Dat is idd te ver naar voren om te kunnen bekijken, het wordt regelmatig 24 uur vantevoren nog bijgesteld, laat staan een hele week.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:50 schreef Re het volgende:
Dan moeten we het nog maar zien volgende week woensdag, wordt het toch een redelijke vorstperiode zo
Inderdaad, moest wel naar buiten om het waar te nemenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:57 schreef Asgard het volgende:
Sneeuw in Rotterdam (aantal kleine vlokjes).
Het beroemde 'lantaarnpaalstaren'quote:Op woensdag 1 december 2010 22:01 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Inderdaad, moest wel naar buiten om het waar te nemen
Ik kijk altijd naar het licht van de lantaarnpalen
Iddquote:Op woensdag 1 december 2010 22:03 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Het beroemde 'lantaarnpaalstaren'![]()
Komt door die meter sneeuwquote:Op woensdag 1 december 2010 22:04 schreef kahaarin het volgende:
Hier kun je de verkeerscamera's bekijken, http://www.traphic.nl/ , bij sommigen zie je al een behoorlijk laagje sneeuw, Rotterdam ligt er alleen uit...?
Haha, zo heb ik het ook gezien (bij toeval).quote:Op woensdag 1 december 2010 22:01 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Inderdaad, moest wel naar buiten om het waar te nemen
Ik kijk altijd naar het licht van de lantaarnpalen
Smoesjes!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:15 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik wacht hierop :
http://www.ibood.com/nl/nl
En waarom is dat?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:21 schreef horned_reaper het volgende:
in 3 dagen tijd is de watertemperatuur van de noordzee langs de Nederlandse kust van 9 graden tot onder de 6 graden gedaald!![]()
Zo schiet het tenminste lekker op! Op die manier houden we de vorst steeds makkelijker vast de rest van de winter
Natuurlijk, als er genoeg warme lucht deze kant op wordt geblazen wel.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En waarom is dat?
Als er "warme" wind uit een andere wind hoek Nederland in wordt geblazen is de vorst toch zo weer weg?
Omdat de relatief warme zee vaak een dempende invloed heeft op de sneeuw/koud weer, als de zee lekker koud is dan valt die invloed weg.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En waarom is dat?
Als er "warme" wind uit een andere wind hoek Nederland in wordt geblazen is de vorst toch zo weer weg?
Ik moet zeggen dat deze dag al behoorlijk abnormaal wasquote:Op woensdag 1 december 2010 22:35 schreef TT22 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de rest van deze winter eruit gaat zien. Het kan wel eens een strenge winter gaan worden nu alles op tijd flink is afgekoeld
Lol, och, records zijn er om gebroken te worden niet waar?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:40 schreef horned_reaper het volgende:
Het absolute koude record voor 1 December in de Bilt stond tot vandaag op een Tmax van -2,9....
Vanmiddag is de temperatuur in de Bilt niet boven de -5,3 graden gekomen, dus abnormaal is het zeker!
Volgens mij is het record nu op -3,2 gezet, afgelopen nacht om 01:00.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:40 schreef horned_reaper het volgende:
Het absolute koude record voor 1 December in de Bilt stond tot vandaag op een Tmax van -2,9....
Vanmiddag is de temperatuur in de Bilt niet boven de -5,3 graden gekomen, dus abnormaal is het zeker!
Klopt, maar veel weerstation rekenen van 07:00 tot 07:00.....quote:Op woensdag 1 december 2010 22:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Volgens mij is het record nu op -3,2 gezet, afgelopen nacht om 01:00.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |