Alsof dat uitmaaktquote:Op woensdag 1 december 2010 20:41 schreef michiel_merk het volgende:
weerwoord doet het weer.. je moet alleen de www. even weglaten
probeer het maarquote:Op woensdag 1 december 2010 20:44 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Alsof dat uitmaakt![]()
Hij doet het gewoon niet.... misschien doet je Cache het alleen.
Hier doet ie het nietquote:Op woensdag 1 december 2010 20:45 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
probeer het maar
Hier doet ie het gewoon en mensen reageren daar weer
Dit dus...? Geen idee waarom, misschien overbelast? Dat sommigen er wel opkomen en anderen niet?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:46 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Hier doet ie het niet
apart je hebt alleen weerwoord.be ingetypt?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:46 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Hier doet ie het niet
Geloof me, dat maakt zowieso niet uit.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:48 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
apart je hebt alleen weerwoord.be ingetypt?
Precies!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:50 schreef Drassss het volgende:
Ach wat moet je met weerwoord als je Fok hebt![]()
.. als ik www ervoor zet krijg ik 'Server Default page ' en zonder kom ik er gewoon op hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 20:49 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Geloof me, dat maakt zowieso niet uit.
Je browser zet het namelijk automatisch om naar www. als je het niet intypt.
Ja daar sneeuwt het altijdquote:Op woensdag 1 december 2010 20:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jouw Keith Haring poppetjes hebben het al koud zo te zien.Als je morgenvroeg wakker wordt is het dan mooi wit toch?
@Drassss, jep OP klopt zo.
Daar heb je discipline voor nodigquote:Op woensdag 1 december 2010 20:40 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dan ga je nu slapen, en sta je vannacht op om te kijken naar de sneeuw.
KH is leuk, wat is je favoriet? Dit is de mijne:quote:
Hier nu ook.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Sneeuw begint hier te intensiveren (NO Brabant).
Mijn UI is denk ik wel mijn favoriet....quote:Op woensdag 1 december 2010 21:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
KH is leuk, wat is je favoriet? Dit is de mijne:
[ afbeelding ]
Zo te zien krijgt Noord Holland de minste sneeuw: http://www.knmi.nl/waarsc(...)/provincie.php?pr=GR
Die is ook leuk idd, ik vind de kleur van Little Angel zo mooi.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:04 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Mijn UI is denk ik wel mijn favoriet....
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:40 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dan ga je nu slapen, en sta je vannacht op om te kijken naar de sneeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |