Staat ie op de officiele uggs-site? Zo nee, dan zou ik de gok niet wagenquote:Op maandag 6 december 2010 14:05 schreef NouMooiNiet het volgende:
http://www.uggbootsnederland.nl/
Wat denken jullie, echt of nep??
Als ik dat logo zie, zeg ik nep.quote:Op maandag 6 december 2010 14:05 schreef NouMooiNiet het volgende:
http://www.uggbootsnederland.nl/
Wat denken jullie, echt of nep??
quote:Als u ervoor kiest om onze verwijzing te gebruiken om een vriend over onze plaats te vertellen, vragen wij u om de naam van je vriend en email adres. Wij zullen uw vriend automatisch een eenmalige e-mail uitnodigend hem of haar naar de site te bezoeken. BootsOffer slaat deze gegevens en gebruikt deze voor het enige doel van het verzenden van dit eenmalige e-mail.
Winkel heeft hem inderdaad niet meer. Alleen de webshop maar ik heb geen andere Uggs en dus geen idee van de maatvoering. Ervaring met bestellen bij hen en eventueel terugsturen als het niet past?quote:Op maandag 6 december 2010 08:51 schreef ivetje het volgende:
Is die aanbieding ook in de winkel dan en niet alleen via de webshop? Dan moet je alsnog ergens gaan passen en het is een model van vorig jaar volgens mij. Ik dacht eigenlijk dat ie al uit de collectie was, want kwam hem al nergens meer tegen. Wordt denk ik nog lastig om een winkel te vinden om te passen, buiten van assem.
Research!quote:Op maandag 6 december 2010 14:13 schreef richardrahl het volgende:
nep, it6848@hotmail.com is de administrator van dat domein, dan weet je al genoeg. 11 Februari 2010 is hij ermee gestart.
Hij zit achter meerdere nepsites zoals http://www.uggbootsuk4sale.com, http://www.bride-space.com en dergelijke en in china wordt hij gezocht voor oplichting... dus tja, dat zegt genoeg.
In iedergeval zijn adres:
Name : Chen Minghui
Organization : Chen Minghui
Address : fu zhou
City : fu zhou
Province/State : Fujian
Country : China
Postal Code : 350001
Phone Number : 86-591-83365002
Fax : 86-591-83365002
Email : it6848@hotmail.com
Eigenlijk weet je al genoeg als je dit leest
http://www.uggbootsnederland.nl/privacy.html
engels naar nederlands via een vertaalmachine, ze zijn zelfs vergeten het webadres (domein) aan te passen in die tekst en het gaat over een heel andere website.
[..]
![]()
zit wel een grappige chat met chinezen op, maar ze praten alleen maar chinees en engels, 1 van e dames wil dat ik een foto stuur en misschien daten.... je moet wat op een saaie werkdag![]()
Tja, de classic ugg is wat breder in de voet. Dit is echt een 'laars'.quote:Op maandag 6 december 2010 18:17 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Winkel heeft hem inderdaad niet meer. Alleen de webshop maar ik heb geen andere Uggs en dus geen idee van de maatvoering. Ervaring met bestellen bij hen en eventueel terugsturen als het niet past?
Ik heb overigens maat 39/40. Vraag me dan af of ik beter een 39 of een 40 kan bestellen..
Van schoenen weet ik het niet 100% zeker, maar bij dvd's heb je al bij 20 euro gedonder. Ik moest ene keer veel geld bijbetalen om 3 dvd's te ontvangen en als het nu films waren, maar het waren dans instructie films... echt te absurd vond ik het, maarja...quote:Op maandag 6 december 2010 10:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Geen douanerechten onder de 150 euro toch? Of heb ik dat nou altijd verkeerd begrepen?
amazon.co.uk!quote:Op maandag 6 december 2010 21:15 schreef richardrahl het volgende:
[..]
Van schoenen weet ik het niet 100% zeker, maar bij dvd's heb je al bij 20 euro gedonder. Ik moest ene keer veel geld bijbetalen om 3 dvd's te ontvangen en als het nu films waren, maar het waren dans instructie films... echt te absurd vond ik het, maarja...
ah bizar. Maar je moet inderdaad geluk hebben, bij mij helaas nog nooit geluktquote:Op maandag 6 december 2010 21:17 schreef richardrahl het volgende:
die films waren alleen op amazon.com te vinden (voor een dansschool van een vriend), werd trouwens wel via amazon.de verzonden, maar dan nog kosten erbij
je moet gewoon geluk hebben, vooral in deze periode gaat het vaak prima, dan komen er miljoenen pakjes het land in en glip je er zo tussendoor.
Volgens mij mag je tot 22 euro (excl. verzenden) gewoon 'gratis' invoeren, daarna tot 150 euro alleen BTW + inklaringskosten en daarboven BTW+ inklaringskosten+ douanerechten. Ga even een linkje opsnorren.quote:Op maandag 6 december 2010 21:15 schreef richardrahl het volgende:
[..]
Van schoenen weet ik het niet 100% zeker, maar bij dvd's heb je al bij 20 euro gedonder. Ik moest ene keer veel geld bijbetalen om 3 dvd's te ontvangen en als het nu films waren, maar het waren dans instructie films... echt te absurd vond ik het, maarja...
die heb ik ook ze zijn echt liefdequote:Op maandag 6 december 2010 22:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga denk ik Bailey Triple Buttons bestellen.
Lagers of hogers (ik zocht je op msn, maar kon je niet vindenquote:Op maandag 6 december 2010 22:13 schreef RenRen- het volgende:
Hoe duur zijn Bailey Button's in Nederland?
Heb je ze ook in Amerika besteld?quote:Op maandag 6 december 2010 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die heb ik ook ze zijn echt liefde
Lagers, met één knoopje!quote:Op maandag 6 december 2010 22:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Lagers of hogers (ik zocht je op msn, maar kon je niet vinden).
199.95 of in kindermaat 149.95quote:Op maandag 6 december 2010 22:13 schreef RenRen- het volgende:
Hoe duur zijn Bailey Button's in Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |