Da's de officiële UGG Australia-website, dus dat zal dan wel hè?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:44 schreef yvonne het volgende:
Voor alle zekerheid: http://www.uggaustralia.c(...)245&model=Ultra+Tall is echt hè?
Ik ben al omquote:Op woensdag 1 december 2010 10:43 schreef Noek het volgende:
yvonne, ik heb 3 paar Uggs. Eentje heb ik na één seizoen weg kunnen flikkeren, al kostten die toendertijd ook $139,- Mijn twee echte paar Uggs heb ik inmiddels 4 en 2 jaar en ze zijn nog steeds goed.De zgn neppe lopen echt uit naar de binnenkant, dat is slecht en niet mooi.
Dus doe jezelf een lol en bestel de echte Uggs, it's amaaazing, Mike!
Ik ben een Uggs newbie hèquote:Op woensdag 1 december 2010 23:45 schreef Sosha het volgende:
[..]
Da's de officiële UGG Australia-website, dus dat zal dan wel hè?
Ik had ze hier binnen 1 dagquote:Op donderdag 2 december 2010 10:33 schreef _Joy_ het volgende:
O, hier zijn we! Vlug vraagje (ik zit op mijn werk):
Op welke betrouwbare site kan ik Uggs bestellen dat ze morgen binnen zijn? Ik wilde vandaag een paar Dakota's gaan halen maar het weer is zo slecht dat ik ze toch online ga bestellen. Bij v.d Assem is de levertijd 5 dagen. Wie o wie kan me ff snel helpen??
Thanks!quote:
Nee, alleen die doos al en dat certificaat vind ik er nep uitzien.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:03 schreef richardrahl het volgende:
ik heb een afspraak met deze verkoper om er straks langs te gaan, weten jullie of deze origineel lijken?
http://link.marktplaats.nl/401488641
Deze zijn nep. Echte Uggs hebben geen certificaat..quote:Op donderdag 2 december 2010 13:03 schreef richardrahl het volgende:
ik heb een afspraak met deze verkoper om er straks langs te gaan, weten jullie of deze origineel lijken?
http://link.marktplaats.nl/401488641
Ik wel, al spray ik ze alleen in. Ze doen het prima, ook in de sneeuw. Een kennis van me had een andere spray (lees: goedkoper) gekocht, haar laarzen zijn verpest door de sneeuw. Weet iemand trouwens nog een adresje waar je die spray kan kopen? Is die winkel in Den Haag al open, ik neem aan dat het daar ook te koop is?quote:Op donderdag 2 december 2010 12:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hoe onderhouden jullie je Uggs? Allemaal met die officiële Care Kit?
Ja dat klopt. Maar ik durf er echt geld op te zetten dat deze nep zijn. Echte Ugg Australia boots worden niet in Australië gemaakt maar in Chinaquote:Op donderdag 2 december 2010 13:25 schreef richardrahl het volgende:
ik wacht wel even af wat ze zeggen, ik heb gevraagd waar hij gekocht is en ze hebben bon van de webwinkel.
Als het officiele zijn moet het toch op die website van uggs staan?
Hoera, ik heb ze nu in een andere kleur besteld, die hadden ze nog wel. Ze worden morgen op mijn werk bezorgd. Heb ik toch nog een sinterklaaskadoquote:
Waar staat dat eigenlijk dat ze morgen dan bezorgd worden? Ik heb vandaag daar ook besteld, maar kan niet zien wanneer ze bezorgd worden. Of wel?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:35 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Hoera, ik heb ze nu in een andere kleur besteld, die hadden ze nog wel. Ze worden morgen op mijn werk bezorgd. Heb ik toch nog een sinterklaaskado![]()
Dankjewel!!
Geen dank. Ik had ze ook de volgende dag, ze waren alleen te klein, maar ruilen ging ook snel.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:35 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Hoera, ik heb ze nu in een andere kleur besteld, die hadden ze nog wel. Ze worden morgen op mijn werk bezorgd. Heb ik toch nog een sinterklaaskado![]()
Dankjewel!!
Ik heb pewter grijs genomen. Normaal heb ik van Uggs maat 38, nu heb ik maat 39 besteld omdat ze schijnbaar klein vallen.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:00 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Geen dank. Ik had ze ook de volgende dag, ze waren alleen te klein, maar ruilen ging ook snel.
Goede service daar!![]()
Welke kleur heb je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |