Ha, hopelijk is de OP zo goedquote:Op woensdag 1 december 2010 20:23 schreef kahaarin het volgende:
Lol! Sneeuw en lapo, jij hebt geluk.
Jouw Keith Haring poppetjes hebben het al koud zo te zien.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:24 schreef junkiexp het volgende:
Gaat het natuurlijk sneeuwen als we liggen te slapen
Met veel wind vormt zich moeilijk een ijsvloer inderdaad.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:25 schreef INViCTuS het volgende:
met deze wind sterkt het ijs niet zo goed aan volgens mij...alles wat open ligt blijft zo goed als open.
Waar?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:26 schreef Drassss het volgende:
Het is nog geen boeiende sneeuw, maar hey ik mag spreken over sneeuw
Cwl, als je de SAT24 beelden bekijkt zie je al best wel dikke wolkenpakken deze kant op komen.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:26 schreef INViCTuS het volgende:
De Duitse radar pikt bijna het signaal op hieroverigens sneeuwt het al...
Met sneeuw er in ^^quote:Op woensdag 1 december 2010 20:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Cwl, als je de SAT24 beelden bekijkt zie je al best wel dikke wolkenpakken deze kant op komen.http://www.sat24.com/
Er uit liggen zo te zien.. ? Geen idee.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:30 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
What the fuck zijn ze aan het doen bij Weerwoord.
Hun server staat zeker in Leeuwardenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er uit liggen zo te zien.. ? Geen idee.
Weerwoord is toch .be? Zal dan toch niet....?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hun server staat zeker in Leeuwarden
Dan ga je nu slapen, en sta je vannacht op om te kijken naar de sneeuw.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:24 schreef junkiexp het volgende:
Gaat het natuurlijk sneeuwen als we liggen te slapen
Alsof dat uitmaaktquote:Op woensdag 1 december 2010 20:41 schreef michiel_merk het volgende:
weerwoord doet het weer.. je moet alleen de www. even weglaten
probeer het maarquote:Op woensdag 1 december 2010 20:44 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Alsof dat uitmaakt![]()
Hij doet het gewoon niet.... misschien doet je Cache het alleen.
Hier doet ie het nietquote:Op woensdag 1 december 2010 20:45 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
probeer het maar
Hier doet ie het gewoon en mensen reageren daar weer
Dit dus...? Geen idee waarom, misschien overbelast? Dat sommigen er wel opkomen en anderen niet?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:46 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Hier doet ie het niet
apart je hebt alleen weerwoord.be ingetypt?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:46 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Hier doet ie het niet
Geloof me, dat maakt zowieso niet uit.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:48 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
apart je hebt alleen weerwoord.be ingetypt?
Precies!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:50 schreef Drassss het volgende:
Ach wat moet je met weerwoord als je Fok hebt![]()
.. als ik www ervoor zet krijg ik 'Server Default page ' en zonder kom ik er gewoon op hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 20:49 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Geloof me, dat maakt zowieso niet uit.
Je browser zet het namelijk automatisch om naar www. als je het niet intypt.
Ja daar sneeuwt het altijdquote:Op woensdag 1 december 2010 20:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jouw Keith Haring poppetjes hebben het al koud zo te zien.Als je morgenvroeg wakker wordt is het dan mooi wit toch?
@Drassss, jep OP klopt zo.
Daar heb je discipline voor nodigquote:Op woensdag 1 december 2010 20:40 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dan ga je nu slapen, en sta je vannacht op om te kijken naar de sneeuw.
KH is leuk, wat is je favoriet? Dit is de mijne:quote:
Hier nu ook.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Sneeuw begint hier te intensiveren (NO Brabant).
Mijn UI is denk ik wel mijn favoriet....quote:Op woensdag 1 december 2010 21:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
KH is leuk, wat is je favoriet? Dit is de mijne:
[ afbeelding ]
Zo te zien krijgt Noord Holland de minste sneeuw: http://www.knmi.nl/waarsc(...)/provincie.php?pr=GR
Die is ook leuk idd, ik vind de kleur van Little Angel zo mooi.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:04 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Mijn UI is denk ik wel mijn favoriet....
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:40 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dan ga je nu slapen, en sta je vannacht op om te kijken naar de sneeuw.
Hmm, ineens is er dan een behoorlijke pluk bewolking: http://buienradar.nl/quote:Op woensdag 1 december 2010 21:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
En maar wachten op de sneeuw![]()
De wind is wat afgenomen, nu 7bft. Wat een ruige dagje was dit!
Ja, ik ben al sneeuw aan het happenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, ineens is er dan een behoorlijke pluk bewolking: http://buienradar.nl/
Met sneeuw er in: http://buienradar.nl/sneeuw.aspx
Lol, nu jij wel en ik niet.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, ik ben al sneeuw aan het happen
Als het goed is en de bewolking die je kunt zien op SAT24 sneeuwt allemaal uit dan kun je je lol nog wel op.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Haha ja.. behoorlijke vlokken nu zelfs. Kijken hoelang het zo blijft sneeuwen..
Ik weet niet of ik zoveel lol wil hebbenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als het goed is en de bewolking die je kunt zien op SAT24 sneeuwt allemaal uit dan kun je je lol nog wel op.
Stuur het anders maar deze kant op.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zoveel lol wil hebben
Haha, wat is het nu? Wil je sneeuw of niet...?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zoveel lol wil hebben
Met deze wind gaat het vanzelf wel naar het westen..quote:Op woensdag 1 december 2010 21:26 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Stuur het anders maar deze kant op.
Dat is nog niet helemaal zeker toch? De laatste runs gaven alweer een kouder onguur weertype toch?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Met deze wind gaat het vanzelf wel naar het westen..
Ha Kahaarin eigenlijk hoef ik niet zoveel sneeuw, zeker wanneer het toch wat gaat dooien volgende week.
Ik denk dat het ook gaat meevallen, maar het zal rond het vriespunt gaan zitten en dan krijg je alweer drab op de weg.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is nog niet helemaal zeker toch? De laatste runs gaven alweer een kouder onguue weertype toch?
Drab is altijd toch? Door het strooien?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook gaat meevallen, maar het zal rond het vriespunt gaan zitten en dan krijg je alweer drab op de weg.
Maar niet overal.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Drab is altijd toch? Door het strooien?
Hier in de wijk valt het wel mee. Ze strooien hier niet echtquote:Op woensdag 1 december 2010 21:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]quote:Op woensdag 1 december 2010 21:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Haha, wazig... Het sneeuwt iig hier en daar, voor jou meer daar dan hier.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:44 schreef Drassss het volgende:
Waarom splitst de sneeuwbui net voor mijn huiszie de radar.
Lol, klinkt bekend idd.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:39 schreef Webcrowler het volgende:
Dat ken ik, hier (Haarlem, Zuiderpolder) strooien ze ook niet alle straten en onze straat vergeten ze altijd, omdat ze maar via 1 weg naar binnen kunnen. Vanmorgen ook bijna op mn plaat gegaan met fietsen omdat het gewoon 1 grote spiegel is...
Gemeente bellen heeft geen nut want ze zeggen doodleuk dat ze er al geweest zijn en niet voor ieder belletje iemand langs laten rijden...
Dat is idd te ver naar voren om te kunnen bekijken, het wordt regelmatig 24 uur vantevoren nog bijgesteld, laat staan een hele week.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:50 schreef Re het volgende:
Dan moeten we het nog maar zien volgende week woensdag, wordt het toch een redelijke vorstperiode zo
Inderdaad, moest wel naar buiten om het waar te nemenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:57 schreef Asgard het volgende:
Sneeuw in Rotterdam (aantal kleine vlokjes).
Het beroemde 'lantaarnpaalstaren'quote:Op woensdag 1 december 2010 22:01 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Inderdaad, moest wel naar buiten om het waar te nemen
Ik kijk altijd naar het licht van de lantaarnpalen
Iddquote:Op woensdag 1 december 2010 22:03 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Het beroemde 'lantaarnpaalstaren'![]()
Komt door die meter sneeuwquote:Op woensdag 1 december 2010 22:04 schreef kahaarin het volgende:
Hier kun je de verkeerscamera's bekijken, http://www.traphic.nl/ , bij sommigen zie je al een behoorlijk laagje sneeuw, Rotterdam ligt er alleen uit...?
Haha, zo heb ik het ook gezien (bij toeval).quote:Op woensdag 1 december 2010 22:01 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Inderdaad, moest wel naar buiten om het waar te nemen
Ik kijk altijd naar het licht van de lantaarnpalen
Smoesjes!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:15 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik wacht hierop :
http://www.ibood.com/nl/nl
En waarom is dat?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:21 schreef horned_reaper het volgende:
in 3 dagen tijd is de watertemperatuur van de noordzee langs de Nederlandse kust van 9 graden tot onder de 6 graden gedaald!![]()
Zo schiet het tenminste lekker op! Op die manier houden we de vorst steeds makkelijker vast de rest van de winter
Natuurlijk, als er genoeg warme lucht deze kant op wordt geblazen wel.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En waarom is dat?
Als er "warme" wind uit een andere wind hoek Nederland in wordt geblazen is de vorst toch zo weer weg?
Omdat de relatief warme zee vaak een dempende invloed heeft op de sneeuw/koud weer, als de zee lekker koud is dan valt die invloed weg.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En waarom is dat?
Als er "warme" wind uit een andere wind hoek Nederland in wordt geblazen is de vorst toch zo weer weg?
Ik moet zeggen dat deze dag al behoorlijk abnormaal wasquote:Op woensdag 1 december 2010 22:35 schreef TT22 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de rest van deze winter eruit gaat zien. Het kan wel eens een strenge winter gaan worden nu alles op tijd flink is afgekoeld
Lol, och, records zijn er om gebroken te worden niet waar?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:40 schreef horned_reaper het volgende:
Het absolute koude record voor 1 December in de Bilt stond tot vandaag op een Tmax van -2,9....
Vanmiddag is de temperatuur in de Bilt niet boven de -5,3 graden gekomen, dus abnormaal is het zeker!
Volgens mij is het record nu op -3,2 gezet, afgelopen nacht om 01:00.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:40 schreef horned_reaper het volgende:
Het absolute koude record voor 1 December in de Bilt stond tot vandaag op een Tmax van -2,9....
Vanmiddag is de temperatuur in de Bilt niet boven de -5,3 graden gekomen, dus abnormaal is het zeker!
Klopt, maar veel weerstation rekenen van 07:00 tot 07:00.....quote:Op woensdag 1 december 2010 22:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Volgens mij is het record nu op -3,2 gezet, afgelopen nacht om 01:00.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |