quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Whehe, bij Editie NL een item over hoe vreselijk uit Uggs wel niet zijn. En een kijkje binnen bij de van Assem outlet.
Scherp! Ik zie dat het in topic 7 voor het laatst goed stondquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
Haha, er zit een foutje in de OP.
"We hoeven hier geen negatieve reacties als 'gatver, ugg's zijn lelijk', kan je het toch niet laten, leef je dan hier uit! "
Laatste "hier" in de zin was eigenlijk een link naar klaagbaaknu lijkt het net dit topic hahaha
Uit? Bijna iedereen hier op straat loopt op Uggs of nepperdsquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Whehe, bij Editie NL een item over hoe vreselijk uit Uggs wel niet zijn. En een kijkje binnen bij de van Assem outlet.
Van die 'hippe' meisjes van 14 met 'Uggs'quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:46 schreef Melochan het volgende:
[..]
Idd, en dan helemaal schuin afgesleten
De ortopden in Nederland zullen je dankbaar zijn daarvoor. En dat gaat je heel wat meer kosten dan een paar uggs.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik heb neppe 'Uggs'. No way dat ik honderden euro's gaat uitgeven aan die teringlelijke dingen.
Voor mij alleen om me voeten warm te houden.
Gewoon, code is verlopen?quote:Op woensdag 1 december 2010 10:47 schreef Ooi86 het volgende:
Guys, ik heb de knoop toch maar doorgehakt en ik wil Uggs bestellen op shoestore.net. Echter, als ik de code shoeblog in vul, zegt hij dat die expired is?! How can?!
Ik heb zowel echte als neppe en helaas zakken mijn knieën wat naar binnen als ik niet oplet, en ook de echte geven dan geen steun. Mijn mensendiecktherapeute heeft me aangeraden ze alleen te dragen met een voetbedje van de schoenspeciaalzaak. Heb ze eerlijk gezegd nog niet aangeschaft :$quote:Op woensdag 1 december 2010 10:43 schreef Noek het volgende:
yvonne, ik heb 3 paar Uggs. Eentje heb ik na één seizoen weg kunnen flikkeren, al kostten die toendertijd ook $139,- Mijn twee echte paar Uggs heb ik inmiddels 4 en 2 jaar en ze zijn nog steeds goed.De zgn neppe lopen echt uit naar de binnenkant, dat is slecht en niet mooi.
Dus doe jezelf een lol en bestel de echte Uggs, it's amaaazing, Mike!
Serieus? Link?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:34 schreef Miracle_Drug het volgende:
De outlet is ook gewoon op internet trouwens, o.a. Classic Argyle grijs voor ¤79,95. Andere kleuren zelfs nog goedkoper.
edit: Nu toch wel traag.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:29 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
assem.nl, hij is wel erg traag..
Da's de officiële UGG Australia-website, dus dat zal dan wel hè?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:44 schreef yvonne het volgende:
Voor alle zekerheid: http://www.uggaustralia.c(...)245&model=Ultra+Tall is echt hè?
Ik ben al omquote:Op woensdag 1 december 2010 10:43 schreef Noek het volgende:
yvonne, ik heb 3 paar Uggs. Eentje heb ik na één seizoen weg kunnen flikkeren, al kostten die toendertijd ook $139,- Mijn twee echte paar Uggs heb ik inmiddels 4 en 2 jaar en ze zijn nog steeds goed.De zgn neppe lopen echt uit naar de binnenkant, dat is slecht en niet mooi.
Dus doe jezelf een lol en bestel de echte Uggs, it's amaaazing, Mike!
Ik ben een Uggs newbie hèquote:Op woensdag 1 december 2010 23:45 schreef Sosha het volgende:
[..]
Da's de officiële UGG Australia-website, dus dat zal dan wel hè?
Ik had ze hier binnen 1 dagquote:Op donderdag 2 december 2010 10:33 schreef _Joy_ het volgende:
O, hier zijn we! Vlug vraagje (ik zit op mijn werk):
Op welke betrouwbare site kan ik Uggs bestellen dat ze morgen binnen zijn? Ik wilde vandaag een paar Dakota's gaan halen maar het weer is zo slecht dat ik ze toch online ga bestellen. Bij v.d Assem is de levertijd 5 dagen. Wie o wie kan me ff snel helpen??
Thanks!quote:
Nee, alleen die doos al en dat certificaat vind ik er nep uitzien.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:03 schreef richardrahl het volgende:
ik heb een afspraak met deze verkoper om er straks langs te gaan, weten jullie of deze origineel lijken?
http://link.marktplaats.nl/401488641
Deze zijn nep. Echte Uggs hebben geen certificaat..quote:Op donderdag 2 december 2010 13:03 schreef richardrahl het volgende:
ik heb een afspraak met deze verkoper om er straks langs te gaan, weten jullie of deze origineel lijken?
http://link.marktplaats.nl/401488641
Ik wel, al spray ik ze alleen in. Ze doen het prima, ook in de sneeuw. Een kennis van me had een andere spray (lees: goedkoper) gekocht, haar laarzen zijn verpest door de sneeuw. Weet iemand trouwens nog een adresje waar je die spray kan kopen? Is die winkel in Den Haag al open, ik neem aan dat het daar ook te koop is?quote:Op donderdag 2 december 2010 12:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hoe onderhouden jullie je Uggs? Allemaal met die officiële Care Kit?
Ja dat klopt. Maar ik durf er echt geld op te zetten dat deze nep zijn. Echte Ugg Australia boots worden niet in Australië gemaakt maar in Chinaquote:Op donderdag 2 december 2010 13:25 schreef richardrahl het volgende:
ik wacht wel even af wat ze zeggen, ik heb gevraagd waar hij gekocht is en ze hebben bon van de webwinkel.
Als het officiele zijn moet het toch op die website van uggs staan?
Hoera, ik heb ze nu in een andere kleur besteld, die hadden ze nog wel. Ze worden morgen op mijn werk bezorgd. Heb ik toch nog een sinterklaaskadoquote:
Waar staat dat eigenlijk dat ze morgen dan bezorgd worden? Ik heb vandaag daar ook besteld, maar kan niet zien wanneer ze bezorgd worden. Of wel?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:35 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Hoera, ik heb ze nu in een andere kleur besteld, die hadden ze nog wel. Ze worden morgen op mijn werk bezorgd. Heb ik toch nog een sinterklaaskado![]()
Dankjewel!!
Geen dank. Ik had ze ook de volgende dag, ze waren alleen te klein, maar ruilen ging ook snel.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:35 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Hoera, ik heb ze nu in een andere kleur besteld, die hadden ze nog wel. Ze worden morgen op mijn werk bezorgd. Heb ik toch nog een sinterklaaskado![]()
Dankjewel!!
Ik heb pewter grijs genomen. Normaal heb ik van Uggs maat 38, nu heb ik maat 39 besteld omdat ze schijnbaar klein vallen.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:00 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Geen dank. Ik had ze ook de volgende dag, ze waren alleen te klein, maar ruilen ging ook snel.
Goede service daar!![]()
Welke kleur heb je?
ik denk van wel (zie in iedergeval 1 echtheids kenmerk op de doos en dat is die reflecterende sticker)quote:Op donderdag 2 december 2010 14:18 schreef richardrahl het volgende:
zijn deze uggs wel echt?
http://link.marktplaats.nl/399717673
daar kan ik ook straks langs om te passen
Ik heb maat 37 en draag W6.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:11 schreef richardrahl het volgende:
ja, die sites ken ik, maar ik vind dat maar lastig. Ik heb ze even gemaild of ze de bon hebben of een bewijs waar het gekocht is.
Welke maat moet je nu voor maat 37 hebben? Is dat 6 of 7, volgens mij bestaat 6.5 niet in classic?
Ik heb ze gebeld omdat er smiddags opeens wel kindermaten in mijn maat bij stonden, die wilde ik liever omdat dat nogal scheelt en ik heb een kleine maat.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:13 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Ik heb pewter grijs genomen. Normaal heb ik van Uggs maat 38, nu heb ik maat 39 besteld omdat ze schijnbaar klein vallen.
@Noumooiniet: ik heb ze een mailtje gestuurd en gevraagd wanneer ik de bestelling kon verwachten. Kreeg heel snel een antwoord terug. Keurig netjes allemaal!
Ik heb ook W6=37.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:36 schreef richardrahl het volgende:
ik dacht al W6...
helaas willen de verkopers op marktplaats geen bon laten zien, komen ze met smoezen of halen ze zelfs de advertentie opeens offline... komop zeg, ik doe een uitstekend bod, vraag alleen om een bewijs van koop zodat ik kan zien of het echte zijn.
Ik zoek wel even verder en anders maar nieuw, maar in die nephandel probeer ik niet te trappen.
Ik niet maar ik schoot wel in de lachquote:Op donderdag 2 december 2010 23:23 schreef yvonne het volgende:
Van den Assem's waanzinnige Uggs Outlet: 258 VIP kaarten te vergeven! Wie heeft er al gemaild? * Nieuwsgierig*
Wrom?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:55 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik niet maar ik schoot wel in de lach
Nou ja, vip kaarten om een winkel überhaupt binnen te komen, ik dacht dat er alleen de eerste dagen rijen zouden staanquote:
Je hoeft alleen maar het FOK!topic te lezen, mailtje te sturen en je ontloopt wachtijden en wachtrijen, vind het wel wat hebben zo in de winterquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:34 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nou ja, vip kaarten om een winkel überhaupt binnen te komen, ik dacht dat er alleen de eerste dagen rijen zouden staanZeker met dit weer..
Misschien dat ik toch een poging ga wagen door een stukje te schrijven
Ja ik heb Darkelf even een pm gestuurd hierover omdat het me niet geheel duidelijk was. In de OP staat nl dit:quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar het FOK!topic te lezen, mailtje te sturen en je ontloopt wachtijden en wachtrijen, vind het wel wat hebben zo in de winter
Ik had er gister op Twitter eentje gewonnen en ga vandaag op pad.
Ik ben heeeeeeel erg benieuwd!
Afz ex-Uggs hater
Verwacht er niet teveel van, populaire modellen zijn daar niet te koop. Dus als je specifiek 1 model zoekt kan je van een koude kermis thuiskomen... als je echter wat meer modellen leuk vind kan je er denk ik wel slagen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:42 schreef yvonne het volgende:
Ik had er gister op Twitter eentje gewonnen en ga vandaag op pad.
Ik ben heeeeeeel erg benieuwd!
Dat is wel te vergelijken met elkaar.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:13 schreef richardrahl het volgende:
[..]
Al begrijp ik alleen niet zo waarom mensen in de rij staan voor een schoenenwinkel, maar dat komt misschien ook omdat ik een man ben. Ik begrijp wel waarom mensen midden in de nacht bij de mediamarkt een computerspel gaan kopen, dat zullen de vrouwen wel weer niet begrijpen
De TNT was net hier op mijn werk en bracht mijn Uggs Dakota's. En ze passen perfect!! Ze waren alleen superkoud, dus ik heb ze heel snel weer uitgedaan. Nu vanavond inpakken en zondag weer uitpakken als 5 dec. kado.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op de TNT!!!
Straks lekker warme voetjes
ahahahaha cadeautje voor jezelf?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:53 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
De TNT was net hier op mijn werk en bracht mijn Uggs Dakota's. En ze passen perfect!! Ze waren alleen superkoud, dus ik heb ze heel snel weer uitgedaan. Nu vanavond inpakken en zondag weer uitpakken als 5 dec. kado.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:53 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
De TNT was net hier op mijn werk en bracht mijn Uggs Dakota's. En ze passen perfect!! Ze waren alleen superkoud, dus ik heb ze heel snel weer uitgedaan. Nu vanavond inpakken en zondag weer uitpakken als 5 dec. kado.
De prijs is inderdaad hetzelfde, alleen officiele winkels die hier in de buurt zitten (en dat zijn er niet zo veel), hebben heel weinig voorraad. Vooral kindermaten (die ik gewoon aan kan).quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:58 schreef richardrahl het volgende:
waarom kopen jullie eigenlijk op een nederlandse website de uggs in plaats van in de winkel, dan ben je toch evenduur uit of mis ik iets?
dat marktlaats schiet niet op , ik wilde anders vrouwlief 200 euro toestoppen om zaterdag hier in de stad uggs te kopen (zit een officiele dealer hier).
Ik wil de Classic Tall graag in een mannenmaat (ik heb maat 45) en die kom je werkelijk in geen enkele echte winkel tegen, alle verkopers weten je te vertellen dat ze ook gewoon niet bestaan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:58 schreef richardrahl het volgende:
waarom kopen jullie eigenlijk op een nederlandse website de uggs in plaats van in de winkel, dan ben je toch evenduur uit of mis ik iets?
dat marktlaats schiet niet op , ik wilde anders vrouwlief 200 euro toestoppen om zaterdag hier in de stad uggs te kopen (zit een officiele dealer hier).
Wauw, die bruine zijn echt mooi.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:09 schreef Eef999 het volgende:
Ik kreeg net een mail van The Walking Company, ze hebben een nieuw model.... ik vind die bruine wel leuk, maar ik heb al een paar bruine bailey buttons![]()
[ afbeelding ]
oh tof op de ugg site zlef staan ze alleen in roze paars en groen, maar ik wil nog wel bruine uggs dus het zou mooi uitkomen dan!!!quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:09 schreef Eef999 het volgende:
Ik kreeg net een mail van The Walking Company, ze hebben een nieuw model.... ik vind die bruine wel leuk, maar ik heb al een paar bruine bailey buttons![]()
[ afbeelding ]
k heb op de website gekeken maar de "bruine" is toch echt roze, bummerquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:09 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]
is ook een beetje te zien aan het bont Dat is ook meer roze dan echt bruin. Vind die paarse toch ook wel tof eigenlijk!quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
k heb op de website gekeken maar de "bruine" is toch echt roze, bummer
Je kunt toch in NL passen en dan via internet bestellen?quote:Op zondag 5 december 2010 17:40 schreef Maria2.0 het volgende:
Besloten dat ik de Ashur wil hebben. Vind de Tess overigens ook een goede optie.
Denk dat ik maar in NL koop want ik heb geen flauw idee welke maat ik moet hebben en ik heb stevige kuiten. Loop dus wel wat risico met zomaar bestellen.
met wat geluk niks, waar heb je besteld?quote:Op maandag 6 december 2010 09:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
En ik zit dan op 137 dollar (103 euro omgerekend) incl. verzendkosten, hoeveel extra kosten moet ik aan de deur betalen?
Shoe store, is het goedkoopst i guess. Heb nog niet besteld, wou eerst even weten hoeveel ik ongeveer kwijt zou zijnquote:Op maandag 6 december 2010 09:50 schreef richardrahl het volgende:
[..]
met wat geluk niks, waar heb je besteld?
Ik heb 37.quote:Op maandag 6 december 2010 09:18 schreef pumpkinsoup het volgende:
Als ik normaal maat US7 heb, moet ik dan voor kindermaat US5?
die vraag is hier al zoooo vaak gesteld, misschien even terug lezen en het linkje gebruiken van de omrekentabel? dan zie je vanzelf hoeveel je moet bijbetalen ...quote:Op maandag 6 december 2010 09:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
En ik zit dan op 137 dollar (103 euro omgerekend) incl. verzendkosten, hoeveel extra kosten moet ik aan de deur betalen?
Geen douanerechten onder de 150 euro toch? Of heb ik dat nou altijd verkeerd begrepen?quote:Op maandag 6 december 2010 09:53 schreef richardrahl het volgende:
met wat geluk niks, als je pech hebt komen er 12% douanerechten en 19% omzetbelasting over de waarde van de goederen bij, reken voor de zekerheid op 40 euro extra kosten.
Je maakt trouwens ook een fout in het omrekenen van dollars naar euro's, je zit sneller aan 115 tot 125 euro voor 137 dollars momenteel (hangt wat van je creditcardmaatschappij af). Dus in het slechtste geval ben je 165 euro kwijt en in het meest gunstige geval 115 euro.
Staat ie op de officiele uggs-site? Zo nee, dan zou ik de gok niet wagenquote:Op maandag 6 december 2010 14:05 schreef NouMooiNiet het volgende:
http://www.uggbootsnederland.nl/
Wat denken jullie, echt of nep??
Als ik dat logo zie, zeg ik nep.quote:Op maandag 6 december 2010 14:05 schreef NouMooiNiet het volgende:
http://www.uggbootsnederland.nl/
Wat denken jullie, echt of nep??
quote:Als u ervoor kiest om onze verwijzing te gebruiken om een vriend over onze plaats te vertellen, vragen wij u om de naam van je vriend en email adres. Wij zullen uw vriend automatisch een eenmalige e-mail uitnodigend hem of haar naar de site te bezoeken. BootsOffer slaat deze gegevens en gebruikt deze voor het enige doel van het verzenden van dit eenmalige e-mail.
Winkel heeft hem inderdaad niet meer. Alleen de webshop maar ik heb geen andere Uggs en dus geen idee van de maatvoering. Ervaring met bestellen bij hen en eventueel terugsturen als het niet past?quote:Op maandag 6 december 2010 08:51 schreef ivetje het volgende:
Is die aanbieding ook in de winkel dan en niet alleen via de webshop? Dan moet je alsnog ergens gaan passen en het is een model van vorig jaar volgens mij. Ik dacht eigenlijk dat ie al uit de collectie was, want kwam hem al nergens meer tegen. Wordt denk ik nog lastig om een winkel te vinden om te passen, buiten van assem.
Research!quote:Op maandag 6 december 2010 14:13 schreef richardrahl het volgende:
nep, it6848@hotmail.com is de administrator van dat domein, dan weet je al genoeg. 11 Februari 2010 is hij ermee gestart.
Hij zit achter meerdere nepsites zoals http://www.uggbootsuk4sale.com, http://www.bride-space.com en dergelijke en in china wordt hij gezocht voor oplichting... dus tja, dat zegt genoeg.
In iedergeval zijn adres:
Name : Chen Minghui
Organization : Chen Minghui
Address : fu zhou
City : fu zhou
Province/State : Fujian
Country : China
Postal Code : 350001
Phone Number : 86-591-83365002
Fax : 86-591-83365002
Email : it6848@hotmail.com
Eigenlijk weet je al genoeg als je dit leest
http://www.uggbootsnederland.nl/privacy.html
engels naar nederlands via een vertaalmachine, ze zijn zelfs vergeten het webadres (domein) aan te passen in die tekst en het gaat over een heel andere website.
[..]
![]()
zit wel een grappige chat met chinezen op, maar ze praten alleen maar chinees en engels, 1 van e dames wil dat ik een foto stuur en misschien daten.... je moet wat op een saaie werkdag![]()
Tja, de classic ugg is wat breder in de voet. Dit is echt een 'laars'.quote:Op maandag 6 december 2010 18:17 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Winkel heeft hem inderdaad niet meer. Alleen de webshop maar ik heb geen andere Uggs en dus geen idee van de maatvoering. Ervaring met bestellen bij hen en eventueel terugsturen als het niet past?
Ik heb overigens maat 39/40. Vraag me dan af of ik beter een 39 of een 40 kan bestellen..
Van schoenen weet ik het niet 100% zeker, maar bij dvd's heb je al bij 20 euro gedonder. Ik moest ene keer veel geld bijbetalen om 3 dvd's te ontvangen en als het nu films waren, maar het waren dans instructie films... echt te absurd vond ik het, maarja...quote:Op maandag 6 december 2010 10:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Geen douanerechten onder de 150 euro toch? Of heb ik dat nou altijd verkeerd begrepen?
amazon.co.uk!quote:Op maandag 6 december 2010 21:15 schreef richardrahl het volgende:
[..]
Van schoenen weet ik het niet 100% zeker, maar bij dvd's heb je al bij 20 euro gedonder. Ik moest ene keer veel geld bijbetalen om 3 dvd's te ontvangen en als het nu films waren, maar het waren dans instructie films... echt te absurd vond ik het, maarja...
ah bizar. Maar je moet inderdaad geluk hebben, bij mij helaas nog nooit geluktquote:Op maandag 6 december 2010 21:17 schreef richardrahl het volgende:
die films waren alleen op amazon.com te vinden (voor een dansschool van een vriend), werd trouwens wel via amazon.de verzonden, maar dan nog kosten erbij
je moet gewoon geluk hebben, vooral in deze periode gaat het vaak prima, dan komen er miljoenen pakjes het land in en glip je er zo tussendoor.
Volgens mij mag je tot 22 euro (excl. verzenden) gewoon 'gratis' invoeren, daarna tot 150 euro alleen BTW + inklaringskosten en daarboven BTW+ inklaringskosten+ douanerechten. Ga even een linkje opsnorren.quote:Op maandag 6 december 2010 21:15 schreef richardrahl het volgende:
[..]
Van schoenen weet ik het niet 100% zeker, maar bij dvd's heb je al bij 20 euro gedonder. Ik moest ene keer veel geld bijbetalen om 3 dvd's te ontvangen en als het nu films waren, maar het waren dans instructie films... echt te absurd vond ik het, maarja...
die heb ik ook ze zijn echt liefdequote:Op maandag 6 december 2010 22:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga denk ik Bailey Triple Buttons bestellen.
Lagers of hogers (ik zocht je op msn, maar kon je niet vindenquote:Op maandag 6 december 2010 22:13 schreef RenRen- het volgende:
Hoe duur zijn Bailey Button's in Nederland?
Heb je ze ook in Amerika besteld?quote:Op maandag 6 december 2010 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die heb ik ook ze zijn echt liefde
Lagers, met één knoopje!quote:Op maandag 6 december 2010 22:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Lagers of hogers (ik zocht je op msn, maar kon je niet vinden).
199.95 of in kindermaat 149.95quote:Op maandag 6 december 2010 22:13 schreef RenRen- het volgende:
Hoe duur zijn Bailey Button's in Nederland?
http://www.shoe-store.net/ugg-boots-mensquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:16 schreef Ipho het volgende:
Kan iemand me misschien helpen.
Ik zoek de chocolade uggs voor mannen in maat 9 oftewel 42.
Als ik via amazone of sheepskinboots doe dan komt er elke keer zoveel verzendkosten bij op.
Hopelijk dat jullie me verder kunnen helpen dank u!
Als ik daar deze selecteer in de chocolate kleur stelling heeft die een lichte zool en officieel hoord die ook gewoon donkerbruin te wezen..quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
http://www.shoe-store.net/ugg-boots-mens
Klopt van amazon,quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:23 schreef richardrahl het volgende:
sheepskinboot's prijs is inclusief verzendkosten naar Europa?
Amazon verzend geen Uggs naar Nederland.
Ik heb ze daar ook besteldquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:23 schreef Ipho het volgende:
[..]
Als ik daar deze selecteer in de chocolate kleur stelling heeft die een lichte zool en officieel hoord die ook gewoon donkerbruin te wezen..
Ervaringen met die site?
Lange verzend tijd?quote:
is officieel verkooppunt van uggs, kortingscode staat hier meen ik ook ergens in het topic (5% korting meen ik).quote:
Zal eens kijken wat me vriendin heeft die heeft namelijk 37 schoenmaat. Kijken wat ze in der uggs heeftquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:26 schreef richardrahl het volgende:
[..]
is officieel verkooppunt van uggs, kortingscode staat hier meen ik ook ergens in het topic (5% korting meen ik).
Maar niemand hier die weet of maat 5 ook voor maat 37 past?
dank je, weet je al wanneer je haar ziet? Ik wil namelijk vanmdidag gaan shoppen als markplaats weer niets oplevert.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:38 schreef Ipho het volgende:
Zal eens kijken wat me vriendin heeft die heeft namelijk 37 schoenmaat. Kijken wat ze in der uggs heeft
Ik heb maat 37, en heb van Uggs maat W6.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:26 schreef richardrahl het volgende:
[..]
is officieel verkooppunt van uggs, kortingscode staat hier meen ik ook ergens in het topic (5% korting meen ik).
Heb der gesmst! zet het hier direct neer als ik meer weetquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:43 schreef richardrahl het volgende:
[..]
dank je, weet je al wanneer je haar ziet? Ik wil namelijk vanmdidag gaan shoppen als markplaats weer niets oplevert.
Ja ik heb er behoorlijk spijt van dat ik voor suede heb gekozen. Ze kunnen er prima tegen, maar hebben wel een hoop liefde en aandacht nodigquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:05 schreef Eef999 het volgende:
Zojuist deze besteld![]()
[ afbeelding ]
Ik heb vorig jaar de bailey button bomber gekocht
[ afbeelding ]
Omdat het me zo goed bevalt, toch weer voor leer ipv suede.
Ze blijven heel mooi, ook als ik er mee door de regen en sneeuw banjer
Zou best kunnen, ik heb maat 38 en in 3 paar Uggs maat 6quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:26 schreef richardrahl het volgende:
[..]
nee ik was toen ongeduldig dus voor de volle lap in NL gehaaldquote:Op maandag 6 december 2010 22:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Heb je ze ook in Amerika besteld?
Ik heb zelf van de meeste schoenen maat 40 maar van uggs allemaal 39quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:26 schreef richardrahl het volgende:
In deze advertentie:
http://link.marktplaats.nl/401862381
staat dat je maat 5 prima kan dragen als je maat 37 hebt, klopt dat?
de kortingscode werkt nog wel -> UGGHYVE invoeren of UGGHYVES, kan ook ..quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:29 schreef Eef999 het volgende:
De kortingscode werkt niet meer bij shoe store.
Verzendtijd moet ik ook afwachten.
Hier lees je meer over shoe store![]()
Daar staat ook een gemakkelijke calculator om de kosten te berekenen
Ik lees daar trouwens ook dat iemand het over kleurverschil op plaatjes heeft...
Dat je daar niet van de plaatjes uit moet gaan...
Heb ik geprobeerd, maar werkt nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de kortingscode werkt nog wel -> UGGHYVE invoeren of UGGHYVES, kan ook ..
bij mij zei hij dat die code verlopen is, vorige week was dat ook al... ik heb hem met ugghyve besteldquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:19 schreef miss_dynastie het volgende:
SHOEBLOG werkt gewoon hoor, althans, bij mijn bestelling net wel!
Huh, wat vaag danquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bij mij zei hij dat die code verlopen is, vorige week was dat ook al... ik heb hem met ugghyve besteld
Waar heb je ze besteld en hoe zit het met de bedragen nu (als je ze importeert)?quote:
Misschien werkt de kortingscode bij mij niet omdat de laarzen al afgeprijsd warenquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:54 schreef Ipho het volgende:
Bij mij werkt UGGHYVES via shoe-store ook.
Sub-Total: $159.95
Discount: -$8.00
Tax: $0.00
Shipping: $28.00
Zit alleen nog met de maat te kutten, me vader heeft ander model daar zit 42 dus 9??? goed en dan heb ik het model bomber aan en dan heb ik 10 ofzo.
Dat denk ik.... vorige week werkte SHOEBLOG niet, toen ook niet besteld, en vandaag toch maar eens proberen en blijkbaar heb ik geluk.... heb het net geprobeerd met een willekeurig ander paar en ook daar doet ie het...quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:52 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Misschien werkt de kortingscode bij mij niet omdat de laarzen al afgeprijsd waren
Hahaha, ja ik heb precies hetzelfde gedaan met mijn 2 paar (ik heb ze wel gekregen van mijn ouders, erg hèquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee ik was toen ongeduldig dus voor de volle lap in NL gehaald
Ik heb het even geprobeerd bij mijn bestelling en hij werkt idd. Dus ook met afgeprijsde laarzen. Ik heb Korey een mail gestuurd dat ik die korting alsnog wil. Anders cancel ik mijn bestelling, en bestel ik opnieuw. Ik heb toch nog niet betaald. Thanx voor de tipquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat denk ik.... vorige week werkte SHOEBLOG niet, toen ook niet besteld, en vandaag toch maar eens proberen en blijkbaar heb ik geluk.... heb het net geprobeerd met een willekeurig ander paar en ook daar doet ie het...
Sub-Total: $149.95
Discount: -$15.00
Tax: $0.00
Shipping: $0.00
Total: $134.95
Blijkbaar toch weer geactiveerd?
die onderste wilde ik ook! ben benieuwd eigenlijk naar "aan" foto's en hoe ze vallen qua maatvoeringquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:27 schreef Maria2.0 het volgende:
Is Assem in praktijk snel met leveren? Kan niet wachten![]()
Heb overigens deze gekocht:
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]
Die bovenstequote:Op dinsdag 7 december 2010 17:27 schreef Maria2.0 het volgende:
Is Assem in praktijk snel met leveren? Kan niet wachten![]()
Heb overigens deze gekocht:
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]
ja dat hoorde ik dus ook, dat ze wat minder goed lopen, maar ik vind ze wel cute en voor die prijs al helemaal! ik ben benieuwd naar jouw ervaringen, de laatste keer dat ik bij assem bestelde had ik het binnen 2 dagen ofzoquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:58 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd. Het is dat ze relatief goedkoop waren want las dus wel dat het een rottig model is om aan te wennen. Maar wie weet scheelt het wel ietsjes als je nog geen andere UGGs hebt.
Ok, ik heb knightsbridge en ik kan maar net aan de draai maken met m'n hiel, de rits stopt net boven de hiel zeg maar. Kuiten zullen wel passen vanwege het elastiek maar het ging me dus meer om je voet erin te krijgenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:12 schreef Maria2.0 het volgende:
Hm, zie op sommige foto's wel een rits trouwens. Nouja, ik zie het wel.
bij shoe-store.netquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Waar heb je ze besteld en hoe zit het met de bedragen nu (als je ze importeert)?
Hee, zag vandaag een jongen in Den haag daarmee lopen!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:37 schreef stoeltafel het volgende:
Zaterdag voor het eerst van me leven Uggs gekregen .
[ afbeelding ]
Wat super, zo lekker warm, bedankt Sint
Schön!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:37 schreef stoeltafel het volgende:
Zaterdag voor het eerst van me leven Uggs gekregen .
[ afbeelding ]
Wat super, zo lekker warm, bedankt Sint
uggs zijn begonnen als schoenen voor mannen en later overgegaan naar de vrouwen hoor, niet andersom ...quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:20 schreef richardrahl het volgende:
mannen met uggs is toch niks? Uggs zijn leuk voor vrouwen en dat moet niet overslaan op het mannelijke geslacht
marktplaats is wel een vrij vermakelijke bron om uggs te bekijken, wat sommige mensen niet als smoezen bedenken om maar geen aankoopbon ofzo te laten zien. Blijven ze mails sturen dat ze heeeeel betrouwbaar zijn. Ik kwam zelfs iemand tegen die de uggs van opa had gekregen en opa had ze in duitsland ergens gekocht en de doos weggegooid omdat het anders zou opvallen dat ze schoenen zou krijgen voor sinterklaas.... komop zeg, wie trapt daar nu in?
Vandaag was ik te laat bij de ugg dealer hier in Harlingen, morgen even zien of ik wat eerder van het werk wegkan om ze als cadeautje voor mijn vrouw te kopen. Haar moeder betaald 50 euro mee, dat is wel mooi, kost het ons maar 140 euro voor de classic short in zwart.
Mijn bailey button krinkles ookquote:
Die van mij zijn ook onderweg, en ik kreeg alsnog 10% korting n.a.v mijn mailquote:Op woensdag 8 december 2010 22:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mijn bailey button krinkles ook![]()
Ik hoop dat ze er net zo snel zijn als vorige keer (2 weken), ga in elk geval vast even contant geld neerleggen voor het geval dat...
Ja dat klopt volgens mij wel, echt vervelend dat ik er 'te laat' mee benquote:Op donderdag 9 december 2010 12:54 schreef ivetje het volgende:
Paisley is toch alweer uit de collectie of niet? Volgens mij worden die niet meer gemaakt.
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:34 schreef Maria2.0 het volgende:
Ze zijn er toch!!!! De Cardy's zitten echt prima, heb ook niet de neiging te klauwen, lopen gewoon goed. Ik heb maat 39/40 normaal en heb een 39 genomen. Ze zijn echt leuk!
Blunder met de laarzen. Dingen aangetrokken maar ze zaten echt veel te strak. Echt dat het pijn deed. Ik baalde al. Op een gegeven moment ging het teveel pijn doen dus mijn man trok die laars van mijn voet af. Keek in de laars, zat er nog zo'n vormkarton in![]()
![]()
No shit dat ze klote zaten. Nu zitten ze prima, dus hoef niks terug te sturen.
Er zit overigens wel een rits in, zo'n halve. Ik ben blij
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:07 schreef Maria2.0 het volgende:
Godver. Nu wil ik Bailey Buttons in het grijs![]()
Waarom heeft niemand me gewaarschuwd dat ik er met het posten in dit topic een verslaving bij heb?
Ben er bij het nagellak en Lush topic ook al ingestonken
Moet je je laten opereren, dan krijg je ze van je manquote:Op donderdag 9 december 2010 15:07 schreef Maria2.0 het volgende:
Godver. Nu wil ik Bailey Buttons in het grijs![]()
Waarom heeft niemand me gewaarschuwd dat ik er met het posten in dit topic een verslaving bij heb?
Ben er bij het nagellak en Lush topic ook al ingestonken
Kun je daar pinnen?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:54 schreef Diconnected het volgende:
Vandaag in de outletstore geweest in R'dam. Niet veel soeps in mijn maat. Heb wel een paar Kensingtons gepast maar ik kwam er niet in met m'n wreefHeb nog wel een cardy gepast in een maat kleiner maar kwam ik ook niet in
Had ook nog een oud model gepast in Chestnut, met zo'n stevige zool en 2 van die banden op de laars. Zaten echt goddelijk! Maar aangezien ik zondag toch naar Amerika verhuis koop ik ze toch liever daar
Outletstore natuurlijk. Of je in the US of A kan pinnen vind ik op dit moment zo heel interessant.quote:
Ja sorry ik ben moe dus ik lees maar halfquote:Op donderdag 9 december 2010 20:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Outletstore natuurlijk. Of je in the US of A kan pinnen vind ik op dit moment zo heel interessant.
Dan moet je gaan knippen, ze zitten echt vastquote:Op donderdag 9 december 2010 19:51 schreef amaranta het volgende:
Maria 2.0 zou het bij die Cardys eventueel mogelijk zijn om die lussen aan de achterkant eraf te halen?
Jammer, hoopte dat ze er op gewoon op geknoopt waren.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:21 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Dan moet je gaan knippen, ze zitten echt vast
Hebbes: Het Grote UGG Australia Topic #9quote:Op zondag 12 december 2010 16:23 schreef Sosha het volgende:
Shit, topic #9 staat niet in de OP en ik kan 'm niet vinden
Ik heb ze nog niet buiten aangehad vanwege het natte weer. Ik vind ze binnen vrij warm maar de wind komt er wel doorheen denk ik. Ik zou ze dus meer als voorjaarsschoenen kopen.quote:Op zondag 12 december 2010 14:57 schreef sproetjes het volgende:
aaah de cardy fringe is weer op vooraad in mijn maat bij assem.. doen of niet... ik had ze net uit mn hoofd gezet
een vraag dan maar aan maria2.0: zijn ze wel warm? of moet je onder cardy's echt nog dikke sokken aan?
Ik ook, in het witquote:Op zondag 12 december 2010 16:28 schreef Eef999 het volgende:
Gisteren deze gekocht![]()
heerlijk
[ afbeelding ]
Ik heb ook een hoge wreef.quote:Op zondag 12 december 2010 20:52 schreef Jurk het volgende:
Mijn dochter wil heel graag uggs, maar ze heeft een hoge wreef. Gewone laarzen zitten vaak te strak. Weet iemand hoe dat met uggs is?
Dit ja. Ik heb enorm nare voeten (breed, hoge wreef), maar met Uggs heb ik nooit problemen gehadquote:Op zondag 12 december 2010 21:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb ook een hoge wreef.
Het is wel even wennen, maar eigenlijk duurt dat heel kort.Dan is het al genoeg uitgelopen. Ik heb laarzen die een te lage wreef hebben (geen uggs), dat het gaat knellen, maar bij deze nooit echt gehad (Classic talls)
Tja, ze heeft wel hele smalle voeten (ze is ook nog maar 11) maar wel maat 38/39 met een hoge wreef dus. Ik wilde ze kado doen voor kerst, dus dan kan ze niet mee passen. Vallen ze groot?quote:Op zondag 12 december 2010 22:09 schreef Melochan het volgende:
[..]
Dit ja. Ik heb enorm nare voeten (breed, hoge wreef), maar met Uggs heb ik nooit problemen gehad
die vind ik best leuk!quote:Op zondag 12 december 2010 20:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Assem.
Heb net deze twee besteld, doe samen met mijn zus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een maatje kleiner voor Uggs dan m'n gewone maat (40). Alle Uggs die ik heb zijn maat 39, behalve de Dakota's, die zijn wel maat 40.quote:Op zondag 12 december 2010 22:48 schreef Jurk het volgende:
[..]
Tja, ze heeft wel hele smalle voeten (ze is ook nog maar 11) maar wel maat 38/39 met een hoge wreef dus. Ik wilde ze kado doen voor kerst, dus dan kan ze niet mee passen. Vallen ze groot?
Geen flaaauw ideeequote:Op zondag 12 december 2010 22:50 schreef MissJ het volgende:
[..]
die vind ik best leuk!
Maarrr zijn die wel waterdicht eigenlijk?
Ooh! Deze zijn mooiquote:Op zondag 12 december 2010 20:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Assem.
[ afbeelding ]
Dit. En ik krijg enorm nare blaren, en ook na het inlopen. Maar bij uggs alleen bij foute sokken.quote:Op zondag 12 december 2010 22:09 schreef Melochan het volgende:
[..]
Dit ja. Ik heb enorm nare voeten (breed, hoge wreef), maar met Uggs heb ik nooit problemen gehad
quote:Op maandag 13 december 2010 01:40 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb de Fringe Cardy's gekocht in de Outlet.Ik heb alleen die slierten eraf geknipt, want die vond ik vreselijk.
Als ik het goed onthouden heb zijn ze ¤239, maar ik kan er ook naast zitten.. Maar ik heb alleen de bruine gezien, vond die kleur niet echt mooiquote:Op maandag 13 december 2010 08:12 schreef amaranta het volgende:[quote]
[b] Morgen ga ik nl naar de oulet...
Weet iemand hoe duur de Kensingtons daar zijn?
Nou, ze zitten zeg maar met een knoopje vast en je moet NIET het knoopje afknippen, want dat komt echt rechtstreeks uit het gebreide wol zeg maar. Dan gaat het rafelen. Maar als je naast het knoopje knipt valt het eigenlijk niet op. En anders kun je ze altijd nog wel wegwerken.quote:Op maandag 13 december 2010 08:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind ze ook gaaf, op de slierten na, zijn ze een beetje makkelijk weg te knippen, zie je er niks meer van?
Morgen ga ik nl naar de oulet...
Weet iemand hoe duur de Kensingtons daar zijn?
De normale bailey button bedoel je? In mijn geval had het wel zin, scheelt toch rond de 40 euro (weet het niet meer preciesquote:Op maandag 13 december 2010 12:53 schreef Maria2.0 het volgende:
Hm, dan ga ik eens nadenken of ik die slierten wel laat zitten of niet. Vind ze ook niet zo tof.
Importeren van de Bailey Button heeft amper zin toch, qua verschil in kosten met Nederland?
En als jullie de keus zouden hebben tussen de BB en de classic shorts in grijs, welke zouden jullie kiezen? Ik ben namelijk bang, wat ik zie en hoor, dat dat lusje van dat knoopje gaat uitlopen en dat die flapjes dan gaan lubberen...
Dit is voor het eerst dat ik leuke zie!quote:Op zondag 12 december 2010 20:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Assem.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zit een vrij goed voetbed in, de zool is ook echt dik. En ze zijn ECHT veel steviger.quote:Op maandag 13 december 2010 18:44 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik zal mijn vraag even anders stellen....zit er een voetenbed in de Uggs? En zijn de echte veel steviger dan de neppe (klinkt als domme vraag,maar toch).
En de zolen van de classics zien er dunner uit als de nieuwere Uggs, of valt dit wel mee?
Vergeleken met mijn nepperds zijn de zolen van mijn Classics een stukje dikker en veel steviger. Met mijn nepperds glijd ik al bijna uit over marmeren en supermarktvloeren, met mijn Classics niet en de zolen van mijn neppe zijn al veel meer beschadigd omdat ze veel zachter zijn. Het ligt er wel aan welk model Uggs je neemt, de zolen van de Roslynns en Plumdale's zijn weer een stikje steviger en ruwer (griprijker) dan die van de Classics.quote:Op maandag 13 december 2010 18:44 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik zal mijn vraag even anders stellen....zit er een voetenbed in de Uggs? En zijn de echte veel steviger dan de neppe (klinkt als domme vraag,maar toch).
En de zolen van de classics zien er dunner uit als de nieuwere Uggs, of valt dit wel mee?
Die zijn echt super leuk! Heeft iemand er aanfoto's van? Kan niets vinden op internet.quote:Op maandag 13 december 2010 21:15 schreef Tamashii het volgende:
Omg. Assem is echt belachelijk snel.
Morgen komen deze binnen:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dat afhankelijk is van smaak en dus niemand anders behalve jijzelf dat voor je kan bepalen. Het enige verschil wat ik kan bedenken is misschien de vatbaarheid voor/zichtbaarheid van vlekken tussen de twee kleuren.quote:Op maandag 13 december 2010 23:50 schreef petitebrunette het volgende:
Ik weet niet of ik classic short in chestnut of choclate brown moet nemen.. Wat is het leukste?
Nouja snel. Ze zeggen binnen 5 dagen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:01 schreef Tyler-Girl het volgende:
Gaat dat zo snel bij van Assem??dan ga ik ze vanavond zeker bestellen!!! Kan nu al niet meer wachten
Gelukkig is het jaar bijna voorbijquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:56 schreef Tyler-Girl het volgende:
....30 euro voor een care kit....daar gaat mijn geld....waarom moest ik me in mijn hoofd hale dat ik nu ineens perce uggs wil??? dit is een slecht jaar voor mij
Oh, de mijne vraag 10 euro.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:18 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb ook alleen die spray voor ¤12,95 bij de plaatselijke Ugg dealer gekocht.
Ik ben opgelichtquote:
Nou ik vind ze allebei leuk, alleen ik weet niet wat beter past met casual kleren. Pffff, moeilijk :pquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:07 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik denk dat dat afhankelijk is van smaak en dus niemand anders behalve jijzelf dat voor je kan bepalen. Het enige verschil wat ik kan bedenken is misschien de vatbaarheid voor/zichtbaarheid van vlekken tussen de twee kleuren.
Ze passen er allebei bij, omdat de kleuren niet zoveel verschillen van elkaar.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:49 schreef petitebrunette het volgende:
[..]
Nou ik vind ze allebei leuk, alleen ik weet niet wat beter past met casual kleren. Pffff, moeilijk :p
Bij mijn nieuwe BB zit alleen een kaartje met de maat/Uggletters/Made in China.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:10 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Moet er op het label nog 'Ugg' staan, of niet meer? Twijfelde even of die Uggs wel echt waren. Mijn oude hebben een labeltje met 'Ugg' erin staan.
Dat dacht ik bij die van mij ook, totdat ik erachter kwam dat er toch een labeltje met hologram verstopt zat onder de andere labeltjesquote:Op woensdag 15 december 2010 08:56 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Bij mijn nieuwe BB zit alleen een kaartje met de maat/Uggletters/Made in China.
Verder geen kaartjes. Hologram zit op de doos. Het merk op de hak is wel anders.
edit: ik heb wel een kindermaat, misschien dat het anders is dan??
Haaaa je hebt gelijk! Ze zitten verstopt onder het wolquote:Op woensdag 15 december 2010 09:29 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij die van mij ook, totdat ik erachter kwam dat er toch een labeltje met hologram verstopt zat onder de andere labeltjes(ook kinder uggs)
quote:Your item cleared customs in NETHERLANDS at 8:31 am on December 15, 2010. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Detailed Results:
Out of Foreign Customs, December 15, 2010, 8:31 am, NETHERLANDS
Arrived Abroad, December 15, 2010, 8:30 am, NETHERLANDS
International Dispatch, December 12, 2010, 8:04 am, ISC CHICAGO IL (USPS)
Denk het welquote:Op woensdag 15 december 2010 12:25 schreef lookinforyou het volgende:
Detailed Results:
Into Foreign Customs, December 13, 2010, 5:07 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, December 13, 2010, 5:06 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, December 12, 2010, 1:17 am, ISC CHICAGO IL (USPS)
Arrival
Electronic Shipping Info Received, December 10, 2010
Dit kan nog wel even gaan duren dan ?
Lijkt verdacht veel op mijn zending, liggen denk naast elkaar...quote:Op woensdag 15 december 2010 12:25 schreef lookinforyou het volgende:
Detailed Results:
Into Foreign Customs, December 13, 2010, 5:07 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, December 13, 2010, 5:06 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, December 12, 2010, 1:17 am, ISC CHICAGO IL (USPS)
Arrival
Electronic Shipping Info Received, December 10, 2010
Dit kan nog wel even gaan duren dan ?
Zolang het koud is, draag ik m'n Uggs zeker 4+ keer per week. Zeg 8 uur per dag ofzo.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:14 schreef richardrahl het volgende:
Mag ik jullie vragen hoe lang jullie op je ugss eigenlijk lopen?
Ik heb mijn moeder en zus gevraagd, die hebben beiden ugss. Mijn moeder loopt er soms binnenhuis op en heeft ze in een jaar tijd maar een paar uur aangehad.
Mijn zus loopt er ook maar heel zelden op en kan het geen dag volhouden zegt ze, die had er ook maar een dag of 6 op gelopen dit jaar.
Nu heeft mijn vrouw al uggs gekocht, maar ik sta hier toch wat verbaasd over. Nu ken ik niet heel veel meiden met uggs, maar mijn eigen familie koopt ze eerder voor de heb dan om er lekker op te lopen kennelijk?
Op dit moment alle tijd dat ik buiten de deur ben (en nu heb ik ze thuis ook nog aan, trouwens, is met normale schoenen meestal anders). Ik vind ze heerlijk zitten, heb zelfs na uren wandelen geen last van m'n voeten, het zijn echt de fijnste schoenen die ik ooit heb gehad (jammer dat ik ze zo lelijk vindquote:Op woensdag 15 december 2010 13:14 schreef richardrahl het volgende:
Ik heb mijn moeder en zus gevraagd, die hebben beiden ugss. Mijn moeder loopt er soms binnenhuis op en heeft ze in een jaar tijd maar een paar uur aangehad.
Mijn zus loopt er ook maar heel zelden op en kan het geen dag volhouden zegt ze, die had er ook maar een dag of 6 op gelopen dit jaar.
Nu heeft mijn vrouw al uggs gekocht, maar ik sta hier toch wat verbaasd over. Nu ken ik niet heel veel meiden met uggs, maar mijn eigen familie koopt ze eerder voor de heb dan om er lekker op te lopen kennelijk?
Ik woon ongeveer in mijn uggs omdat ik snel koude voeten heb. Uggs zijn lekker warm en zacht. Goed voor je voeten/rug zijn ze niet want de voetzool is niet gevormd, dus als jouw moeder en zus er niet lang op kunnen lopen is dat goed mogelijk. Ik draag ze zelf ook met zooltjes erin anders krijg ik last van mijn rug. Uggs + zooltjes = goddelijke comboquote:Op woensdag 15 december 2010 13:14 schreef richardrahl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |