joh? Je komt er zeker nooit?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:13 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hm, als je hun tweede advertentie ziet geven ze al aan dat het in een busje past. En ik heb geen busje en je moet ze wel allemaal nemen Dat gaat dus niet lukken inm ijn auto.
Ken de eigenaar vd formido hier om de hoek goed, zal daar eens een balletje op gooien morgen.
nee, maar je doet me wel denken aan haar <3 dat kleine tekenfilmfiguurtje heeft ook het hart op de juiste plaats zittenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:21 schreef Lottekoekkie het volgende:
klusniethee![]()
Ik ging toch bankhangen![]()
Mwa, kruip maar gelijk bedje in
nou ja, wel naar mijn eigen bed hoor .. ik zou je alleen maar wakker houden met die schoppende buikquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:25 schreef Lottekoekkie het volgende:
Jij gaat met me mee?
Zeg, maak het ff, er ligt al een vent in dat bed en dat wordt toch krap hoor![]()
Sweet dreams allemaal
quote:Op woensdag 8 december 2010 09:01 schreef RanTheMan het volgende:
@lastpost
Mocht je vervoer nodig hebben voor dozen, ik woon in den haag en ben bereid je te helpen. Tevens las ik ergens iets over dozen uit die verstoten provincie Friesland. Nu rijdt ik regelmatig den Haag - Groningen en andersomdus als het niet te ver van de a6/a7 af is wil ik dat ook best oppikken.
Omdat ik jullie post tempo niet bij kan houden is het beter mij een pm te sturen!
groeten!
Iets onder het motto, u roept wij draaien dan maar hequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |