gezocht tapijt << daar!quote:Op woensdag 8 december 2010 00:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
Maar maar maar.. er was toch ook iemand die zei dat hij de komende weken 6 keer in Groningen komt die het westen komt ofzo toch? Dan kan ik ze toch ook ophalen, en ze aan dat persoon meegeven en dat het op die manier geregeld word. Waar had ik dat ook alweer gelezen. Ik lees teveel en onthoud gewoon niet waar het staat. Slecht
Ah fantastisch maar het is alweer geregeld zie ik. Hoeveel slaap jij nou eigenlijk per nacht? 4uurtjes?quote:
Te weinigquote:Op woensdag 8 december 2010 01:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ah fantastisch maar het is alweer geregeld zie ik. Hoeveel slaap jij nou eigenlijk per nacht? 4uurtjes?
Misschien moet jij je eigen FOK! secretaresse hebben die ook je werk in de gaten houdquote:Op woensdag 8 december 2010 01:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Te weinig
Dus, ik ga er maar eens in. Ik heb begrepen dat ze het op prijs zouden stellen als ik morgen een beetje op tijd op kantoor zou zijn in verband met van alles en nog wat
Sssssssssst iedereen slaapt nogquote:Op donderdag 9 december 2010 17:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
Volgens mij gebeurt alle slowchat in een ander topic dus deze even omhoog
hier kan je gewoon even niet lief zijn, moet ook kunnenquote:Op donderdag 9 december 2010 17:57 schreef krakkemieke het volgende:
Wel lief zijn he, FHF is voor de lievigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |