quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 20:29 schreef SEMTEX het volgende:
Vrij recent deze gekocht:
ben blij met de lengte, vooral als het koud is
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zit er ook over te denken om deze te kopen. De andere modellen vind ik echt te lelijk (sorry mensen!). Deze vind ik nog wel wat hebben
. Ik loop eigenlijk altijd op hakken en moet toch eens wat vaker aan plat schoeisel en dan wil ik wel goed spul.
Bevallen ze jou en verschilde je maat nog bij dit model?
quote:Je wilt goed spul?Op vrijdag 29 oktober 2010 12:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gooi ik 'm dicht![]()
Enniewee, mijn vraag aan SEMTEX of iemand die die gebreide dingen ook heeft:
[..]
[..]
quote:Dat maakt me niet zoveel uit, ik slaap zelfs in de winter nog met m'n voeten buitenboordOp vrijdag 29 oktober 2010 13:00 schreef Heroinjunk het volgende:
De Cardy is ook vrij koud in de winter geloof ik.
quote:Oke, dan maakt het niet zoveel uit.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat maakt me niet zoveel uit, ik slaap zelfs in de winter nog met m'n voeten buitenboord.
Ik vind de andere UGGS echt heel heel heel erg hideous.
Ik heb ze ook. Paar keer gedragen, alleen binnenshuis, om eraan te wennen. Ik vind het niks, ze sloffen (ik heb hele smalle voeten, misschien ligt het daaraan) en ik heb constant het gevoel dat ik ze met mijn tenen vast moet klauwen om ze niet te verliezen. Doe mij maar de ouderwetse Uggsquote:Op vrijdag 29 oktober 2010 12:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gooi ik 'm dicht![]()
Enniewee, mijn vraag aan SEMTEX of iemand die die gebreide dingen ook heeft:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:12 schreef ivetje het volgende:
En zie nu dat je semtex quotedat is eigenlijk wel de laatste persoon die ik op uggs vewacht hier hihi! Ik stel me daar altijd zo'n vrouw met sexy, hoge hakken bij voor
Bij mij is gewoon heel de onderkant van schaap. Weet niet of ze koud zijn, ben er nog niet mee buiten geweest.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:49 schreef ivetje het volgende:
Heeft de cardy een schapenvacht binnenin? Heb de mijne alweer 2 jaar denk ik, maar die is alleen bij de neus gevoerd maar niet met vacht maar gewoon met stof. Alleen de binnenzool is van schapenvacht en een stukje bij de hiel. Bij mij is ie dus met winterkou echt niet winddicht en ik doe hem niet in de winter aan. De wind waait er zo doorheen jammer genoeg.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:02 schreef SEMTEX het volgende:
Misschien heb je wel een nepperd, mijn vachtje is lekker warm
pas ze goed want als ze weer te strak zitten zie je de grote teen er doorheen enzo, cardys zijn lastig!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vandaag niet meer gekeken, de bank lag te lekker.
Semtex: ik heb ook 40/41 en zal dan ook 39 maar ff passen voor de zekerheid, thnx voor de tip! Denk dat dat wel scheelt in het 'ze vallen van mn voeten af'-gevoel.
het feit dat er 1337 in je username zit zegt al genoegquote:
Thnx, ik zal er op lettenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
pas ze goed want als ze weer te strak zitten zie je de grote teen er doorheen enzo, cardys zijn lastig!
sexy!quote:Op maandag 1 november 2010 08:16 schreef AMD-XP het volgende:
Heb Zaterdag deze paar binnen gekregen!
De Rockville II
[ afbeelding ]
en wat lopen ze fijn....
sorry maar ik geloof er echt weinig van dat ze origineel zijn hoorquote:Op maandag 1 november 2010 13:42 schreef Floor-Sofie het volgende:
ze zijn paar keer gedragen, heb alles gechecked ze zijn echt ogirineel:)
ik heb haar gemaild en ze ging akkoord met 90 euro, drna werd er wel hoger geboden maar ik had geluk
Ik ook eigenlijk. Ik weet zeker dat er een markt voor uggs is op marktplaats, waarom zou ze ze voor ¤90 willen verkopen als ze het dubbele zou kunnen krijgen? Ik heb zelf uggs verkocht op marktplaats voor ¤200 (ook zgan), ik werd gek gemaild met biedingen.quote:Op maandag 1 november 2010 14:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sorry maar ik geloof er echt weinig van dat ze origineel zijn hoor
zit de aankoopbon er nog bij? .. niet dat die tegenwoordig niet nagemaakt kan worden maar dannog
Ik denk dat het nog wel een poosje kan duren, USPS is meestal niet zo snel.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:29 schreef SLP_ het volgende:
Even een snel vraagje! Ik heb Uggs besteld en bij USPS staan ze nou als Status: Electronic Shipping Info Received. Dit is al 2 dagen zo. Weet iemand misschien hoe lang het dan ongeveer nog duurt voordat ze in Nederland aankomen?
Ik zou er toch voor naar de stomerij gaan.. behalve misschien als ze toch al oud/versleten zijn!quote:Op woensdag 3 november 2010 14:05 schreef koekii het volgende:
Ik wil trouwens mijn UGGs gaan wassen, zal ik ze zelf in de wasmachine stoppen? Of naar de stomerij daarvoor gaan?
Ik heb originele Uggs (classic short voor mannen) gekocht op Marktplaats voor 50 euro, ook amper gedragen. Heb alle mogelijke online tests bekeken, weet 100% zeker dat ze origineel zijn. Die man had gewoon spijt van z'n aankoop, droeg ze nooit en wilde ze weer kwijt. Net als bij 't meisje hierboven werd na mij hoger geboden, toch heeft hij ze aan mij verkochtquote:Op maandag 1 november 2010 15:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop heel hard voor je dat ze echt zijn, maar als iets te mooi lijkt om waar te zijn, is het dat vaak ook.... en dit is wel heel goedkoop, toch
Die zijn mooi!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
pas ze goed want als ze weer te strak zitten zie je de grote teen er doorheen enzo, cardys zijn lastig!
na mijn aankoop van vorige week van ugg handschoenen waar ik echt super blij mee ben heb ik de knoop doorgehakt en nog een paar besteld:
[ afbeelding ]
nou maar hopen dat deze ook snel binnen zijn
Picsquote:Op woensdag 3 november 2010 21:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze zijn binnen en mooier dan verwacht![]()
![]()
Dat sowieso niet, heb ze gekocht bij King's en Queens in Hilversumquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:02 schreef SEMTEX het volgende:
Misschien heb je wel een nepperd, mijn vachtje is lekker warm
Die heb ik besteld! Ik hou persoonlijk ook niet zo van uggs (sorry fans) idd een beetje 'lompe' modellen, maar deze stonden opzich wel leuk. Vond de Paisley ook erg leuk, maar die stond weer een beetje mannelijk haha.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:46 schreef AntiChrist het volgende:
ik vind die bailey button modellen voor vrouwen wel cute moet ik zeggen maar vind ook dat er een hoop lompe modellen tussen zitten![]()
daarnaast vind ik het aanbod voor mannen wel heeeeeeel erg beperkt.
Mijn vriend twijfelt al ruim een jaarquote:Op donderdag 4 november 2010 14:51 schreef AntiChrist het volgende:
ja ik als man zijnde zit toch ook een beetje te twijfelen om van de winter van die dingen te halen.
lijkt me heerlijk warm zitten namelijk en dat is voor de kouwkleun in mijn geen overbodige luxe.
tja dat is het ook een beetje... ik twijfel ook nog. ze zijn wel wat van me gewend op kantoor maar dit zal wel het nodige commentaar veroorzakenquote:Op donderdag 4 november 2010 16:54 schreef Sosha het volgende:
[..]
Mijn vriend twijfelt al ruim een jaar. Ik heb al een paar keer gezegd dat ie een dagje op mijn classic shorts moet gaan lopen (zelfde maat), kan ie kijken of het hem bevalt en of hij veel gezeik krijgt op straat, maar hij wil niet
. Zegt genoeg denk ik.
ik heb hetzelfde als jou hoor met mijn uggs en die zijn ook van cosmic cowboys en dus origneelquote:Op donderdag 4 november 2010 09:40 schreef ivetje het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, heb ze gekocht bij King's en Queens in HilversumMaar bij mij is echt alleen de zool van vacht. En verder wel gevoerd in de neus, maar that's it. Volgens mij is die voering ook al nieuw en was dat bij oudere modellen niet zo. Maar hij is niet helemaal met vacht iig
Dollarprijzen worden altijd hoger omgezet in europrijzen. Geld vangen heet dat.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:53 schreef m0rena het volgende:
Ik heb de eerdere topics niet doorgelezen.. Maar hadden jullie deze al gezien?
http://www.uggaustralia.c(...)gID=w&categoryID=901
Model Mandah.. De eerste dus..
Ik ben zoooo verliefd erop en ik moet ze gewoon hebben.. Alleen op de site van Ugg staan dus maar iets van 6 flagship stores die ze krijgen.. En laat ik nou net niet binnenkort naar de VS gaan.. En op de site van jimmy choo zijn ze 795 EURO terwijl ze dus ook 795 dollar zijn![]()
Weet iemand hoe dit zit?
Ga er maar van uit dat je tegen de 1000 euro kwijt bent aan die schoenen. Een meisje op girlscene heeft ze nu, en ze had ze ook uit Amerika besteld en is rond de 1000 euro kwijt.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:53 schreef m0rena het volgende:
Ik heb de eerdere topics niet doorgelezen.. Maar hadden jullie deze al gezien?
http://www.uggaustralia.c(...)gID=w&categoryID=901
Model Mandah.. De eerste dus..
Ik ben zoooo verliefd erop en ik moet ze gewoon hebben.. Alleen op de site van Ugg staan dus maar iets van 6 flagship stores die ze krijgen.. En laat ik nou net niet binnenkort naar de VS gaan.. En op de site van jimmy choo zijn ze 795 EURO terwijl ze dus ook 795 dollar zijn![]()
Weet iemand hoe dit zit?
Ja dat kan ik me nog wel voorstellen.. Maar Jimmy Choo is zelf toch ook een Amerikaanse site? Dus vandaar dat ik het nogal vreemd vond..quote:Op donderdag 4 november 2010 19:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dollarprijzen worden altijd hoger omgezet in europrijzen. Geld vangen heet dat.
Ja, is ook zo.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:56 schreef m0rena het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me nog wel voorstellen.. Maar Jimmy Choo is zelf toch ook een Amerikaanse site? Dus vandaar dat ik het nogal vreemd vond..
Ik ga even die linkjes in de OP lezen, want ik ben benieuwd hoe het zit als ik ze wil bestellen via de amerikaans ugg site.. Maar daar is vast al ooit over gesproken hier dus ik ga wel even doorspitten
Echt?!?!quote:Op donderdag 4 november 2010 19:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat je tegen de 1000 euro kwijt bent aan die schoenen. Een meisje op girlscene heeft ze nu, en ze had ze ook uit Amerika besteld en is rond de 1000 euro kwijt.
Haha ja dat zag ik net, had net weer laarzen en een tas gekocht daarquote:Op donderdag 4 november 2010 19:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, is ook zo.Maar vaak hebben die ook europrijzen erbij staan. Op Asos staat alles in ponden, maar dat kun je zelf ook omzetten in europrijzen, maar dan is het vaak ook duurder.
Ja zoiets kan, moet je geluk mee hebben, maar dan laat je haar toch die uggs bestellen? Ben je ook gewoon 700 zoveel dollar kwijt ipv euro.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:58 schreef m0rena het volgende:
[..]
Echt?!?!
Maar stel dat ik ze door een vriendin uit New York op laat sturen in een andere doos, kleinere kans dat ze worden gezien bij de douane toch? is toch een random check meestal? ik heb dit eerder gedaan namelijk met kleding.. toen hoefde ik dus alleen 30 euro aan de deur te betalen voor invoerrecht ofzo maar geen belasting dingen..
Ja daar zat ik dus ook al aan te denken.. Ik ging net kijken en met verzenden naar NL via de ugg site is het 1265 dollar.. Terwijl binnen de VS zijn er geen verzendkosten.. Echt belachelijk, ze rekenen 470 dollar voor verzenden naar NL, en dan nog geeneens BTW meegerekend..!quote:Op donderdag 4 november 2010 20:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja zoiets kan, moet je geluk mee hebben, maar dan laat je haar toch die uggs bestellen? Ben je ook gewoon 700 zoveel dollar kwijt ipv euro.
Ik wou net zeggen... Men. 1000 dollar voor een paar Uggs gaat me echt te furr.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:03 schreef Tamashii het volgende:
Even serieus, wie geeft nou zoveel geld uit aan uggs..... Of aan schoenen sowieso. Als ze nou prachtig waren...
Maar ik vind ze ook prachtigquote:Op donderdag 4 november 2010 21:03 schreef Tamashii het volgende:
Even serieus, wie geeft nou zoveel geld uit aan uggs..... Of aan schoenen sowieso. Als ze nou prachtig waren...
Sorry hoor, maar ik kan 1000 euro aan een Balenciaga tas of Louboutin schoenen uitgeven, maar aan uggs.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:23 schreef m0rena het volgende:
[..]
Maar ik vind ze ook prachtigHet is maar net wat je smaak is toch en of je het er voor over hebt..
En in de VS zijn ze met verzenden omgerekend rond de 600 euro.. Nou, voor schoenen die ik mooi vind wil ik best 600 euro neerleggen, ik denk dat dat er gewoon van afhangt wat je eigen grenzen zijn qua uitgaven..
Ik ben er in ieder geval verliefd op![]()
Dat mag, zolang ik ze zelf maar mooi vindquote:Op donderdag 4 november 2010 23:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik kan 1000 euro aan een Balenciaga tas of Louboutin schoenen uitgeven, maar aan uggs.Nee....
Dan nog kunnen ze echt zijn toch....quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:13 schreef Miffy1 het volgende:
Bij welke site heeft zij ze besteld dan, dat kan al een heleboel zeggen.... Bij veel van die nep sites lijkt het of je in Amerika bestelt maar in werkelijkheid komt het uit China.
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:03 schreef Tamashii het volgende:
Lekker tegenstrijdig?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik kan 1000 euro aan een Balenciaga tas of Louboutin schoenen uitgeven, maar aan uggs.Nee....
Alle uggs worden toch in china gemaakt nu? Of is het nog steeds zo dat de ultra-modellen wel uit nieuw zeeland en australië komen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:01 schreef Miffy1 het volgende:
Ja dat is wel zo, de meeste uggs worden sowieso in China gemaakt, maar als je bestelt bij een amerikaanse site en de uggs worden direct vanuit China naar je toegestuurd dan zou ik daar grote vraagtekens bij plaatsen.
Ik krijg zonder mijn zooltjes van de podo super veel pijn in mijn rug van ugg's, ze hebben geen vorm aan de onderkant ze zijn gewoon plat ... met zooltjes zitten ze heerlijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:19 schreef ExTaxi het volgende:
hoe zit dat eigenlijk met die nieuwere Ugg's? De classic heeft zo'n vlakke zool waarvan iedere podotherapeut zegt dat ze ontzettend slecht zijn voor je voeten, maar je hebt ze nu ook zoals de Adirondack. Is er iets bekend over de kwaliteit van die Ugg's?
shopbop denk ik dat je bedoelt, maar zij verschepen toch niet meer naar Nederland.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:41 schreef DeHeer het volgende:
Bij Bobshop zijn de classic shorts niet in combinatie zwart en maat 7 beschikbaarIemand die ze ergens is tegengekomen voor weinig?
Shopbop inderdaadquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:50 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
shopbop denk ik dat je bedoelt, maar zij verschepen toch niet meer naar Nederland.
Spannend! Ik geloof dat de kans dat je invoerrechten moet betalen vrij groot is, aangezien ze streng controleren op 't moment. Waar heb je ze besteld als ik vragen mag?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:15 schreef SLP_ het volgende:
Éindelijk zijn mijn uggs gister aangekomen in Nederland. Ik neem aan dat ze nu bij de douane liggen. Iemand ervaring met hoe lang het duurt voordat TNT het bij je bezorgd? En of de kans heel groot is dat ik aan de deur nog btw / invoerrechten ofzo moet betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |