Verrekte goed plan.quote:Op donderdag 2 december 2010 01:01 schreef horned_reaper het volgende:
Voor iedere 10 Hellmannen in de Bilt koop ik mezelf een heerlijke fles Southern Comfort.
De eerste die ik vorige week alvast heb gekocht is nu bijna leeg..... de tweede staat nog gesloten vanaf een kastje naar me te loeren.....![]()
[ afbeelding ]
Forse uitslag in 1994, moet al stevig gewinterd hebben in november.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:34 schreef horned_reaper het volgende:
Ik heb even het lijstje uitgezocht van de top 10 winter qua hellmannen t/m 30 November.
Top 10 scores tot en met 30 november:
Positie Jaar Score uiteindelijke score/ranking
1 1994 33,0 62,8 ( 42)
Winterweer van formaat in 1993quote:Op donderdag 2 december 2010 02:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Forse uitslag in 1994, moet al stevig gewinterd hebben in november.
Bron: KNMIquote:Vandaag is het bewolkt en zijn er perioden met lichte sneeuw. Tegen de avond krijg het Waddengebied te maken met sneeuwbuien. 's Avonds en 's nachts trekken de buien langzaam zuidwaarts. Dit kan aan de kust een sneeuwdek opleveren van ongeveer 5 cm, lokaal mogelijk meer.
Daar lijkt het idd op ja.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze zijn net zo overtuigd van hun gelijk als jij denk ik.
Ik ga trouwens lekker mijn mandje in, trusten all,Zie wel of het morgen mooi wit is of niet.
Ik weet idd ook niet beter dan wat jij verteld maar goed r zijn r dus tussen die zeggen dat t geen tot weinig invloed heeft.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb het ff gemist die 'discussie'. Maar die golfstroom heeft een enorme invloed op het klimaat hier. Als die stilvalt kunnen we een serieus ander klimaat verwachten hier.
Zoals het weer dat we nu hebben misschien(geintje, maar dit kan standaard worden als die golfstroom weg valt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |