Lancia Delta S4 rally carquote:Op zondag 5 december 2010 09:43 schreef DeeBee het volgende:
Heb je al een WRC auto om in te rijden?
De advanced gravel rally was iig super easy, reed met C4 WRC '08 (met alleen air filter tuning geloof ik) en ik won met > minuut voorsprong over die 8 stages samen... Niet te hard pushen telkens, throttle control en zorgen dat je snel accelereert vanuit bochten door niet zoveel te power sliden levert het meeste tijd op.
Inderdaad, ik kan me ook goed vinden in het cijfer dat ze geven.quote:Op zondag 5 december 2010 00:27 schreef Cyberia18 het volgende:
http://digitalchumps.com/(...)-gran-turismo-5.html
Treffend verwoord.
Dat jij daar het geduld voor hebt zegquote:Op zondag 5 december 2010 11:37 schreef BaraCuda het volgende:
Echt bizar hoe kut sommige rijbewijzen zijn om ze te behalen in goud![]()
Soms ben je gewoon een uur zoet ermee
Ik zit echt vast met A-8. Met de BMW Concept series. Schumacher S bocht. Het ziet er vrij simpel uit, maar ik kom niet eens in de buurt van 13,800.quote:Op zondag 5 december 2010 11:37 schreef BaraCuda het volgende:
Echt bizar hoe kut sommige rijbewijzen zijn om ze te behalen in goud![]()
Soms ben je gewoon een uur zoet ermee
Heeft nou echt NIEMAND wat te zeggen over dit?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:29 schreef delano.888 het volgende:
Het nieuwe officiële race stuur van GT5:
[ afbeelding ]
a $500,-
en de schakelpook moet je apart kopen.
bron
bron van prijs
Beetje TE als je het mij vraagt, zo goed is GT5 nou ook weer niet.
Laat ik de eerste zijn dan, de Logitech G25 en G27 vind ik al stevig aan de prijs, dit is echt belachelijk. Zeker als je dit in combinatie met een Playseat oid. wil gebruiken, dan ga je met gemak richting de 1000 euro denk ikquote:Op zondag 5 december 2010 12:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heeft nou echt NIEMAND wat te zeggen over dit?
Normaal op fok zou dit als belachelijk uit gemaakt worden, en niemand reageert
Ik moet en zal alles op goud halenquote:Op zondag 5 december 2010 12:09 schreef Toempf het volgende:
[..]
Dat jij daar het geduld voor hebt zeg
Bedankt voor de tip, dan ga ik eerst de Zonda R proberen te winnen, misschien dat die wagen wel een beetje mee kan komen met de races uit de extreme reeks, want daar heb ik nog steeds geen geschikte auto voor kunnen vindenquote:Op zondag 5 december 2010 12:43 schreef Meike26 het volgende:
Heb gister zowel A-spc als B-spec dat GT World-series kampioensschap gereden met de Lambo Chrome-line. Bij A-spec krijg je dus een Veyron cadeau (die ik gelijk tot de nok toe heb gevuld met tuning en een faut kleurtje heb gegeven). B-spec krijg je een veel leukere wagen... Pagani Zonda R ! Wat een ding is dat zeg... ! Verplicht je achtergrond muziek uitzetten![]()
Bij die Lambo Murcielag moet je ervoor zorgen dat je alles zelf in kan stellen. Dan kan je de respons op het gaspedaal afstellen en dus ook het afremmen op de motor. Dit getal heb ik op 23 achter en 18 voor gezet. Mijn koppelverdeling heb ik op 60% achter ! Alleen het remmen blijft nu een drama..![]()
Weet iemand trouwens of die luchtinlaten van de Murcielago, ook open kunnen ? Het kan toch niet zo zijn dat een standard-wagen, de Veyron, wel een interactieve achterspoiler heeft en ook als luchtrem fungeert, maar dat de air-intakes van de Murcielago het niet doen ?
Win je überhaupt wel iets als je alle licenses op goud haalt dan?quote:Op zondag 5 december 2010 12:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik moet en zal alles op goud halenIk heb het volste vertrouwen dat ik dan een hele mooie auto kado krijg
Zo niet.... dan sta ik niet voor de gevolgen in
Ja, als je alles brons haalt krijg je een auto als je alles zilver haalt krijg je een auto en bij goud ook. Dus als je alles goud haalt krijg je 3 auto's als je klaar bent.quote:Op zondag 5 december 2010 12:56 schreef Toempf het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, dan ga ik eerst de Zonda R proberen te winnen, misschien dat die wagen wel een beetje mee kan komen met de races uit de extreme reeks, want daar heb ik nog steeds geen geschikte auto voor kunnen vinden
[..]
Win je überhaupt wel iets als je alle licenses op goud haalt dan?
Wat lukt je niet dan ? Het rijden ermee of het behalen van het kampioenschap ? Hij rijd namelijk best wel easy als je het mij vraagt. Zeker met het zelf in te stellen diff is het goed te doen. En anders oefen je eerst met de auto met slipherstel aan !quote:Op zondag 5 december 2010 13:06 schreef Auti het volgende:
Mij lukt het niet met die Zonda R.. wel een vreselijk gave auto.
Krijg je die C4 cadeau bij die special event van loeb?quote:Op zondag 5 december 2010 09:43 schreef DeeBee het volgende:
Heb je al een WRC auto om in te rijden?
De advanced gravel rally was iig super easy, reed met C4 WRC '08 (met alleen air filter tuning geloof ik) en ik won met > minuut voorsprong over die 8 stages samen... Niet te hard pushen telkens, throttle control en zorgen dat je snel accelereert vanuit bochten door niet zoveel te power sliden levert het meeste tijd op.
Hij komt niet echt mee in bijv GT All stars. En hij is inderdaad best wel tailhappy, maar dat is af te stellen. Ik ben aan het sparen voor die 787b, op de een of andere manier heb ik het vertrouwen in die auto.quote:Op zondag 5 december 2010 13:14 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Wat lukt je niet dan ? Het rijden ermee of het behalen van het kampioenschap ? Hij rijd namelijk best wel easy als je het mij vraagt. Zeker met het zelf in te stellen diff is het goed te doen. En anders oefen je eerst met de auto met slipherstel aan !
Als er trouwens iemand is die tips heeft om die Lamborhini-dwijl beter te laten remmen, hoor ik het graag
Als je alles goud haalt jaquote:Op zondag 5 december 2010 13:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Krijg je die C4 cadeau bij die special event van loeb?
Zo weinig? Ik kon 500.000 aftikken voor mijn Veyronquote:Op zondag 5 december 2010 13:36 schreef jackson het volgende:
Die bedragen die ze voor het herstellen van stijfheid en dus damage vragen zijn ook best ziek. Één flinke klapper gemaakt met mijn lambo.... Of ik even 200.000 af wil tikken om het te herstellen.
Nog niemand over gehoord hier eigenlijk
Dat is dus gewoon de helft van de nieuwprijs. Overigens komt die optie volgens mij meteen beschikbaar zodra je ermee hebt gereden, maar dat weet ik niet zeker. Meeste races heb ik toch wel een lichte aanraking met iets.quote:Op zondag 5 december 2010 13:36 schreef jackson het volgende:
Die bedragen die ze voor het herstellen van stijfheid en dus damage vragen zijn ook best ziek. Één flinke klapper gemaakt met mijn lambo.... Of ik even 200.000 af wil tikken om het te herstellen.
Nog niemand over gehoord hier eigenlijk
300ZXquote:Op zondag 5 december 2010 15:27 schreef Driepink het volgende:
Weet iemand welke auto ik het beste ken gebruiken voor die japanese car classics ?
loop me suf te zoeken..
volledig aanpasbare versnellingsbak, kan je je top instellen.quote:Op zondag 5 december 2010 16:07 schreef Driepink het volgende:
FR challenge gaat me nu ook lukken!
Plymouth Cuda 440 Six Pack '71 50k aan verspijkerd, inmiddels 684pk
het is een beest met accelereren, maar me topsnelheid zuigt hard.. 200km/u..
iemand een idee om het beter te maken ? zo'n instelbaar differentieel ?
een 5-bak werkt dat ook denk je ? is nu een 4 bak..quote:Op zondag 5 december 2010 16:40 schreef Don-Leon het volgende:
[..]
volledig aanpasbare versnellingsbak, kan je je top instellen.
Dit was slechts een foto van een andere race hehequote:Op zondag 5 december 2010 16:59 schreef Driepink het volgende:
is de auto op de foto de gtr vspec ?
khad zo'n nieuwe voor ogen..
ah op die fiets!quote:Op zondag 5 december 2010 17:00 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Dit was slechts een foto van een andere race hehe
Hij zit in de expert klasse, maar het probleem is dat je bak 1979 of eerder gebouwd moet zijn... Oftewel, je moet heeeel veel credits hebben of tweedehands bak kunnen kopen... Of zag dat je in B-spec ook Toyota jaren '70 racecar kon winnen.quote:Op zondag 5 december 2010 16:24 schreef Meike26 het volgende:
Dat andere Chaparel ding heb ik al wel 2 ker gezien in mijn used-car dinges. Maar die was wel echt *** duur.
Maar je kan in die race tegen de 330 P4 dus ook je eigen wagen kiezen ? Mooi, ik heb mijn Zonda Nu en aan topsnelheid heb je toch niet zoveel... :p Moet wel lukken dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |