abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:42:44 #1
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_89648213
Hoi mede-Fokkers,

Om het verhaal kort en krachtig te houden, ik ben op zoek naar verhuisdozen en aangezien het in FHF staat heb ik daar eigenlijk het budget niet voor.
We zullen er genoeg nodig hebben aangezien we echt bergen met 'zooi' hebben die mee moeten. :)

Aangezien bananendozen nogal groot zijn en niet op te vouwen zijn, zijn die niet echt handig qua vervoer, anders hadden we die op de markt gevraagd.
Dus we zijn gewoon op zoek naar allerlei (grote) dozen, kratten of wat dan ook waar we spullen in kunnen opbergen.

Ik woon zelf in Rhoon (gemeente Albrandswaard, op enkele km van Rotterdam-Zuid) en heb al moeite om fatsoenlijk te fietsen, laat staan met allerlei dozen op m'n bult en ander vervoer heb ik zelf niet, al valt dat misschien wel te regelen.

Heb je dozen liggen, goede (goedkope of gratis) tips of wat dan ook, schroom niet en stuur een PM of laat een reactie achter.
En ik wil er best iets voor terugdoen, ik zou alleen niet weten wat en met CVS (chronisch moe) heb ik ook al een tekort aan energie, mocht iemand daar genoeg van hebben hou ik me ook aanbevolen. :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 december 2010 @ 20:46:45 #2
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89648445
als ik ze had gehad, had je ze zo gekregen. Ik heb zelf echter alles met jawel bananendozen gedaan :')

Tip: kleding, beddengoed etc past prima in vuilniszakken. (niet te vol proppen, dan scheuren ze).
ps had je m'n pm van een paar dagen terug gelezen?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:49:27 #3
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_89648588
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 20:46 schreef DJMO het volgende:
als ik ze had gehad, had je ze zo gekregen. Ik heb zelf echter alles met jawel bananendozen gedaan :')

Tip: kleding, beddengoed etc past prima in vuilniszakken. (niet te vol proppen, dan scheuren ze).
ps had je m'n pm van een paar dagen terug gelezen?
Daar (je tip) zijn we al mee bezig, maar we hebben gewoon bijzonder veel weten te proppen in zo'n klein huisje en nu moet het nog mee ook. _O-
En ja, PM had ik gelezen en de brander maakt overuren dus dat komt goed. :P
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:49:42 #4
137556 L.no
Midlife crisis
pi_89648602
Ik heb best wel veel dozen hier liggen. Ik heb alleen niet zoveel ervaring met zoiets versturen (woon in Friesland, dus kan het moeilijk brengen).
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_89648691
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 20:49 schreef Lastpost het volgende:

En ja, PM had ik gelezen en de brander maakt overuren dus dat komt goed. :P
Je steekt alles wat je niet meer nodig hebt in de fik? :D
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:51:25 #6
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_89648715
tip: vraag bij je plaatselijke kruidvat of je de dozen mag hebben waarin hun de luiers binnen krijgen
zitten best grote tussen en die dozen zijn best stevig
en nee dat staat niet raar, er vragen zoveel mensen om die dozen die gaan verhuizen :)
W
Z
E
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 december 2010 @ 20:52:55 #7
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89648792
quote:
19s.gif Op dinsdag 7 december 2010 20:49 schreef L.no het volgende:
Ik heb best wel veel dozen hier liggen. Ik heb alleen niet zoveel ervaring met zoiets versturen (woon in Friesland, dus kan het moeilijk brengen).
zijn het plat opvouwbare verhuisdozen? Want dan zou ik elisa even lief aan moeten kijken, die komt één dezer dagen in friesland volgens mij, en die komt ook langs mij een dezer weken (ik ben haast buren met ts) :@
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_89648947
Beste TS.

Een tweetal kleine tips:

Stap eens binnen bij een winkel waar ze diverse zaken van verschillende formaten verkopen.
(Ik denk bijvoorbeeld aan een MediaMarkt type winkel.) Heel veel spullen stellen ze op in display-cases en/of als voorbeeld/test-exemplaren. Al deze producten halen ze hiervoor uit hun meestal kartonnen verpakkingen. Misschien kun je heel brutaal eens bij een dergelijke winkel naar binnen stappen en vragen of ze een weekje hun kartonnen dozen voor je willen bewaren.

Ik zelf heb bij mijn recentelijke verhuizing op Marktplaats een bedrijfje gevonden op een industrieterrein dat hun platgevouwde dozen gratis op te halen aanboden.

Succes met je verhuizing!

I.
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk vaak groter dan in theorie.
pi_89649055
Ik heb ook nog een stuk of 10 verhuisdozen, die makkelijk vouwbare van de gamma.

En tsja...dat chronisch moeie...is het niet een idee als we hier ook een kliek mensen van bij elkaar rapen en je helpen je troep in te pakken en verhuizen?
Dan kan jij al je liefde en energie stoppen in lekkere kop koffie voor ons terwijl wij je zooi in dozen proppen en overbrengen.
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:58:28 #10
137556 L.no
Midlife crisis
pi_89649129
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 20:52 schreef DJMO het volgende:

[..]

zijn het plat opvouwbare verhuisdozen? Want dan zou ik elisa even lief aan moeten kijken, die komt één dezer dagen in friesland volgens mij, en die komt ook langs mij een dezer weken (ik ben haast buren met ts) :@
Het zijn geen verhuisdozen, maar gewone plat opvouwbaar.. eentje kan ik zelfs in zitten (ben 1.73).
Ik zie nu dat er veel weg zijn. Ik heb nu een hele grote, eentje waar een 60 cm beer in kon en nog een paar middelmatige dozen.
pi_89649498
hier kun je bij de verhuisbedrijven hun 2 de hands dozen voor 25 eurocent kopen. Ik weet niet of dat in het westen ook nog zo is. Maar dan kom je met 10 euro echt een heel end, en zijn het de degelijke verhuizersdozen.

Bel ze eens op
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  dinsdag 7 december 2010 @ 21:05:38 #12
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_89649617
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 20:57 schreef Toiletboy het volgende:
Ik heb ook nog een stuk of 10 verhuisdozen, die makkelijk vouwbare van de gamma.

En tsja...dat chronisch moeie...is het niet een idee als we hier ook een kliek mensen van bij elkaar rapen en je helpen je troep in te pakken en verhuizen?
Dan kan jij al je liefde en energie stoppen in lekkere kop koffie voor ons terwijl wij je zooi in dozen proppen en overbrengen.
Dat chronisch vermoeide klinkt erger dan het is (nouja het is gewoon kut), als ik me gewoon hou aan de afspraken met de doktoren en mezelf rust gun kan ik gelukkig nog een boel wel en ben zelfs postbezorger (verplichting aan mezelf, anders heb ik geen stok achter de deur om te blijven bewegen) voor 9 uur in de week, maar dan vind m'n lijf het ook wel weer best.

Ik heb ook nog wel even hoor, hoef pas begin/midden januari over naar de andere woning en heb gelukkig genoeg vrienden die me wel willen helpen, alleen hebben die dan weer geen auto om her en der wat dozen op te halen bij grote firma's, de markt, de groentenboer en ga zo maar door en aangezien de dichtstbijzijnde winkel al 15 minuten lopen is vanaf mijn huis, is het lopend halen van die dozen bij lokale winkels ook geen geweldig plan. :+

Bedankt voor de suggesties in ieder geval, mocht ik vervoer kunnen regelen zijn dat zeker goede opties.
  dinsdag 7 december 2010 @ 21:09:32 #13
137556 L.no
Midlife crisis
pi_89649903
Sterkte trouwens met je chronische vermoeidheid, TS. Dat heb ik ook en ik snap precies hoe je je voelt.
Als er vervoer is, dan vraag ik mijn vriend of hij wat extra grote dozen kan halen. Bij zijn werk hebben ze heel veel dozen.
  dinsdag 7 december 2010 @ 21:14:09 #14
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_89650175
quote:
19s.gif Op dinsdag 7 december 2010 21:09 schreef L.no het volgende:
Sterkte trouwens met je chronische vermoeidheid, TS. Dat heb ik ook en ik snap precies hoe je je voelt.
Als er vervoer is, dan vraag ik mijn vriend of hij wat extra grote dozen kan halen. Bij zijn werk hebben ze heel veel dozen.
Bedankt x 2. ^O^
pi_89651679
Ik heb een auto en in januari vast nog wel een dagje over. Ik kan wel vanuit Soest m'n dozen komen brengen even eventueel andere dozen, op de route of iets afwijkend, halen
  dinsdag 7 december 2010 @ 21:48:25 #16
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_89652174
Ik trof net toevallig deze advertentie aan, dus die ga ik morgen eens even bellen, als ik het zo zie kom ik dan al een heel eind. :o
pi_89652355
ik heb lno ook gemaild als het ze lukt dan staan hier maandag ook wat dozen die elisa misch kan meenemen
pi_89652398
Ziet er niet gek uit. Probeer eerst die maar ja. Anders hoor ik 't wel
  dinsdag 7 december 2010 @ 21:53:45 #19
137556 L.no
Midlife crisis
pi_89652538
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 21:51 schreef asfalthooligan het volgende:
ik heb lno ook gemaild als het ze lukt dan staan hier maandag ook wat dozen die elisa misch kan meenemen
pm teruggestuurd. :Y
pi_89652577
En als het dan lukt met de dozen en elisa dan gaan ze mee
  dinsdag 7 december 2010 @ 22:26:20 #21
137556 L.no
Midlife crisis
pi_89654593
TS, we hebben ook van dat schuimdingen thuis wat je kan gebruiken voor breekbare dingen als borden. Ik weet de naam niet, dus ik heb er een foto van gemaakt.
Ik heb er iets rond de 20 stuks, misschien kunnen we meer halen, dunno.
Zou je die ook willen hebben, TS?
  dinsdag 7 december 2010 @ 22:27:51 #22
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_89654687
quote:
19s.gif Op dinsdag 7 december 2010 22:26 schreef L.no het volgende:
TS, we hebben ook van dat schuimdingen thuis wat je kan gebruiken voor breekbare dingen als borden. Ik weet de naam niet, dus ik heb er een foto van gemaakt.
Ik heb er iets rond de 20 stuks, misschien kunnen we meer halen, dunno.
Zou je die ook willen hebben, TS?
Dat is zeker handig ja. ^O^
  dinsdag 7 december 2010 @ 22:29:09 #23
137556 L.no
Midlife crisis
pi_89654784
Dan zetten we dat er ook bij. :D
pi_89655792
Als ze hier staan neemt elisa de zooi mee
Gaat mooi heen en weer met het vervoer van spul hahahah
pi_89656976
Lastpost, als je die dozen kunt krijgen van dat bedrijf (is op de|Schiedamsedijk zag ik), dan wil ik ze wel samen met je gaan halen, opgevouwen verhuisdozen passen met gemak in mijn toet-toet en ik woon in Rhoon dus
Let me know

Vind ze op de foto wel wat dubieus uitzien maar soit, dan zoeken we de besten uit
(of zouden die op die foto de enigen zijn :? )

edit: er staat bij dat het alles of niks is, nou, dan gaat dat niet passen in mijn auto.
Maar bel eerst morgen maar naar ze.
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_89657587
Hm, als je hun tweede advertentie ziet geven ze al aan dat het in een busje past. En ik heb geen busje en je moet ze wel allemaal nemen Dat gaat dus niet lukken inm ijn auto.

Ken de eigenaar vd formido hier om de hoek goed, zal daar eens een balletje op gooien morgen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 december 2010 @ 23:14:04 #27
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89657641
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 23:13 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hm, als je hun tweede advertentie ziet geven ze al aan dat het in een busje past. En ik heb geen busje en je moet ze wel allemaal nemen Dat gaat dus niet lukken inm ijn auto.

Ken de eigenaar vd formido hier om de hoek goed, zal daar eens een balletje op gooien morgen.
joh? Je komt er zeker nooit? O-) :P

pi_89657788
Ikke??? Noooooooooooooit
(de vorige eigenaar, schoonpap van de huidige woont hier 15 stappen bij mij vandaan)
Kan allicht eens lief slijmen.
Of het helpt :?
maar nee heb je en ja is de rest, toch>
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 december 2010 @ 23:20:07 #29
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89657972
helemaal waar vrouwtje theelepel :*

pi_89658051
klusniethee :r

Ik ging toch bankhangen :?
Mwa, kruip maar gelijk bedje in :Z
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 december 2010 @ 23:23:37 #31
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89658165
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 23:21 schreef Lottekoekkie het volgende:
klusniethee :r

Ik ging toch bankhangen :?
Mwa, kruip maar gelijk bedje in :Z
nee, maar je doet me wel denken aan haar <3 dat kleine tekenfilmfiguurtje heeft ook het hart op de juiste plaats zitten :Y

en ik lust ook geen thee :r

Ik ga met je mee, 't was afgelopen nacht ook al veel te laat :Z

pi_89658277
Jij gaat met me mee?
Zeg, maak het ff, er ligt al een vent in dat bed en dat wordt toch krap hoor _O-

Sweet dreams allemaal :Z
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 december 2010 @ 23:26:33 #33
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89658334
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 23:25 schreef Lottekoekkie het volgende:
Jij gaat met me mee?
Zeg, maak het ff, er ligt al een vent in dat bed en dat wordt toch krap hoor _O-

Sweet dreams allemaal :Z
nou ja, wel naar mijn eigen bed hoor .. ik zou je alleen maar wakker houden met die schoppende buik _O-

slaap lekker ;)

pi_89664867
@lastpost
Mocht je vervoer nodig hebben voor dozen, ik woon in den haag en ben bereid je te helpen. Tevens las ik ergens iets over dozen uit die verstoten provincie Friesland. Nu rijdt ik regelmatig den Haag - Groningen en andersom :) dus als het niet te ver van de a6/a7 af is wil ik dat ook best oppikken.

Omdat ik jullie post tempo niet bij kan houden is het beter mij een pm te sturen!

groeten!
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 december 2010 @ 09:02:22 #35
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89664878
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 09:01 schreef RanTheMan het volgende:
@lastpost
Mocht je vervoer nodig hebben voor dozen, ik woon in den haag en ben bereid je te helpen. Tevens las ik ergens iets over dozen uit die verstoten provincie Friesland. Nu rijdt ik regelmatig den Haag - Groningen en andersom :) dus als het niet te ver van de a6/a7 af is wil ik dat ook best oppikken.

Omdat ik jullie post tempo niet bij kan houden is het beter mij een pm te sturen!

groeten!
:*

pi_89665869
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 09:02 schreef DJMO het volgende:

[..]

:*
Iets onder het motto, u roept wij draaien dan maar he :)

Ter info, DMJO had mij gevraagd hier eens te lurken, vandaar mn post
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  woensdag 8 december 2010 @ 09:55:02 #37
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_89666262
Ik ga eerst even een belletje plegen naar diegene van die Marktplaats advertentie en kijken wat daar mogelijk bij is, ik heb eventueel iemand met een stationwagen die erheen kan deze week dus ik hoop dat de boel daar dan wel inpast.
To be continued zullen we maar zeggen, bedankt allen tot dusver voor de interesse/aandacht. O+
pi_89733207
Zal ik morgen nog de dozen enzo bij Asfalt brengen, of is het inmiddels niet meer nodig?
L.no heeft het geregeld, ik verzorg het vervoer :D

[ Bericht 46% gewijzigd door The_Dean op 09-12-2010 21:46:54 ]
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_89772588
Kom net dean tegen en er staan meerdere grote dozen hier voor je
pi_89795510
Potverdulleke, nou heb ik net laatst een stuk of 70 nieuwe verhuisdozen weg gedaan. ;(
Daarom gooi ik dus nooit iets weg, altijd krijg ik spijt :%
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_89795775
Had ik dat geweten dan had ik van het werk een paar enorme (wel platvouwbare) dozen meegenomen. Helaas zijn die al opgehaald...

Ik zal nog wel even kijken wat ik vinden kan. Rijd toch iedere dag langs Rotterdam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')