quote:
Op vrijdag 3 december 2010 19:48 schreef Toempf het volgende:Is er al iemand die alles van de Nascar special op goud heeft? Ik gok dat je dan die Nascar cadeau krijgt. Ik ben nu in A-spec bij de extreme reeks, en zit een beetje vast op level 21. Ik moet nog een Nascar hebben, en een goede race-car. Heb maar 2 miljoen credits dus ik zit een beetje in een crisis, want die dingen zijn stervensduur

Zoals pwned al zei, ik heb vandaag alles goud gehaald bij de Nascar Driving school en damn, het viel niet mee... Maar als reward voor all gold krijg je inderdaad een Nascar-auto cadeau (ik kreeg een Ford). Die laatste challenges zijn focking a-relaxed, vooral de compleet random 2 lap race op Daytona. Reed bijv. 1:35.5 en werd toen 2e en de keer dat ik 1e werd was een 1:36.0, plus dat je op de meest random momenten DSQ'ed wordt of wordt gebeukt/aangetikt door tegenstanders.
Hier m'n replay (ja, brakke iPhone kwaliteit)
Tips voor die race (gehaald met Dualshock):
- Manual schakelen maakt net het verschil in de eerste bochten en je hoeft toch maar 2x op te schakelen naar z'n 4.
- Als je het rechte stuk op komt moet je achterstand kleiner zijn dan 1.600 seconden, en bij het einde van het eerste rechte stuk zo 1.0-1.2 zodat je in slipstream kan komen.
- Je moet echt 'geluk' hebben dat ze de 2e ronde het back-straight niet in een treintje rijden, anders ben je nagenoeg kansloos voor de eerste plek.
Andere twee advanced races: op Indianapolis gewoon goed remmen, die is super makkelijk. Die uit de pits vroeg naar rechts en dan beetje gebeukt worden en aansluiten.

quote:
Op vrijdag 3 december 2010 22:51 schreef jackson het volgende:[..]
De tering... heeft iemand tips voor de buitenbocht, heb tot nu toe alles goud met nascar tot zover als ik kan spelen behalve die. Hoe zetten jullie TC en dergelijke?
Ik word echt helemaal gek. Had een tijd van 13.211 maar moet onder 13.200 zitten

Buitenbocht Daytona of Indianapolis?

En tsja, tips: hood-cam vind ik een goede, want dan hoor je wat je auto doet. Of je geslip hoort of grip verliest en zodoende hoor je ook of het een snelle run is...
Verder reed ik die buitenbocht met alles off, abs op 1 (maar remmen doe je toch niet volgens mij) en automatische versnelling en gewoon met DS3.
[ Bericht 11% gewijzigd door DeeBee op 03-12-2010 23:37:35 ]