abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90116364
Mogguh mooi zeg die hond zo
wij friezen vallen iedere keer buiten de boot met die sneeuw
  zondag 19 december 2010 @ 21:24:51 #202
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_90144402
Je mag het allemaal komen ophalen hiero hoor Asfalt! Ik kan niet wachten tot het weer lente is :(

ff wat leuks tussendoor O+

Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_90144911
lachen

Ik zit nog na te genieten van dit weekend .
kreeg nog 10 euro van de maatschappelijk werker voor julian en daar heb ik hem voor mee naar mac donalds genomen na 2 jaar het niet gekund te hebben
En zeg nu zelf die boef is een bikkel en verdient het ook wel
vrijdag met - 2 op de scooter en vandaag met - 7 g 23 km op de scooter weer terug .
Klagen neuh alleen daar van hmm ja het is wel een beetje koud hoor ,maar heb het zo wel weer warm
en ikke ja heb er geen last heb diezelfde 23 km ook weer naar huis moeten rijden
  vrijdag 24 december 2010 @ 01:51:59 #204
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_90376455
SLOOOOOOOOOOOOW CHAT moet SPEEEEED CHAT worden :D

Never gonna happen without Asfalt in the TT. :p

Maargoed goeie poging!

Asfaltje niet racen morgen hoor, wij doen eerst een stop in Leeuwarden bij een klasgenootje ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:39:19 #205
242204 YskaFredriksson
pi_90390138
Het is hier te stil hoor! Ik ben over ongeveer anderhalf a 2 u bij asfalt voor zn laatste tegels en nietjes :p misschien moet ie dan maar een foto maken als bewijs dat ik er niet altijd als een klusser uit zie :d
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:40:54 #206
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_90390216
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
Het is hier te stil hoor! Ik ben over ongeveer anderhalf a 2 u bij asfalt voor zn laatste tegels en nietjes :p misschien moet ie dan maar een foto maken als bewijs dat ik er niet altijd als een klusser uit zie :d
:D Ja, dat moet ik gezien hebben! *O* Lekker productief bezig! _O_
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:56:20 #207
242204 YskaFredriksson
pi_90390931
Ooh maar ik kom alleen leveren voor de rest niks :p samen met meneer Yska al loopt die rond op het forum onder de naam -mikkie- met 5 posts in totaal :p
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 december 2010 @ 13:57:53 #208
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_90390990
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 11:45 schreef asfalthooligan het volgende:
Mogguh mooi zeg die hond zo
wij friezen vallen iedere keer buiten de boot met die sneeuw
Kom hierheen joh :)

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 24 december 2010 @ 15:18:18 #209
242204 YskaFredriksson
pi_90394453
Ooh maar ik kom alleen leveren voor de rest niks :p samen met meneer Yska al loopt die rond op het forum onder de naam -mikkie- met 5 posts in totaal :p
pi_90401694
Ze liep er heel netjes bij
kwam net op tijd aan blazen bij de deur (goed gegokt qa tijd )
Was even gezellig ook aardige vermoed rustige jongen die vriend van jou
Ze zijn allebei meer dan welkom hier
  vrijdag 24 december 2010 @ 18:47:41 #211
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_90403411
Top geregeld en leuk om te horen! ^O^
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_90404110
P.s zie de post net

als ik het had geweten hadden yska en mike ook een kaartje gehad
thanx voor het kaartje
  vrijdag 24 december 2010 @ 21:41:48 #213
242204 YskaFredriksson
pi_90412359
Je hebt mijn adres niet toch dus dan werd dat een beetje lastig :p
pi_90416692
dan had ik hem zo gegeven hahahaha
pi_90421777
Even over kerst he? Relatieve armoede in Nederland bestaat wel degelijk, en het lijkt me niet onbelangrijk om dergelijke initiatieven voort te blijven zetten, ook als het straks januari is, want die armoede is niet spontaan verdwenen daarna.
Ik snap dat mensen rond de feestdagen iets meer nadenken over dit soort zaken, maar laat het daarna niet doodbloeden....
Verder iedereen een fijne kerst gewenst.
  Admin zaterdag 25 december 2010 @ 02:50:49 #216
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_90423527
Fijne Kerst Lamon.
En dat was ook mijn gedachte hoor,juist na Kerst komt het er opaan om dit forum wat meer uit te bouwen :)
Armoede bestaat wel degelijk.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_90423581
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 02:50 schreef yvonne het volgende:
Fijne Kerst Lamon.
En dat was ook mijn gedachte hoor,juist na Kerst komt het er opaan om dit forum wat meer uit te bouwen :)
Armoede bestaat wel degelijk.
Je zou gaan slapen. ;)
  Admin zaterdag 25 december 2010 @ 03:01:42 #218
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_90423726
Ja ja ;) Even nagenieten van een fijne avond :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_90425145
Amen!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zaterdag 25 december 2010 @ 10:15:22 #220
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_90425466
Goeiemorgen en hohoho enz!

Hier is het een anders-dan-anders kerstavond geworden. Die bestond voor mij uit kind schoonschrobben terwijl de papa kots kon gaan staan ruimen. Mijn kippie is dus flink beroerd :'(

Ze is nu wel fris en fruitig uit bed gekomen, maar even zien wat vandaag gaat brengen voor haar!

Fijne dagen allemaal! :*
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 25 december 2010 @ 10:23:11 #221
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90425529
:* voor lamon en yvonne en iedereen die (tot nu toe) heeft meegedaan om dit subforum tot een succes uit te bouwen O+ :* ~:)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_90425972
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 10:15 schreef Ireth het volgende:
Goeiemorgen en hohoho enz!

Hier is het een anders-dan-anders kerstavond geworden. Die bestond voor mij uit kind schoonschrobben terwijl de papa kots kon gaan staan ruimen. Mijn kippie is dus flink beroerd :'(

Ze is nu wel fris en fruitig uit bed gekomen, maar even zien wat vandaag gaat brengen voor haar!

Fijne dagen allemaal! :*
hier hele familie ziek. pa, ma en broertje.
andere broertje is net weer beter dus we gaan maar met zn 2e gourmetten en kijken wie er straks verder nog mee wil doen.
pi_90427380
morgen nou heb nog niet echt het kersemus gevoel hier
weet wel dat ik erg tegen deze 2 dagen op zie meer dan.
Brengt altijd teveel naar boven bij mij.
van mij mogen ze gauw om zijn.
Heb wel verlichting en zo hangen ,maar heb er gewoon geen gevoel bij.
Gister wel even goed van stuk door dat ik voor het eerst in 8 jaar van me zoon een kerstkaart kreeg.
En heb een 5,1 set gekregen mankeerde wel iets aan ,maar nog geen last van .
Kan nu tenminste afleiding zoeken door films te kijken met mooi geluid
zou niet weten wat ik anders moet doen met kerst
pi_90427485
lekker op de bank met een filmpje kan ook leuk zijn.
maak wat lekkers te eten voor jezelf klaar want dit is wel je eerste kerst in je huisje. Je hebt al heel wat voor elkaar gekregen; soms met hulp maar toch je hebt zelf de stap gezet en daar mag je best trots op zijn.
ook voor jou fijne kerstdagen gewenst, die verdien je wel.
pi_90452050
Zo...1e kerstdag zit er op...
Was wel vreemd... aanstaande ex (8> was 's avonds bij zijn ouders met de 3 kleintjes en ik ehb met de oudste 2 lekker gegourmet ( met een speklappie in stukkies, gehaktballetjes, wat aardappelsalade en pannekoeken en ei zijn we een heul end gekomen) Straks de oudste 2 weer naar hun papa brengen en vanaf volgende week zijn ze weer even hier...Kunnen ze mooi helpen met klussen! Ik ben inmiddels t overzicht een beetje kwijt _O-
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')