Nadeel daarvan is natuurlijk dat ze afhankelijk zijn van anderen voor een hun actie, nu hebben ze het zelf in de hand. En ik heb ook makkelijk praten met mijn gemopper, mijn baan staat niet op de tocht. Maar het voelt wel onthand als je op dingen wacht.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
Klopt, ze winnen er weinig sympathie mee. Ze hadden beter een actie kunnen verzinnen waarmee ze meer post/werk genereerden. Een oproep tot heel Nederland om nog meer kaartjes te versturen. Al loopt het dan weer gelijk met de kerst..
Maar als er geen werk is, dan zullen er toch echt mensen uit moeten.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:33 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Nadeel daarvan is natuurlijk dat ze afhankelijk zijn van anderen voor een hun actie, nu hebben ze het zelf in de hand. En ik heb ook makkelijk praten met mijn gemopper, mijn baan staat niet op de tocht. Maar het voelt wel onthand als je op dingen wacht.
Daar heb je een goed punt, zo had ik er nog niet over nagedacht.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Maar als er geen werk is, dan zullen er toch echt mensen uit moeten.
Bij defensie is het ook steeds dramatischer. Die kunnen soms ook al niet eens fatsoenlijk hun werk doen. En als zij gaan protesteren hebben we daar hoogstwaarschijnlijk niet direct last van of ze zullen met tanks wegen moeten gaan blokkeren ofzo maar hoogstwaarschijnlijk protesteren ze niet. En daar gaan ook ontslagen vallen. Mensen die vlak voordat de AMO startte te horen kregen dat het niet door ging. Dan denk je dat je een baan hebt voor een lange tijd maar dat valt 4 dagen voor de start van je training in duigen. Overal zijn er klappen die er moeten worden opgevangen.
Zeg dat wel. Ik moet bijvoorbeeld z.s.m. een hypotheek rondkrijgen en al die stukken laten nu op zich wachten. Dat geeft me veel stress en dan merk je inderdaad hoe afhankelijk je toch van de post kunt zijn. Zo zijn er vast meer mensen die op belangrijke papieren wachten en hier weinig begrip voor op kunnen brengen.quote:En dat is absoluut niet leuk, maar ik moet zeggen dat ik het op deze manier wel echt strontvervelend vind. Zorgt er wel voor dat we wel even bewust worden dat we eigenlijk toch echt niet zonder de post kunnen.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:29 schreef Lolaatje het volgende:
Ik ben al een hele tijd aan het nadenken, maar heb geen idee wat een frietstickje is
Die dus.. ik kon hem nie vindenquote:
Ook nog cola, nog even en de witte wijn er nog overheen, sjonge,jongequote:Op vrijdag 10 december 2010 23:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb een vasthangende ] maar dat komt vast door de cola die er over heen is gegaan :p
Ik heb hem fijngestampt met de spatiebalkquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:36 schreef Lolaatje het volgende:
Soms is het antwoord zo simpel.
Heb je hem er al weg?
iemand schonk het glas te vol, en tja ik hield em boven mn toetsenbord. Maar tis een laptop dus dan is een nieuw toetsenbord niet echt makkelijk :pquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:37 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Ook nog cola, nog even en de witte wijn er nog overheen, sjonge,jonge
How kjoetquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:37 schreef Ireth het volgende:
Ik heb hem fijngestampt met de spatiebalk
en bedanktquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
SPOILER: vies verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ik zie het zo voor me, op de spatiebalk rammend tot het stukje frietstickje niet meer dwars zitquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nu je het zegt, dat zou wel een lekker ontbijtje zijn!quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:03 schreef brunette82 het volgende:
ik heb zin in patat, mac flurry mm's en een frikandel speciaal..
pffffffffff
Biertje erbij!quote:Op zaterdag 11 december 2010 08:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nu je het zegt, dat zou wel een lekker ontbijtje zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |