die kennen er helemaal niets van!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:39 schreef Type-R het volgende:
Ga lekker PSV kijken, ej - is toch heerlijk man
met z'n nieuwe Ronaldo schoentjesquote:
Die heb ik niet, maar die heb je wel ja. Keurig iig ja.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:28 schreef Type-R het volgende:
Jij hebt ook buitenlandse spelers die na 3/4 jaar nog steeds geen 1 woord Nederlands tegenover de pers kunnen zeggen
Spellcheckerquote:Op woensdag 1 december 2010 21:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die heb ik niet , maar die heb je wel ja. Keurig iig ja.
Dat soort respectloze idioten moet je niet in je team willen hebben.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:28 schreef Type-R het volgende:
Jij hebt ook buitenlandse spelers die na 3/4 jaar nog steeds geen 1 woord Nederlands tegenover de pers kunnen zeggen
Wat is er mis met Engels?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:30 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dat soort respectloze idioten moet je niet in je team willen hebben.
N'Kufo bijvoorbeeld
Mijn grap, wat doe je.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:32 schreef RemcoW23 het volgende:
Toivonen spreekt beter Nederlands dan Affelay
quote:
vind dat ook altijd leuk klinkenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:47 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
HeheheMooi die accentjes.. Wil ik ook
![]()
Jawel hoor. Tot op zekere hoogtequote:Op woensdag 1 december 2010 21:58 schreef Type-R het volgende:
/leek modus
heb je als speler geen keus als je verhuurd wordt?
Pfoe, volgens mij wel toch in het voetbal?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:58 schreef Type-R het volgende:
/leek modus
heb je als speler geen keus als je verhuurd wordt?
Kleine competitie ja.. Volgens mij spelen die ook 4x tegen elkaar, zo uit het hoofd.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:11 schreef Silv het volgende:
Is de Oostenrijkse bundesliga maar 10 clubs groot?
Wie mailt het naar RTL onder de naam Frans Okquote:During his time in Enschede, Achterberg's nickname was De Keu, which goes back to "het keutje", as he was called in Utrecht. In the local dialect, this is another name for "Pig." According to Achterberg: "The name didn't fit me at all, which was the very reason I was given it. My friends would always say to me: Here comes 'de Keu,' the fat pig with the crooked legs."[1]
Blijkbaar de "Brad Pitt" van het verledenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:15 schreef Paul het volgende:
Robert Redford
http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1280&bih=933
Maar vallende Blatter is leuk.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:21 schreef Symer het volgende:
6 posts over een vallende Blatter en niet 1 over de aanstaande rentree van Willem
Het is ook een amusementsprogramma.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:21 schreef Symer het volgende:
6 posts over een vallende Blatter en niet 1 over de aanstaande rentree van Willem
Ik hoop ook niet dat Willem terug komt. Zo af en toe bij DWDD is zijn tegendraadsheid nog ergens grappig, maar na 2 opvolgende VI uitzendingen ben ik hem wel echt zat. Hij zegt toch bij alles dat het hem niet uitmaakt.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:21 schreef Symer het volgende:
Hoe laat is dat ongeveer bekend?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:29 schreef Type-R het volgende:
Volgens mij falen we zo ontzettend hard morgen met die bid
En dat is niet erg.
Stream: http://nos.nl/dossier/193(...)182022/tab/104/live/quote:Op woensdag 1 december 2010 22:29 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hoe laat is dat ongeveer bekend?
15:55 uur is zelfs voor mij niet vroegquote:Op woensdag 1 december 2010 22:30 schreef Type-R het volgende:
[..]
Stream: http://nos.nl/dossier/193(...)182022/tab/104/live/
Vroeg opstaan dus
quote:
Maar gelijk heeft ie.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:32 schreef Paul het volgende:
Johan begint altijd over bejaarden die niet kunnen gewassen worden
nee echt hij keek niet op z'n laptoppiequote:
Misschien lacht hij wel omdat het maar blijft komenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:38 schreef Paul het volgende:
Hoe is het mogelijk dat Rene blijft lachen om dat filmpje![]()
![]()
True, maar ik kan er niet meer om lachen hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 22:38 schreef arucard het volgende:
[..]
Misschien lacht hij wel omdat het maar blijft komen
Nee... dit is niet het juiste programma voor jouquote:Op woensdag 1 december 2010 22:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
Laat aub van Hintum aan het woord ipv die 2 lamballen die altijd om het zelfde lachen
Hahaha, hoorde m niet goed.. Prachtig, zie het al voor me. En dan stug dat filmpje blijven draaienquote:
ken je deze beelden nog Sep?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:40 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hahaha, hoorde m niet goed.. Prachtig, zie het al voor me. En dan stug dat filmpje blijven draaien
Is elke week zo.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
Johan zit nog steeds dezelfde one liners uit te kramen die hij zondag al bij Doordekken te berde bracht.
Waar blijft die dagelijkse talkshow nouquote:Op woensdag 1 december 2010 22:44 schreef RemcoW23 het volgende:
En toch denk ik dat dit programma het wel aan kan om 1 dag in de week extra te draaien.
Heb ook het vermoeden dat dit een test-fase is om te kijken hoe het gaat. Normaal deden ze nooit VI tijdens de EL.
Tja als je in 1 week bijna elke dag op TV bent geweest, probeer dan maar is origineel te blijven met je one-liners...quote:Op woensdag 1 december 2010 22:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
Johan zit nog steeds dezelfde one liners uit te kramen die hij zondag al bij Doordekken te berde bracht.
Ja en tijdens EL avonden zaten Genee en Derksen van 18:00 tot ver na 00:00 tegen over elkaar. Misschien hebben ze wel om een extra show gesmeekt om het enigszins dragelijk te makenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:44 schreef RemcoW23 het volgende:
En toch denk ik dat dit programma het wel aan kan om 1 dag in de week extra te draaien.
Heb ook het vermoeden dat dit een test-fase is om te kijken hoe het gaat. Normaal deden ze nooit VI tijdens de EL.
Ja en?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
zou het wel leuk vindenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:44 schreef RemcoW23 het volgende:
Het is ook wel leuker om zo de nabeschouwing te doen. En die 2 dagen extra lullen ze wel vol met andere voetbal- en amusementszakenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en tijdens EL avonden zaten Genee en Derksen van 18:00 tot ver na 00:00 tegen over elkaar. Misschien hebben ze wel om een extra show gesmeekt om het enigszins dragelijk te maken
En Blatter met zijn vele vriendjesquote:Op woensdag 1 december 2010 22:47 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Het is ook wel leuker om zo de nabeschouwing te doen. En die 2 dagen extra lullen ze wel vol met andere voetbal- en amusementszaken.
Maandag, woensdag en vrijdag.. Moet kunnen toch?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:48 schreef Paul het volgende:
Ik weet wel zeker dat ze er niet 1 extra avond bij gaan doen hoor
Nee man, dan wordt het gewoon saai. en waar moeten ze het allemaal over hebben?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Maandag, woensdag en vrijdag.. Moet kunnen toch?
Mwa de kijkcijfers zijn degelijk, maar ik denk niet goed genoeg voor 3 uitzendingen. Of ze moeten het naar RTL 5 gooien ofzo.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar alle3 zin in hebbenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Met stamtafel doelt hij op dit programmaquote:Op woensdag 1 december 2010 22:52 schreef RemcoW23 het volgende:
Nou voor een hoofdredacteur is Derksen anders ook best plat
Das wel klote, morgenvroeg moet ie weer redacteurtje spelen en daarna weer naar de uitzending. Druk baasje op zijn leeftijdquote:Op woensdag 1 december 2010 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja morgen weer het zelfde liedje, Derksen van zes tot elf
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:08 schreef RemcoW23 het volgende:
Ali B moet weer een keer te gast zijn(zie net die reclame)..
Mwa dat hij tegen Johan inging is op zich niet verkeerd, maar kom dan wel met argumenten. Wat hij nu vertelde sloeg nergens op.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:15 schreef Zipportal het volgende:
Marc van Hintum die moet gewoon kop houden, over dat WK bid. Die gaat lekker op een doordeweekse maandag naar Turkije toe. Potje kijken.
Sowieso een gast van niks.
Enige verweer was; sfeer en 3 weken feest. Dan zet ik net als René ook de volume van de TV harder.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa dat hij tegen Johan inging is op zich niet verkeerd, maar kom dan wel met argumenten. Wat hij nu vertelde sloeg nergens op.
Dank je, ga meteen kijken. Ik moest vanavond helaas weg.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:19 schreef michaeld het volgende:
[..]
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank je, ga meteen kijken. Ik moest vanavond helaas gelukkig voor jullie weg.²
Betere gast dan de meesten by lightyearsquote:Op woensdag 1 december 2010 23:15 schreef Zipportal het volgende:
Marc van Hintum die moet gewoon kop houden, over dat WK bid. Die gaat lekker op een doordeweekse maandag naar Turkije toe. Potje kijken.
Sowieso een gast van niks.
JAAAAAAAAAAA DAAR BEN JE WE MISTEN JE ZOquote:Op woensdag 1 december 2010 23:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank je, ga meteen kijken. Ik moest vanavond helaas weg.²
Ik zou m geven...quote:Op woensdag 1 december 2010 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Danny Vera, is het nou een man of een vrouw, aan de namen kan ik het aflezen. En zijn motoriek is ook erg des vrouws.²
Geen idee. In China zetten ze de vuilnisbakken nog maar weer eens buiten, als hij zijn keeltje opentrekt.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Danny Vera, is het nou een man of een vrouw, aan de namen kan ik het aflezen. En zijn motoriek is ook erg des vrouws.²
Ja maar 1 quote is genoeg om gelijk te krijgen.quote:Op donderdag 2 december 2010 01:03 schreef Smoofie het volgende:
JD heeft geen economisch inzicht heh, telkens Wouter Bos naar voren halen en maar 1 quote uit het rapport van de UvA.
Vergeet niet dit is net na het voetbal he. Wat 1.063.000 kijkers trok.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:13 schreef Symer het volgende:
[..]
Wow, als dit vanavond ook zo is zit die dagelijkse talkshow in de pocket
Nee, één quote is nooit genoeg. Het is een beetje zoals dit: "Het WK van 2018 zal voor NL een verlies opleveren van ongeveer 152 miljoen euro. Echter, indirecte winst zoals consumentenbestedingen die zorgen voor extra belasting en economische activiteit zijn hierbij niet meegerekend". Om dan alleen de eerste zin als quote te gebruiken zonder erover na te denken, wat me wel een beetje tegenvalt van JD, is in dit voorbeeld dus onzin.quote:Op donderdag 2 december 2010 02:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja maar 1 quote is genoeg om gelijk te krijgen.
KNVB had bij de bid meteen moeten zeggen dat het geld zou kosten. Dat hebben ze niet gedaan, dus ze kunnen nu geen discussie aangaan omdat ze weten dat ze ongelijk hebben.
Derksen heeft het dus makkelijk en kan ze allemaal makkelijk 'dissen'.
Dat is wel allemaal meegerekend en nog komen ze op een verlies uit. JD heeft gelijk: als je een feestje wil vieren omdat je graag de polonaise in oranje loopt is dat erg gezellig, maar het kost wel veel geld.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, één quote is nooit genoeg. Het is een beetje zoals dit: "Het WK van 2018 zal voor NL een verlies opleveren van ongeveer 152 miljoen euro. Echter, indirecte winst zoals consumentenbestedingen die zorgen voor extra belasting en economische activiteit zijn hierbij niet meegerekend". Om dan alleen de eerste zin als quote te gebruiken zonder erover na te denken, wat me wel een beetje tegenvalt van JD, is in dit voorbeeld dus onzin.
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:26 schreef Paul-89 het volgende:
Geen Boskamp maar Theo Bos vanavond.
Oh ja? Dat kun je bijna niet berekenen omdat het zo indirect is. Een toerist geeft geld uit in een cafe, de cafe-eigenaar krijgt meer inkomsten en koopt daar een tv van. Dat soort dingen zijn heel lastig te berekenen en heb jij het rapport van de UvA gelezen? Zo niet, weet je ook niet wat er wel of niet instond.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is wel allemaal meegerekend en nog komen ze op een verlies uit. JD heeft gelijk: als je een feestje wil vieren omdat je graag de polonaise in oranje loopt is dat erg gezellig, maar het kost wel veel geld.
Dat wordt natuurlijk Vitesse bashen. Ben wel benieuwd naar het verhaal van Theo Bos over Jordania, Van Arum en de clowns in het bestuur.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:26 schreef Paul-89 het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:26 schreef Paul-89 het volgende:
Dat verhaal heb ik vorige week in VI gelezen, niets heel schokkends eigenlijk.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:04 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dat wordt natuurlijk Vitesse bashen. Ben wel benieuwd naar het verhaal van Theo Bos over Jordania, Van Arum en de clowns in het bestuur.
Wat mooi als je zo kan leven. Alleen je leest wel dat hij totaal de kluts kwijtraakt als ie even ongeplanned ergens moet zijn. Nouja is ook wel logisch als je erg op jezelf bent.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:00 schreef Veerboot het volgende:
Leuk interviewtje weer met René (hoewel: voor de echte Gijp-fans weinig nieuws onder de zon): http://sigaarsnor.blogspo(...)van-der-gijp-in.html
[ afbeelding ]
quote:
Dat kost hem mijn stemquote:
op je wenken bedientquote:Op donderdag 2 december 2010 21:26 schreef RemcoW23 het volgende:
The Bid komt aan bodDaar zullen er wel een paar om lachen aan tafel
Dat was een 'proest'-momentje jaquote:Op donderdag 2 december 2010 21:44 schreef Type-R het volgende:
Jij maakt een deel uit van een goude formule, dat moet je koesteren![]()
Invallen voor Boskamp op het laatste moment. Hem kan ik het niet echt kwalijk nemen vooral omdat hij momenteel nog naar een nieuwe club zoekt.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
"Ik heb niet zo veel zin om wat over Vitesse te zeggen."
Wat doe je hier dan?
Veel voetballende Nederlanders hebben de ziekte dat ze denken dat ze beter voetballen dan dat ze daadwerkelijk kunnen.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:51 schreef Scarface2004 het volgende:
Wat zei Bos nou ?
iets over ziekte
VIquote:Op donderdag 2 december 2010 21:53 schreef JaneDoe het volgende:
zei sjenee nou dat gijp deze week inde bladen staat?
Weekendprogramma enzo.. Ze vinden wel watquote:Op donderdag 2 december 2010 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Nog een uurtje VI
ben trouwens waar ze morgen anderhalf uur over willen lullen
tis al laat he?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:51 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Veel voetballende Nederlanders hebben de ziekte dat ze denken dat ze beter voetballen dan dat ze daadwerkelijk kunnen.
*EDIT*
Dat ze / dat ze / dat ze .. Sorry
Kon ik me maar achter die smoes verschuilen, maar als nachtbraker gaat me dat niet lukken. Was even weinig creatief denk ikquote:
O oh, thnx.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:51 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Veel voetballende Nederlanders hebben de ziekte dat ze denken dat ze beter voetballen dan dat ze daadwerkelijk kunnen.
*EDIT*
Dat ze / dat ze / dat ze .. Sorry
En anders kunnen ze het ongetwijfeld nog over in brievenbus pissende PVV-ers, de baan van Jan Paparazzi of bierworstjes hebben.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:54 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Weekendprogramma enzo.. Ze vinden wel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |