Dat dat zo vaak achter elkaar fout kan gaanquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ja al die goede mensen bezitten in ieder geval geen webwinkel!
Damn krijg net weer iets verkeerds binnen en dit is keer zoveel en steeds bij een andere webwinkel!
Nu een paar schoenen gekregen die een maand eerder ook al zijn geleverd. Laatst had ik 2 broeken en een jurkje. Nou 1 broek en het jurkje was niet wat ik had besteld en de broek die wel goed was, was te klein.
Ik bestel een wandlamp, een james XL en een prikbord. Ik ontvang een staande lamp, een james en een prikbord.
Ik bestel een maat M ik ontvang een XS.
Pfff moe word ik er van.
Ja daar verbaas ik me ook elke keer weer over. Dat betekend dat de administratie echt bout is.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:01 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat dat zo vaak achter elkaar fout kan gaan
quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:15 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn vriendje is stofzuigerzakken halen voor bij de stofzuiger voor DJMO.![]()
En ik heb begrepen dat mijn mama vanavond frietjes gaat bakken.
Laat ze me ff bellen als ze er is ajbquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:37 schreef DJMO het volgende:
hmmm volgens mij is ML-etje verdwaald ofzo
zal het doorgevenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Laat ze me ff bellen als ze er is ajb
Ik FOK! altijd op het toiletquote:
Hee, da's een goeie, ik lees daar meestal, maar FOK!ken is natuurlijk ook mogelijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:24 schreef smegmanus het volgende:
Ik FOK! altijd op het toiletLaptop op schoot en als je moet kun je het gewoon laten lopen.
Ideaal, echt.
Het is een schattig mannetjequote:Op zaterdag 11 december 2010 14:48 schreef DJMO het volgende:
die ze net bij mij geleegd heeft
Ik heb net voorraadpotten staan vullen, en die staan nu te schitteren boven op mijn keukenkastjes![]()
en een mand(je) voor op de commode en bloempotten en en en .. ook nog lekkers voor bij de koffie. Jan was helemaal niet zichzelf, dus die moest huilen van ML-etje
beetje jammer, want het is een hartstikke lieve meid!
Daar sluit ik me helemaal bij aan... Ml-etje en Eliesquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:14 schreef Rewimo het volgende:
Schouderklopje voor Ml-etje en ElisaB (ze zullen langzamerhand wel blauwe schouders hebben)
* extra vitamientjes inneemt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:40 schreef DJMO het volgende:
nee, liever nietna johan en jan, ben nu ik aan de beurt voor maagklachten
Elies dan wel hoor die ene keer dat ik wat doequote:Op zaterdag 11 december 2010 15:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar sluit ik me helemaal bij aan... Ml-etje en Elies![]()
Nee hoor, mijn bank hangt veel te lekker.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is een schattig mannetje![]()
Ga snel weer verder mag vanavond gaan bowleniemand die wil ruilen?
Idd.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar sluit ik me helemaal bij aan... Ml-etje en Elies![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |