Aub niet... Voor mij is het zo wel genoeg geweest eigenlijk..quote:Op donderdag 2 december 2010 18:32 schreef -CRASH- het volgende:
Wat een sneeuw vandaag.... Mag het nog wat meer zijn
Kijk je wel op de sneeuwradar? Lichte sneeuw wordt niet altijd opgepikt door de buienradar, ik vind dat er nog behoorlijk wat zit: http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspxquote:Op donderdag 2 december 2010 18:41 schreef Re het volgende:
sneeuwbui begint aardig op te lossen nu geloof ik
Het sneeuwt hier nu met dikke vlokken.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zonet matige tot zware sneeuwvalman wat ging dat hard. Nu flinke motsneeuw, alles mooi wit
![]()
meer als je het over de laatste paar uur bekijkt dacht ikquote:Op donderdag 2 december 2010 18:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kijk je wel op de sneeuwradar? Lichte sneeuw wordt niet altijd opgepikt door de buienradar, ik vind dat er nog behoorlijk wat zit: http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspx
Weet niet..? Iemand?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef Re het volgende:
[..]
meer als je het over de laatste paar uur bekijkt dacht ik
Ja hier zonet ook nu even wat minder helaasquote:Op donderdag 2 december 2010 18:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het sneeuwt hier nu met dikke vlokken.
Als ik de 14 daagse (weerplaza) verwachtingen voor Venlo moet geloven.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:39 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Aub niet... Voor mij is het zo wel genoeg geweest eigenlijk..
Valt mee hoor. Er licht hier misschien een paar millimeter.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:36 schreef garnage-patrick het volgende:
in het noord(oosten) sneeuwt het nou ook lekker door!
Ja het ene moment denk je het gaat stoppen met sneeuwen en 5 minuten later sneeuwt het weer hardquote:Op donderdag 2 december 2010 20:36 schreef garnage-patrick het volgende:
in het noord(oosten) sneeuwt het nou ook lekker door!
Nu lijkt er wel weer een bui over te komen.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Fuck man. Volgens de sneeuwradar loopt die bui vanavond net langs Nijverdal (OV)
Wowquote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, zo ziet het er hier ook uit.
Groningen stad.
Zonder flits:
[ afbeelding ]
Met flits:
[ afbeelding ]
Hier nu hooguit een CMquote:Op donderdag 2 december 2010 21:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wowdas euh weinig vergeleken met hier
![]()
6cm inmiddels
Hier hetzelfde , kust zal wel meer krijgen dan stad en omgeving danquote:Op donderdag 2 december 2010 21:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
![]()
6cm inmiddels
Ligt nu iets meer maar niet heel veel, misschien komt dat nog.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
![]()
6cm inmiddels
Ik denk dat het morgen qua sneeuw gaat meevallen.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:42 schreef TWP het volgende:
Morgen van 8 tot 14 uur ook hier sneeuw als je buienradar moet geloven (Delft).
Het is ook nooit goed he. Dan zijn er weer te weinig auto'squote:WINTERWEERUTRECHT - Het is op sommige plekken op de snelwegen in Nederland verraderlijk glad. Deze waarschuwing gaf het Verkeerscentrum Nederland (VCNL) van Rijkswaterstaat donderdagavond rond half tien.
© ANP
Door de zeer lage temperatuur aan de grond vriest het wegdek op.
Rijkswaterstaat is volop aan het strooien maar de pekel werkt maar gedeeltelijk omdat er te weinig verkeer is en het zout niet wordt gemengd met de neerslag of bevroren delen.
Volgens een woordvoerder geldt de waarschuwing voor het hele land en zijn er al diverse ongevallen geregistreerd.
Ja het zijn nu echt buien geworden terwijl het eerst nog gewoon een neerslaggebied was.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:00 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, als je hier kijkt dan zie je dat er meer buien zijn maar dat ze ook donkerder kleuren, ik denk dat er heel veel verschillen gaan komen in het aantal cm dat er plaatselijk gaat vallen: http://www.buienradar.nl/
Lol, leuk vergelijkingsmateriaal met die van morgenvroeg? Hier sneeuwt het ook af en aan, kun je ook wel zien: http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspxquote:Op donderdag 2 december 2010 22:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja het zijn nu echt buien geworden terwijl het eerst nog gewoon een neerslaggebied was.
Sneeuwdek 08.00 vanochtend:
[ afbeelding ]
Als ik de sneeuwkaarten moet geloven tot en met maandag moet ik me gaan uitgraven straksquote:Op donderdag 2 december 2010 22:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, leuk vergelijkingsmateriaal met die van morgenvroeg? Hier sneeuwt het ook af en aan, kun je ook wel zien: http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspx
We zullen wel zien morgen, ik acht de kans dat we ons moeten uitgraven zoals vorig jaar klein.
Is er een meer recente sneeuwdek kaart?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja het zijn nu echt buien geworden terwijl het eerst nog gewoon een neerslaggebied was.
Sneeuwdek 08.00 vanochtend:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |