Da's toch alleen maar leuk? Kun je er over discussieren.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:52 schreef Outpost76 het volgende:
Daar lijkt het idd op ja.
Ik was stiekem mn mandje al in gegaan zonder het te melden...
Het lijkt er op dat het dikste richting Noordzee gaat: http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uurquote:Op donderdag 2 december 2010 10:51 schreef edraket31 het volgende:
Zowel in Noord Duitsland als in Frankrijk zitten sneeuwgebieden die toch flink activeren.
Gebied in N-Dld lijkt toch nog een pak te kunnen brengen in N-NL en volgens mij ook nog wel Oost-NL omdat het wat richting Zuid Oost lijkt te bewegen......
Fffuuuuu.quote:De sneeuwbuien veroorzaken in het hele land ernstige verkeershinder. Ook voor het busvervoer.
We adviseren u om rekening te houden met flinke vertragingen. Hier en daar vallen er ook ritten uit.
die radar pakt de sneeuwbuien niet goed op, kijk hier eensquote:Op donderdag 2 december 2010 10:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat het dikste richting Noordzee gaat: http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
Of deze Ik bedoel dat gebied dat nu ong. ter hoogte van Hannover ligtquote:Op donderdag 2 december 2010 11:08 schreef edraket31 het volgende:
[..]
die radar pakt de sneeuwbuien niet goed op, kijk hier eens
Ah okay, ja dat is idd wel een beetje sneeuw, neemt niet weg dat de meeste en actiefste buien de Noordzee op gaan toch?quote:Op donderdag 2 december 2010 11:09 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Of deze Ik bedoel dat gebied dat nu ong. ter hoogte van Hannover ligt
Momenteel wel, echter als de stroming straks om gaat naar NO dan kan vooral Friesland zich voorbereiden op een bak sneeuw, jullie zitten net met die schaduw van Denemarken, maar met geluk krimpt de stroming nog wat naar het noorden, dan is het helemaal feestquote:Op donderdag 2 december 2010 11:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah okay, ja dat is idd wel een beetje sneeuw, neemt niet weg dat de meeste en actiefste buien de Noordzee op gaan toch?Ik zou een beetje meer niet erg vinden, vorig jaar was een beetje overdreven maar een leuk laagje op Sinterklaasavond zou niet vervelend zijn.
Het beste is er toch wel af in Noord/Midden-Limburg voor mijn gevoel. Vanmorgen was het iets heviger.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:49 schreef lezzer het volgende:
Het sneeuwt hier in Noord-Limburg stug en keihard door. Al de hele ochtend.
ik heb het gevoel dat het nu harder sneeuwt. Wel iets kleinere vlokjes, maar een grotere dichtheid.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het beste is er toch wel af in Noord/Midden-Limburg voor mijn gevoel. Vanmorgen was het iets heviger.
Maar toen stond ik er ook nog midden
Hier ook,quote:Op donderdag 2 december 2010 12:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat het nu harder sneeuwt. Wel iets kleinere vlokjes, maar een grotere dichtheid.
Das nog niks, wat denk je van de Waddenzee, die lag eergister nog helemaal open, nu drijven er gewoon ijsschotsen en ijsvelden. Heb Theo uit Ameland gevraagd of hij kon zien of er wat te zien was op de pier, Ja! Dus straks lekker naar de pier om eens een kijkje te nemen, nu is het wel te doen met de afnemende windquote:Op donderdag 2 december 2010 12:32 schreef Tonio-mcdo het volgende:
De Amstel midden in Amsterdam is gewoon aan het dichtvriezen. Erg gaaf om te zien, gaat razendsnel!
Deze, vrijdag verwachten ze aan de kust de meeste sneeuw: http://www.knmi.nl/waarsc(...)/provincie.php?pr=GRquote:Op donderdag 2 december 2010 13:21 schreef INViCTuS het volgende:
horned reaper, over welke termijn met welke kaarten heb je het dan?
Ik bedoelde de GFS 06Z run.... deze liet in de loop van December (vanaf 9 December ongeveer) weer veel hogedruk richting Scandinavië gaan met veel lage druk vlak ten zuid westen van ons.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:21 schreef INViCTuS het volgende:
horned reaper, over welke termijn met welke kaarten heb je het dan?
Dus jij fietst 36 tot 54 km/h door de sneeuw? Waarom heb jij nog geen profcontract? Volgens mij haalt Cancellaara nooit 54 km/h in de sneeuw.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
Jezus en dat te bedenken dat ik 9km in 10/15min fiets
ghehequote:Op donderdag 2 december 2010 14:05 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Dus jij fietst 36 tot 54 km/h door de sneeuw? Waarom heb jij nog geen profcontract? Volgens mij haalt Cancellaara nooit 54 km/h in de sneeuw.
Zonder sneeuw dan hequote:Op donderdag 2 december 2010 14:05 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Dus jij fietst 36 tot 54 km/h door de sneeuw? Waarom heb jij nog geen profcontract? Volgens mij haalt Cancellaara nooit 54 km/h in de sneeuw.
Zo te zien vanaf 16:00 dus sneeuw hier in het noordenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:50 schreef themauster het volgende:
Neerslagverwachting tot en met 4 December.
Wat een naar bericht, doodvriezen omdat je dakloos bent.quote:''Tien mensen zijn het afgelopen etmaal door de kou omgekomen in Polen, nadat er dinsdag al acht waren gestorven'', liet een politiewoordvoerder weten.
De sterfgevallen zijn vooral te wijten aan alcoholgebruik en het feit dat mensen dakloos zijn. De meeste slachtoffers zijn mannen van tussen 35 en 60 jaar oud.
Tsjechie
Dezelfde factoren speelden eveneens een rol bij het overlijden van vier mannen in het aangrenzende Tsjechië. De mannen vroren dood in de afgelopen twee dagen, aldus de politie. Ook in Letland eiste de kou vier levens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |