Nee... dit is niet het juiste programma voor jouquote:Op woensdag 1 december 2010 22:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
Laat aub van Hintum aan het woord ipv die 2 lamballen die altijd om het zelfde lachen
Hahaha, hoorde m niet goed.. Prachtig, zie het al voor me. En dan stug dat filmpje blijven draaienquote:
ken je deze beelden nog Sep?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:40 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hahaha, hoorde m niet goed.. Prachtig, zie het al voor me. En dan stug dat filmpje blijven draaien
Is elke week zo.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
Johan zit nog steeds dezelfde one liners uit te kramen die hij zondag al bij Doordekken te berde bracht.
Waar blijft die dagelijkse talkshow nouquote:Op woensdag 1 december 2010 22:44 schreef RemcoW23 het volgende:
En toch denk ik dat dit programma het wel aan kan om 1 dag in de week extra te draaien.
Heb ook het vermoeden dat dit een test-fase is om te kijken hoe het gaat. Normaal deden ze nooit VI tijdens de EL.
Tja als je in 1 week bijna elke dag op TV bent geweest, probeer dan maar is origineel te blijven met je one-liners...quote:Op woensdag 1 december 2010 22:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
Johan zit nog steeds dezelfde one liners uit te kramen die hij zondag al bij Doordekken te berde bracht.
Ja en tijdens EL avonden zaten Genee en Derksen van 18:00 tot ver na 00:00 tegen over elkaar. Misschien hebben ze wel om een extra show gesmeekt om het enigszins dragelijk te makenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:44 schreef RemcoW23 het volgende:
En toch denk ik dat dit programma het wel aan kan om 1 dag in de week extra te draaien.
Heb ook het vermoeden dat dit een test-fase is om te kijken hoe het gaat. Normaal deden ze nooit VI tijdens de EL.
Ja en?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
zou het wel leuk vindenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:44 schreef RemcoW23 het volgende:
Het is ook wel leuker om zo de nabeschouwing te doen. En die 2 dagen extra lullen ze wel vol met andere voetbal- en amusementszakenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en tijdens EL avonden zaten Genee en Derksen van 18:00 tot ver na 00:00 tegen over elkaar. Misschien hebben ze wel om een extra show gesmeekt om het enigszins dragelijk te maken
En Blatter met zijn vele vriendjesquote:Op woensdag 1 december 2010 22:47 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Het is ook wel leuker om zo de nabeschouwing te doen. En die 2 dagen extra lullen ze wel vol met andere voetbal- en amusementszaken.
Maandag, woensdag en vrijdag.. Moet kunnen toch?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:48 schreef Paul het volgende:
Ik weet wel zeker dat ze er niet 1 extra avond bij gaan doen hoor
Nee man, dan wordt het gewoon saai. en waar moeten ze het allemaal over hebben?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Maandag, woensdag en vrijdag.. Moet kunnen toch?
Mwa de kijkcijfers zijn degelijk, maar ik denk niet goed genoeg voor 3 uitzendingen. Of ze moeten het naar RTL 5 gooien ofzo.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar alle3 zin in hebbenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |