quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 20:29 schreef SEMTEX het volgende:
Vrij recent deze gekocht:
ben blij met de lengte, vooral als het koud is
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zit er ook over te denken om deze te kopen. De andere modellen vind ik echt te lelijk (sorry mensen!). Deze vind ik nog wel wat hebben
. Ik loop eigenlijk altijd op hakken en moet toch eens wat vaker aan plat schoeisel en dan wil ik wel goed spul.
Bevallen ze jou en verschilde je maat nog bij dit model?
quote:Je wilt goed spul?Op vrijdag 29 oktober 2010 12:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gooi ik 'm dicht![]()
Enniewee, mijn vraag aan SEMTEX of iemand die die gebreide dingen ook heeft:
[..]
[..]
quote:Dat maakt me niet zoveel uit, ik slaap zelfs in de winter nog met m'n voeten buitenboordOp vrijdag 29 oktober 2010 13:00 schreef Heroinjunk het volgende:
De Cardy is ook vrij koud in de winter geloof ik.
quote:Oke, dan maakt het niet zoveel uit.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat maakt me niet zoveel uit, ik slaap zelfs in de winter nog met m'n voeten buitenboord.
Ik vind de andere UGGS echt heel heel heel erg hideous.
Ik heb ze ook. Paar keer gedragen, alleen binnenshuis, om eraan te wennen. Ik vind het niks, ze sloffen (ik heb hele smalle voeten, misschien ligt het daaraan) en ik heb constant het gevoel dat ik ze met mijn tenen vast moet klauwen om ze niet te verliezen. Doe mij maar de ouderwetse Uggsquote:Op vrijdag 29 oktober 2010 12:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gooi ik 'm dicht![]()
Enniewee, mijn vraag aan SEMTEX of iemand die die gebreide dingen ook heeft:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:12 schreef ivetje het volgende:
En zie nu dat je semtex quotedat is eigenlijk wel de laatste persoon die ik op uggs vewacht hier hihi! Ik stel me daar altijd zo'n vrouw met sexy, hoge hakken bij voor
Bij mij is gewoon heel de onderkant van schaap. Weet niet of ze koud zijn, ben er nog niet mee buiten geweest.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:49 schreef ivetje het volgende:
Heeft de cardy een schapenvacht binnenin? Heb de mijne alweer 2 jaar denk ik, maar die is alleen bij de neus gevoerd maar niet met vacht maar gewoon met stof. Alleen de binnenzool is van schapenvacht en een stukje bij de hiel. Bij mij is ie dus met winterkou echt niet winddicht en ik doe hem niet in de winter aan. De wind waait er zo doorheen jammer genoeg.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:02 schreef SEMTEX het volgende:
Misschien heb je wel een nepperd, mijn vachtje is lekker warm
pas ze goed want als ze weer te strak zitten zie je de grote teen er doorheen enzo, cardys zijn lastig!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vandaag niet meer gekeken, de bank lag te lekker.
Semtex: ik heb ook 40/41 en zal dan ook 39 maar ff passen voor de zekerheid, thnx voor de tip! Denk dat dat wel scheelt in het 'ze vallen van mn voeten af'-gevoel.
het feit dat er 1337 in je username zit zegt al genoegquote:
Thnx, ik zal er op lettenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
pas ze goed want als ze weer te strak zitten zie je de grote teen er doorheen enzo, cardys zijn lastig!
sexy!quote:Op maandag 1 november 2010 08:16 schreef AMD-XP het volgende:
Heb Zaterdag deze paar binnen gekregen!
De Rockville II
[ afbeelding ]
en wat lopen ze fijn....
sorry maar ik geloof er echt weinig van dat ze origineel zijn hoorquote:Op maandag 1 november 2010 13:42 schreef Floor-Sofie het volgende:
ze zijn paar keer gedragen, heb alles gechecked ze zijn echt ogirineel:)
ik heb haar gemaild en ze ging akkoord met 90 euro, drna werd er wel hoger geboden maar ik had geluk
Ik ook eigenlijk. Ik weet zeker dat er een markt voor uggs is op marktplaats, waarom zou ze ze voor ¤90 willen verkopen als ze het dubbele zou kunnen krijgen? Ik heb zelf uggs verkocht op marktplaats voor ¤200 (ook zgan), ik werd gek gemaild met biedingen.quote:Op maandag 1 november 2010 14:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sorry maar ik geloof er echt weinig van dat ze origineel zijn hoor
zit de aankoopbon er nog bij? .. niet dat die tegenwoordig niet nagemaakt kan worden maar dannog
Ik denk dat het nog wel een poosje kan duren, USPS is meestal niet zo snel.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:29 schreef SLP_ het volgende:
Even een snel vraagje! Ik heb Uggs besteld en bij USPS staan ze nou als Status: Electronic Shipping Info Received. Dit is al 2 dagen zo. Weet iemand misschien hoe lang het dan ongeveer nog duurt voordat ze in Nederland aankomen?
Ik zou er toch voor naar de stomerij gaan.. behalve misschien als ze toch al oud/versleten zijn!quote:Op woensdag 3 november 2010 14:05 schreef koekii het volgende:
Ik wil trouwens mijn UGGs gaan wassen, zal ik ze zelf in de wasmachine stoppen? Of naar de stomerij daarvoor gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |