abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:16:53 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88100744

We hoeven hier geen negatieve reacties als 'gatver, ugg's zijn lelijk', kan je het toch niet laten, leef je dan hier uit!

Vervolg van:
Uggs bestellen in Amerika
Uggs bestellen in Amerika [deel 2]
Uggs bestellen in Amerika [deel 3]
Uggs bestellen in Amerika [deel 4]
Uggs bestellen in Amerika [deel 5]
Het Grote UGG Australia #6
Het Grote UGG Australia Topic #7
Het Grote UGG Australia Topic #8

Betrouwbare online webwinkels:
UGG Australia [NL]
UGG Australia [US]
UGG Australia [UK]

Veel gestelde vragen:

Hoe weet ik of een site echte UGG's verkoopt?
Kijk bij de bovengenoemde online webwinkels, staat jouw site er niet tussen, dan heb je al een grote kans dat de site nep verkoopt.

Ik bestel voor het eerst UGG's, hoe weet ik wat mijn maat is?
Op deze site kan je je maat opzoeken, maar als je er nog over twijfeld, kan je het beste gewoon de schoenen in een winkel passen, en ze vervolgens via internet bestellen.

Kan ik mijn UGG's ook in de zomer aan?Ja dat kan, het schapenwol wat in UGG's wordt verwerkt, houd je voeten warm in de winter, en lekker koel in de zomer.

Er zijn zoveel online shops, hoe weet ik welke het voordeligst is en waarom kan ik niet gewoon via de officiele online store bestellen?
Vanuit Amerika betaal je altijd wel extra kosten (19% BTW onder de 150 Euro + 12,50 voor TNT die het vervolgens bezorgd, boven de 150 euro komen er nog extra kosten bij), maar meestal (9/10) kom je vaak goedkoper uit dan dat je ze in Nederland koopt. Als je niet zo'n zin hebt in al die extra kosten, zou je ze eventueel wat goedkoper uit de UK kunnen halen, de prijzen verschillen niet bijster veel vergelijken met de Nederlandse prijzen, maar zijn uiteindelijk toch een paar tientjes goedkoper. Natuurlijk zou je ook via de officiele site kunnen bestellen, maar let op! je betaald wel hartstikke veel verzendkosten!

Hoe zorg ik er voor dat mijn UGG producten mooi blijven?
Stop ze ten eerste nooit in de wasmachine, maar was ze met de hand. Schapenvacht is van zichzelf al goed bestand tegen water, dus dit zal het niet zo snel beschadigen. Ben je er toch bang voor dat je UGG's vies worden oid, voor 30 euro kan je hier een care kit halen, in dit pakket zit een cleaner & conditioner, een freshener spray, een water & stain repellent spray voor als de uggs al onder de vieze vlekken zit, en een borsteltje.

Staat jouw vraag hier niet tussen? Stel ze gerust
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:18:35 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88100801
Gooi ik 'm dicht :|W

Enniewee, mijn vraag aan SEMTEX of iemand die die gebreide dingen ook heeft:

quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:29 schreef SEMTEX het volgende:
Vrij recent deze gekocht:

ben blij met de lengte, vooral als het koud is O+
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik zit er ook over te denken om deze te kopen :). De andere modellen vind ik echt te lelijk (sorry mensen!). Deze vind ik nog wel wat hebben :Y. Ik loop eigenlijk altijd op hakken en moet toch eens wat vaker aan plat schoeisel en dan wil ik wel goed spul.

Bevallen ze jou en verschilde je maat nog bij dit model?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_88101248
Zo zie je maar weer dat smaken verschillen, ik vind dat juist het lelijkste model wat er tussen zit. :@
All good things are wild and free.
pi_88101765
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:18 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[..]

Je wilt goed spul? :P De cardy zitten anders veel slapper om je benen dan de andere, en ik zou wel zooltjes in je uggs doen want de zool is gewoon plat dus niet echt goed voor je rug, met zooltjes erin is het beter.
pi_88102274
De Cardy is ook vrij koud in de winter geloof ik.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:09:32 #6
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88102596
quote:
1.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 13:00 schreef Heroinjunk het volgende:
De Cardy is ook vrij koud in de winter geloof ik.
Dat maakt me niet zoveel uit, ik slaap zelfs in de winter nog met m'n voeten buitenboord :').

Ik vind de andere UGGS echt heel heel heel erg hideous :@.
pi_88102679
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 13:09 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat maakt me niet zoveel uit, ik slaap zelfs in de winter nog met m'n voeten buitenboord :').

Ik vind de andere UGGS echt heel heel heel erg hideous :@.
Oke, dan maakt het niet zoveel uit. :P Maar de Cardy's zijn echt niet stevig. Ik heb ze zelf ook gepast, maar ze zitten echt niet lekker, omdat ze erg los om je benen heen zitten. Dan kun je beter een stel laarzen kopen met een rits of iets dergelijks, die zitten een stuk steviger.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:48:00 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88103938
Nouja, ik ga zondag toch naar R'dam, hobbel wel ff langs de ugg-winkel om te passen. Ik loop dus eigenlijk altijd op >9 cm, dus alles is al een verbetering. Heb 1 paar platte laarzen in glad leer, die draag ik ook wel, maar deze leken me wel comfy en nog wel vrolijk onder een rokje of jurkje :). En plat.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:12:29 #9
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_88113828
Ik vind de cardy het minst fijn zitten eigenlijk. Moest er heel erg aan wennen en had de eerste paar keren echt spierpijn in mijn voeten. Ik had telkens het gevoel dat ik eruit ging sloffen en ik kromde dus mijn tenen, zodat ze aan bleven. Dat was echt vreselijk. Maar inmiddels heb ik ze vaker aan gehad en loop ik er makkelijker op. Maar echt heerlijk vind ik ze nog steeds niet. Gewoon omdat ze idd niet stevig zijn en ze heel erg sloffen. En ze zijn idd niet warm, maar dat was geen probleem las ik al :)

En zie nu dat je semtex quote :D dat is eigenlijk wel de laatste persoon die ik op uggs vewacht hier hihi! Ik stel me daar altijd zo'n vrouw met sexy, hoge hakken bij voor ;)
To infinity…and beyond!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:24:59 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88116159
Ja, ik ben dus ook een groot liefhebster van die sexy, hoge hakken, maar ja... :+.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 13:40:57 #11
322954 Pepsine
Om af te breken.
pi_88139236
Hihi, ik was net aan het kijken op het elle-girl forum en daar kwam ik dit handige rekenhulpje tegen.
Ik was toch wel benieuwd wat het totaalbedrag nou word als ik bij Shoe-store.net bestel.
Met de kosten die ik vorig jaar betaald heb, kwam ik erachter dat het wel redelijk goed klopt.

http://www.astroblog.nl/tools/importheffingen/ Dit is de site, ik weet niet of hij al eens eerder langsgekomen is.

Vanavond ga ik de Uggs waarschijnlijk bestellen. *O*
pi_88142228
Je krijgt mij echt niet in die UGGs. Vind ze erg lelijk. Niets voor mij :N
Liej
pi_88146342
Dat mag, gelieve dat ergens anders te uiten. :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_88176014
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:18 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[..]

Ik heb ze ook. Paar keer gedragen, alleen binnenshuis, om eraan te wennen. Ik vind het niks, ze sloffen (ik heb hele smalle voeten, misschien ligt het daaraan) en ik heb constant het gevoel dat ik ze met mijn tenen vast moet klauwen om ze niet te verliezen. Doe mij maar de ouderwetse Uggs O+ O+
Dus mocht je maat 38 hebben en interesse hebben in een paar 2e hands die bijna niet gedragen zijn...
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:16:23 #15
11458 ivetje
pi_88179933
Misschien toch wat vaker dragen joy! Ik had precies dat probleem, maar heb op een gegeven moment gewoon niet meer met mijn tenen geklauwd. Het liep een stuk beter daarna. Gewoon lopen zoals je altijd doet en er niet aan denken :) ik heb ze nu vaker aan en zelfs gewoon naar mijn werk. Het sloft wel idd, maar dat is gewoon echt wennen.
To infinity…and beyond!
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:09:15 #16
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_88181635
Ik heb maat 41 en ik draag van UGG Cardy maat 40. En ze zouden zelfs nog een maat kleiner kunnen, ik heb nog ruimte over. Lijkt mij dus tricky bestellen.
Wat betreft kou: ik fiets met vrieskou naar mijn werk soms, daarom heb ik ze gekocht. Ik kan je verzekeren dat ze erg warm zij (zit een wollen schapenvachtje aan de binnenkant) en ik heb het een stuk warmer met UGGS dan met gewone laarzen.
Heb ze zelf gekocht omdat een collega van me ze ook droeg en die zei met de hevige sneeuwval van vorig jaar ze gekocht te hebben en er probleemloos mee door de sneeuw gebanjerd had, zonder koude voeten te krijgen.

Heb zelf af en toe ook wel eens het gevoel dat ik met mijn tenen moet klauwen, vooral als ik langere einden mee loop. Dat los je denk ik ook op als je een beter passende maat koopt :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:14:52 #17
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_88181817
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 18:12 schreef ivetje het volgende:
En zie nu dat je semtex quote :D dat is eigenlijk wel de laatste persoon die ik op uggs vewacht hier hihi! Ik stel me daar altijd zo'n vrouw met sexy, hoge hakken bij voor ;)
:P Ik heb ook heel veel hakken, maar dat is niet praktisch met veel lopen. Ik verwacht ze vooral deze winter erg veel te gaan dragen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:49:09 #18
11458 ivetje
pi_88183104
Heeft de cardy een schapenvacht binnenin? Heb de mijne alweer 2 jaar denk ik, maar die is alleen bij de neus gevoerd maar niet met vacht maar gewoon met stof. Alleen de binnenzool is van schapenvacht en een stukje bij de hiel. Bij mij is ie dus met winterkou echt niet winddicht en ik doe hem niet in de winter aan. De wind waait er zo doorheen jammer genoeg.
To infinity…and beyond!
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:02:29 #19
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_88183744
Misschien heb je wel een nepperd, mijn vachtje is lekker warm :P
pi_88185779
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 19:49 schreef ivetje het volgende:
Heeft de cardy een schapenvacht binnenin? Heb de mijne alweer 2 jaar denk ik, maar die is alleen bij de neus gevoerd maar niet met vacht maar gewoon met stof. Alleen de binnenzool is van schapenvacht en een stukje bij de hiel. Bij mij is ie dus met winterkou echt niet winddicht en ik doe hem niet in de winter aan. De wind waait er zo doorheen jammer genoeg.
Bij mij is gewoon heel de onderkant van schaap. Weet niet of ze koud zijn, ben er nog niet mee buiten geweest.
pi_88186248
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:02 schreef SEMTEX het volgende:
Misschien heb je wel een nepperd, mijn vachtje is lekker warm :P
:')

mijn cardy's komen uit de officiële winkel en hebben ook alleen maar aan de onderkant schapenvacht hoor
pi_88186508
En o ja, in mijn gewone Uggs draag ik geen sokken maar in mijn Cardy's wel. Zonder sokken zitten ze helemaal niet lekker.
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:11:25 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88191608
Vandaag niet meer gekeken, de bank lag te lekker :D.

Semtex: ik heb ook 40/41 en zal dan ook 39 maar ff passen voor de zekerheid, thnx voor de tip! Denk dat dat wel scheelt in het 'ze vallen van mn voeten af'-gevoel :+.
pi_88192671
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vandaag niet meer gekeken, de bank lag te lekker :D.

Semtex: ik heb ook 40/41 en zal dan ook 39 maar ff passen voor de zekerheid, thnx voor de tip! Denk dat dat wel scheelt in het 'ze vallen van mn voeten af'-gevoel :+.
pas ze goed want als ze weer te strak zitten zie je de grote teen er doorheen enzo, cardys zijn lastig!

na mijn aankoop van vorige week van ugg handschoenen waar ik echt super blij mee ben heb ik de knoop doorgehakt en nog een paar besteld:

nou maar hopen dat deze ook snel binnen zijn :)
pi_88192677
gatver, ugg's zijn lelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')