Met stamtafel doelt hij op dit programmaquote:Op woensdag 1 december 2010 22:52 schreef RemcoW23 het volgende:
Nou voor een hoofdredacteur is Derksen anders ook best plat
Das wel klote, morgenvroeg moet ie weer redacteurtje spelen en daarna weer naar de uitzending. Druk baasje op zijn leeftijdquote:Op woensdag 1 december 2010 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja morgen weer het zelfde liedje, Derksen van zes tot elf
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:08 schreef RemcoW23 het volgende:
Ali B moet weer een keer te gast zijn(zie net die reclame)..
Mwa dat hij tegen Johan inging is op zich niet verkeerd, maar kom dan wel met argumenten. Wat hij nu vertelde sloeg nergens op.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:15 schreef Zipportal het volgende:
Marc van Hintum die moet gewoon kop houden, over dat WK bid. Die gaat lekker op een doordeweekse maandag naar Turkije toe. Potje kijken.
Sowieso een gast van niks.
Enige verweer was; sfeer en 3 weken feest. Dan zet ik net als René ook de volume van de TV harder.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa dat hij tegen Johan inging is op zich niet verkeerd, maar kom dan wel met argumenten. Wat hij nu vertelde sloeg nergens op.
Dank je, ga meteen kijken. Ik moest vanavond helaas weg.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:19 schreef michaeld het volgende:
[..]
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank je, ga meteen kijken. Ik moest vanavond helaas gelukkig voor jullie weg.²
Betere gast dan de meesten by lightyearsquote:Op woensdag 1 december 2010 23:15 schreef Zipportal het volgende:
Marc van Hintum die moet gewoon kop houden, over dat WK bid. Die gaat lekker op een doordeweekse maandag naar Turkije toe. Potje kijken.
Sowieso een gast van niks.
JAAAAAAAAAAA DAAR BEN JE WE MISTEN JE ZOquote:Op woensdag 1 december 2010 23:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank je, ga meteen kijken. Ik moest vanavond helaas weg.²
Ik zou m geven...quote:Op woensdag 1 december 2010 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Danny Vera, is het nou een man of een vrouw, aan de namen kan ik het aflezen. En zijn motoriek is ook erg des vrouws.²
Geen idee. In China zetten ze de vuilnisbakken nog maar weer eens buiten, als hij zijn keeltje opentrekt.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Danny Vera, is het nou een man of een vrouw, aan de namen kan ik het aflezen. En zijn motoriek is ook erg des vrouws.²
Ja maar 1 quote is genoeg om gelijk te krijgen.quote:Op donderdag 2 december 2010 01:03 schreef Smoofie het volgende:
JD heeft geen economisch inzicht heh, telkens Wouter Bos naar voren halen en maar 1 quote uit het rapport van de UvA.
Vergeet niet dit is net na het voetbal he. Wat 1.063.000 kijkers trok.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:13 schreef Symer het volgende:
[..]
Wow, als dit vanavond ook zo is zit die dagelijkse talkshow in de pocket
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |