Schön!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:37 schreef stoeltafel het volgende:
Zaterdag voor het eerst van me leven Uggs gekregen .
[ afbeelding ]
Wat super, zo lekker warm, bedankt Sint
uggs zijn begonnen als schoenen voor mannen en later overgegaan naar de vrouwen hoor, niet andersom ...quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:20 schreef richardrahl het volgende:
mannen met uggs is toch niks? Uggs zijn leuk voor vrouwen en dat moet niet overslaan op het mannelijke geslacht
marktplaats is wel een vrij vermakelijke bron om uggs te bekijken, wat sommige mensen niet als smoezen bedenken om maar geen aankoopbon ofzo te laten zien. Blijven ze mails sturen dat ze heeeeel betrouwbaar zijn. Ik kwam zelfs iemand tegen die de uggs van opa had gekregen en opa had ze in duitsland ergens gekocht en de doos weggegooid omdat het anders zou opvallen dat ze schoenen zou krijgen voor sinterklaas.... komop zeg, wie trapt daar nu in?
Vandaag was ik te laat bij de ugg dealer hier in Harlingen, morgen even zien of ik wat eerder van het werk wegkan om ze als cadeautje voor mijn vrouw te kopen. Haar moeder betaald 50 euro mee, dat is wel mooi, kost het ons maar 140 euro voor de classic short in zwart.
Mijn bailey button krinkles ookquote:
Die van mij zijn ook onderweg, en ik kreeg alsnog 10% korting n.a.v mijn mailquote:Op woensdag 8 december 2010 22:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mijn bailey button krinkles ook![]()
Ik hoop dat ze er net zo snel zijn als vorige keer (2 weken), ga in elk geval vast even contant geld neerleggen voor het geval dat...
Ja dat klopt volgens mij wel, echt vervelend dat ik er 'te laat' mee benquote:Op donderdag 9 december 2010 12:54 schreef ivetje het volgende:
Paisley is toch alweer uit de collectie of niet? Volgens mij worden die niet meer gemaakt.
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:34 schreef Maria2.0 het volgende:
Ze zijn er toch!!!! De Cardy's zitten echt prima, heb ook niet de neiging te klauwen, lopen gewoon goed. Ik heb maat 39/40 normaal en heb een 39 genomen. Ze zijn echt leuk!
Blunder met de laarzen. Dingen aangetrokken maar ze zaten echt veel te strak. Echt dat het pijn deed. Ik baalde al. Op een gegeven moment ging het teveel pijn doen dus mijn man trok die laars van mijn voet af. Keek in de laars, zat er nog zo'n vormkarton in![]()
![]()
No shit dat ze klote zaten. Nu zitten ze prima, dus hoef niks terug te sturen.
Er zit overigens wel een rits in, zo'n halve. Ik ben blij
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:07 schreef Maria2.0 het volgende:
Godver. Nu wil ik Bailey Buttons in het grijs![]()
Waarom heeft niemand me gewaarschuwd dat ik er met het posten in dit topic een verslaving bij heb?
Ben er bij het nagellak en Lush topic ook al ingestonken
Moet je je laten opereren, dan krijg je ze van je manquote:Op donderdag 9 december 2010 15:07 schreef Maria2.0 het volgende:
Godver. Nu wil ik Bailey Buttons in het grijs![]()
Waarom heeft niemand me gewaarschuwd dat ik er met het posten in dit topic een verslaving bij heb?
Ben er bij het nagellak en Lush topic ook al ingestonken
Kun je daar pinnen?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:54 schreef Diconnected het volgende:
Vandaag in de outletstore geweest in R'dam. Niet veel soeps in mijn maat. Heb wel een paar Kensingtons gepast maar ik kwam er niet in met m'n wreefHeb nog wel een cardy gepast in een maat kleiner maar kwam ik ook niet in
Had ook nog een oud model gepast in Chestnut, met zo'n stevige zool en 2 van die banden op de laars. Zaten echt goddelijk! Maar aangezien ik zondag toch naar Amerika verhuis koop ik ze toch liever daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |