Daar (je tip) zijn we al mee bezig, maar we hebben gewoon bijzonder veel weten te proppen in zo'n klein huisje en nu moet het nog mee ook.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:46 schreef DJMO het volgende:
als ik ze had gehad, had je ze zo gekregen. Ik heb zelf echter alles met jawel bananendozen gedaan
Tip: kleding, beddengoed etc past prima in vuilniszakken. (niet te vol proppen, dan scheuren ze).
ps had je m'n pm van een paar dagen terug gelezen?
Je steekt alles wat je niet meer nodig hebt in de fik?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:49 schreef Lastpost het volgende:
En ja, PM had ik gelezen en de brander maakt overuren dus dat komt goed.
zijn het plat opvouwbare verhuisdozen? Want dan zou ik elisa even lief aan moeten kijken, die komt één dezer dagen in friesland volgens mij, en die komt ook langs mij een dezer weken (ik ben haast buren met ts)quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:49 schreef L.no het volgende:
Ik heb best wel veel dozen hier liggen. Ik heb alleen niet zoveel ervaring met zoiets versturen (woon in Friesland, dus kan het moeilijk brengen).
Het zijn geen verhuisdozen, maar gewone plat opvouwbaar.. eentje kan ik zelfs in zitten (ben 1.73).quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
zijn het plat opvouwbare verhuisdozen? Want dan zou ik elisa even lief aan moeten kijken, die komt één dezer dagen in friesland volgens mij, en die komt ook langs mij een dezer weken (ik ben haast buren met ts)
Dat chronisch vermoeide klinkt erger dan het is (nouja het is gewoon kut), als ik me gewoon hou aan de afspraken met de doktoren en mezelf rust gun kan ik gelukkig nog een boel wel en ben zelfs postbezorger (verplichting aan mezelf, anders heb ik geen stok achter de deur om te blijven bewegen) voor 9 uur in de week, maar dan vind m'n lijf het ook wel weer best.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:57 schreef Toiletboy het volgende:
Ik heb ook nog een stuk of 10 verhuisdozen, die makkelijk vouwbare van de gamma.
En tsja...dat chronisch moeie...is het niet een idee als we hier ook een kliek mensen van bij elkaar rapen en je helpen je troep in te pakken en verhuizen?
Dan kan jij al je liefde en energie stoppen in lekkere kop koffie voor ons terwijl wij je zooi in dozen proppen en overbrengen.
Bedankt x 2.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:09 schreef L.no het volgende:
Sterkte trouwens met je chronische vermoeidheid, TS. Dat heb ik ook en ik snap precies hoe je je voelt.
Als er vervoer is, dan vraag ik mijn vriend of hij wat extra grote dozen kan halen. Bij zijn werk hebben ze heel veel dozen.
pm teruggestuurd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:51 schreef asfalthooligan het volgende:
ik heb lno ook gemaild als het ze lukt dan staan hier maandag ook wat dozen die elisa misch kan meenemen
Dat is zeker handig ja.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:26 schreef L.no het volgende:
TS, we hebben ook van dat schuimdingen thuis wat je kan gebruiken voor breekbare dingen als borden. Ik weet de naam niet, dus ik heb er een foto van gemaakt.
Ik heb er iets rond de 20 stuks, misschien kunnen we meer halen, dunno.
Zou je die ook willen hebben, TS?
joh? Je komt er zeker nooit?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:13 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hm, als je hun tweede advertentie ziet geven ze al aan dat het in een busje past. En ik heb geen busje en je moet ze wel allemaal nemen Dat gaat dus niet lukken inm ijn auto.
Ken de eigenaar vd formido hier om de hoek goed, zal daar eens een balletje op gooien morgen.
nee, maar je doet me wel denken aan haar <3 dat kleine tekenfilmfiguurtje heeft ook het hart op de juiste plaats zittenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:21 schreef Lottekoekkie het volgende:
klusniethee![]()
Ik ging toch bankhangen![]()
Mwa, kruip maar gelijk bedje in
nou ja, wel naar mijn eigen bed hoor .. ik zou je alleen maar wakker houden met die schoppende buikquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:25 schreef Lottekoekkie het volgende:
Jij gaat met me mee?
Zeg, maak het ff, er ligt al een vent in dat bed en dat wordt toch krap hoor![]()
Sweet dreams allemaal
quote:Op woensdag 8 december 2010 09:01 schreef RanTheMan het volgende:
@lastpost
Mocht je vervoer nodig hebben voor dozen, ik woon in den haag en ben bereid je te helpen. Tevens las ik ergens iets over dozen uit die verstoten provincie Friesland. Nu rijdt ik regelmatig den Haag - Groningen en andersomdus als het niet te ver van de a6/a7 af is wil ik dat ook best oppikken.
Omdat ik jullie post tempo niet bij kan houden is het beter mij een pm te sturen!
groeten!
Iets onder het motto, u roept wij draaien dan maar hequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |