bij mij zei hij dat die code verlopen is, vorige week was dat ook al... ik heb hem met ugghyve besteldquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:19 schreef miss_dynastie het volgende:
SHOEBLOG werkt gewoon hoor, althans, bij mijn bestelling net wel!
Huh, wat vaag danquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bij mij zei hij dat die code verlopen is, vorige week was dat ook al... ik heb hem met ugghyve besteld
Waar heb je ze besteld en hoe zit het met de bedragen nu (als je ze importeert)?quote:
Misschien werkt de kortingscode bij mij niet omdat de laarzen al afgeprijsd warenquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:54 schreef Ipho het volgende:
Bij mij werkt UGGHYVES via shoe-store ook.
Sub-Total: $159.95
Discount: -$8.00
Tax: $0.00
Shipping: $28.00
Zit alleen nog met de maat te kutten, me vader heeft ander model daar zit 42 dus 9??? goed en dan heb ik het model bomber aan en dan heb ik 10 ofzo.
Dat denk ik.... vorige week werkte SHOEBLOG niet, toen ook niet besteld, en vandaag toch maar eens proberen en blijkbaar heb ik geluk.... heb het net geprobeerd met een willekeurig ander paar en ook daar doet ie het...quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:52 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Misschien werkt de kortingscode bij mij niet omdat de laarzen al afgeprijsd waren
Hahaha, ja ik heb precies hetzelfde gedaan met mijn 2 paar (ik heb ze wel gekregen van mijn ouders, erg hèquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee ik was toen ongeduldig dus voor de volle lap in NL gehaald
Ik heb het even geprobeerd bij mijn bestelling en hij werkt idd. Dus ook met afgeprijsde laarzen. Ik heb Korey een mail gestuurd dat ik die korting alsnog wil. Anders cancel ik mijn bestelling, en bestel ik opnieuw. Ik heb toch nog niet betaald. Thanx voor de tipquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat denk ik.... vorige week werkte SHOEBLOG niet, toen ook niet besteld, en vandaag toch maar eens proberen en blijkbaar heb ik geluk.... heb het net geprobeerd met een willekeurig ander paar en ook daar doet ie het...
Sub-Total: $149.95
Discount: -$15.00
Tax: $0.00
Shipping: $0.00
Total: $134.95
Blijkbaar toch weer geactiveerd?
die onderste wilde ik ook! ben benieuwd eigenlijk naar "aan" foto's en hoe ze vallen qua maatvoeringquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:27 schreef Maria2.0 het volgende:
Is Assem in praktijk snel met leveren? Kan niet wachten![]()
Heb overigens deze gekocht:
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]
Die bovenstequote:Op dinsdag 7 december 2010 17:27 schreef Maria2.0 het volgende:
Is Assem in praktijk snel met leveren? Kan niet wachten![]()
Heb overigens deze gekocht:
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]
ja dat hoorde ik dus ook, dat ze wat minder goed lopen, maar ik vind ze wel cute en voor die prijs al helemaal! ik ben benieuwd naar jouw ervaringen, de laatste keer dat ik bij assem bestelde had ik het binnen 2 dagen ofzoquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:58 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd. Het is dat ze relatief goedkoop waren want las dus wel dat het een rottig model is om aan te wennen. Maar wie weet scheelt het wel ietsjes als je nog geen andere UGGs hebt.
Ok, ik heb knightsbridge en ik kan maar net aan de draai maken met m'n hiel, de rits stopt net boven de hiel zeg maar. Kuiten zullen wel passen vanwege het elastiek maar het ging me dus meer om je voet erin te krijgenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:12 schreef Maria2.0 het volgende:
Hm, zie op sommige foto's wel een rits trouwens. Nouja, ik zie het wel.
bij shoe-store.netquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Waar heb je ze besteld en hoe zit het met de bedragen nu (als je ze importeert)?
Hee, zag vandaag een jongen in Den haag daarmee lopen!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:37 schreef stoeltafel het volgende:
Zaterdag voor het eerst van me leven Uggs gekregen .
[ afbeelding ]
Wat super, zo lekker warm, bedankt Sint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |