ik heb hem. Vooral je tip van de power slides was een goede. Ik lette hier meer op deze keer. Ik dacht dat het juist wel goed was omdat je dan nog vaak wel een redelijke vaart hebt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:41 schreef DeeBee het volgende:
Die Eiger Nordwand Loeb Rally reed ik een 3:57 als snelste, bij mij was echt de truc skid recovery on, traction off, abs 1. Niet overdreven sturen downhill, heel veel throttle control om je bak goed te krijgen en met rally moet je auto gewoon recht staan als je gas geeft... Van die 'power slides' zien er wel vet uit, maar verlies je seconden...
Dat denk k niet. De pedalen van de DFGT zijn simpelweg dramatisch vergeleken de G25, en de G25 werkt prima.quote:Op zaterdag 4 december 2010 06:43 schreef Auti het volgende:
[..]
heb ik ook, staat al ruim een jaar stof te happen.
Volgens mij is dat officiele GT stuurtje veel beter voor dit spel. De G25 of 27 is meer iets voor de pc denk ik.
Heb ik ook hoor. Ik zie gewoon telkens in de replays dat het stuur rechts zit. Wilde gewoon ff die aap met z'n "interior viewquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:34 schreef Griebus het volgende:
Bumperview hier, interior view is inderdaad veel te beperkt qua zicht.
Welke rally challenge heb je t over?quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die rally challenges zijn amper te doen. WTF. Gebruiken jullie daarvoor de handrem?
Nee man, het is echt frustrerend. Die challenge met max 250pk, ik weet niet of het aan mijn auto ligt, maar ik word telkens 2e of 3e. Terwijl ik goud wil. Ik verlies voornamelijk tijd in de bochten omdat de auto geen grip heeft en daardoor wegglijdt tijdens het insturen van bochten.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Welke rally challenge heb je t over?
De beginner challenges zijn iig fucking easy
Bij die challenges zit de truc ook een beetje in welke auto je gebruikt. Ik weet niet precies meer welke auto ik had, maar je moet op zoek naar een auto met een gunstige pk/gewicht ratio. Volgens mij had ik een getunede Honda Civic uit 1989 met 218 pk, maar omdat dat ding nog geen 900 kg woog, reed ik iedereen compleet zoek aangezien de rest met behoorlijk zwaardere auto's rijdt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee man, het is echt frustrerend. Die challenge met max 250pk, ik weet niet of het aan mijn auto ligt, maar ik wordt telkens 2e of 3e. Terwijl ik goud wil. Ik verlies voornamelijk tijd in de bochten omdat de auto geen grip heeft en daardoor door wegglijdt tijdens het insturen van bochten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |