abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:16:53 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88100744

We hoeven hier geen negatieve reacties als 'gatver, ugg's zijn lelijk', kan je het toch niet laten, leef je dan hier uit!

Vervolg van:
Uggs bestellen in Amerika
Uggs bestellen in Amerika [deel 2]
Uggs bestellen in Amerika [deel 3]
Uggs bestellen in Amerika [deel 4]
Uggs bestellen in Amerika [deel 5]
Het Grote UGG Australia #6
Het Grote UGG Australia Topic #7
Het Grote UGG Australia Topic #8

Betrouwbare online webwinkels:
UGG Australia [NL]
UGG Australia [US]
UGG Australia [UK]

Veel gestelde vragen:

Hoe weet ik of een site echte UGG's verkoopt?
Kijk bij de bovengenoemde online webwinkels, staat jouw site er niet tussen, dan heb je al een grote kans dat de site nep verkoopt.

Ik bestel voor het eerst UGG's, hoe weet ik wat mijn maat is?
Op deze site kan je je maat opzoeken, maar als je er nog over twijfeld, kan je het beste gewoon de schoenen in een winkel passen, en ze vervolgens via internet bestellen.

Kan ik mijn UGG's ook in de zomer aan?Ja dat kan, het schapenwol wat in UGG's wordt verwerkt, houd je voeten warm in de winter, en lekker koel in de zomer.

Er zijn zoveel online shops, hoe weet ik welke het voordeligst is en waarom kan ik niet gewoon via de officiele online store bestellen?
Vanuit Amerika betaal je altijd wel extra kosten (19% BTW onder de 150 Euro + 12,50 voor TNT die het vervolgens bezorgd, boven de 150 euro komen er nog extra kosten bij), maar meestal (9/10) kom je vaak goedkoper uit dan dat je ze in Nederland koopt. Als je niet zo'n zin hebt in al die extra kosten, zou je ze eventueel wat goedkoper uit de UK kunnen halen, de prijzen verschillen niet bijster veel vergelijken met de Nederlandse prijzen, maar zijn uiteindelijk toch een paar tientjes goedkoper. Natuurlijk zou je ook via de officiele site kunnen bestellen, maar let op! je betaald wel hartstikke veel verzendkosten!

Hoe zorg ik er voor dat mijn UGG producten mooi blijven?
Stop ze ten eerste nooit in de wasmachine, maar was ze met de hand. Schapenvacht is van zichzelf al goed bestand tegen water, dus dit zal het niet zo snel beschadigen. Ben je er toch bang voor dat je UGG's vies worden oid, voor 30 euro kan je hier een care kit halen, in dit pakket zit een cleaner & conditioner, een freshener spray, een water & stain repellent spray voor als de uggs al onder de vieze vlekken zit, en een borsteltje.

Staat jouw vraag hier niet tussen? Stel ze gerust
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:18:35 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88100801
Gooi ik 'm dicht :|W

Enniewee, mijn vraag aan SEMTEX of iemand die die gebreide dingen ook heeft:

quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:29 schreef SEMTEX het volgende:
Vrij recent deze gekocht:

ben blij met de lengte, vooral als het koud is O+
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik zit er ook over te denken om deze te kopen :). De andere modellen vind ik echt te lelijk (sorry mensen!). Deze vind ik nog wel wat hebben :Y. Ik loop eigenlijk altijd op hakken en moet toch eens wat vaker aan plat schoeisel en dan wil ik wel goed spul.

Bevallen ze jou en verschilde je maat nog bij dit model?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_88101248
Zo zie je maar weer dat smaken verschillen, ik vind dat juist het lelijkste model wat er tussen zit. :@
All good things are wild and free.
pi_88101765
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:18 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[..]

Je wilt goed spul? :P De cardy zitten anders veel slapper om je benen dan de andere, en ik zou wel zooltjes in je uggs doen want de zool is gewoon plat dus niet echt goed voor je rug, met zooltjes erin is het beter.
pi_88102274
De Cardy is ook vrij koud in de winter geloof ik.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:09:32 #6
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88102596
quote:
1.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 13:00 schreef Heroinjunk het volgende:
De Cardy is ook vrij koud in de winter geloof ik.
Dat maakt me niet zoveel uit, ik slaap zelfs in de winter nog met m'n voeten buitenboord :').

Ik vind de andere UGGS echt heel heel heel erg hideous :@.
pi_88102679
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 13:09 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat maakt me niet zoveel uit, ik slaap zelfs in de winter nog met m'n voeten buitenboord :').

Ik vind de andere UGGS echt heel heel heel erg hideous :@.
Oke, dan maakt het niet zoveel uit. :P Maar de Cardy's zijn echt niet stevig. Ik heb ze zelf ook gepast, maar ze zitten echt niet lekker, omdat ze erg los om je benen heen zitten. Dan kun je beter een stel laarzen kopen met een rits of iets dergelijks, die zitten een stuk steviger.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:48:00 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88103938
Nouja, ik ga zondag toch naar R'dam, hobbel wel ff langs de ugg-winkel om te passen. Ik loop dus eigenlijk altijd op >9 cm, dus alles is al een verbetering. Heb 1 paar platte laarzen in glad leer, die draag ik ook wel, maar deze leken me wel comfy en nog wel vrolijk onder een rokje of jurkje :). En plat.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:12:29 #9
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_88113828
Ik vind de cardy het minst fijn zitten eigenlijk. Moest er heel erg aan wennen en had de eerste paar keren echt spierpijn in mijn voeten. Ik had telkens het gevoel dat ik eruit ging sloffen en ik kromde dus mijn tenen, zodat ze aan bleven. Dat was echt vreselijk. Maar inmiddels heb ik ze vaker aan gehad en loop ik er makkelijker op. Maar echt heerlijk vind ik ze nog steeds niet. Gewoon omdat ze idd niet stevig zijn en ze heel erg sloffen. En ze zijn idd niet warm, maar dat was geen probleem las ik al :)

En zie nu dat je semtex quote :D dat is eigenlijk wel de laatste persoon die ik op uggs vewacht hier hihi! Ik stel me daar altijd zo'n vrouw met sexy, hoge hakken bij voor ;)
To infinity…and beyond!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:24:59 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88116159
Ja, ik ben dus ook een groot liefhebster van die sexy, hoge hakken, maar ja... :+.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 13:40:57 #11
322954 Pepsine
Om af te breken.
pi_88139236
Hihi, ik was net aan het kijken op het elle-girl forum en daar kwam ik dit handige rekenhulpje tegen.
Ik was toch wel benieuwd wat het totaalbedrag nou word als ik bij Shoe-store.net bestel.
Met de kosten die ik vorig jaar betaald heb, kwam ik erachter dat het wel redelijk goed klopt.

http://www.astroblog.nl/tools/importheffingen/ Dit is de site, ik weet niet of hij al eens eerder langsgekomen is.

Vanavond ga ik de Uggs waarschijnlijk bestellen. *O*
pi_88142228
Je krijgt mij echt niet in die UGGs. Vind ze erg lelijk. Niets voor mij :N
Liej
pi_88146342
Dat mag, gelieve dat ergens anders te uiten. :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_88176014
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:18 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[..]

Ik heb ze ook. Paar keer gedragen, alleen binnenshuis, om eraan te wennen. Ik vind het niks, ze sloffen (ik heb hele smalle voeten, misschien ligt het daaraan) en ik heb constant het gevoel dat ik ze met mijn tenen vast moet klauwen om ze niet te verliezen. Doe mij maar de ouderwetse Uggs O+ O+
Dus mocht je maat 38 hebben en interesse hebben in een paar 2e hands die bijna niet gedragen zijn...
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:16:23 #15
11458 ivetje
pi_88179933
Misschien toch wat vaker dragen joy! Ik had precies dat probleem, maar heb op een gegeven moment gewoon niet meer met mijn tenen geklauwd. Het liep een stuk beter daarna. Gewoon lopen zoals je altijd doet en er niet aan denken :) ik heb ze nu vaker aan en zelfs gewoon naar mijn werk. Het sloft wel idd, maar dat is gewoon echt wennen.
To infinity…and beyond!
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:09:15 #16
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_88181635
Ik heb maat 41 en ik draag van UGG Cardy maat 40. En ze zouden zelfs nog een maat kleiner kunnen, ik heb nog ruimte over. Lijkt mij dus tricky bestellen.
Wat betreft kou: ik fiets met vrieskou naar mijn werk soms, daarom heb ik ze gekocht. Ik kan je verzekeren dat ze erg warm zij (zit een wollen schapenvachtje aan de binnenkant) en ik heb het een stuk warmer met UGGS dan met gewone laarzen.
Heb ze zelf gekocht omdat een collega van me ze ook droeg en die zei met de hevige sneeuwval van vorig jaar ze gekocht te hebben en er probleemloos mee door de sneeuw gebanjerd had, zonder koude voeten te krijgen.

Heb zelf af en toe ook wel eens het gevoel dat ik met mijn tenen moet klauwen, vooral als ik langere einden mee loop. Dat los je denk ik ook op als je een beter passende maat koopt :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:14:52 #17
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_88181817
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 18:12 schreef ivetje het volgende:
En zie nu dat je semtex quote :D dat is eigenlijk wel de laatste persoon die ik op uggs vewacht hier hihi! Ik stel me daar altijd zo'n vrouw met sexy, hoge hakken bij voor ;)
:P Ik heb ook heel veel hakken, maar dat is niet praktisch met veel lopen. Ik verwacht ze vooral deze winter erg veel te gaan dragen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:49:09 #18
11458 ivetje
pi_88183104
Heeft de cardy een schapenvacht binnenin? Heb de mijne alweer 2 jaar denk ik, maar die is alleen bij de neus gevoerd maar niet met vacht maar gewoon met stof. Alleen de binnenzool is van schapenvacht en een stukje bij de hiel. Bij mij is ie dus met winterkou echt niet winddicht en ik doe hem niet in de winter aan. De wind waait er zo doorheen jammer genoeg.
To infinity…and beyond!
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:02:29 #19
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_88183744
Misschien heb je wel een nepperd, mijn vachtje is lekker warm :P
pi_88185779
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 19:49 schreef ivetje het volgende:
Heeft de cardy een schapenvacht binnenin? Heb de mijne alweer 2 jaar denk ik, maar die is alleen bij de neus gevoerd maar niet met vacht maar gewoon met stof. Alleen de binnenzool is van schapenvacht en een stukje bij de hiel. Bij mij is ie dus met winterkou echt niet winddicht en ik doe hem niet in de winter aan. De wind waait er zo doorheen jammer genoeg.
Bij mij is gewoon heel de onderkant van schaap. Weet niet of ze koud zijn, ben er nog niet mee buiten geweest.
pi_88186248
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:02 schreef SEMTEX het volgende:
:')

mijn cardy's komen uit de officiële winkel en hebben ook alleen maar aan de onderkant schapenvacht hoor
pi_88186508
En o ja, in mijn gewone Uggs draag ik geen sokken maar in mijn Cardy's wel. Zonder sokken zitten ze helemaal niet lekker.
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:11:25 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88191608
Vandaag niet meer gekeken, de bank lag te lekker :D.

Semtex: ik heb ook 40/41 en zal dan ook 39 maar ff passen voor de zekerheid, thnx voor de tip! Denk dat dat wel scheelt in het 'ze vallen van mn voeten af'-gevoel :+.
pi_88192671
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vandaag niet meer gekeken, de bank lag te lekker :D.

Semtex: ik heb ook 40/41 en zal dan ook 39 maar ff passen voor de zekerheid, thnx voor de tip! Denk dat dat wel scheelt in het 'ze vallen van mn voeten af'-gevoel :+.
pas ze goed want als ze weer te strak zitten zie je de grote teen er doorheen enzo, cardys zijn lastig!

na mijn aankoop van vorige week van ugg handschoenen waar ik echt super blij mee ben heb ik de knoop doorgehakt en nog een paar besteld:

nou maar hopen dat deze ook snel binnen zijn :)
pi_88192677
gatver, ugg's zijn lelijk
pi_88192766
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 22:28 schreef 0013379 het volgende:
gatver, ugg's zijn lelijk
het feit dat er 1337 in je username zit zegt al genoeg :') je bent geen ugg type dus hup naar het games topic! ;)
pi_88199217
Heb Zaterdag deze paar binnen gekregen!

De Rockville II

en wat lopen ze fijn....
Call of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986
  maandag 1 november 2010 @ 09:15:41 #28
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88200063
quote:
1.gif Op zondag 31 oktober 2010 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

pas ze goed want als ze weer te strak zitten zie je de grote teen er doorheen enzo, cardys zijn lastig!
Thnx, ik zal er op letten :).

Mooie glacés trouwens!
pi_88204529
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 08:16 schreef AMD-XP het volgende:
Heb Zaterdag deze paar binnen gekregen!

De Rockville II

[ afbeelding ]

en wat lopen ze fijn....
sexy!
pi_88207290
ik heb via marktplaats een paar zo goed als nieuwe sundance's op de kop getikt!

blijblij! en dat voor 90 euro,

en JA, ze zijn origineel.
pi_88207690
Right, voor 90 euro? Dat is belachelijk weinig geld voor 'nieuwe' sundance uggs.
pi_88207739
ze zijn paar keer gedragen, heb alles gechecked ze zijn echt ogirineel:)
ik heb haar gemaild en ze ging akkoord met 90 euro, drna werd er wel hoger geboden maar ik had geluk O+
pi_88207806
Wauw, dat heb je mooi voor elkaar dan!
pi_88209061
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:42 schreef Floor-Sofie het volgende:
ze zijn paar keer gedragen, heb alles gechecked ze zijn echt ogirineel:)
ik heb haar gemaild en ze ging akkoord met 90 euro, drna werd er wel hoger geboden maar ik had geluk O+
sorry maar ik geloof er echt weinig van dat ze origineel zijn hoor _O-
zit de aankoopbon er nog bij? .. niet dat die tegenwoordig niet nagemaakt kan worden maar dannog :')

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2010 14:22:13 ]
  † In Memoriam † maandag 1 november 2010 @ 15:13:44 #35
43556 miss_dynastie
pi_88210776
Ik hoop heel hard voor je dat ze echt zijn, maar als iets te mooi lijkt om waar te zijn, is het dat vaak ook.... en dit is wel heel goedkoop, toch :@
pi_88212318
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 14:21 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

sorry maar ik geloof er echt weinig van dat ze origineel zijn hoor _O-
zit de aankoopbon er nog bij? .. niet dat die tegenwoordig niet nagemaakt kan worden maar dannog :')
Ik ook eigenlijk. Ik weet zeker dat er een markt voor uggs is op marktplaats, waarom zou ze ze voor ¤90 willen verkopen als ze het dubbele zou kunnen krijgen? Ik heb zelf uggs verkocht op marktplaats voor ¤200 (ook zgan), ik werd gek gemaild met biedingen.
pi_88260737
Kort vraagje, kan het niet goed vinden dus misschien weten jullie het wel.
Ik zit momenteel in de US en wil graag een paar Uggs versturen naar NL.
Hoe zit dat met invoerrechten, douane enz?
Moet ik ze aangeven als gift?
Iemand die dit eerder gedaan heeft?
Be someone that makes you happy
pi_88260772
Ja, aan laten geven als gift. Onder de 150 euro betaal je geloof ik geen invoerrechten. Maar je betaalt wel andere kosten. :)
pi_88265962
Even een vraagje, de classic shorts in het zwart klopt het dat die een witte vacht op de binnenzool hebben (en dus niet zwart?)
pi_88266815
Gewoon zwart, zie foto van bovenaf genomen op http://www.uggaustralia.c(...)odel=Classic%20Short
Ik heb ook wel eens gehoord dat je nogal zwarte voeten krijgt als je ze met blote voeten aandoet, de wolverf geeft af ;)
pi_88267014
Ziet er toch echt uit als wit....;)
pi_88267114
dammn, ik moet leren lezen ik dacht dat je de wol bij de schacht bedoelde :@
pi_88267488
Geeft niet, evengoed bedankt want nu heb ik wel een goed plaatje! M'n zusje had via Marktplaats Uggs gekocht (wel opgehaald) maar daardoor twijfelde ik even..
pi_88272720
ik ben zo blij met mijn Kensington O+

Ze zitten zo geniaal lekker en iedereen, zelfs uggs haters vinden ze mooi O-)

Ik moet mezelf tegenwoordig echt verplichten mijn hakken aan te trekken naar het werk en niet op mijn uggs te gaan.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_88282636
Even een snel vraagje! Ik heb Uggs besteld en bij USPS staan ze nou als Status: Electronic Shipping Info Received. Dit is al 2 dagen zo. Weet iemand misschien hoe lang het dan ongeveer nog duurt voordat ze in Nederland aankomen?
  woensdag 3 november 2010 @ 12:46:12 #46
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_88283138
ik vind die bailey button modellen voor vrouwen wel cute moet ik zeggen maar vind ook dat er een hoop lompe modellen tussen zitten :P

daarnaast vind ik het aanbod voor mannen wel heeeeeeel erg beperkt.
pi_88283238
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:29 schreef SLP_ het volgende:
Even een snel vraagje! Ik heb Uggs besteld en bij USPS staan ze nou als Status: Electronic Shipping Info Received. Dit is al 2 dagen zo. Weet iemand misschien hoe lang het dan ongeveer nog duurt voordat ze in Nederland aankomen?
Ik denk dat het nog wel een poosje kan duren, USPS is meestal niet zo snel.
pi_88285940
Ik wil trouwens mijn UGGs gaan wassen, zal ik ze zelf in de wasmachine stoppen? Of naar de stomerij daarvoor gaan?
pi_88287472
Uit Cairns heb ik voor een neefje en een nichtje ugg'jes voor 1 jarige meegenomen.
Die hadden vervolgens altijd warme voeten in die dingen, wilde de hele winter niks anders aan.
en zo kostte maar 35 dollar.

helaas kan ik de winkel niet meer online vinden,
want het zijn supercadeautjes.
pi_88292423
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 14:05 schreef koekii het volgende:
Ik wil trouwens mijn UGGs gaan wassen, zal ik ze zelf in de wasmachine stoppen? Of naar de stomerij daarvoor gaan?
Ik zou er toch voor naar de stomerij gaan.. behalve misschien als ze toch al oud/versleten zijn!
Be someone that makes you happy
pi_88292524
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 15:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop heel hard voor je dat ze echt zijn, maar als iets te mooi lijkt om waar te zijn, is het dat vaak ook.... en dit is wel heel goedkoop, toch :@
Ik heb originele Uggs (classic short voor mannen) gekocht op Marktplaats voor 50 euro, ook amper gedragen. Heb alle mogelijke online tests bekeken, weet 100% zeker dat ze origineel zijn. Die man had gewoon spijt van z'n aankoop, droeg ze nooit en wilde ze weer kwijt. Net als bij 't meisje hierboven werd na mij hoger geboden, toch heeft hij ze aan mij verkocht :D. 't Zal aan de maat liggen misschien (45), dat ie ze zo goedkoop weg deed.
  woensdag 3 november 2010 @ 20:32:46 #52
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_88301152
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

na mijn aankoop van vorige week van ugg handschoenen waar ik echt super blij mee ben heb ik de knoop doorgehakt en nog een paar besteld:

[ afbeelding ]

nou maar hopen dat deze ook snel binnen zijn :)
Die zijn mooi!
pi_88305491
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:32 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Die zijn mooi!
ze zijn binnen en mooier dan verwacht :9~ :9~ :9~
  woensdag 3 november 2010 @ 22:01:07 #54
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_88305828
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 21:55 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ze zijn binnen en mooier dan verwacht :9~ :9~ :9~
Pics :D
  donderdag 4 november 2010 @ 09:40:45 #55
11458 ivetje
pi_88316516
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 20:02 schreef SEMTEX het volgende:
Dat sowieso niet, heb ze gekocht bij King's en Queens in Hilversum :) Maar bij mij is echt alleen de zool van vacht. En verder wel gevoerd in de neus, maar that's it. Volgens mij is die voering ook al nieuw en was dat bij oudere modellen niet zo. Maar hij is niet helemaal met vacht iig :)
To infinity…and beyond!
  donderdag 4 november 2010 @ 09:46:12 #56
11458 ivetje
pi_88316695
En 90 euro voor originele sundances? Ik geloof het niet. Sowieso, hoe test je of ze echt zijn? Aan de hand van die geweldige testjes op internet? zoals deze ? http://www.girlscene.nl/f(...)7153d4d5f3e6104d0524
Dit soort dingen kloppen vaak al niet meer. Deze iig al lang niet meer, want uggs komen niet eens meer uit australië. Verder geloof ik het via MP alleen als er een aankoopbon bij zit. En sundances voor 90 euro is gewoon echt te mooi om waar te zijn. Die dingen kosten 330 euro, dan gaat iemand er echt geen 240 euro op toe leggen hoor!
To infinity…and beyond!
pi_88318310
Ik weet zeker dat de mijne echt zijn, maar namaak in maat 45 is sowieso wat minder gangbaar, heb ik het idee ;)
  donderdag 4 november 2010 @ 10:50:11 #58
11458 ivetje
pi_88318519
De classic short heeft dan ook wel een iets andere prijs dan de sundance. Dus daarbij kan ik het me nog voorstellen. Zeker in die maat. Maar die sundance is dan wel heeeeeeel goedkoop, terwijl de verkoper er makkelijk het dubbele voor had kunnen vragen. Dat maakt het nogal ongeloofwaardig :)
Kijk, dit is ook voor 100 euro. Maar duidelijk nep http://kleding-schoenen-d(...)k%3D&fta_ind=13&fs=1
En zo is alles onder de 100 euro op MP als je zoekt op de sundance.
To infinity…and beyond!
pi_88325389
quote:
Op woensdag 3 november 2010 12:46 schreef AntiChrist het volgende:
ik vind die bailey button modellen voor vrouwen wel cute moet ik zeggen maar vind ook dat er een hoop lompe modellen tussen zitten :P

daarnaast vind ik het aanbod voor mannen wel heeeeeeel erg beperkt.
Die heb ik besteld! Ik hou persoonlijk ook niet zo van uggs (sorry fans) idd een beetje 'lompe' modellen, maar deze stonden opzich wel leuk. Vond de Paisley ook erg leuk, maar die stond weer een beetje mannelijk haha.

Ben zoo benieuwd!
~ Bonito La Risa ~
  donderdag 4 november 2010 @ 14:51:42 #60
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_88326949
ja ik als man zijnde zit toch ook een beetje te twijfelen om van de winter van die dingen te halen.
lijkt me heerlijk warm zitten namelijk en dat is voor de kouwkleun in mijn geen overbodige luxe.
pi_88331559
Pfft, ik wil of shorts of mini's, mini vind ik mooier, maar short zal wel stuk warmer zijn voor in de winter. xD
pi_88331720
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 14:51 schreef AntiChrist het volgende:
ja ik als man zijnde zit toch ook een beetje te twijfelen om van de winter van die dingen te halen.
lijkt me heerlijk warm zitten namelijk en dat is voor de kouwkleun in mijn geen overbodige luxe.
Mijn vriend twijfelt al ruim een jaar :9. Ik heb al een paar keer gezegd dat ie een dagje op mijn classic shorts moet gaan lopen (zelfde maat), kan ie kijken of het hem bevalt en of hij veel gezeik krijgt op straat, maar hij wil niet :9. Zegt genoeg denk ik.
  donderdag 4 november 2010 @ 17:16:25 #63
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_88332510
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 16:54 schreef Sosha het volgende:

[..]

Mijn vriend twijfelt al ruim een jaar :9. Ik heb al een paar keer gezegd dat ie een dagje op mijn classic shorts moet gaan lopen (zelfde maat), kan ie kijken of het hem bevalt en of hij veel gezeik krijgt op straat, maar hij wil niet :9. Zegt genoeg denk ik.
tja dat is het ook een beetje... ik twijfel ook nog. ze zijn wel wat van me gewend op kantoor maar dit zal wel het nodige commentaar veroorzaken :P
pi_88336850
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 09:40 schreef ivetje het volgende:

[..]

Dat sowieso niet, heb ze gekocht bij King's en Queens in Hilversum :) Maar bij mij is echt alleen de zool van vacht. En verder wel gevoerd in de neus, maar that's it. Volgens mij is die voering ook al nieuw en was dat bij oudere modellen niet zo. Maar hij is niet helemaal met vacht iig :)
ik heb hetzelfde als jou hoor met mijn uggs en die zijn ook van cosmic cowboys en dus origneel :)
pi_88338324
Ik heb de eerdere topics niet doorgelezen.. Maar hadden jullie deze al gezien?

http://www.uggaustralia.c(...)gID=w&categoryID=901

Model Mandah.. De eerste dus..
Ik ben zoooo verliefd erop en ik moet ze gewoon hebben.. Alleen op de site van Ugg staan dus maar iets van 6 flagship stores die ze krijgen.. En laat ik nou net niet binnenkort naar de VS gaan.. En op de site van jimmy choo zijn ze 795 EURO terwijl ze dus ook 795 dollar zijn :?

Weet iemand hoe dit zit?
pi_88338382
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 19:53 schreef m0rena het volgende:

Ik ben zoooo verliefd erop en ik moet ze gewoon hebben.. Alleen op de site van Ugg staan dus maar iets van 6 flagship stores die ze krijgen.. En laat ik nou net niet binnenkort naar de VS gaan.. En op de site van jimmy choo zijn ze 795 EURO terwijl ze dus ook 795 dollar zijn :?

Weet iemand hoe dit zit?
Dollarprijzen worden altijd hoger omgezet in europrijzen. Geld vangen heet dat. :')
  donderdag 4 november 2010 @ 19:56:06 #67
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_88338462
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 19:53 schreef m0rena het volgende:

Weet iemand hoe dit zit?
Ga er maar van uit dat je tegen de 1000 euro kwijt bent aan die schoenen. Een meisje op girlscene heeft ze nu, en ze had ze ook uit Amerika besteld en is rond de 1000 euro kwijt.
pi_88338488
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 19:54 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Dollarprijzen worden altijd hoger omgezet in europrijzen. Geld vangen heet dat. :')
Ja dat kan ik me nog wel voorstellen.. Maar Jimmy Choo is zelf toch ook een Amerikaanse site? Dus vandaar dat ik het nogal vreemd vond..

Ik ga even die linkjes in de OP lezen, want ik ben benieuwd hoe het zit als ik ze wil bestellen via de amerikaans ugg site.. Maar daar is vast al ooit over gesproken hier dus ik ga wel even doorspitten :+
pi_88338552
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 19:56 schreef m0rena het volgende:

[..]

Ja dat kan ik me nog wel voorstellen.. Maar Jimmy Choo is zelf toch ook een Amerikaanse site? Dus vandaar dat ik het nogal vreemd vond..

Ik ga even die linkjes in de OP lezen, want ik ben benieuwd hoe het zit als ik ze wil bestellen via de amerikaans ugg site.. Maar daar is vast al ooit over gesproken hier dus ik ga wel even doorspitten :+
Ja, is ook zo. :P Maar vaak hebben die ook europrijzen erbij staan. Op Asos staat alles in ponden, maar dat kun je zelf ook omzetten in europrijzen, maar dan is het vaak ook duurder. :P
pi_88338565
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 19:56 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ga er maar van uit dat je tegen de 1000 euro kwijt bent aan die schoenen. Een meisje op girlscene heeft ze nu, en ze had ze ook uit Amerika besteld en is rond de 1000 euro kwijt.
Echt?!?!
Maar stel dat ik ze door een vriendin uit New York op laat sturen in een andere doos, kleinere kans dat ze worden gezien bij de douane toch? is toch een random check meestal? ik heb dit eerder gedaan namelijk met kleding.. toen hoefde ik dus alleen 30 euro aan de deur te betalen voor invoerrecht ofzo maar geen belasting dingen..
pi_88338601
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 19:57 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ja, is ook zo. :P Maar vaak hebben die ook europrijzen erbij staan. Op Asos staat alles in ponden, maar dat kun je zelf ook omzetten in europrijzen, maar dan is het vaak ook duurder. :P
Haha ja dat zag ik net, had net weer laarzen en een tas gekocht daar :D Online shoppen O+
  donderdag 4 november 2010 @ 20:05:33 #72
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_88338888
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 19:58 schreef m0rena het volgende:

[..]

Echt?!?!
Maar stel dat ik ze door een vriendin uit New York op laat sturen in een andere doos, kleinere kans dat ze worden gezien bij de douane toch? is toch een random check meestal? ik heb dit eerder gedaan namelijk met kleding.. toen hoefde ik dus alleen 30 euro aan de deur te betalen voor invoerrecht ofzo maar geen belasting dingen..
Ja zoiets kan, moet je geluk mee hebben, maar dan laat je haar toch die uggs bestellen? Ben je ook gewoon 700 zoveel dollar kwijt ipv euro.
pi_88339054
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:05 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ja zoiets kan, moet je geluk mee hebben, maar dan laat je haar toch die uggs bestellen? Ben je ook gewoon 700 zoveel dollar kwijt ipv euro.
Ja daar zat ik dus ook al aan te denken.. Ik ging net kijken en met verzenden naar NL via de ugg site is het 1265 dollar.. Terwijl binnen de VS zijn er geen verzendkosten.. Echt belachelijk, ze rekenen 470 dollar voor verzenden naar NL, en dan nog geeneens BTW meegerekend..!
pi_88341259
Even serieus, wie geeft nou zoveel geld uit aan uggs..... Of aan schoenen sowieso. Als ze nou prachtig waren... :')
pi_88342120
quote:
10s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:03 schreef Tamashii het volgende:
Even serieus, wie geeft nou zoveel geld uit aan uggs..... Of aan schoenen sowieso. Als ze nou prachtig waren... :')
Ik wou net zeggen... Men. 1000 dollar voor een paar Uggs gaat me echt te furr.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_88342329
quote:
Maar ik vind ze ook prachtig :) Het is maar net wat je smaak is toch en of je het er voor over hebt..

En in de VS zijn ze met verzenden omgerekend rond de 600 euro.. Nou, voor schoenen die ik mooi vind wil ik best 600 euro neerleggen, ik denk dat dat er gewoon van afhangt wat je eigen grenzen zijn qua uitgaven..

Ik ben er in ieder geval verliefd op O+

[ Bericht 19% gewijzigd door m0rena op 04-11-2010 21:29:12 ]
  donderdag 4 november 2010 @ 22:58:41 #77
11458 ivetje
pi_88347175
Ik vind die modellen van jimmy choo niet echt mooi. Maar ik ben dan ook geen fan van zijn mode. Maar zelfs als ik ze wel mooi vond, gaat 600 euro me echt te ver. Ik vond 455 euro voor een tas al erg genoeg :D
To infinity…and beyond!
pi_88347235
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:23 schreef m0rena het volgende:

[..]

Maar ik vind ze ook prachtig :) Het is maar net wat je smaak is toch en of je het er voor over hebt..

En in de VS zijn ze met verzenden omgerekend rond de 600 euro.. Nou, voor schoenen die ik mooi vind wil ik best 600 euro neerleggen, ik denk dat dat er gewoon van afhangt wat je eigen grenzen zijn qua uitgaven..

Ik ben er in ieder geval verliefd op O+
Sorry hoor, maar ik kan 1000 euro aan een Balenciaga tas of Louboutin schoenen uitgeven, maar aan uggs. :') Nee....
pi_88347300
quote:
14s.gif Op donderdag 4 november 2010 23:00 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik kan 1000 euro aan een Balenciaga tas of Louboutin schoenen uitgeven, maar aan uggs. :') Nee....
Dat mag, zolang ik ze zelf maar mooi vind :) :Y Ieder zn eigen mening ^O^
pi_88353843
Jeej. Ik heb mijn uggs binnen. Heb ze via de Buuf besteld, maar hoe weet ik nou eigenlijk Dat ze 100% echt zijn haha. Ze zeggen dat ze uit Amerika komen enzo. Maarja haha

Ze zitten wel heerlijk :)
~ Bonito La Risa ~
pi_88359534
Bij welke site heeft zij ze besteld dan, dat kan al een heleboel zeggen.... Bij veel van die nep sites lijkt het of je in Amerika bestelt maar in werkelijkheid komt het uit China.
  vrijdag 5 november 2010 @ 12:38:35 #82
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88360352
OK, die gebreide dingen bekeken en geconstateerd dat ik ze toch te lelijk vind. Helaas. Ik vind het zo onvrouwelijk allemaal.

Maar veel plezier met jullie schoeisel! Ik knikker dit topic maar weer uit m'n AT :').
pi_88360416
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 12:13 schreef Miffy1 het volgende:
Bij welke site heeft zij ze besteld dan, dat kan al een heleboel zeggen.... Bij veel van die nep sites lijkt het of je in Amerika bestelt maar in werkelijkheid komt het uit China.
Dan nog kunnen ze echt zijn toch....
pi_88361149
Ja dat is wel zo, de meeste uggs worden sowieso in China gemaakt, maar als je bestelt bij een amerikaanse site en de uggs worden direct vanuit China naar je toegestuurd dan zou ik daar grote vraagtekens bij plaatsen.
pi_88361893
Ik weet het eerlijk gezegd niet. Haha. Was mss wel handig om te vragen. Ze lijken iig echt. ;) en ze zitten heerlijk ;)
~ Bonito La Risa ~
pi_88373060
quote:
quote:
14s.gif Op donderdag 4 november 2010 23:00 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Lekker tegenstrijdig? :')

Maargoed snap niet waarom de discussie elke keer weer terug komt. De een geeft veel geld uit aan schoenen, de ander weer aan iets anders. Het is maar net wat je leuk vind en hoeveel je er voor uit wilt geven, ieder zijn ding.
  vrijdag 5 november 2010 @ 18:39:07 #87
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_88373368
Inderdaad, who cares, jij betaalt het toch niet -__-''
pi_88373919
Smaken verschillen en da's maar goed ook!
  vrijdag 5 november 2010 @ 19:59:01 #89
11458 ivetje
pi_88376229
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 13:01 schreef Miffy1 het volgende:
Ja dat is wel zo, de meeste uggs worden sowieso in China gemaakt, maar als je bestelt bij een amerikaanse site en de uggs worden direct vanuit China naar je toegestuurd dan zou ik daar grote vraagtekens bij plaatsen.
Alle uggs worden toch in china gemaakt nu? Of is het nog steeds zo dat de ultra-modellen wel uit nieuw zeeland en australië komen?
To infinity…and beyond!
pi_88382884
hoe zit dat eigenlijk met die nieuwere Ugg's? De classic heeft zo'n vlakke zool waarvan iedere podotherapeut zegt dat ze ontzettend slecht zijn voor je voeten, maar je hebt ze nu ook zoals de Adirondack. Is er iets bekend over de kwaliteit van die Ugg's?
ExTaxi --- http://www.autopics.nl ---
pi_88389745
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:19 schreef ExTaxi het volgende:
hoe zit dat eigenlijk met die nieuwere Ugg's? De classic heeft zo'n vlakke zool waarvan iedere podotherapeut zegt dat ze ontzettend slecht zijn voor je voeten, maar je hebt ze nu ook zoals de Adirondack. Is er iets bekend over de kwaliteit van die Ugg's?
Ik krijg zonder mijn zooltjes van de podo super veel pijn in mijn rug van ugg's, ze hebben geen vorm aan de onderkant ze zijn gewoon plat ... met zooltjes zitten ze heerlijk
  zaterdag 6 november 2010 @ 08:03:07 #92
11458 ivetje
pi_88393489
Ik heb nergens last van, ook niet met de classics. Lopen heerlijk. Ik werk er zelfs op en ben apothekersassistente. Sta dus zowat de hele dag en dat gaat prima. Heb ook de sundance en die zool vind ik nog fijner eigenlijk. Die heeft een zachter voetbed en veert iets meer.
To infinity…and beyond!
pi_88408525
Deze zijn ook wel héél leuk:

http://www.uggaustralia.c(...)D=1917&model=Jillian

[ Bericht 26% gewijzigd door _Joy_ op 06-11-2010 22:18:44 ]
pi_88414707
Bij Bobshop Shopbop zijn de classic shorts niet in combinatie zwart en maat 7 beschikbaar :( Iemand die ze ergens is tegengekomen voor weinig? :D

[ Bericht 4% gewijzigd door DeHeer op 06-11-2010 21:51:53 ]
pi_88414896
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:41 schreef DeHeer het volgende:
Bij Bobshop zijn de classic shorts niet in combinatie zwart en maat 7 beschikbaar :( Iemand die ze ergens is tegengekomen voor weinig? :D
shopbop denk ik dat je bedoelt, maar zij verschepen toch niet meer naar Nederland.
pi_88414962
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:50 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

shopbop denk ik dat je bedoelt, maar zij verschepen toch niet meer naar Nederland.
Shopbop inderdaad :) Dat ze niet meer naar NL verschepen wist ik niet, hoe dat zo? Hebben we inmiddels een fatsoenlijk alternatief?
pi_88465551
haha ik ben even niet geweest en zie dat er veel mensen twijfelen aan mn sundance's van 90 e's.

ze zijn ORIGINEEL, ik kan het aan alles zien, het straalt gewoon kwaliteit uit.

Dus;)
pi_88468569
Heeft iemand hier toevallig ervaring met de Ugg Jillian?
@Floor-Sofie: Wat een mazzeltje!!
pi_88617150
Éindelijk zijn mijn uggs gister aangekomen in Nederland. Ik neem aan dat ze nu bij de douane liggen. Iemand ervaring met hoe lang het duurt voordat TNT het bij je bezorgd? En of de kans heel groot is dat ik aan de deur nog btw / invoerrechten ofzo moet betalen?
pi_88617408
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:15 schreef SLP_ het volgende:
Éindelijk zijn mijn uggs gister aangekomen in Nederland. Ik neem aan dat ze nu bij de douane liggen. Iemand ervaring met hoe lang het duurt voordat TNT het bij je bezorgd? En of de kans heel groot is dat ik aan de deur nog btw / invoerrechten ofzo moet betalen?
Spannend! Ik geloof dat de kans dat je invoerrechten moet betalen vrij groot is, aangezien ze streng controleren op 't moment. Waar heb je ze besteld als ik vragen mag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')