Ha, hopelijk is de OP zo goedquote:Op woensdag 1 december 2010 20:23 schreef kahaarin het volgende:
Lol! Sneeuw en lapo, jij hebt geluk.
Jouw Keith Haring poppetjes hebben het al koud zo te zien.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:24 schreef junkiexp het volgende:
Gaat het natuurlijk sneeuwen als we liggen te slapen
Met veel wind vormt zich moeilijk een ijsvloer inderdaad.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:25 schreef INViCTuS het volgende:
met deze wind sterkt het ijs niet zo goed aan volgens mij...alles wat open ligt blijft zo goed als open.
Waar?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:26 schreef Drassss het volgende:
Het is nog geen boeiende sneeuw, maar hey ik mag spreken over sneeuw
Cwl, als je de SAT24 beelden bekijkt zie je al best wel dikke wolkenpakken deze kant op komen.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:26 schreef INViCTuS het volgende:
De Duitse radar pikt bijna het signaal op hieroverigens sneeuwt het al...
Met sneeuw er in ^^quote:Op woensdag 1 december 2010 20:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Cwl, als je de SAT24 beelden bekijkt zie je al best wel dikke wolkenpakken deze kant op komen.http://www.sat24.com/
Er uit liggen zo te zien.. ? Geen idee.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:30 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
What the fuck zijn ze aan het doen bij Weerwoord.
Hun server staat zeker in Leeuwardenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er uit liggen zo te zien.. ? Geen idee.
Weerwoord is toch .be? Zal dan toch niet....?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hun server staat zeker in Leeuwarden
Dan ga je nu slapen, en sta je vannacht op om te kijken naar de sneeuw.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:24 schreef junkiexp het volgende:
Gaat het natuurlijk sneeuwen als we liggen te slapen
Alsof dat uitmaaktquote:Op woensdag 1 december 2010 20:41 schreef michiel_merk het volgende:
weerwoord doet het weer.. je moet alleen de www. even weglaten
probeer het maarquote:Op woensdag 1 december 2010 20:44 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Alsof dat uitmaakt![]()
Hij doet het gewoon niet.... misschien doet je Cache het alleen.
Hier doet ie het nietquote:Op woensdag 1 december 2010 20:45 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
probeer het maar
Hier doet ie het gewoon en mensen reageren daar weer
Dit dus...? Geen idee waarom, misschien overbelast? Dat sommigen er wel opkomen en anderen niet?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:46 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Hier doet ie het niet
apart je hebt alleen weerwoord.be ingetypt?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:46 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Hier doet ie het niet
Geloof me, dat maakt zowieso niet uit.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:48 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
apart je hebt alleen weerwoord.be ingetypt?
Precies!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:50 schreef Drassss het volgende:
Ach wat moet je met weerwoord als je Fok hebt![]()
.. als ik www ervoor zet krijg ik 'Server Default page ' en zonder kom ik er gewoon op hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 20:49 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Geloof me, dat maakt zowieso niet uit.
Je browser zet het namelijk automatisch om naar www. als je het niet intypt.
Ja daar sneeuwt het altijdquote:Op woensdag 1 december 2010 20:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jouw Keith Haring poppetjes hebben het al koud zo te zien.Als je morgenvroeg wakker wordt is het dan mooi wit toch?
@Drassss, jep OP klopt zo.
Daar heb je discipline voor nodigquote:Op woensdag 1 december 2010 20:40 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dan ga je nu slapen, en sta je vannacht op om te kijken naar de sneeuw.
KH is leuk, wat is je favoriet? Dit is de mijne:quote:
Hier nu ook.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Sneeuw begint hier te intensiveren (NO Brabant).
Mijn UI is denk ik wel mijn favoriet....quote:Op woensdag 1 december 2010 21:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
KH is leuk, wat is je favoriet? Dit is de mijne:
[ afbeelding ]
Zo te zien krijgt Noord Holland de minste sneeuw: http://www.knmi.nl/waarsc(...)/provincie.php?pr=GR
Die is ook leuk idd, ik vind de kleur van Little Angel zo mooi.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:04 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Mijn UI is denk ik wel mijn favoriet....
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:40 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dan ga je nu slapen, en sta je vannacht op om te kijken naar de sneeuw.
Hmm, ineens is er dan een behoorlijke pluk bewolking: http://buienradar.nl/quote:Op woensdag 1 december 2010 21:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
En maar wachten op de sneeuw![]()
De wind is wat afgenomen, nu 7bft. Wat een ruige dagje was dit!
Ja, ik ben al sneeuw aan het happenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, ineens is er dan een behoorlijke pluk bewolking: http://buienradar.nl/
Met sneeuw er in: http://buienradar.nl/sneeuw.aspx
Lol, nu jij wel en ik niet.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, ik ben al sneeuw aan het happen
Als het goed is en de bewolking die je kunt zien op SAT24 sneeuwt allemaal uit dan kun je je lol nog wel op.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Haha ja.. behoorlijke vlokken nu zelfs. Kijken hoelang het zo blijft sneeuwen..
Ik weet niet of ik zoveel lol wil hebbenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als het goed is en de bewolking die je kunt zien op SAT24 sneeuwt allemaal uit dan kun je je lol nog wel op.
Stuur het anders maar deze kant op.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zoveel lol wil hebben
Haha, wat is het nu? Wil je sneeuw of niet...?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zoveel lol wil hebben
Met deze wind gaat het vanzelf wel naar het westen..quote:Op woensdag 1 december 2010 21:26 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Stuur het anders maar deze kant op.
Dat is nog niet helemaal zeker toch? De laatste runs gaven alweer een kouder onguur weertype toch?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Met deze wind gaat het vanzelf wel naar het westen..
Ha Kahaarin eigenlijk hoef ik niet zoveel sneeuw, zeker wanneer het toch wat gaat dooien volgende week.
Ik denk dat het ook gaat meevallen, maar het zal rond het vriespunt gaan zitten en dan krijg je alweer drab op de weg.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is nog niet helemaal zeker toch? De laatste runs gaven alweer een kouder onguue weertype toch?
Drab is altijd toch? Door het strooien?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook gaat meevallen, maar het zal rond het vriespunt gaan zitten en dan krijg je alweer drab op de weg.
Maar niet overal.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Drab is altijd toch? Door het strooien?
Hier in de wijk valt het wel mee. Ze strooien hier niet echtquote:Op woensdag 1 december 2010 21:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]quote:Op woensdag 1 december 2010 21:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Haha, wazig... Het sneeuwt iig hier en daar, voor jou meer daar dan hier.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:44 schreef Drassss het volgende:
Waarom splitst de sneeuwbui net voor mijn huiszie de radar.
Lol, klinkt bekend idd.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:39 schreef Webcrowler het volgende:
Dat ken ik, hier (Haarlem, Zuiderpolder) strooien ze ook niet alle straten en onze straat vergeten ze altijd, omdat ze maar via 1 weg naar binnen kunnen. Vanmorgen ook bijna op mn plaat gegaan met fietsen omdat het gewoon 1 grote spiegel is...
Gemeente bellen heeft geen nut want ze zeggen doodleuk dat ze er al geweest zijn en niet voor ieder belletje iemand langs laten rijden...
Dat is idd te ver naar voren om te kunnen bekijken, het wordt regelmatig 24 uur vantevoren nog bijgesteld, laat staan een hele week.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:50 schreef Re het volgende:
Dan moeten we het nog maar zien volgende week woensdag, wordt het toch een redelijke vorstperiode zo
Inderdaad, moest wel naar buiten om het waar te nemenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:57 schreef Asgard het volgende:
Sneeuw in Rotterdam (aantal kleine vlokjes).
Het beroemde 'lantaarnpaalstaren'quote:Op woensdag 1 december 2010 22:01 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Inderdaad, moest wel naar buiten om het waar te nemen
Ik kijk altijd naar het licht van de lantaarnpalen
Iddquote:Op woensdag 1 december 2010 22:03 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Het beroemde 'lantaarnpaalstaren'![]()
Komt door die meter sneeuwquote:Op woensdag 1 december 2010 22:04 schreef kahaarin het volgende:
Hier kun je de verkeerscamera's bekijken, http://www.traphic.nl/ , bij sommigen zie je al een behoorlijk laagje sneeuw, Rotterdam ligt er alleen uit...?
Haha, zo heb ik het ook gezien (bij toeval).quote:Op woensdag 1 december 2010 22:01 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Inderdaad, moest wel naar buiten om het waar te nemen
Ik kijk altijd naar het licht van de lantaarnpalen
Smoesjes!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:15 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik wacht hierop :
http://www.ibood.com/nl/nl
En waarom is dat?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:21 schreef horned_reaper het volgende:
in 3 dagen tijd is de watertemperatuur van de noordzee langs de Nederlandse kust van 9 graden tot onder de 6 graden gedaald!![]()
Zo schiet het tenminste lekker op! Op die manier houden we de vorst steeds makkelijker vast de rest van de winter
Natuurlijk, als er genoeg warme lucht deze kant op wordt geblazen wel.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En waarom is dat?
Als er "warme" wind uit een andere wind hoek Nederland in wordt geblazen is de vorst toch zo weer weg?
Omdat de relatief warme zee vaak een dempende invloed heeft op de sneeuw/koud weer, als de zee lekker koud is dan valt die invloed weg.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En waarom is dat?
Als er "warme" wind uit een andere wind hoek Nederland in wordt geblazen is de vorst toch zo weer weg?
Ik moet zeggen dat deze dag al behoorlijk abnormaal wasquote:Op woensdag 1 december 2010 22:35 schreef TT22 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de rest van deze winter eruit gaat zien. Het kan wel eens een strenge winter gaan worden nu alles op tijd flink is afgekoeld
Lol, och, records zijn er om gebroken te worden niet waar?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:40 schreef horned_reaper het volgende:
Het absolute koude record voor 1 December in de Bilt stond tot vandaag op een Tmax van -2,9....
Vanmiddag is de temperatuur in de Bilt niet boven de -5,3 graden gekomen, dus abnormaal is het zeker!
Volgens mij is het record nu op -3,2 gezet, afgelopen nacht om 01:00.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:40 schreef horned_reaper het volgende:
Het absolute koude record voor 1 December in de Bilt stond tot vandaag op een Tmax van -2,9....
Vanmiddag is de temperatuur in de Bilt niet boven de -5,3 graden gekomen, dus abnormaal is het zeker!
Klopt, maar veel weerstation rekenen van 07:00 tot 07:00.....quote:Op woensdag 1 december 2010 22:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Volgens mij is het record nu op -3,2 gezet, afgelopen nacht om 01:00.
Dat kun je dus een minimum hebben dat boven het maximum ligt?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:51 schreef horned_reaper het volgende:
Klopt, maar veel weerstation rekenen van 07:00 tot 07:00.....
Ik ben er niet meer zeker van of het KNMI die methode ook gebruikt.
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:29 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Natuurlijk, als er genoeg warme lucht deze kant op wordt geblazen wel.
Maar een noordzee van 5 graden of van 10 graden Celsius kan makkelijk het verschil uitmaken tussen een ijsdag of bijvoorbeeld 2 graden boven nul.
Hoe kouder de zee, hoe langer het over het algemeen koud op het land blijft
Even samen in 1 reactie omdat jullie praktisch het zelfde zeggen.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Omdat de relatief warme zee vaak een dempende invloed heeft op de sneeuw/koud weer, als de zee lekker koud is dan valt die invloed weg.
Dan is het hier (Pijnacker ZH) toch warmer dan voorspelt.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het is wel verrotte koud in Nederland..
http://www.buienradar.nl/wb.aspx?bron=2
Hey, dat is een leuke, ja en nee denk ik, het ligt er maar net aan wat de zeestromen en drukgebieden gaan doen, momenteel wel, als er meer klimaatverandering komt is dat niet te zeggen.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Even samen in 1 reactie omdat jullie praktisch het zelfde zeggen.
Dat komt dus neer op mijn "hoe meer broeikas hoe kouder het uiteindelijk wordt hier" standpunt uit het vorige topic?
Mja er was in het vorige topic een lampie die beweerde dat ie meer broeiekas wilde omdat t m te koud was. Mijn reactie was dat t uiteindelijk veel kouder wordt dan hij wil (en het nu is) door dat de warme zee stroom doorbroken gaat worden door de koude noord naar zuid smelt water stroom. Waardoor het dus kouder wordt hier. Terwijl hij beweerde dat de zee stroom overschat word en dat t door de lucht stromen komt hier.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey, dat is een leuke, ja en nee denk ik, het ligt er maar net aan wat de zeestromen en drukgebieden gaan doen, momenteel wel, als er meer klimaatverandering komt is dat niet te zeggen.
Even een kanttekening, het is imo niet gezegd dat er nu broeikaseffect is, er is heeul heul lang geleden wel een periode geweest dat het nog warmer was, wellicht door de invloed van stof en as door vulkanen. De meteorologie is nog niet zo heel lang een fenomeen natuurlijk.
Dat klopt idd, het is een feit, dat over het algemeen de kustprovincies in de lente kouder zijn dan de rest van Nederland bij wind van over zee en in de winter over het algemeen warmer. Als de zee echter genoeg is opgewarmd dan wel afgekoeld, neemt die invloed af, nu is er binnen 3 dagen een daling van de zeetemperatuur geweest van 3 graden, dat is best wel fors. Net wat er al eerder is gezegd, die daling kan er voor zorgen dat er een ijsdag is ipv een temp van +2.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja er was in het vorige topic een lampie die beweerde dat ie meer broeiekas wilde omdat t m te koud was. Mijn reactie was dat t uiteindelijk veel kouder wordt dan hij wil (en het nu is) door dat de warme zee stroom doorbroken gaat worden door de koude noord naar zuid smelt water stroom. Waardoor het dus kouder wordt hier. Terwijl hij beweerde dat de zee stroom overschat word en dat t door de lucht stromen komt hier.
Jullie zeggen dus dat een warme zee het hier langer warm houd dan een koude zee en dus zijn beredernatie onderuit halen.
Juist jij bevestigd dus wat ik eigenlijk weet en ook bedoelde in mn post in het vorige topic. Hoe is hem hun (ik zie net pas dat het er meer dan 1 zijn) dan wijs te maken dat ze t fout hebben? De atmosfeer staat op ontploffen #375 - Nederland staat stilquote:Op woensdag 1 december 2010 23:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat klopt idd, het is een feit, dat over het algemeen de kustprovincies in de lente kouder zijn dan de rest van Nederland bij wind van over zee en in de winter over het algemeen warmer. Als de zee echter genoeg is opgewarmd dan wel afgekoeld, neemt die invloed af, nu is er binnen 3 dagen een daling van de zeetemperatuur geweest van 3 graden, dat is best wel fors. Net wat er al eerder is gezegd, die daling kan er voor zorgen dat er een ijsdag is ipv een temp van +2.Nu is er een Oostenwind, van over land dus, dat zorgt nu voor die belachelijk koude wind/daling van de zeetemp/ijsdagen etc. enz.
Lol, tja, zoveel mensen zoveel meningen, het is niet tegen jou persoonlijk denk ik maar het is niet zo dat iedereen het met je eens hoeft te zijn toch? Ik ben het in deze wel met je eens iig.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Juist jij bevestigd dus wat ik eigenlijk weet en ook bedoelde in mn post in het vorige topic. Hoe is hem hun (ik zie net pas dat het er meer dan 1 zijn) dan wijs te maken dat ze t fout hebben? De atmosfeer staat op ontploffen #375 - Nederland staat stil
Hier kwam er hulp voor mijn standpunt maar weer werd het tegen gesproken....
De atmosfeer staat op ontploffen #375 - Nederland staat stil
Ik zeg ook niet dat ze het met me eens moeten zijn. Ik snap all1 niet hoe men het niet kan zien....quote:Op woensdag 1 december 2010 23:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, tja, zoveel mensen zoveel meningen, het is niet tegen jou persoonlijk denk ik maar het is niet zo dat iedereen het met je eens hoeft te zijn toch? Ik ben het in deze wel met je eens iig.
Ze zijn net zo overtuigd van hun gelijk als jij denk ik.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze het met me eens moeten zijn. Ik snap all1 niet hoe men het niet kan zien....
heb het ff gemist die 'discussie'. Maar die golfstroom heeft een enorme invloed op het klimaat hier. Als die stilvalt kunnen we een serieus ander klimaat verwacten hier.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Juist jij bevestigd dus wat ik eigenlijk weet en ook bedoelde in mn post in het vorige topic. Hoe is hem hun (ik zie net pas dat het er meer dan 1 zijn) dan wijs te maken dat ze t fout hebben? De atmosfeer staat op ontploffen #375 - Nederland staat stil
Hier kwam er hulp voor mijn standpunt maar weer werd het tegen gesproken....
De atmosfeer staat op ontploffen #375 - Nederland staat stil
Soest idem, miniflinters sneeuw die het straatlicht weerkaatsen als een bonte waas vuurvliegjes.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:10 schreef kepler het volgende:
Lichte sneeuw in Delft, lijkt een beetje op die zilveren confettie
Dat zit er inderdaad wel inquote:Op donderdag 2 december 2010 00:27 schreef superworm het volgende:
Dit lijstje gaan we deze week dus nog wel aan diggelen krijgen?
87 1961 24.9
88 1974 24.3
89 1983 23.9
90 1973 23.8
91 1935 22.9
92 1995 21.8
93 2002 21.6
94 2008 20.3
95 1952 20.1
96 1927 19.3
97 1998 19.3
98 1977 19.1
99 1957 18.9
100 1930 18.4
101 1913 17.9
102 1915 16.6
103 2004 16.3
104 1988 13.0
105 1910 12.8
106 1990 8.4
107 2007 4.8
108 2000 3.6
109 1975 3.2
110 1989 1.9
Dan staan we met Sint Nieklaas al op plek vijf van het decennium
Nummers 2, 3 en 4 zijn ook wel in te halen, laatste 2 vrij snel.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:29 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dat zit er inderdaad wel in![]()
Erg mooi om te zien!
Zo bezien zou de kans op een daadwerkelijk Siberische winter dus niet zo groot zijn (in 100 jaar niet eerder voorgekomen).quote:Op donderdag 2 december 2010 00:34 schreef horned_reaper het volgende:
Maar vergeet niet dat dat het begin van een winter weinig zegt over het vervolg.
Ik heb even het lijstje uitgezocht van de top 10 winter qua hellmannen t/m 30 November.
Top 10 scores tot en met 30 november:
Positie Jaar Score uiteindelijke score/ranking
1 1994 33,0 62,8 ( 42)
2 1922 30,8 145,7 (14)
3 1903 29,6 119,1 (21)
4 1966 20,0 99,3 (29)
5 1999 18,5 47,7 (56)
6 1920 16,4 32,3 (76)
7 1924 14,4 125,1 (19)
8 1916 13,6 26,0 (83)
9 1953 12,9 69,5 (42)
10 1981 12,4 39,3 (63)
Hier is duidelijk te zien dat "de grote" winters nog allemaal uit het lijstje ontbreken!
Verrekte goed plan.quote:Op donderdag 2 december 2010 01:01 schreef horned_reaper het volgende:
Voor iedere 10 Hellmannen in de Bilt koop ik mezelf een heerlijke fles Southern Comfort.
De eerste die ik vorige week alvast heb gekocht is nu bijna leeg..... de tweede staat nog gesloten vanaf een kastje naar me te loeren.....![]()
[ afbeelding ]
Forse uitslag in 1994, moet al stevig gewinterd hebben in november.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:34 schreef horned_reaper het volgende:
Ik heb even het lijstje uitgezocht van de top 10 winter qua hellmannen t/m 30 November.
Top 10 scores tot en met 30 november:
Positie Jaar Score uiteindelijke score/ranking
1 1994 33,0 62,8 ( 42)
Winterweer van formaat in 1993quote:Op donderdag 2 december 2010 02:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Forse uitslag in 1994, moet al stevig gewinterd hebben in november.
Bron: KNMIquote:Vandaag is het bewolkt en zijn er perioden met lichte sneeuw. Tegen de avond krijg het Waddengebied te maken met sneeuwbuien. 's Avonds en 's nachts trekken de buien langzaam zuidwaarts. Dit kan aan de kust een sneeuwdek opleveren van ongeveer 5 cm, lokaal mogelijk meer.
Daar lijkt het idd op ja.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze zijn net zo overtuigd van hun gelijk als jij denk ik.
Ik ga trouwens lekker mijn mandje in, trusten all,Zie wel of het morgen mooi wit is of niet.
Ik weet idd ook niet beter dan wat jij verteld maar goed r zijn r dus tussen die zeggen dat t geen tot weinig invloed heeft.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb het ff gemist die 'discussie'. Maar die golfstroom heeft een enorme invloed op het klimaat hier. Als die stilvalt kunnen we een serieus ander klimaat verwachten hier.
Zoals het weer dat we nu hebben misschien(geintje, maar dit kan standaard worden als die golfstroom weg valt)
Da's toch alleen maar leuk? Kun je er over discussieren.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:52 schreef Outpost76 het volgende:
Daar lijkt het idd op ja.
Ik was stiekem mn mandje al in gegaan zonder het te melden...
Het lijkt er op dat het dikste richting Noordzee gaat: http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uurquote:Op donderdag 2 december 2010 10:51 schreef edraket31 het volgende:
Zowel in Noord Duitsland als in Frankrijk zitten sneeuwgebieden die toch flink activeren.
Gebied in N-Dld lijkt toch nog een pak te kunnen brengen in N-NL en volgens mij ook nog wel Oost-NL omdat het wat richting Zuid Oost lijkt te bewegen......
Fffuuuuu.quote:De sneeuwbuien veroorzaken in het hele land ernstige verkeershinder. Ook voor het busvervoer.
We adviseren u om rekening te houden met flinke vertragingen. Hier en daar vallen er ook ritten uit.
die radar pakt de sneeuwbuien niet goed op, kijk hier eensquote:Op donderdag 2 december 2010 10:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat het dikste richting Noordzee gaat: http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
Of deze Ik bedoel dat gebied dat nu ong. ter hoogte van Hannover ligtquote:Op donderdag 2 december 2010 11:08 schreef edraket31 het volgende:
[..]
die radar pakt de sneeuwbuien niet goed op, kijk hier eens
Ah okay, ja dat is idd wel een beetje sneeuw, neemt niet weg dat de meeste en actiefste buien de Noordzee op gaan toch?quote:Op donderdag 2 december 2010 11:09 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Of deze Ik bedoel dat gebied dat nu ong. ter hoogte van Hannover ligt
Momenteel wel, echter als de stroming straks om gaat naar NO dan kan vooral Friesland zich voorbereiden op een bak sneeuw, jullie zitten net met die schaduw van Denemarken, maar met geluk krimpt de stroming nog wat naar het noorden, dan is het helemaal feestquote:Op donderdag 2 december 2010 11:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah okay, ja dat is idd wel een beetje sneeuw, neemt niet weg dat de meeste en actiefste buien de Noordzee op gaan toch?Ik zou een beetje meer niet erg vinden, vorig jaar was een beetje overdreven maar een leuk laagje op Sinterklaasavond zou niet vervelend zijn.
Het beste is er toch wel af in Noord/Midden-Limburg voor mijn gevoel. Vanmorgen was het iets heviger.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:49 schreef lezzer het volgende:
Het sneeuwt hier in Noord-Limburg stug en keihard door. Al de hele ochtend.
ik heb het gevoel dat het nu harder sneeuwt. Wel iets kleinere vlokjes, maar een grotere dichtheid.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het beste is er toch wel af in Noord/Midden-Limburg voor mijn gevoel. Vanmorgen was het iets heviger.
Maar toen stond ik er ook nog midden
Hier ook,quote:Op donderdag 2 december 2010 12:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat het nu harder sneeuwt. Wel iets kleinere vlokjes, maar een grotere dichtheid.
Das nog niks, wat denk je van de Waddenzee, die lag eergister nog helemaal open, nu drijven er gewoon ijsschotsen en ijsvelden. Heb Theo uit Ameland gevraagd of hij kon zien of er wat te zien was op de pier, Ja! Dus straks lekker naar de pier om eens een kijkje te nemen, nu is het wel te doen met de afnemende windquote:Op donderdag 2 december 2010 12:32 schreef Tonio-mcdo het volgende:
De Amstel midden in Amsterdam is gewoon aan het dichtvriezen. Erg gaaf om te zien, gaat razendsnel!
Deze, vrijdag verwachten ze aan de kust de meeste sneeuw: http://www.knmi.nl/waarsc(...)/provincie.php?pr=GRquote:Op donderdag 2 december 2010 13:21 schreef INViCTuS het volgende:
horned reaper, over welke termijn met welke kaarten heb je het dan?
Ik bedoelde de GFS 06Z run.... deze liet in de loop van December (vanaf 9 December ongeveer) weer veel hogedruk richting Scandinavië gaan met veel lage druk vlak ten zuid westen van ons.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:21 schreef INViCTuS het volgende:
horned reaper, over welke termijn met welke kaarten heb je het dan?
Dus jij fietst 36 tot 54 km/h door de sneeuw? Waarom heb jij nog geen profcontract? Volgens mij haalt Cancellaara nooit 54 km/h in de sneeuw.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
Jezus en dat te bedenken dat ik 9km in 10/15min fiets
ghehequote:Op donderdag 2 december 2010 14:05 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Dus jij fietst 36 tot 54 km/h door de sneeuw? Waarom heb jij nog geen profcontract? Volgens mij haalt Cancellaara nooit 54 km/h in de sneeuw.
Zonder sneeuw dan hequote:Op donderdag 2 december 2010 14:05 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Dus jij fietst 36 tot 54 km/h door de sneeuw? Waarom heb jij nog geen profcontract? Volgens mij haalt Cancellaara nooit 54 km/h in de sneeuw.
Zo te zien vanaf 16:00 dus sneeuw hier in het noordenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:50 schreef themauster het volgende:
Neerslagverwachting tot en met 4 December.
Wat een naar bericht, doodvriezen omdat je dakloos bent.quote:''Tien mensen zijn het afgelopen etmaal door de kou omgekomen in Polen, nadat er dinsdag al acht waren gestorven'', liet een politiewoordvoerder weten.
De sterfgevallen zijn vooral te wijten aan alcoholgebruik en het feit dat mensen dakloos zijn. De meeste slachtoffers zijn mannen van tussen 35 en 60 jaar oud.
Tsjechie
Dezelfde factoren speelden eveneens een rol bij het overlijden van vier mannen in het aangrenzende Tsjechië. De mannen vroren dood in de afgelopen twee dagen, aldus de politie. Ook in Letland eiste de kou vier levens.
Aub niet... Voor mij is het zo wel genoeg geweest eigenlijk..quote:Op donderdag 2 december 2010 18:32 schreef -CRASH- het volgende:
Wat een sneeuw vandaag.... Mag het nog wat meer zijn
Kijk je wel op de sneeuwradar? Lichte sneeuw wordt niet altijd opgepikt door de buienradar, ik vind dat er nog behoorlijk wat zit: http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspxquote:Op donderdag 2 december 2010 18:41 schreef Re het volgende:
sneeuwbui begint aardig op te lossen nu geloof ik
Het sneeuwt hier nu met dikke vlokken.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zonet matige tot zware sneeuwvalman wat ging dat hard. Nu flinke motsneeuw, alles mooi wit
![]()
meer als je het over de laatste paar uur bekijkt dacht ikquote:Op donderdag 2 december 2010 18:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kijk je wel op de sneeuwradar? Lichte sneeuw wordt niet altijd opgepikt door de buienradar, ik vind dat er nog behoorlijk wat zit: http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspx
Weet niet..? Iemand?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef Re het volgende:
[..]
meer als je het over de laatste paar uur bekijkt dacht ik
Ja hier zonet ook nu even wat minder helaasquote:Op donderdag 2 december 2010 18:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het sneeuwt hier nu met dikke vlokken.
Als ik de 14 daagse (weerplaza) verwachtingen voor Venlo moet geloven.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:39 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Aub niet... Voor mij is het zo wel genoeg geweest eigenlijk..
Valt mee hoor. Er licht hier misschien een paar millimeter.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:36 schreef garnage-patrick het volgende:
in het noord(oosten) sneeuwt het nou ook lekker door!
Ja het ene moment denk je het gaat stoppen met sneeuwen en 5 minuten later sneeuwt het weer hardquote:Op donderdag 2 december 2010 20:36 schreef garnage-patrick het volgende:
in het noord(oosten) sneeuwt het nou ook lekker door!
Nu lijkt er wel weer een bui over te komen.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Fuck man. Volgens de sneeuwradar loopt die bui vanavond net langs Nijverdal (OV)
Wowquote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, zo ziet het er hier ook uit.
Groningen stad.
Zonder flits:
[ afbeelding ]
Met flits:
[ afbeelding ]
Hier nu hooguit een CMquote:Op donderdag 2 december 2010 21:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wowdas euh weinig vergeleken met hier
![]()
6cm inmiddels
Hier hetzelfde , kust zal wel meer krijgen dan stad en omgeving danquote:Op donderdag 2 december 2010 21:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
![]()
6cm inmiddels
Ligt nu iets meer maar niet heel veel, misschien komt dat nog.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
![]()
6cm inmiddels
Ik denk dat het morgen qua sneeuw gaat meevallen.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:42 schreef TWP het volgende:
Morgen van 8 tot 14 uur ook hier sneeuw als je buienradar moet geloven (Delft).
Het is ook nooit goed he. Dan zijn er weer te weinig auto'squote:WINTERWEERUTRECHT - Het is op sommige plekken op de snelwegen in Nederland verraderlijk glad. Deze waarschuwing gaf het Verkeerscentrum Nederland (VCNL) van Rijkswaterstaat donderdagavond rond half tien.
© ANP
Door de zeer lage temperatuur aan de grond vriest het wegdek op.
Rijkswaterstaat is volop aan het strooien maar de pekel werkt maar gedeeltelijk omdat er te weinig verkeer is en het zout niet wordt gemengd met de neerslag of bevroren delen.
Volgens een woordvoerder geldt de waarschuwing voor het hele land en zijn er al diverse ongevallen geregistreerd.
Ja het zijn nu echt buien geworden terwijl het eerst nog gewoon een neerslaggebied was.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:00 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, als je hier kijkt dan zie je dat er meer buien zijn maar dat ze ook donkerder kleuren, ik denk dat er heel veel verschillen gaan komen in het aantal cm dat er plaatselijk gaat vallen: http://www.buienradar.nl/
Lol, leuk vergelijkingsmateriaal met die van morgenvroeg? Hier sneeuwt het ook af en aan, kun je ook wel zien: http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspxquote:Op donderdag 2 december 2010 22:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja het zijn nu echt buien geworden terwijl het eerst nog gewoon een neerslaggebied was.
Sneeuwdek 08.00 vanochtend:
[ afbeelding ]
Als ik de sneeuwkaarten moet geloven tot en met maandag moet ik me gaan uitgraven straksquote:Op donderdag 2 december 2010 22:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, leuk vergelijkingsmateriaal met die van morgenvroeg? Hier sneeuwt het ook af en aan, kun je ook wel zien: http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspx
We zullen wel zien morgen, ik acht de kans dat we ons moeten uitgraven zoals vorig jaar klein.
Is er een meer recente sneeuwdek kaart?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja het zijn nu echt buien geworden terwijl het eerst nog gewoon een neerslaggebied was.
[ afbeelding ]
Heb hem nog niet kunnen vinden, maar ik denk dat morgenvroeg een nieuwe komtquote:Op donderdag 2 december 2010 22:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Is er een meer recente sneeuwdek kaart?
Ik ook niet, net wat er van de week op het weer werd verteld, 4 mm regen staat ongeveer gelijk aan 4cm sneeuw, het is heel moeilijk om sneeuw te voorspellen.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heb hem nog niet kunnen vinden, maar ik denk dat morgenvroeg een nieuwe komt
En dan die van vorig jaar... waar bij mij op dit moment 0 staat, stond toen 30quote:Op donderdag 2 december 2010 22:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja ik had er een hard hoofd in, maar het gaat nu lekker vanaf 7 uur lichte tot matige sneeuw (drachten)quote:Op donderdag 2 december 2010 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
Nog meer sneeuw in aankomst uit het noorden!!![]()
Hoe kan ik dat voor andere regio's bekijken?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:16 schreef horned_reaper het volgende:
Het blijft gewoon winter!![]()
[ afbeelding ]
Zie ik niet gebeuren, het sneeuwt nou niet echt hard hier in Drachten. Maar ja, wij zijn ook een beetje verpest, bij ons is het na vorig jaar als snel: "Het sneeuwt niet hard"quote:Op donderdag 2 december 2010 22:23 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ja ik had er een hard hoofd in, maar het gaat nu lekker vanaf 7 uur lichte tot matige sneeuw (drachten)
als het zo even doorgaat hebben we het zuiden morgen weer ingehaald
Lol, idd, tot boven je knieen in de sneeuw baggeren naar de winkel die eerste ochtend, episch.... Maar dat hoeft nu ook niet weer zo nodig.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zie ik niet gebeuren, het sneeuwt nou niet echt hard hier in Drachten. Maar ja, wij zijn ook een beetje verpest, bij ons is het na vorig jaar als snel: "Het sneeuwt niet hard"
Je vergeet all1 dat die sneeuwbui van noord naar zuid over Nederland heen komt en dus krijgen ze in het zuiden ook weer meer sneeuw.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:23 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ja ik had er een hard hoofd in, maar het gaat nu lekker vanaf 7 uur lichte tot matige sneeuw (drachten)
als het zo even doorgaat hebben we het zuiden morgen weer ingehaald
Ja al is ie niet zo groot als vandaag de hele dag over het land heen schoof.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Komt er weer een nieuw sneeuwfront over Nederland heen?
Waarom niet?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:32 schreef Blik het volgende:
Die sneeuwbuien gaan midden Nederland niet eens bereiken (helaas, Utrecht kan nog wel wat gebruiken)
Idd, geweldig, met je sleetje je krat bier en boodschappen ophalen!quote:Op donderdag 2 december 2010 22:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, idd, tot boven je knieen in de sneeuw baggeren naar de winkel die eerste ochtend, episch.... Maar dat hoeft nu ook niet weer zo nodig.
Naar mij mening sterft alles landinwaarts helemaal uit en zullen alleen de sneeuwbuien aan de kust/op zee nog wat naar het zuiden trekken.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom niet?
http://www.buienradar.nl/buienradar-3-uur-vooruit.aspx
Zegt van wel.
Lol, idd, mijn wederhelft kon niet van de parkeerplaats af, het hoofdkantoor van zijn werk is in de randstad, toen hij opbelde dat hij ging thuiswerken omdat hij niet weg kon dachten ze dat hij zich aanstelde, tot hij foto's stuurde....quote:Op donderdag 2 december 2010 22:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd, geweldig, met je sleetje je krat bier en boodschappen ophalen!
Dan krijgen ze niets of weinig in t zuiden als het hier (Pijnacker ZH) maar valt.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Naar mij mening sterft alles landinwaarts helemaal uit en zullen alleen de sneeuwbuien aan de kust/op zee nog wat naar het zuiden trekken.
Dat mag. Hier ligt al 4/5cmquote:Op donderdag 2 december 2010 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan krijgen ze niets of weinig in t zuiden als het hier (Pijnacker ZH) maar valt.
Ik had ongeveer hetzelfde... Ik belde naar mijn baas (Vredepeel) en zei dat het hem niet ging worden... Maar er ligt toch geen sneeuw? Ook maar ff een foto gestuurd, toen werd het wel duidelijk.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, idd, mijn wederhelft kon niet van de parkeerplaats af, het hoofdkantoor van zijn werk is in de randstad, toen hij opbelde dat hij ging thuiswerken omdat hij niet weg kon dachten ze dat hij zich aanstelde, tot hij foto's stuurde....
Toch behoorlijk wat wind geweest gisterenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:43 schreef kahaarin het volgende:
Er is nu niet zo veel opgewaaide sneeuw/duinen, dat was vorig jaar wel anders, waaide het toen meer? Of vanuit een andere hoek oid?
Vorig jaar viel er veel meer dan nu.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:43 schreef kahaarin het volgende:
Er is nu niet zo veel opgewaaide sneeuw/duinen, dat was vorig jaar wel anders, waaide het toen meer? Of vanuit een andere hoek oid?
Ja jammer genoeg niet in Zuid Holland....quote:Op donderdag 2 december 2010 22:45 schreef kahaarin het volgende:
Dat zou ook goed kunnen, het was toen ook wel erg extreem.
Diie 3u vooruit slaat inderdaad helemaal nergens op.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Naar mij mening sterft alles landinwaarts helemaal uit en zullen alleen de sneeuwbuien aan de kust/op zee nog wat naar het zuiden trekken.
Daar moet je eigenlijk ook nooit naar kijkenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Diie 3u vooruit slaat inderdaad helemaal nergens op.
Leg mij als leek dat eens uit dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Diie 3u vooruit slaat inderdaad helemaal nergens op.
Hij pakt puur de radar + vastgestelde snelheid van de buien op dat moment en spoelt ze 3 uur door.. Daar klopt dus vaak helemaal niks van. Snelheid/richting en grote kunnen namelijk veranderen alleen geeft dat beeld het niet aanquote:Op donderdag 2 december 2010 22:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leg mij als leek dat eens uit dan?
Ah vandaar dat ze er zo vaak naast zaten van de zomer. Jammer dat t niet wat geavanceerder is.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hij pakt puur de radar + vastgestelde snelheid van de buien op dat moment en spoelt ze 3 uur door.. Daar klopt dus vaak helemaal niks van. Snelheid/richting en grote kunnen namelijk veranderen alleen geeft dat beeld het niet aan
Okay, nu zijn jullie aan de beurt.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja jammer genoeg niet in Zuid Holland....
Maar goed de winter is pas net begonnen. Nieuwe winter nieuwe kansen.![]()
Nouja naast zitten is een groot woord in die zin. Het is puur een voorspelling van een computer. Eigenlijk vind ik het een nutteloze functie van de sitequote:Op donderdag 2 december 2010 22:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ze er zo vaak naast zaten van de zomer. Jammer dat t niet wat geavanceerder is.
Niet? Op de zondag dat het meeste viel lag er anders behoorlijk wat. Toch wel een centimeter of 35, met gemak. Hier in Maassluis tenminste.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja jammer genoeg niet in Zuid Holland....
Maar goed de winter is pas net begonnen. Nieuwe winter nieuwe kansen.![]()
Hmmm ja ik zie het. Jammer hoor...quote:Op donderdag 2 december 2010 22:57 schreef Blik het volgende:
Kijk maar eens naar de afgelopen uur, alles sterft uit tegen de grens van Flevoland aan. Dat gaat echt niet in midden en zuid-nederland komen
Hehehehe ik hoop het. Tenminste als ik nog maar kan rijden met mn scooter.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Okay, nu zijn jullie aan de beurt.
Ze zaten er van de zomer met de rode noodweer pitten heel vaak naast anders.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nouja naast zitten is een groot woord in die zin. Het is puur een voorspelling van een computer. Eigenlijk vind ik het een nutteloze functie van de site
35 cm is geen sneeuw duin zoals die bv in Limburg lagen. Die dingen waren gewoon dik 2 meter hoog!quote:Op donderdag 2 december 2010 23:00 schreef viagraap het volgende:
[..]
Niet? Op de zondag dat het meeste viel lag er anders behoorlijk wat. Toch wel een centimeter of 35, met gemak. Hier in Maassluis tenminste.
Maar de zee heeft geen invloed op de temp zeiden sommige hier toch? Wel raar dat t daar dan nog boven 0 is.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:57 schreef kahaarin het volgende:
Hier trouwens ook weer veel verschil: http://www.buienradar.nl/gevoelstemperatuur.aspx
Jongen, laat het los! Ik had je al gelijk gegeven, anderen hier ook al, het is het niet waard om over na te denken, echt niet....quote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maar de zee heeft geen invloed op de temp zeiden sommige hier toch? Wel raar dat t daar dan nog boven 0 is.
Hehehehe ik weet t, ik kon t all1 niet laten om t te melden.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jongen, laat het los! Ik had je al gelijk gegeven, anderen hier ook al, het is het niet waard om over na te denken, echt niet....
Dan zou ik eerder de 24u vooruit functie gebruiken dan de 3uquote:Op donderdag 2 december 2010 23:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ze zaten er van de zomer met de rode noodweer pitten heel vaak naast anders.
Nutteloos is het zeker niet. Als ik nog weg moet kijk ik altijd even en dan weet ik wanneer het en of het droog wordt.
Is het nu klaar dan, uit je systeem?!quote:Op donderdag 2 december 2010 23:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe ik weet t, ik kon t all1 niet laten om t te melden.
T waait daar wel aardig trouwens!
24u ??quote:Op donderdag 2 december 2010 23:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder de 24u vooruit functie gebruiken dan de 3u
Volgens mij heb je mijn uitleg over de 3u vooruit niet begrepenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
24u ??man als wakker wordt, boodschappen moet doen en t regent ga ik kijken op de normale dan die van 2u vooruit en dan die van 3u vooruit. Om te kijken wanneer ik ebt droog over kan komen. die van 24u is imo dan weer wat overdreven.
Ik ben nogal een door drammert als ik denk dat ik gelijk heb.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is het nu klaar dan, uit je systeem?!![]()
Daarom mijn vraag, de sneeuw waaide alle kanten op, maar goed, enkele tientallen centimeters doen andere dingen dan enkele centimeters sneeuw natuurlijk.
edit: Het motsneeuwt hier nu zachtjrs door al een poosje, zal morgen weer foto maken van de weilanden en ze dan posten, leuk qua verschil.
Had ik wel begrepen maar om iets waar je standaard vanuit gaat ineens aanpassen is lastig.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Volgens mij heb je mijn uitleg over de 3u vooruit niet begrepen
De 3u vooruit geeft nu aan dat de sneeuwbuien in het noorden gewoon doorzakken naar Brabant. Daar klopt geen fluit van. De 24u vooruit laat prachtig zien dat de sneeuwbuien helemaal inkakken en alleen in het westen nog een beetje zakkenKijk maar, zelfs de 24u vooruit klopt veel meer dan de 2u/3u vooruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |