Echt wel!quote:
Zeker! Wijs ze op dit forum en als ze willen kunnen ze hier een linkje naar hun topic zetten.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:55 schreef Fogel het volgende:
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen, maar ook in CUL kan je kandidaten vinden. Er is/was een topic over hoe je met een zo klein mogelijk budget toch fatsoenlijk kan eten. Mensen die op een eerste levensbehoefte moeten bezuinigen mogen wat mij betreft ook op de lijst.
Het grote Knierten-en-Krenten-Culi-Topic! (2)quote:Op woensdag 1 december 2010 17:55 schreef Fogel het volgende:
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen, maar ook in CUL kan je kandidaten vinden. Er is/was een topic over hoe je met een zo klein mogelijk budget toch fatsoenlijk kan eten. Mensen die op een eerste levensbehoefte moeten bezuinigen mogen wat mij betreft ook op de lijst.
Open er een topic overquote:Op woensdag 1 december 2010 21:27 schreef -Peach het volgende:
Iemand behoefte aan een beglitterd bad??
Weltrusten.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:56 schreef DJMO het volgende:
slaap lekker iedereen .. *droom zoete dromen allemaal*
daar krijg je gaatjes van, dus ik droom gezondquote:Op woensdag 1 december 2010 23:56 schreef DJMO het volgende:
slaap lekker iedereen .. *droom zoete dromen allemaal*
Is de vertaling van 'sweet dreems', wat gewoon 'goede nacht/slaap/droom lekker' betekent, niet zo flauw doen nou.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
daar krijg je gaatjes van, dus ik droom gezond
quote:Op donderdag 2 december 2010 00:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Voor sommige mensen is de drempel om hulp te vragen toch wel hoog. Zeker op FOK! (gezien de pubers in bijv ONZ en KLB).
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die echt wel hulp nodig hebben maar het echt niet durven te vragen.
Hoe kunnen we die mensen helpen? Soort aanmelden bij een mod ofzo?
Pm naar ElisaB of yvonne.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Voor sommige mensen is de drempel om hulp te vragen toch wel hoog. Zeker op FOK! (gezien de pubers in bijv ONZ en KLB).
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die echt wel hulp nodig hebben maar het echt niet durven te vragen.
Hoe kunnen we die mensen helpen? Soort aanmelden bij een mod ofzo?
Ja tof!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
Wat een waslijst aan topics is er inmiddels bijgekomen
Oh geweldig.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]Zie de FAQ. Er zijn speciale vertrouwenspersonen gemobiliseerd zodat iedereen anoniem kan blijven. Ook mag uiteraard iedereen een ander uit de brand helpen.
Als je even de FAQ had gelezen had je het antwoord (en nog veel meer) kunnen lezenquote:Op donderdag 2 december 2010 08:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh geweldig.![]()
Mijn god wat een geniaal idee is dit allemaal zeg. Kudo's!!
Ja die had ik ook gelezen maar dat was ik op dat tijdstip gewoon weer vergetenquote:Op donderdag 2 december 2010 08:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
Als je even de FAQ had gelezen had je het antwoord (en nog veel meer) kunnen lezen
welk persoontje?quote:Op donderdag 2 december 2010 08:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die had ik ook gelezen maar dat was ik op dat tijdstip gewoon weer vergeten![]()
En ik zit beetje in de stress vanwege dat persoontje
Iemand van het forum die het heel moeilijk heeft maar het raar vindt om hier om hulp te vragenquote:
Ah okquote:Op donderdag 2 december 2010 08:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iemand van het forum die het heel moeilijk heeft maar het raar vindt om hier om hulp te vragen
Ja prachtigquote:Op donderdag 2 december 2010 08:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ah ok.
Dan kan die persoon zich dus met gerust hart melden bij ElisaB![]()
Nee joh dat gaat niet zo snel hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 08:35 schreef naatje_1 het volgende:
Huppel, heb je inmiddels werk en huis in Den Haag? Of heb je nog geen nieuw antwoord van die sociale huurwoning mevrouw enzo?
Ah, okquote:Op donderdag 2 december 2010 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh dat gaat niet zo snel hoor![]()
Kans is ook heel groot dat ik helemaal geen antwoord krijg van haar.
Ik heb nu niet veel in de aanbieding en als ik een huis krijg denk ik dat ik ook een groot beroep ga doen op het forum. Maar er is altijd ruimte om mensen te helpen op wat voor manier dan ook.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, okDat vind ik trouwens altijd zo goed en tevens raar van jou, je zit zelf in de shit, maar tegelijkertijd stelde je je huis beschikbaar voor de meet en zou je het liefst hier ook spullen ed aanbieden.
Die ja, dank jequote:Op woensdag 1 december 2010 20:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Het grote Knierten-en-Krenten-Culi-Topic! (2)
Er wordt hard geholpen zeker.quote:
Hier ook genoeg sores en overload aan sh!t, maar heb gewoon een zooi speelgoed online gegooid van mijn dochter en ga vanmiddag (of morgenmiddag) eens haar kamer/kasten uitmesten om te kijken of er niet nog meer spul is waar anderen blij mee gemaakt kunnen worden!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik kon zou ik ook anderen helpen maar heb het ff moeilijk genoeg met mn eigen sores![]()
Wel een geweldig initiatief dit
Een vriendin van me heeft het moeilijk. Gisteren heb ik haar (met behulp van een medefokker, die moest het namelijk betalen want ik heb zelf echt geen geld) een tas met boodschappen gestuurd.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier ook genoeg sores en overload aan sh!t, maar heb gewoon een zooi speelgoed online gegooid van mijn dochter en ga vanmiddag (of morgenmiddag) eens haar kamer/kasten uitmesten om te kijken of er niet nog meer spul is waar anderen blij mee gemaakt kunnen worden!
Feel good topic subfora dit!
Dat vroeg ik me nou ook afquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:02 schreef Rewimo het volgende:
Waar is deel 2 van het tapijttopic? Het ging nou juist zo lekker daar
Dank je; blij dat er tenminste iemand meedenkt vandaag, want ik maak er een zooitje vanquote:
Volgende keer gewoon ff aan mij vragen dusquote:
Dat hangt ervan af, want Friesland is (vanwege het ontbreken van een fijnmazig snelweg-netwerk) nog best heel groot. Je kan zomaar anderhalf uur op 80km wegen rijden daarquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:08 schreef DJMO het volgende:
Lieve Elisa: kan jij als je van Asfalt terugkomt uit friesland een paar dozen meenemen op de terugweg die hier (om de hoek bij LK) in Rhoon moeten zijn?![]()
![]()
Jij zeker!quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:10 schreef ElisaB het volgende:
Dat hangt ervan af, want Friesland is (vanwege het ontbreken van een fijnmazig snelweg-netwerk) nog best heel groot. Je kan zomaar anderhalf uur op 80km wegen rijden daar
Verhuisdozen gezocht gaat om die post, ik weet ook niet waar poster precies zich bevindt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af, want Friesland is (vanwege het ontbreken van een fijnmazig snelweg-netwerk) nog best heel groot. Je kan zomaar anderhalf uur op 80km wegen rijden daar
let jij nou maar op dat je je parkeerkaart altijd bij je hebtquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jij zeker!
En ook in Friesland hebben ze snelheidslimieten, denk je daar even aan?
Nou zeg. Ik had hem wel bij mequote:Op dinsdag 7 december 2010 21:12 schreef DJMO het volgende:
let jij nou maar op dat je je parkeerkaart altijd bij je hebt![]()
Het is niet uitgesloten dat BroerElisaB vindt dat ik zijn auto moet nemen voor zulke grote afstanden, want de zijne 'is véél beter'. Dus wie weet scheur ik nog wat asfalt uit de A7quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:11 schreef Rewimo het volgende:
Jij zeker!
En ook in Friesland hebben ze snelheidslimieten, denk je daar even aan?
Arme jij!quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:13 schreef Ireth het volgende:
Zat ik daar zo opgesloten in een gesloten SC-topic [ afbeelding ]
Vandaal!quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:14 schreef ElisaB het volgende:
Het is niet uitgesloten dat BroerElisaB vindt dat ik zijn auto moet nemen voor zulke grote afstanden, want de zijne 'is véél beter'. Dus wie weet scheur ik nog wat asfalt uit de A7
Ik hoop nog even dat er zich nog iemand anders meldt, want ondertussen krijg ik het anders zelf niet meer aan elkaar geknoopt. Ik word namelijk ook nog geacht zo'n 50-60 uur per week te werken. Het is geen kwestie van niet willen (in tegendeel; als ik tijd had reed ik desnoods hele dagen), maar ik moet alles wat ik beloof ook nog waar kunnen maken en dat gaat nu nog, maar er moet voor de komende weken niet meer heel veel bijkomenquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:12 schreef DJMO het volgende:
Verhuisdozen gezocht gaat om die post, ik weet ook niet waar poster precies zich bevindt.
Geen probleem hoor, vind het al tof dat mensen het al overwegen om te doen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hoop nog even dat er zich nog iemand anders meldt, want ondertussen krijg ik het anders zelf niet meer aan elkaar geknoopt. Ik word namelijk ook nog geacht zo'n 50-60 uur per week te werken. Het is geen kwestie van niet willen (in tegendeel; als ik tijd had reed ik desnoods hele dagen), maar ik moet alles wat ik beloof ook nog waar kunnen maken en dat gaat nu nog, maar er moet voor de komende weken niet meer heel veel bijkomen
Ik wil ze met veel plezier meenemen als iemand kan zorgen dat ze bij asfalt komen voor maandag, maar ik ga het niet redden om maandag én 240km naar Friesland te rijden, rondje te klussen, rondje Friesland te rijden op zoek naar dozen, 240km terug te sturen, nog even een stukkie om via Rhoon, thuis te komen en nog enigszins blij te zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:20 schreef Lastpost het volgende:
Geen probleem hoor, vind het al tof dat mensen het al overwegen om te doen.
Het is niet iets 'waar iemand op staat'. Althans niet van FOK! uit. Ik lees iets en besluit het gewoon te doen. En hoe lullig ik het ook vind: er is een eind aan mijn tijd of wat ik allemaal kan doen op 1 dag zonder te gaan gillenquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
Is het niet handig, gezien de 50urige werkweek van Elisa, om nog iemand hierop te zetten dan?
Nope, maar ik vind het zo lullig om ze niet mee te nemen als ik toch in Friesland benquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:27 schreef DJMO het volgende:
Ja maar lieve schat, er is ook nergens gezegd dat jij Atlas moet spelen
Vooral niet te veel doenquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is niet iets 'waar iemand op staat'. Althans niet van FOK! uit. Ik lees iets en besluit het gewoon te doen. En hoe lullig ik het ook vind: er is een eind aan mijn tijd of wat ik allemaal kan doen op 1 dag zonder te gaan gillen
Gewoon over twee dagen verspreidenquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is niet iets 'waar iemand op staat'. Althans niet van FOK! uit. Ik lees iets en besluit het gewoon te doen. En hoe lullig ik het ook vind: er is een eind aan mijn tijd of wat ik allemaal kan doen op 1 dag zonder te gaan gillen
Sowwy.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:13 schreef Ireth het volgende:
Zat ik daar zo opgesloten in een gesloten SC-topic [ afbeelding ]
Hou jij eens heel snel op.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil ze met veel plezier meenemen als iemand kan zorgen dat ze bij asfalt komen voor maandag, maar ik ga het niet redden om maandag én 240km naar Friesland te rijden, rondje te klussen, rondje Friesland te rijden op zoek naar dozen, 240km terug te sturen, nog even een stukkie om via Rhoon, thuis te komen en nog enigszins blij te zijn
Owkee, het gaat niet om mijn blijheid en ik doe graag veel voor een ander, maar ik weet zeker dat dit 'm niet gaat worden op 1 dag
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:25 schreef L.no het volgende:
Oh, ik had deze slowchat nog niet gezien.
Spammert!quote:Op woensdag 8 december 2010 00:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook niet
[SC] #001 Waar we braaf de gewone topics netjes houden O+
quote:
Zie PI.quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 00:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook niet
[SC] #001 Waar we braaf de gewone topics netjes houden O+
Alles wat bij asfalt staat en in mijn auto past, wil ik meenemen en in Rhoon afleveren (want daar moet ik toch nog zijn)quote:Op woensdag 8 december 2010 00:51 schreef L.no het volgende:
![]()
Ging dat nou trouwens om mijn dozen ook mee te nemen voor Lastpost als we het brengen naar asfalthooligan voor maandag? Dan kan je het tegelijk ophalen. Door je voorgaande posts ben ik nu in de war.
Alright. Als we iets teveel geven en het niet in jouw auto past, dan ben ik wel bereid om de resterende dozen weer terug te halen.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alles wat bij asfalt staat en in mijn auto past, wil ik meenemen en in Rhoon afleveren (want daar moet ik toch nog zijn)
gezocht tapijt << daar!quote:Op woensdag 8 december 2010 00:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
Maar maar maar.. er was toch ook iemand die zei dat hij de komende weken 6 keer in Groningen komt die het westen komt ofzo toch? Dan kan ik ze toch ook ophalen, en ze aan dat persoon meegeven en dat het op die manier geregeld word. Waar had ik dat ook alweer gelezen. Ik lees teveel en onthoud gewoon niet waar het staat. Slecht
Ah fantastisch maar het is alweer geregeld zie ik. Hoeveel slaap jij nou eigenlijk per nacht? 4uurtjes?quote:
Te weinigquote:Op woensdag 8 december 2010 01:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ah fantastisch maar het is alweer geregeld zie ik. Hoeveel slaap jij nou eigenlijk per nacht? 4uurtjes?
Misschien moet jij je eigen FOK! secretaresse hebben die ook je werk in de gaten houdquote:Op woensdag 8 december 2010 01:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Te weinig
Dus, ik ga er maar eens in. Ik heb begrepen dat ze het op prijs zouden stellen als ik morgen een beetje op tijd op kantoor zou zijn in verband met van alles en nog wat
Sssssssssst iedereen slaapt nogquote:Op donderdag 9 december 2010 17:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
Volgens mij gebeurt alle slowchat in een ander topic dus deze even omhoog
hier kan je gewoon even niet lief zijn, moet ook kunnenquote:Op donderdag 9 december 2010 17:57 schreef krakkemieke het volgende:
Wel lief zijn he, FHF is voor de lievigheid.
Nadeel daarvan is natuurlijk dat ze afhankelijk zijn van anderen voor een hun actie, nu hebben ze het zelf in de hand. En ik heb ook makkelijk praten met mijn gemopper, mijn baan staat niet op de tocht. Maar het voelt wel onthand als je op dingen wacht.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
Klopt, ze winnen er weinig sympathie mee. Ze hadden beter een actie kunnen verzinnen waarmee ze meer post/werk genereerden. Een oproep tot heel Nederland om nog meer kaartjes te versturen. Al loopt het dan weer gelijk met de kerst..
Maar als er geen werk is, dan zullen er toch echt mensen uit moeten.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:33 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Nadeel daarvan is natuurlijk dat ze afhankelijk zijn van anderen voor een hun actie, nu hebben ze het zelf in de hand. En ik heb ook makkelijk praten met mijn gemopper, mijn baan staat niet op de tocht. Maar het voelt wel onthand als je op dingen wacht.
Daar heb je een goed punt, zo had ik er nog niet over nagedacht.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Maar als er geen werk is, dan zullen er toch echt mensen uit moeten.
Bij defensie is het ook steeds dramatischer. Die kunnen soms ook al niet eens fatsoenlijk hun werk doen. En als zij gaan protesteren hebben we daar hoogstwaarschijnlijk niet direct last van of ze zullen met tanks wegen moeten gaan blokkeren ofzo maar hoogstwaarschijnlijk protesteren ze niet. En daar gaan ook ontslagen vallen. Mensen die vlak voordat de AMO startte te horen kregen dat het niet door ging. Dan denk je dat je een baan hebt voor een lange tijd maar dat valt 4 dagen voor de start van je training in duigen. Overal zijn er klappen die er moeten worden opgevangen.
Zeg dat wel. Ik moet bijvoorbeeld z.s.m. een hypotheek rondkrijgen en al die stukken laten nu op zich wachten. Dat geeft me veel stress en dan merk je inderdaad hoe afhankelijk je toch van de post kunt zijn. Zo zijn er vast meer mensen die op belangrijke papieren wachten en hier weinig begrip voor op kunnen brengen.quote:En dat is absoluut niet leuk, maar ik moet zeggen dat ik het op deze manier wel echt strontvervelend vind. Zorgt er wel voor dat we wel even bewust worden dat we eigenlijk toch echt niet zonder de post kunnen.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:29 schreef Lolaatje het volgende:
Ik ben al een hele tijd aan het nadenken, maar heb geen idee wat een frietstickje is
Die dus.. ik kon hem nie vindenquote:
Ook nog cola, nog even en de witte wijn er nog overheen, sjonge,jongequote:Op vrijdag 10 december 2010 23:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb een vasthangende ] maar dat komt vast door de cola die er over heen is gegaan :p
Ik heb hem fijngestampt met de spatiebalkquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:36 schreef Lolaatje het volgende:
Soms is het antwoord zo simpel.
Heb je hem er al weg?
iemand schonk het glas te vol, en tja ik hield em boven mn toetsenbord. Maar tis een laptop dus dan is een nieuw toetsenbord niet echt makkelijk :pquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:37 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Ook nog cola, nog even en de witte wijn er nog overheen, sjonge,jonge
How kjoetquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:37 schreef Ireth het volgende:
Ik heb hem fijngestampt met de spatiebalk
en bedanktquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
SPOILER: vies verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ik zie het zo voor me, op de spatiebalk rammend tot het stukje frietstickje niet meer dwars zitquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nu je het zegt, dat zou wel een lekker ontbijtje zijn!quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:03 schreef brunette82 het volgende:
ik heb zin in patat, mac flurry mm's en een frikandel speciaal..
pffffffffff
Biertje erbij!quote:Op zaterdag 11 december 2010 08:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nu je het zegt, dat zou wel een lekker ontbijtje zijn!
Dat dat zo vaak achter elkaar fout kan gaanquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ja al die goede mensen bezitten in ieder geval geen webwinkel!
Damn krijg net weer iets verkeerds binnen en dit is keer zoveel en steeds bij een andere webwinkel!
Nu een paar schoenen gekregen die een maand eerder ook al zijn geleverd. Laatst had ik 2 broeken en een jurkje. Nou 1 broek en het jurkje was niet wat ik had besteld en de broek die wel goed was, was te klein.
Ik bestel een wandlamp, een james XL en een prikbord. Ik ontvang een staande lamp, een james en een prikbord.
Ik bestel een maat M ik ontvang een XS.
Pfff moe word ik er van.
Ja daar verbaas ik me ook elke keer weer over. Dat betekend dat de administratie echt bout is.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:01 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat dat zo vaak achter elkaar fout kan gaan
quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:15 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn vriendje is stofzuigerzakken halen voor bij de stofzuiger voor DJMO.![]()
En ik heb begrepen dat mijn mama vanavond frietjes gaat bakken.
Laat ze me ff bellen als ze er is ajbquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:37 schreef DJMO het volgende:
hmmm volgens mij is ML-etje verdwaald ofzo
zal het doorgevenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Laat ze me ff bellen als ze er is ajb
Ik FOK! altijd op het toiletquote:
Hee, da's een goeie, ik lees daar meestal, maar FOK!ken is natuurlijk ook mogelijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:24 schreef smegmanus het volgende:
Ik FOK! altijd op het toiletLaptop op schoot en als je moet kun je het gewoon laten lopen.
Ideaal, echt.
Het is een schattig mannetjequote:Op zaterdag 11 december 2010 14:48 schreef DJMO het volgende:
die ze net bij mij geleegd heeft
Ik heb net voorraadpotten staan vullen, en die staan nu te schitteren boven op mijn keukenkastjes![]()
en een mand(je) voor op de commode en bloempotten en en en .. ook nog lekkers voor bij de koffie. Jan was helemaal niet zichzelf, dus die moest huilen van ML-etje
beetje jammer, want het is een hartstikke lieve meid!
Daar sluit ik me helemaal bij aan... Ml-etje en Eliesquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:14 schreef Rewimo het volgende:
Schouderklopje voor Ml-etje en ElisaB (ze zullen langzamerhand wel blauwe schouders hebben)
* extra vitamientjes inneemt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:40 schreef DJMO het volgende:
nee, liever nietna johan en jan, ben nu ik aan de beurt voor maagklachten
Elies dan wel hoor die ene keer dat ik wat doequote:Op zaterdag 11 december 2010 15:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar sluit ik me helemaal bij aan... Ml-etje en Elies![]()
Nee hoor, mijn bank hangt veel te lekker.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is een schattig mannetje![]()
Ga snel weer verder mag vanavond gaan bowleniemand die wil ruilen?
Idd.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar sluit ik me helemaal bij aan... Ml-etje en Elies![]()
En daar ben jij zo goed in.quote:Op vrijdag 17 december 2010 04:43 schreef JJH het volgende:
Een echte FHF SC? Dat moet even gevolgd worden.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:36 schreef smegmanus het volgende:
Ik ga vandaag een FHF PC klaar maken
Proef volladen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Misschien dat ik later in de middag, als ik weer thuis ben, mijn auto ga proef volladen.
Maar dat was niet omdat het niet paste dat was omdat de tegels er niet waren. En de 24e krijg je echt alleen maar tegels :p meer niet. Je doet het er maar meequote:Op zaterdag 18 december 2010 17:27 schreef asfalthooligan het volgende:
als cat hierheen gaat mag ze haast wel met 2 auto,s komen hahahaha
yska had ook al een berg aan spul erin en gaat zelfs nog voor de 3e keer hierheen hahahaha
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
Het is hier te stil hoor! Ik ben over ongeveer anderhalf a 2 u bij asfalt voor zn laatste tegels en nietjes :p misschien moet ie dan maar een foto maken als bewijs dat ik er niet altijd als een klusser uit zie :d
Kom hierheen johquote:Op zondag 19 december 2010 11:45 schreef asfalthooligan het volgende:
Mogguh mooi zeg die hond zo
wij friezen vallen iedere keer buiten de boot met die sneeuw
Je zou gaan slapen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:50 schreef yvonne het volgende:
Fijne Kerst Lamon.
En dat was ook mijn gedachte hoor,juist na Kerst komt het er opaan om dit forum wat meer uit te bouwen
Armoede bestaat wel degelijk.
hier hele familie ziek. pa, ma en broertje.quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:15 schreef Ireth het volgende:
Goeiemorgen en hohoho enz!
Hier is het een anders-dan-anders kerstavond geworden. Die bestond voor mij uit kind schoonschrobben terwijl de papa kots kon gaan staan ruimen. Mijn kippie is dus flink beroerd
Ze is nu wel fris en fruitig uit bed gekomen, maar even zien wat vandaag gaat brengen voor haar!
Fijne dagen allemaal!
quote:Op zondag 26 december 2010 11:53 schreef asfalthooligan het volgende:
Ben gister mooi aan het klussen pielen enz geweest .
Tapijttegels tot zover gelegd
De dvd speler die bij de 5,1 zat gerepareerd
wat film zien huishouden enz
Hoop dat ie volgend jaar wat beter word ,want dit is zo ook niks krijg gewoon amper eten naar binnen.
Doet me gewoon zeer als je die mensen hier ziet gezellig zitten en kerst te vieren met vrienden familie enz bah
quote:Op zondag 26 december 2010 11:58 schreef Hullabaloo het volgende:
Vamperotica, kan je dochter nog wat spulletjes voor haar kamer gebruiken?
Ik weet niet of ze rood / wit leuk vind, maar dan heb ik nog wat voor haar.
Ah daar kan ik je niet mee helpen.quote:Op zondag 26 december 2010 12:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Ik zal eens navragen... Ik geloof dat ik de kleuren turquoise en paars heb horen vallen ( ze heeft wat kastjes en die zijn al paars en daar wilde ze turqoise bij ofzo)
Foto is altijd welkom!quote:Op zondag 26 december 2010 12:44 schreef Hullabaloo het volgende:
[..]
Ah daar kan ik je niet mee helpen.
Ik heb een mand vol met rood witte spullen, van vloerkleed tot lampenkap
Kan er wel een foto van maken als je wil. Andere bestemming mag ook, eigen kamer?
Misschien is dit iets voor in vamp haar eigen topic ipv de slowchat?quote:Op zondag 26 december 2010 12:44 schreef Hullabaloo het volgende:
[..]
Ah daar kan ik je niet mee helpen.
Ik heb een mand vol met rood witte spullen, van vloerkleed tot lampenkap
Kan er wel een foto van maken als je wil. Andere bestemming mag ook, eigen kamer?
O ik zag je post te laat.quote:Op zondag 26 december 2010 13:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien is dit iets voor in vamp haar eigen topic ipv de slowchat?![]()
Asfalthooligan, balen dat je niet echt kunt genieten van deze dagen.Hopelijk maakt de blik in je steeds meer ingerichte huisje, de kerstkaart van je zoon en de gedachte aan wat mensen nog allemaal komen brengen het een beetje leuker voor je.
quote:Op zondag 26 december 2010 13:21 schreef asfalthooligan het volgende:
Probeer door te zetten ,maar zit al echt zo van is er niet wat te doen hier qa feest ,want word gewoon depri hiervan
Kan gebeuren joh.quote:Op zondag 26 december 2010 13:22 schreef Hullabaloo het volgende:
[..]
O ik zag je post te laat.
Haal maar weg, zoek ik even haar eigen topic.
Even onder de mensen is een goed idee. En is er niks van een kerstmarkt of zo? Hier in de buurt is er bij voorbeeld een evenement waarbij mensen in dickens kleding rondlopen. Beetje kijken, luisteren naar muziek, lekker hapje voor jezelf kopen... zoiets?quote:Op zondag 26 december 2010 13:48 schreef asfalthooligan het volgende:
Zit er sterk aan te denken om maar even de dorpskroeg te ontdekken
heb gelukkig nog wat over van vorige week.
Moet maar even ,want ik word zo ook gek de dag komt niet om zo
Onomnomnom!quote:
In een pannetje op het fornuis.quote:Op zondag 26 december 2010 14:40 schreef asfalthooligan het volgende:
Heeft ook al slagroom en choco in huis ,maar weet nog niet hoe ik de choco moet opwarmen hahahaha
dan kan ik jou de hand schudden, zelfde hier.quote:Op maandag 27 december 2010 09:57 schreef Ireth het volgende:
Zo de kerstdagen zitten er weer op! Susanne is beide kerstdagen geveld geweest door buikgriep, die begint nu op te knappen en nu heb ik een innige relatie met wcpot en emmer![]()
Nu nog even oud&nieuw doorkomen, mijn verjaardag zien te overleven en we zitten weer in een normaal 2011
Dus toch nog een leuke tweede kerstdag!quote:Op maandag 27 december 2010 14:11 schreef asfalthooligan het volgende:
en vanacht pas 4 uur er weer uit
binnen half uur geaccepteerd en hebben ze ook 20 euri in mijn jas gestopt ipv de eigen jas hahahaha
Fijn dat je er alsnog een leuke dag van hebt kunnen maken.quote:Op maandag 27 december 2010 15:06 schreef asfalthooligan het volgende:
ja tenminste even afleiding gehad
en je ligt blauw in zo,n dorpskroeg
quote:Op maandag 27 december 2010 17:04 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb trouwens nog een paar prima Geoxen liggen in maat 38, heerlijk voor volgende winter.
*naar doos kijkt, hm dat past nietfrot er nog wel een tasje bij, niet tegen Cat zeggen*
Nou dat dus... ik voel me nu al echt een dweil.. en dan ben ik nog geen 24 uur bezig..quote:Op maandag 27 december 2010 22:34 schreef loecje het volgende:
lotte, k heb medelij met jou.. ik ben na 1 dag in een innige relatie met de porseleinen pot (en soms wat vreemd gaan met de emmer, of beide tegelijk) het wel heel erg zat.
haha hier ook, mn ouders hebben ook geen wc/badkamer boven.quote:Op maandag 27 december 2010 22:42 schreef Ireth het volgende:
Ik ben jaloers!Wij hebben geen pot boven! (Ik heb dus inmiddels ook al een innige relatie opgebouwd met de trap.....
)
Nou ja, badkamer hebben we wel boven, al is dat meer een betegelde inloopkast met sproeikop aan de muurquote:Op maandag 27 december 2010 22:43 schreef loecje het volgende:
[..]
haha hier ook, mn ouders hebben ook geen wc/badkamer boven.
later als ik groot ben wil ik een badkamer en wc boven
mn ouders hebben gewoon hun slaapkamer beneden, ook een oplossing.quote:Op maandag 27 december 2010 22:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou ja, badkamer hebben we wel boven, al is dat meer een betegelde inloopkast met sproeikop aan de muur
Cookies verwijderen!quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:12 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan niet opnieuw stemmen trouwens. Helaas.
quote:11. Beste nieuwe forum (333 inzendingen / 54%)
1. FOK!kers helpen FOK!kers (98)
2. Tong80 topic verzameling (46)
3. Talentenjachten (33)
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:09 schreef Cat22 het volgende:
Uit http://verkiezingen.fok.nl/
[..]
![]()
![]()
![]()
Gaan we volgend jaar voor het populairste forum?
Oeps...Ga direct even voor je meten! Ik was het glad vergeten!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:22 schreef DJMO het volgende:
Vamperotica: had jij een paar dagen geleden mijn pm gekregen?
kan gebeuren, er komt ook zoveel op je af .. datzelfde heb ik nu met m'n katjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Oeps...Ga direct even voor je meten! Ik was het glad vergeten!
Ja joh...Wat las ik nou...??? Issie aangereden?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
kan gebeuren, er komt ook zoveel op je af .. datzelfde heb ik nu met m'n katjeal moet ik eerlijk bekennen dat ik er vandaag bewust weinig aan gedacht heb (of althans, dat geprobeerd
) omdat ik m'n verdriet en angst om dat beessie niet de overhand te laten krijgen in front of de kleine
ja, en blijkbaar over z'n hele achterkant heen, drie fracturen, waarvan één meervoudig gecompliceeerd. Arm dier. Ik hoop dat hij geen zenuwschade heeft, want dan ben ik m kwijtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja joh...Wat las ik nou...??? Issie aangereden?
Ik weet niet of deze user inmiddels geholpen is? [Gevraagd] Laptop of computer voor broertjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:50 schreef taxibabe het volgende:
Weet iemand of er nog iemand is die een computer nodig heeft?
We hebben hier de boel opgeruimd en van een aantal PC's 1 werkende gebouwd.
Het is geen supersnelle PC, maar nog wel een Pentium 4, 2 ghz. Hij is goed genoeg voor Word, internet, msn etc.
Er zit ook nog een 19 inch (CRT) beeldscherm bij, helaas geen toetsenbord/muis/boxjes.
Ah goss toch... Beterschap ermee!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja, en blijkbaar over z'n hele achterkant heen, drie fracturen, waarvan één meervoudig gecompliceeerd. Arm dier. Ik hoop dat hij geen zenuwschade heeft, want dan ben ik m kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |